Jdi na obsah Jdi na menu

12.7.2011 a mé první vyjetí s Hondou Fireblade 1000RR Red Bull

12.7.2011-a-me-prvni-vyjeti-s-hondou-fireblade-1000rr-red-bull.jpg

14.7.2011,07:48 hodin:Kroměříž - Nyní bych chtěl hovořit o mém motocyklu Honda Fireblade 1000 RR Red Bull.12.7.2011 jsem jej vyzvedl ve Vranovské Vsi a jeli jsme s mým řidičem který jel za mnou do Kroměříže přes Třebíč.Nejdříve jsme jeli na prázdné okresky abych se naučil vést stroj takže jsem ho hned chytil do krve a za 20 minut už jsem předjížděl ve svižném tempu mého řidiče na okresce.Takže jsme se domluvili že pojedeme směr Třebíč,a nakonec jsem zastavil před odbočkou na Třebíč,a zavolal jsem svému řidiči že pojede jinudy tedy přes Jihlavu,a domluvili jsme se že se sejdeme na jedné benzínce 10 km za Jihlavou na dálnici,z důvodu že můj řidič jel s vozíkem pro Hondu z důvodu že nejdřív bylo v plánu Hondu odvézt do Kroměříže z důvodu že jsem ztratil doklady s peněženkou před pár dny,a nebylo jisté že mi je v úterý vyřídí na dopravním inspektorátu,což mi tedy zařídili,takže jsem dostal v úterý nový pas,náhradní doklad od řidičáku,a pojíštění od Hondy s techničákem ve Vranovské vsi.Tedy před tím než jsem najel na dálnici jsem to už asi 1 hodinu po mém prvním rozjezdu na supersportu kalil 180 km/h po dálnici před nájezdem na dálnici.Má motorka má přezdívku Cajk,od slova v Cajku.Cajk je v pohodě,a a je brutálně rychlý o čem budu ještě hovořit.Po těchto 180 km/h jsem najel na dálnici a už jsem kvaltoval jak mistr,dvojka,trojka,čtverka,trojka,a hned čtverka,pětka a šestka.Takže jsem to rozjel u Jihlavy na 205 km/h asi 1 hodinu a 15 minut po tom co jsem se poprvé rozjel na superbiku.A hned za 2 minuty jsem se rozjel na rovince na dálnici na 225 km/h.Pak jsem zastavil na benzínce kde jsem byl domluvený s mým řidičem a tankoval jsem Shell V-Power,plnou a volal jsem svému řidiči kde je že jsem už tam,a ten říkal že měl telefon a že to přejel a že je na benzínce o moc kilometrů dál,tak jsem mu říkal ať jede že pojedu a že ho dojedu,takže jsem nastartoval a jel jsem 110 km do Kroměříže a trénoval jsem po celou dobu brždění protože do Znojma jsme nejeli trénovat z důvodu že mě bolely zápěstí z toho jak musím vyset v řidítkách celou svojí váhou,a to extrémně namáhá zápěstí a dlaně.Tento motocykl také extrémně u mě namáhá kotníky od řazení a brždění,kolena od neustále stejné polohy nohou,záda,krk od řemínku který škrtí krk například při rychlosti 250 km/h kterou jsem už jel 12.7.2011.Tedy jsem vyjel z benzínky Shell a začal jsem to kalit jel jsem 230 km/h,a zrychloval jsem na 5ku a můžu říct že ta máša zrychluje na 5ku takovým způsobem že za pár sekund je tam 260 km/h,jel jsem z té benzínky pořád tak 190 km/h až 230 km/h do Vyškova tedy jsem mého řidiče někde předjel ale už nevím kde,a pak po přejetí Vyškova jsem jel 250 km/h,a po 3 minutách jsem jel zase 250 Km/h a jak byla rovinka tak jsem jel maximálně 270 Km/h a před rychlou zatáčkou jsem musel už brzdit tedy jsem brzdil z 270 km/h na 120 Km/h,všechno proběhlo v pohodě,měl jsem motorku plně pod kontrolou,pak jsem dojel asi 150 až 220 km/h do Kroměříže.Tento den jsem najel 341 kilometrů,a druhý den tedy 13.7.2011 jsem najel 580 kilometrů,kdy jsem jel maximálně 262 km/h na dálnici jinak jsem jezdil také celých 30 kilometrů rychlostí 220 až 250 km/h v kuse z Vyškova do Kroměříže po dálnici.Včera ve středu jsem byl v Brně v Moravské nové vsi,pak jsem se vrátil opět do Brna a z tama jsem jel do Prostějova,tam jsem se zastavil v jednom obchodě,a jel jsem do Olomouce zase do jiné firmy,odtud jsem jel do Kroměříže kde jsem jel po okresce 220 km/h.Z Kroměříže jsem jel zase do Hulína,natankovat na benzínku,z důvodu že v Kroměříži vypadla v celém městě elektřina a nefungovali benzínky.A pak jsem se zastavil doma a domluvil jsem se s pánem z Moravské nové vsi že za ním pojedu znovu což bylo asi 110 km,přes okresky,z důvodu že jsem chtěl od něj koupit choper Yamaha 1900 Midnight star,kvůli čemuž jsem tam jel i poprvé,což bylo kvůli tomu že jsem jí chtěl vidět.Takže jsem jel hned z Kroměříže do Moravské nové vsi před Břeclavi,a jel jsem i 230 km/h na okreskách kde je 90 km/h,zrychloval jsem na čtverku na plný plyn a těchto 175 koní je brutálních,na čverku jsem zrychlil na 200 km/h ze 150 Km/h za 2 sekundy.12.7.2011 jsem také jel na dvojku 200 km/h na této Hondě v Přerově po rovince před vjezdem do Přerova směrem od Břestu.A po nově otevřené dálnici z Kroměříže do Přerova jsem jel asi 240 Km/h a neustále jsem zrychloval ze 170 km/h na 200 na plný plyn,tedy jsme neustále deceleroval a akceleroval a opravdu jsem si to užíval,tahle Honda řvě jak nikdo,když pustím plyn duní jak desetiválec,a když přidám plný plyn tak burácí jak osmiválec.Řve opravdu brutálně.Jedná se o výfuk Termignoni,což je značka u které jsou výfuky které se dávají na dražší Ducati 1098 které stojí 90000 Kč,- s novou řídící jednotkou.Tedy nakonec jsem dostál názoru že supersporty jsou motorky na kterých se nedá jezdit každý den kvůli nepohodlné pozici což jsem si před tím nemyslel,tedy budu prodávat tuto motorku za tři týdny v Prostějově ve firmě která prodává motocykly.Jinak bych chtěl dodat že fotogalerie s mojí Hondou Fireblade 1000 RR Red Bull bude na stránkách: www.upravovanemotocykly.iprostor.cz a také to že všechny znaky pod kterými bude možné nalézt videa z mými motocykly na serveru www.youtube.com budou vypsány v seznamu pouze v tomto článku.Na obrázku je Suzuki B-king.

Seznam videí s motocykly:

Honda Fireblade 1000RR Red Bull 1.

Honda Fireblade 1000RR Red Bull 2.