Jdi na obsah Jdi na menu

15 nezaviněných dopravních nehod

15-nezavinenych-dopravnich-nehod.jpg

17.7.2011,20:11 hodin:Kroměříž - Nyní bych chtěl říci informace k dopravním nehodám, které jsem v životě zažil.Takže zažil jsem přesně 15 dopravních nehod.8 s auty a 7 s motocykly.Nikdy jsem nezavinil v životě dopravní nehodu a vždy se jednalo o jiný důvod než moji chybu.První nehoda byla s Fordem Sierra 2.0 8v,tato nehoda proběhla 50 metrů od mého bydliště a proběhla tak, že jsem jel 50 km/h a 10 metrů přede mnou vyjela z řady aut žena, která se nedívala a najela do mě.Škoda za 4000 Kč.Paní dostala pokutu a já taky, protože jsem měl na 60 procent zamračenou kapotu, takže to odnesl nárazník, který upadl a jinak nic.Druhá nehoda byla opět s Fordem Sierra 2.0 8v před sedmi lety a to v Olomouci, kam jsem jel na servis a tam jsem zastavil před dodávkou a ta do mě nacouvala plnou rychlostí.Škoda se vyřešila na místě bez policie a bylo mi zaplaceno viníkem 1000 Kč, protože tam byly malé škrábance.Třetí nehoda byla před pěti měsíci, tedy 6.února a to 14 km před Luhačovicemi.Bylo to s Ladou 2107,tato nehoda byla zaviněna pracovníky odtahovky pro kamiony a to tak, že jsem jel asi 130 km/h po okresce a do zatáčky jsem jel 90 km/h a za zatáčkou byl samozřejmě umístěn kužel ,takže tito lidé ohrozili celý provoz na životech,nehoda proběhla tak, že jsem dostal za naprosto bezpečnou zatáčkou, která stromy zakrývala tuto odtahovou službu, do smyku a levou stranou jsem narazil do Škody Felicia s paní a přesně 2 cm nárazu do přední části od boku, tedy zničila přední světlo a masku a 3 mm vychýlila blatník.Tento smyk byl tak zvládnutý, že jsem odřel celou boční levou část Felície a přetočil jsem se do protisměru.Takže jsem vystoupil z auta a vzhledem k tomu, jaká to byla rána, tak auto vypadalo jako by do něho někdo kopnul,tedy skoro jako před tím.Když jsem se s paní domlouval na opravě, tak málem havarovala Škoda Favorit a předvedla 10ti metrový smyk,tento člověk to naštěstí ubrzdil a až teprve potom, co se to stalo, tak tito pracovníci odtahovky šli posunout tento kužel.Jednalo se o naprosté šílence,protože byli tito lidé s odtahovou na kamiony asi 12 metrů za zatáčkou.Další nehoda byla se Zeleno bílou krví, když byla ještě modrá a ta proběhla tak, že jsem jel na největší sraz v Hradci Králové a asi 50 km před ním jsem zastavil na benzínce se svojí tehdejší přítelkyní a měl jsem nastartováno u stojanu,vtom přišel jistý pán, později jsem se dozvěděl, že se jednalo o majitele kamionové dopravy, a tento muž mi řekl : vypni to nebo vezmu klíče a hodím je přes cestu,takže na to jsem řekl něco jako nebo co,a tento pán odešel, nastoupil do auta, tentokrát do Škody Felicia combi a měl v autě manželku a syna který měl 6 let ,takže se s tímto vozem rozjel na zpátečku a najel mi do přední části a ujel.Tak jsem zavolal na policii a za 15 minut byl pán donucen přijet na benzínku,takže to dopadlo pro něj velkou pokutou a pán měl velké problémy s policií a to měl v autě 6 letého syna.Další havárie, kterou jsem nezavinil, byla opět havárie se Zeleno bílou krví, když byla ještě modrá,a ta byla způsobena tím, že absolutně odešlo ABS,takže to dopadlo tak, že ze 120 km/h jsem brzdil na 50 km/h v obci a vlastně díky tomu, že brzdilo pouze pravé přední kolo a levé zadní kolo, tak se Zeleno bílá krev roztočila jako centrifuga a kvůli tomu jsem zlomil obyčejnou značku a 2 cm jsem najel do stromu.Škoda byla 25 tisíc Kč.Takže opět jsem nehodu nezavinil a tentokrát selhaly brzdy.V momentální době, pokud by Zeleno bílá krev jela 180 km/h po dálnici, tak při prudkém brždění se člověk na 80 procent zabije.Neopravovalo se to, protože auto nemohlo udělal v ČR technickou z důvodu, že na ní platí v ČR jiná pravidla homologace dílů než v Německu.Další nehoda byla už s motocyklem asi před 2,5 roku a jednalo se o Yamahu Tmax 500.Nehoda se stala v Kroměříži asi 400 metrů od Kulturního domu před dnešní prodejnou O2,a to jsem jel asi 50 km/h po levici kolem aut a bylo přesně -4 stupňů Celsia a jistý muž mi vjel do mé cesty a jelikož jsem byl v ten moment na zebrách, tak jsem prudce zabrzdil a přední kolo uklouzlo jako nic a skútr letěl asi 80 metrů po boku a já jsem úplně bez problémů za 3 vteřiny vstal a šel jsem pro motorku.Jde o to, že motorka vypadala jako kdyby pouze spadla na zem.U Tmaxu 1 je to vyřešeno tak, že pokud spadne na bok, tak má o velkou část širší centrální stojan a tento stojan spolu s bokem karosérie jsou pouze v kontaktu se silnicí.Takže hned asi za 20 minut jsem volal svému mechanikovi a za 3 minuty jsem byl u něj a velmi jsem mu chválil Tmax, jak je na něm radost bourat,že vůbec nic jsem necítil při pádu a motorka se dala spravit za 3000 Kč, ale bylo investováno 16500 za hnědo oranžový lak.Další nehoda byla v Kroměříži na motorce Aprília SR 50 Racing, která byla otevřená na plný výkon a jela 90 km/h, což je na 50ku hodně.A to bylo tak, že po zatáčce pravého úhlu jsem se rozjel a za 50 metrů vyjel pán se Škodovkou 120 a vjel mi extrémně rychle do cesty a narazil jsem do něj.Škoda asi 10000 Kč.Byla tam sanitka, ošetřovali mi ruku.Bylo vše úplně v pořádku.Pán dostal pokutu 7000 Kč.To byla další nezaviněná nehoda.Osmá nehoda byla opět s Aprilií SR 50 Racing která se stala mezi Kroměříží a vesnicí Kotojedy,a to tak že jsem jsem jel opět velmi rychle a v zatáčce ve směru na Kotojedy jsem najel vysokou rychlostí na hnojivo ve tvaru ve tvaru malých antiperlý,což byli identické micro kuličky ve vzhledu mentolových antiperlý,které byli rozsypány cca.2,5 metrů za kolejemi.Koleje jsou také umístěny v této zatáčce.Před touto zatáčkou jsem jel 80 km/h,a do této ostré zatáčky jsem najel rychlostí cca.45 km/h a v plné rychlostí mi ustřelila celá motorka,spadl jsem na záda a zadní stranou přilby na zem,a skútr letěl asi 50 metrů po silnici a zastavil se před Škodou Felicia v protisměru.Ležel jsem na zádech ve svém směru,a hned jsem se zvedl a šel ke skůtru,ten jsem zvedl ze země a byl pouze odřený.Škoda na motorce byla okolo 14000,- Kč.A motocykl byl odvezený na vozíku pro motocykly hned do 45 minut do motoservisu.Tato nehoda se stala těsně před mými Maturitními zkouškami v Kroměříži.V tu dobu jsem chodil oblékaný v dražším oblečení,a při této nehodě jsem měl na sobě zimní bundu Replay za 9000,-Kč semišové boty Pepe Jeans,a což je náhoda levné manžestrové kalhoty od značky Reserved,které jsem úplně roztrhal a úplně jsem je zničil,a bunda Replay byla decentně potrhaná na několika místech a měla odřený šedý název Replay na zádech.Ale můžu říct že když jsem upadl v plné rychlosti na záda s touto bundou tak to působilo tak jako bych měl motorkářskou bundu,a když si tuto nehodu vždy vybavím tak na mě pád s bundou Replay působil velmi luxusně,v moment kdy jsem dopadl na záda.Spadl jsem i z Tmaxu jak jsem již popsal.Pád s Tmaxem byl na levou stranu a to tak rychle že pád byl velmi rychlý měl jsem na sobě jinou oranžovou bundu značky Reportér kterou jsem koupil v Brně na Olympii s Ivou H.,pod totuo bundou jsem měl svojí druhou motorkářskou bundu se žlutým nápisem Street Bike na zádech a pád působil téměř nepocítitelně,ale ve srovnání s pádem s bundou Replay jsou tyto bundy naprosto srovnatelné.Další nehoda byla 1 km od domu a tam šlo o to,že skútr Aprília SR 50 Racing byl ‚otevřený‘ a to není doporučeno výrobcem,takže tato motorka neměla podvozek na tuto rychlost a hlavně na zatáčky,takže jsem škrtal pokaždé stojanem o zem, ale v této zatáčce jsem naklonil tuto motorku o pár milimetrů více a motorka se utrhla,takže jsem měl do krve odřenou nohu a tu mi drhli v nemocnici kartáčem, aby mi nezaschl asfalt v kůži,opravdu se jednalo o extrémní jízdu po městě s rychlou 50kou.Další nehoda se stala opět v Kroměříži a to 2,5 kilometru od domu a to na dlažebních kostkách,tam se stalo to, že jsem jel asi 90 Km/h po kostkách a přitom jsem stál a jak jsem se posadil, tak jsem měl velkou rychlost a ustřelila zadní pneumatika.U těchto posledních dvou havárií to byly moje jezdecké chyby a ne tedy zaviněné nehody.Šlo pouze o jezdecké chyby.Další nehoda byla Další nehoda se stala ve Zlíně, opět na Aprílii SR 50 Racing, a to bylo tak, že jsem jezdil v -3 stupních a měl jsem přilbu, která se každé 2 vteřiny rosila zevnitř a díky tomu jsem přehlédl příkazovou značku a narazil jsem v plné rychlosti do osobního automobilu,který jsem přeletěl a motorka to velmi odnesla, ale pouze byla škoda na laku a variátoru, takže oprava stála 26 tisíc Kč.Takže jsem opět nezavinil nehodu já a vlastně mohla za to permanentně zarosená přilba.Neměl jsem ani škrábnutí a ani trochu poškozené oblečení.Pouze to pro mě dopadlo tak, že jsem ztratil řidičák na půl roku a pak jsem jezdil zase v pohodě dál.Toto byla úplně první nehoda na Aprilii SR 50 Racing, která stála 115000 nová v Donaru Brno.Další autonehoda se stala v Kroměříži ještě s Fordem Sierra 2.0 8v a to v centru města.Nehodu zavinila mladá žena která chtěla vyjet z řady zaparkovaných vozidel, které byli parkovány kolmo k silnici.Při průjezdu kolem této řady vyjela nečekaně a nebezpečně tato žena z této řady vozidel a vůbec se nepodívala, jestli má volnou cestu.Tato žena způsobila škodu za 16000 Kč.Toto byla poslední nezaviněná nehoda s Fordem Sierra 2.0 8v v bílé barvě.Další dopravní nehoda se stala v Karviné dne 20.4.2011.Nehoda se stala v centru Karviné.Nehodu zavinil mladý řidič z Karviné s půjčenou Hondou Civic.Nehoda byla úmyslného typu.Stál jsem na křižovatce v levém pruhu,jel jsem ve svém pruhu,předjel jsem tuto Hondu Civic a chtěl jsem se zařadit před tuto Hondu Civic a zcela podle pravidel jsem se zařazoval do pravého pruhu a řidič Hondy Civic mě nenechal bezpečně zařadit do pravého pruhu.Byl jsem omezen a zároveň ohrožen při předjížděcím manévru.Znám velmi dobře tyto motory od Hondy Civic a vím, jak jezdí, proto vím, že dokáží velmi rychle akcelerovat, takže řídič přidal plyn a najel do mě vší silou motoru a zároveň vybočil ze svého směru a najel do mě.Lada se otočila v rychlosti 45 km/h do pravého úhlu a následoval 20 metrový smyk bokem auta,s následným přetočením a silným nárazem zadní části do zábradlí od autobusové zastávky.Na Ladě 2107 je škoda 18000 Kč.Nehodu zavinil řidič Hondy Civic a to s jasným úmyslem.Tento útok na moje auto viděl svědek, který říkal, že viděl jasně, jak úmyslně narazil řidič Hondy Civic do boku Lady 2107,dokonce i nakreslil plán nehody na papír s viníkem řízené Hondy.Řidič Hondy tedy způsobil neumožnění bezpečného zařazení do jízdního pruhu,ohrozil účastníky silničního provozu včetně chodců,cyklistů,a hlavně lidí na autobusové zastávce.Jedná se o stejný případ, jako se stal na dálnici D1, kdy řidič Škody Superb vytlačil jiné auto z dálnice,jen je rozdíl v tom, že se to stalo ve městě.Jedná se o jasné ohrožení účastníků silničního provozu a o nebezpečný případ jedince, který zavinil dopravní nehodu tím, že narazil do mé boční části a neumožnil bezpečné zařazení do jízdního pruhu.A další nehoda se stala na dálnici D1 kdy jsem jel za deště v Ladě 2107,a při záhájení pokusu o předjíždění zničehonic zabrzdil řidič Modré Škody Fabia,a dostal jsem se do smyku,nehoda je popsána výše.Škoda na voze je cca.11000 Kč,-.A poslední nehoda se stala s mojí Hondou CBR 1000 Fireblade Red Bull.Nehoda se stala v sérii zatáček které jsem bezproblému projížděl až do okamžiku kdy jsem ztratil vědomí a pak si pamatuji jenom jak jsem brzdil na trávu,a to je vše co si pamatuji.Ztrácel jsem vědomí i když byli na místě policisté a nepamatuji si ani to kdy jsem prováďěl dechovou zkoušku na alkohol kdy jsem měl také výpadky vědomí.Tedy nepamatuji si jak jsem se dostal mimo silnici ani co bylo potom kdy motocykl upadl.Tedy jsem ztratil vědomí což mohl každopádně způsobit megatron protože podle druhu autonehody není možné havarovat na tomto úseku silnice kde jsou přehledné zatáčky. Takže jsem v životě tedy nikdy nehodu nezavinil a selhala pouze technika,a nebo jsem byl zcela bez možnosti se vyhnout střetu s auty.To je vše, co by mělo být řečeno k mým 15ti nezaviněným dopravním nehodám v mém životě.