Jdi na obsah Jdi na menu

3.Část

dscn0146.jpg

3.část

e ,který nemůže být nikdy sesazen z trůnu a nemůže mu být nikdy odebrán statut nejdokonalejšího vozu na této planetě.Ferrari F40 je tím nejnebojácnějším designem planety a tento design je opět překonán Zeleno bílým unikátem který je nebojácnější než všechny supersporty a nejrychlejší sedany dohromady.Maserati MC 12 Corsa je tím nejpověřenějším vozem planety v jeho ztělesnění nejvyšší rychlosti a také v oslňování svým vzhledem,design tohoto Maserati je překonán Zeleno bílým unikátem, který je pověřenější v rychlosti než všechno co zrychluje od 2.5 sekundy do 4.5 sekundy a také pověřenější v oslňování svým vzhledem než všechny vozy ,které byly doposud zrealizovány.Další je supersportovní vůz Edonis ten tvoří v designu nejstrategičtější podobu v dějinách a tento design je opět překonán Zeleno bílým unikátem ,který je strategičtější v designu než všechny vypočítavé designy vozů vytvořené v celých dějinách světa designu automobilů.A dalším je Rolls Royce Hyperion, ten je tím nejdražším Rolls Roycem světa a s cenou 103500000 Kč je jedním z nejdražších zakázkových luxusních vozů planety.Design Hyperionu je králem entuziazmu v automobilovém designu a tento design je překonán entuziastičtějším designem Zeleno bílého unikátu, který je více entuziastičtější než všechny entuziastické luxusní vozy, které kdy byli vyrobeny na zakázku a také všechny vozy, které představují ryzí nadšení obsažené v automobilovém designu.Dalším vozem určeným pro srovnání s unikátem je britský supersport s motorem z Corvetty s názvem Arash AF-10, jedná se o design, který je králem v použitelnosti a to v automobilovém designu tento design je méně dokonalý než design Zeleno bílého unikátu ,který je použitelnější než všechny supersporty zároveň.Další je Ford GT-40(r.v.2003), ten je tím nejsamostatnějším designem automobilového světa,jeho vlastnost se projevuje nejsamostatnějším vzezřením ,které nepotřebuje absolutně žádnou pomoc při řidičském souboji od týmových kolegů (v tomto případě jde o pomoc jiných vozů s jinými designy, například při průběhu automobilových závodů), jde tedy o samostatnost, která je stvořena ve sportovní stránce designu Fordu GT40,a tento design je překonán Zeleno bílým unikátem, který je samostatnější než všechny sériové supersportovní vozy Ford a také všechny závodní vozy Ford (například všechny typy Rally vozů Ford atd.) ,tedy všechny vozy se zvýrazněnou dynamikou od značky Ford ,které byly doposud zrealizovány.Dalším vozem je Mercedes Benz E 63 AMG ,tento design je nejtrvanlivější v automobilovém světě, jeho extrémní trvanlivost se projevuje hlavně díky extrémně futuristickým předním světlometům a k tomu ladícím extrémně moderním zadním partiím vozu, které vytváří nezpochybnitelnost jeho stáří, tedy je u tohoto jediného vozu mimo Zeleno bílý unikát nejpatrnější to, že tento vůz má nejdéle trvající mládí obsažené mimo Zeleno bílý unikát v automobilovém designu (to znamená že absolutně nejdéle trvá to než se tento design stane okoukaným tedy ohleděným a pro lidské oko časem poznamenaným a časem ovlivněným designem),tento design je poražen Zeleno bílým unikátem,který je trvanlivější než vše co je obsaženo v materiálním světě a bylo to vytvořeno moderními technologiemi,z důvodu že není možné ,aby Zeleno bílý unikát někdy zestárnul a není tedy možné ,aby ho ovlivnila i taková veličina jako je čas.A dalším je Bentley Mulsanne,tento design je králem dávnověkosti v automobilovém designu tento design je překonán designem Zeleno bílého unikátu, který má stonásobnou dávnověkost z důvodu,že je schopen reprezentovat moderní umění na nikdy nekončící dobu díky tomu ,že toto umění nikdy nemůže zestárnout a nelze jej také zpochybnit a proto představuje absolutního vládce dávnověkosti prezentované v automobilovém designu. A dalším je Barabus TKR , tento vůz představuje nejpřirozenější design v dějinách designu automobilů (tento design má dokonalé žábry po stranách to představuje podobnou přirozenost u dynamické stránky vozu jako u žraloka v přirozené lovecké stránce) a tento design je překonán Zeleno bílým unikátem, který je přirozenější než všechny nejpřilnavější vozy a tedy designy v dějinách automobilového světa.A posledním vozem je Maybach Exelero, tento design je nejspolupatřičnější (rozměrná zaoblená záď,rozměrné hrany vedle bočních skel,rozměrný gril přídě,trojuhelníkové přední světla a kapkovitá zrcátka vytváří dokonalou spolupatřičnost a tedy dokonalý celek) a tento design je překonán Zeleno bílým unikátem, který je spolupatřičnější designem než všechny vozy s vkusným,sounáležitým a spolupatřičným designem dohromady.

Je důležité říct, že na všech planetách bude vytvořen nový svět , který bude uhrazen z prostředků z prodeje Zeleno bílého unikátu a tzn.že tyto světy budou mít např.svoje vlastní Diskotéky,Pizzerie,Hotely,Pneuservisy,Autosalony atd.,tyto společnosti budou mít samozřejmě své majitele a vlastníky ,ale u všech podniků mi budou placena procenta ze zisku z důvodu ,že jsou to moje planety a má civilizace a proto budou tyto obchody i nadále vydělávat miliardy,biliony až kvadriliony, protože procenta budou někde kolem 4-6 procent ze zisku.Bude v mém zájmu koupit všechny planety ,tedy v konkrétním případě bude v mém zájmu zanechat konkrétní sumu peněz na nákup celkem 27 planet rozmístěných ve vesmíru a samozřejmě blízko planety Země ,u kterých by jejich hodnota za všechny dohromady měla být zhruba 1050 kvadrilionů dolarů s přihlédnutím k tomu, že můžou být tyto planety i o polovinu větší než planeta Země a jejich cena o polovinu větší než u planety Země.Tedy by bylo celkem uhrazeno 27 planet které by patřili mě a bylo by to vlastnictví ,které by patřilo k mé rodině.Dále bych vyhradil zhruba 5,4 Oktiliard (tedy 5400 Oktilionů) na vytvoření civilizace na těchto 27 planetách.Tedy tím ,že by se staly tyto planety mým majetkem ,tak by mohly být podniky na těchto 27 planetách zpoplatněny a pro tyto podniky by to určitě znamenalo větší finanční zisk ,který by mohl znamenat i 15 procentní nárůst oproti planetě Zemi z důvodu neustálé návštěvnosti této planety novými lidmi a větším ziskem z důvodu toho, že se jedná o většinou zábavné planety a z důvodu, že zábava si vyžaduje servis, tedy prodejní místa s občerstvením a jídlem atd. ,tak to samozřejmě produkuje zisk, který znamená ziskovou perspektivnost pro tyto podniky. Byly by vybudovány i moje vlastní Pizzerie, které by měly své vlastní obchodní názvy a to : La Casa Buddha Macarona-v nabídce by byly všechny druhy těstovin,pizzy,atd za cenu kolem 3,5 Eura za pizzu.Dále bude postavena továrna na výrobu nové luxusní značky motocyklu.Značka bude mít jméno Massimo a bude mít celkem 4 modely - první model bude supersport se jménem ROMEO ,ten bude mít 207 koní,měl by zrychlovat na 100km/h za 3 vteřiny a pojede v maximu 300 km/h,tento model by měl cenu 910000 Kč,další bude Enduro se jménem Massimo Desperado s objemem 1000 ccm a se 125 koňmi,ten by byl za cenu 380000 Kč,další Choper s názvem Masssimo Maestro s objemem 2000 ccm a 140 koni a maximálkou 200 km/h,s postraními kufry v kůži a s 4 mi koncovkami,ten by měl cenu 814000 korun.Další by byl skútr ,který by se jmenoval Massimo Honolulu s objemem 950 ccm a výkonem 95 koní a velikostí obou kol ‚16‘ který by zrychloval na sto km/h za 3,9 vteřiny a max.rychlost by byla 230 km/h ,ten by měl cenu 438000 Kč a poslední bude konkurence pro Honda Goldwing 1500 ccm,tento 6 válcový Goldwing bude mít silnou konkurenci v podobě Massimo Polygon 1800 ccm 6 válec,také intercom,couvací kamera,zpátečka,reproduktory CD přehrávač atd,, bude to cestovní motocykl za cenu 998000 tisíc Kč. Všechny motorky budou vytvářet designéři Ducati a Aprilia. Další přičinění se v automobilovém světě a přispění svým podílem na celosvětových a meziplanetárních prodejích by byla má nová značka automobilu, tedy superaut tato značka ponese jméno Porto a bude mít 5 modelů: První by byl model PORTO SEXI s 12 válcem a 1301 koni a maximální rychlostí 395 km/h a zrychlení z 0 na 100 by bylo za 2,5 s.Cena:1880000 EUR.Další by byl model SUV tedy model PORTO ROSBERG s 650 koni,čtyřkolka,madla u chodidel,vzduchový podvozek,8 válec,V-max:250 km/h.Cena:200000 Eur,(5 milionů korun). Další by byl model PORTO RUDY tedy menší model SUV s 450 koni čtyřkolka,vzduchový podvozek,6 válec-V-Max 250 km/h,0-100 za 5 s.Cena:165000 Eur.Další by byl model Ballistic s 950 koni,mohl by konkurovat Bugatti 16C Galibier.Ballistic by zrychloval na sto v 5 ti lidech za 3 s,a jel by v maximu 380Km/h.Cena by byla kolem 1,5 milionu Eur.A poslední by byl okruhový model PORTO TAXI s 850 koni a hmotností kolem 1300 kg,jezdil by pouze na slickách a jel by 350 km/h,byla by to konkurence pro Pagani Zonda R a Ferrari 599 XX. Byl by komplet z karbonu a uhlíkových vláken a motor by byl typ V12.Cena by byla 1,8 milionu Eur za Porto Taxi.Mohlo by se vytvořit 200 tisíc kusů Porta Sexi,1000000 kusů Porta Rosberg,1000000 tisíc kusů Porta Rudy,s výjimkou modelu Porto Taxi,těch by vzniklo pouze 800 s pokrytím všech planet.Na planetě závodníků by se mohlo jezdit na slickách i na veřejných komunikacích.Na tuto planetu by směřovalo 100 vozů,ostatní by byly rozmístěny na ostatních planetách a 180 by jich bylo na planetě Zemi . Důležité je vyřešit věc týkající se respektu lidí mezi sebou samými: Každý člověk je vybaven schopností podvědomě ovládat svoji tělesnou schránku,každý člověk může mozkem a myšlením vědomě ovládat svoje chování a svoje projevy.Je důležité ,aby se všichni kamenně respektovali a to na vždy tedy v případě Zeleno bílého unikátu na nikdy nekonečnou dobu.Je důležité, aby lidé procvičovali ovládání svého chování mezi sebou nebo sami se sebou samými,z důvodu že každý člověk vydává svým chováním jistou pozitivní nebo negativní energii,pozitivní z důvodu získaného respektu a negativní s získaného despektu.Každý člověk má jisté vrozené chování od narození a proto by ho měl umět ovlivňovat, protože každé toto chování působí jinak na každého člověka zvlášť,proto může například člověk svým rozmarným jednáním a chováním vzbuzovat despekt druhé osoby.Je důležité se respektovat a proto musí člověk toto chování ovlivňovat a to z důvodu získání respektu lidí.Jako u například obézních lidí je možné vypozorovávat jednání rozmarné a to zbytečné natřásání svých tukových zásob,nebo různé nevkusné pohyby a obézní gesta,nebo u Evropanů rozmarné kýchání s exhibicionistickými gesty a nebo závistivé pohledy,nebo namachrované jednání s nadvládním postojem,nebo u Afričanů,houpající se chůze,bezmyšlenkovité mávání rukou,bezmyšlenkovité pohledy do prázdna,nebo násilím protkané a zlý respekt vyvolávající jednání,dále u Asiatů-posluhovačské dojmy z jejich způsobu prodeje,nebo přehnaná slušnost v jednání,nebo zbytečná rychlost jednotlivých pohybů při konverzaci.Toto vše jsou příklady, na které by si tito rasy měly dávat pozor a měly by to dělat taky pro to ,abychom si mohli člověka maximálně užít a to každého bez rozdílu rasy,náboženství,a pohlaví.Tedy abychom mohli z každého získat to nejlepší,a že každý člověk nabízí spoustu blaha radosti, z které vychází následný respekt. Každý člověk by se měl tedy ovládat tak, aby vzbuzoval respekt, blaho a radost.Pak vše funguje tak jak má a lidstvo je připraveno se naplno respektovat a je odstartován plynulý běh života a budoucnost je nám plně oddaná. Další věc ,kterou je potřeba doplnit, je věc týkající se námořní dopravy a letecké dopravy:

Důležitou věcí je hovořit o věci týkající se námořní dopravy stále detailně, protože představuje velice důležitou věc, která patří do budoucnosti vývoje technologii na planetě Zemi.Tato námořní doprava je, i když to není moc v povědomí lidstva ,stále teoreticky nebezpečná a to je v případě lidského života velmi nepřijatelné.Dokazují to v tomto století velmi tragické katastrofy v námořní dopravě a to z důvodu hlavně šetření ve zdokonalování lodních tankerů a plavidel obecně (Přetížená německá loď Wilhelm Gustloff s vojáky a uprchlíky se potopila v Baltském moři ,když ji ke dnu poslala torpéda sovětské ponorky .Počet obětí asi 9000,Titanic počet obětí 1502 osob,železniční trajekt Toja Maru se během tajfunu potopil u japonských břehů,V indickém oceánu narazil trajekt Dona Paz na tanker Vector.Při následné explozi a požáru zahynulo 4386 osob na rozbouřeném moři se potopil trajekt Estonia.Neštěstí si vyžádalo 989 obětí.Tanker Sea Empress havaroval u jižního pobřeží Walesu.Do moře vyteklo 73000 tun ropy,Trajekt Al Salam Baccaccio 98 se převrátil v Rudém moři.1026 mrtvých (a to nejsou zdaleka všechny případy velkých katastrof), a dále lidského faktoru v námořní dopravě,tento byznys je sice relativně bezpečný, ale jak jsem již napsal ,není dost bezpečný na to, aby měl respekt lidstva na takové úrovni ,aby byl tento respekt lidstva spojen s nepotopitelností lodních parníků a ropných tankerů atd..Tento byznys nikdy nemůže být ochuzován o peníze ,které je možné investovat do záležitostí týkající se bezpečnosti,stability,a jistoty v plutí obrovských lodí.Jak jsem již popsal ,chci nechat postavit lodě větší čtyřikrát než Poseidon a to znamená opravdu velkou zodpovědnost,pochopení a vyvolenost jejich stavitelů.Proto chci ,aby na těchto lodích pracovali jen a pouze lidé nejlepší, tedy nejlepší inženýři,projektanti atd., úplná špička a proto se na tyto posty budou moci podle mých přání dostat pouze lidé, kteří hlavně absolvují nejtěžší zkoušky z vědy,fyziky atd.,a každá otázka bude zkoušena a ohodnocena nejpřísnějším způsobem ,tedy neprojde nikdo ,kdo nebude vědět úplně vše o všem,takto se docílí bezchybnosti a ta bude potřeba při tvoření těchto parníků ,protože nebude možné ani pomyslet na to ,aby se parník takových rozměrů potopil.A opravdu je v dnešní době možné ,aby ropný tanker ztroskotal nebo aby trajekt šel ke dnu,stačí na to pouze tajfun a smůla a katastrofa je zrealizována.Námořní doprava je tedy velmi děravá a pro hodnotu lidského života nedostatečně bezpečná.To se musí změnit.Chci také nechat postavit nové tankery ,které budou mít jako standart pro vnitřní vrstvu tankeru extrémně pružnou ocel,která zachrání v případě, že dosedne na skalní útesy náklad neovladatelné lodi!Bude mnou investováno nespočet peněz na vybudování bezpečné a hlavně ,a což je cílené, nepotopitelné lodní dopravy.Každé lodě by měly pohánět pohony (u největších lodí by byl požadavek elektromotor,ale lidstvo může vymyslet samozřejmě jiný levnější prostředek ,který nabídne stejné výkony ,tedy 100 km/h tedy přesně 52 uzlů,které dokáží loď rozpohybovat na rychlost pro dnešní poměry nepředstavitelnou ,tedy 100 km/h ,a to z důvodu aby se mohly tyto obří parníky vyhýbat tajfunům atd.a mohly se bezpečně vyhnout a pokračovat dále bez riskování v tajfunech a vytváření nepohodlí s vytvořených vln a následnému rozkývání lodě.Tedy lodě by neměly plout třeba 100 km/h přes celé moře tedy např.z Havany do Rostocku (Německo) plnou stokilometrovou rychlostí , ale třeba 50 km/h nebo maximálně 60 km/h. Plout 100 km/h by způsobilo věc,že by si pasažéři neužili plavbu do sytosti a jen by proletěli přes čtvrt světa a byl by konec,to by určitě nešlo,takže by se výkon motorů využíval pouze k unikání před tajfuny a bouřkami.Takže by cesta z Havany do Rostocku přes Karibské moře,Atlantik a Severní moře mohla být absolvována s naprostou bezpečností a nepotopitelností těchto obřích plavidel.Tito inženýři by samozřejmě museli vědět o všem o lodi ,kterou by konstruovali a rozpoložení vah např. Multikin ,aby byla loď maximálně stabilní!!A proto ,aby se předešlo úmrtím v námořní dopravě ,tak by se budovaly lodě ,které by měly kapacitu také 30 tisíc osob a ty by byly pouze na stání, tedy bez vybavení a ty by se používaly pouze ,když by bylo tedy nejhůře a tyto parníky by se z nějakého např. úmyslného důvodu potápěly (tedy by došlo k nejhoršímu. ale bylo by východiska a zachránit by šlo např.všechny cestující) a ty by mohly plout rychlostí až 150 km/h tedy 78 uzlů ,aby se dostaly k lodím včas,rychlost by mohla být i 170 km/h u těchto záchranných lodí. Jde o to ,že úmrtí na mořích jsou horší než úmrtí při leteckých katastrofách (tam dojde k úmrtí hned při dopadu), ale při úmrtí na lodích jde opravdu o pomalou smrt.To je věc ,která se musí totálně omezit a eliminovat a věc jako je život musí být brána na prvním místě.

Všechny lodě větší 4 krát než Poseidon by se měly jmenovat po bývalých a žijících prezidentech. Každá loď by se jmenovala po každém prezidentovi, který kdy byl v prezidentském americkém období. Tedy výhradně po amerických prezidentech by byly pojmenovávány tyto výletní parníky.Dále by vznikaly lodě asi velikosti Poseidonu,které by se jmenovaly po 5ti amerických zpěvačkách: tedy např. Beyonce, Madonna, Britney Spears, Rihanna, Alecia Keys.Všechny lodě by měly Kasina,Multikina,Aquaparky,Poslechové sály,minimálně 100 obchodů,Pizzerie,Bowling,Posilovny atd..

Dále detailněji rozvinu Námořní dopravu:

Dá se hovořit o tom, že by mohly vznikat první ponorky velikosti automobilu,tyto ponorky by byly navrhovány stávajícími automobilkami nebo novými značkami ponorek.Tyto ponorky by měly v základu Hydrolokátor,Lokátor,Radar,Tempomat,Hloubkoměr, který by měl jisté nastavení od výrobce.Mohlo by to být navržené tak ,že by každá značka měla nastavenou jinou výšku hloubkoměru a tedy by mohla operovat v jiné hloubce a to by mohlo být rozdělené podle značek ponorek a ceny ponorky.Takže by třeba do 300 metrů mohly klesat jenom ponorky značky Audi,a hlouběji by mohly třeba pouze BMW nebo Mercedes ,který by mohl až na dno Marianského příkopu.Na dno Marianského příkopu by mohly pouze např.Mercedesy s příplatkovým dálkovým osvětlením atd..

Dále detailněji rozvinu Leteckou dopravu:

Dá se hovořit o tom ,že by mohly vznikat první letecké moduly velikosti automobilu,tyto moduly by navrhovaly stávající letecké společnosti nebo přímo automobilky ,které by tímto měly ovládnout vzdušný prostor.Každý modul by měl Gyroskop,Tempomat,Výškoměr,Radar,Satelitní navigaci, která by se používala pro řízení,atd.Vše by fungovalo tak ,že by se pouze po nasednutí do modulu zadala do navigace cílová stanice a stanice vzletu a o vše ostatní by se postaraly letecké přístroje a technika.Opět by to fungovalo tak, že by měly moduly od výrobce nastavenou jinou výšku na výškoměru a každá značka by létala v jiné výšce podle značky modulu a ceny modulu.

Pravidla pro moduly a ponorky by vypadala takto:

U modulů maximální rychlost 90 Km/h,u ponorek maximálně 40km/h,u modulů přistávání jen na povolených místech a u ponorek zákaz omezování ryb.U modulů zákaz omezování života ptáků,zákaz fotografování ptáků z modulů,zákaz létání s otevřenými okny.

Další záležitost k Zeleno bílému unikátu je vytváření civilizací na jiných planetách ,tedy všech vytvořených a všech výše popsaných planet. Jejích tvorba by byla závislá hlavně na těžké technice,proto by bylo nejlepší nechat stavět tyto planety těžké stroje na nové pohony ,tedy například elektrické nebo, jak jsem již psal, může se vymyslet i jiný nový a i lepší pohon.Ale pokud použijeme nápad s elektrickými stroji a použijeme je pro výstavbu těchto nových nejlepších civilizací tak věci jako:Elektrická rypadla,Elektrické bagry,Elektrické parní válce,Elektrické kráčející bagry,Elektrické klapačky atd.by mohly pracovat efektivněji,úsporněji,levněji,a šetrněji k životnímu prostředí.Proto by mohly být tyto civilizace stavěny rychleji a spolehlivěji.To je další důležitá věc, na kterou má být myšleno a kvůli které se mají chtít nové pohony nalézat rychleji a ty pak zdokonalovat také rychleji než je zvykem.

Seznam aut,motorek,čtyřkolek,vodních skútrů,sněžných skútrů,motorových člunů a jachet, která budou skladována v mé garáži postavené v Kroměříži (přesně za benzinovou stanicí Duba).Tato garáž si totiž zaslouží být slavnou,a navíc by byl vytvořen nový byznys,a to i při každodenním řízením těchto vozidel na veřejných komunikací a závodních okruzích.Aut bude 1700,motorek 800,50 vodních skútrů,20 sněžných skútrů,100 jachet,100 motorových člunů.

Bude zde přesně:19 Rolls Royce,přesněji 8 typů Phantom,8 typů Phantom Coupe a tři typy Rolls Royce Ghost.

Dále 19 vozů značky Bentley 7 typů Fling Spur,4 typy Continental GT Speed,5 druhů Mulsanne,a dva Continental Supersports coupe,a jeden typ Continental Supersports cabrio.

Dále 16 vozů Maybach 10 typů Zeppelin a 6 vozů Landaulet,dva typy Xenatec

43 aut značky Mercedes:4 SLR 722,4 SLR Cabrio,5 Mercedesů třídy SLS AMG,4 Mercedesy S 2016,3 Mercedesy CL(2 krát 65AMG,63 AMG),5 typů E(tři AMG,2 typy-ostatní motory),2 typy SL 65 AMG Black Series,10 Mercedesů třídy ML(4 vozy AMG),3 Mercedesy C 63 AMG,3 Mercedes R

27 BMW,3 BMW M6,3 BMW M3,3 BMW X6M,3 starší M5,3 BMW 7 Long,3 BMW Z4M,3 BMW 3 Cabrio,4 BMW 5(2010),2 BMW 1.

25 vozů Audi,4 RS6 Avant,2 RS6 sedan,4 RS4,4 Q7 V12,4 R8 V10,3 R8 V8,4 R8 Spyder.

42 vozů Ferrari, 5 krát 599XX,3 krát Ferrari Enzo,3 krát Ferrari EnzoFXX,3 Fiorano 599,5 krát 430 Scuderia(různé barvy)3 krát Ferrari Scuderoa Spider 16M,4 krát Ferrari 458 Italia,4 Ferrari 458 Italia Spyder,2 Ferrari California,2 Ferrari F 50,6 Ferrari Scagliety,2 krát Ferrari F10.

55 vozů značky Porsche,4 911(2010),8 Porsche Carrera GT,5 typů Porsche 918,4 Porsche Carrera S,5 Boxter S,5 911 Turbo S Cabrio,5 Carrera S Cabrio,5 911 GT3 RS,7 Porsche Cayenne(3 krát Turbo),5 typů Porsche Panamera,2 krát Cayman S.

37 vozů Lamborghini,8 vozů Murcielago SV(různé barvy)3 krát Murcielago LP640,3 Lamborghini Murcielago China,5 krát Lamborghini Reventon,5 krát Lamborghini Reventon Spider,3 Gallardo LP 560 coupe,3 krát Gallardo LP 560 Spyder,3 Superleggera,3 krát LP550 Balboni,1 Lamborghini Countach.

16 vozů Pagani Zonda:7 typů Zonda F,4 typy Zonda F club sport,4 typy Zonda R,1 Zonda Cingue.

26 typů Bugatti,10 krát Veyron,10 krát Veyron Targa,6 krát 16C Galibier.

14 krát vůz Koenigsegg,7 krát CCX,4 CCXR,3 krát Agera.

7 SSC Ultimate Aero

3 Bufori Geneva

4 Caterham RS Levante

5 vozů Spyker Aileron.

5 vozů typu TVR Sagaris.

5 Leblanc Mirabeau

15 vozů Mitsubishi Lancer EVO 9,3 3000GT,

7 Toyota Supra 1995 Twinturbo.

19 Aston Martin,5 krát Rapide,5 krát DBS,5 krát Wanquish,4 One-77

25 vozů Ford,9 Focus RS,8 Focus ST,8 krát Ford GT40.

14 vozů Dodge,7 krát Viper,4 krát SRT10 ACR,3 Challenger SRT8

10 vozů Chevrolet Corvete,3 Camaro SS

10 krát vůz značky Hummer.

17 vozů Jaguar,5 krát XF,5 krát XK,3 krát XJ,4 XKR Cabrio

17 vozů Lexus,8 vozů LFA,2 krát vůz IS,7 LS 600h L.

3 vozy Zenvo ST1

7 krát Mclaren F1

19 typů vozů Maserati:5 typů Maserati Quattroporte S,5 typů Quattroporte Sport GT S,5 vozů GranTurismo S,4 vozy GranTurismo S Automatic.

9 vozů Infinity: 4 Infinity G37 Coupe,5 Infinity FX 37S

11 vozů Cadillac: 3 Cadillac SRX,3 Cadillac CTS-V,4 Cadillac XLR

3 vozy značky Mazda: 3 Mazda 3 MPS

3 vozy značky Mini: 3 Mini John Cooper Works

2 vozy Renault Clio RS

3 krát vůz Citroen DS3 Racing

4 vozy Alfa Romeo:3 Giulieta,1 Mito

2 Fiat 500C

12 vozů Subaru Impreza 6 krát WRX a 6 krát STI

10 vozů značky Honda(typ S2000),1 Civic Type R,4 HSV-10

5 krát upravované Bugatti Veyron:3 krát Bugatti Veyron Mansory Vincero 2 krát Pur Sang

2 Gembally,1 tuning Ferrari Enzo Mig U1,1 Gemballa 911 Bi-turbo

2 krát Hamman,1 Hamann M6,1 Hamman 599 Fiorano

21 Brabus ,7 krát Bullit,7 krát CL,7 krát S,7 krát Brabus třída E V12.

9 krát Rinspeed 911

4 krát MTM RS4

3 krát G-Power M6

15 Mansory RR Phantom

15 Rolls Royce-individuální tuning

15 Ferrari-individuální tuning

17 Maybach-individuální úpravy

188 vozů Volkswagen pro individuální úpravy,(78 vozů Golf 5,68 vozů Golf 4,20 Pasattů,15 Scirocco,7 Toareg.

31 Audi-indiv.úpravy,10 typů S3,10 typů TTRS,6 typů RS6,5 krát S8)-velká kola,laky,airbrushe,čalounění atd.úplný tuning.

15 Mercedesů-indiv.úpravy,5 CL,5 vozů třídy C,5 vozů třídy E.

100 vozů Opel pro indiv.úpravy,55 typů Insignia Opc,35 vozů Astra 2009,10 vozů Corsa OPC(celkové úpravy-laminát,čalounění,nárazníky,stroboskopy,vzduch.podvozek atd.).

44 vozů Škoda pro indiv.úpravy,(15 Oktávii,10 starších Superbů,9 nových Superbů,5 Fabii 2005,5 Fabii 2009 RS(combi a Hatchback).

27 krát Mazda pro indiv.úpravy,6 krát Mazda 6 (3 sedan a 3 combi), 10 MX5,7 krát RX8 Wankel.4 Mazda RX7.

31 krát Renault pro indiv.úpravy,21 Megane 2006(Hatchback,Sedan,Combi),10 Renaultů Megane Hatchback 2010.

100 vozů Peugeot pro indiv.úpravy(207,406,607,306),od každého 25 typů vozů.

100 Nissanu pro indiv.úpravy,25 krát 350Z,25 krát 370Z,50 krát Nissan Skiline GTR(2009).

55 krát Mitsubishi,25 Lancer EVO 9,25 krát Lancer EVO 10,5 krát Mitsubishi Eclipse

136 vozů značky Seat pro indiv.úpravy,(Ibiza 55,Leon 55,26 krát Toledo).

74 vozů Citroen pro indiv.úpravy,(Saxo 15,Xsara,25 Xsara,25 Picasso,9 krát C4).

100 vozů Toyota pro imdiv.úpravy,(Yaris 35,Supra 55,Avensis 10).

100 motocyklů z kategorie Supersport-20 krát Suzuki(4 krát B-King,5 krát Hayabusa,GSX-R 600(2),750(4),1000(5 krát)).

20 krát Yamaha,30 Ducat i(5 krát typ Desmosedici),20 Honda,10 krát-MV Agusta.

120 Skútrů(15 krát Tmax 2006,15 krát model Tmax 2010,20 modelů R1,20 modelů Vmax atd.).

150 Naked Biku (40 krát MV Agusta Brutale atd.).

300 Choperů (100 krát Harley Davidson).

100 krát Enduro (30 krát KTM).

30 krát Supermoto (10 krát Hypermotard,10 krát KTM,10 Krát Aprilia.

25 čtyřkolek značky Yamaha.

50 krát vodní skútr značky Yamaha.

20 sněžných skútrů Yamaha

100 krát Jachty

100 motorových člunů.

2795 položek,garáž bude vytápěna na 20 stupňů Celsia.Bude zde celkem 285 valníků.Pro Pagani Zonda R a Ferrari 599XX,dále pro 100 Jachet,motorové čluny a pro vodní skútry a sněžné skútry.Garáž bude mít 2 podlaží.Budou zde 4 mycí linky,Hlídač,30 kamer s monitory na pracovišti hlídače u hlavní závory.Ozvučení pro prostorový zvuk v tomto hlídaném místě.Bude to moci být další velký byznys, který bude vydělávat velké množství peněz,a to takovým způsobem ,že se z této garáže udělá muzeum,tzn.že až nastane doba ,když už nebudou po silnicích jednou pro vždy moci jezdit vozidla se spalovacími motory,tak se z této garáže vybuduje výnosný obchod v podobě muzea superaut který budou moci navštěvovat lidé z celé Evropy.Vstupné by bylo přesně 500 Kč,-za dospělou osobu,a 150 za dítě,tzn.že při návštěvě 500000 tisíc dospělých návštěvníků a ceně 500 Kč,-tento byznys vydělá 250 milionů Kč,-,tedy čtvrt miliardy korun,který se bude moci investovat např.do vědeckého vývoje na nalezení léku na Aids,výstavbu nové železnice tam, kde bude třeba atd.Tento byznys bude ještě více vydělávat v době,,kdy se definitivně přejde na jiná paliva.To je asi za 70 let, kdy se bude chodit do tohoto muzea s ještě větším zájmem.Další muzeum Automobilů,motorek,a lodí bude na Cubě v Havaně (na okraji Havany).Tam bude moci cestovat např.celá severní a celá jižní Amerika ,aby viděli tyto (současné-tedy v současné době a později historické stroje všechny pohromadě).A měl by to být pro tyto návštěvníky opravdu pozoruhodný zážitek.Výkonné audiosystémy by navozovaly navíc příjemné pocity návštěvníků.Na Cubě by bylo také 1700 vozů a dohromady 2795 položek.A třetí muzeum by bylo ve Španělsku na okraji Madridu-tam by bylo vozů 785,tedy přesně polovina všech vozů v Kroměříži v ČR a v Havaně na Cubě.V Madridu by bylo vozů méně proto, aby lidé cestovali raději do muzeí v Kroměříži, kde by bylo přesně o polovinu více (tedy kvůli ještě většímu zážitku z těchto současných a později historických luxusních aut,lodí a motorek).Další muzeum by bylo v New Yorku (na okraji) přesně 550 pouze sériových vozů. Další ve Venezuele ,kde by bylo pouze 550 vozů.A další by bylo v Japonsku v Tokiu, tam by bylo 1700 vozů (trochu pozměněný seznam vozů, než je o něco výše).Další v Indii v Novém Dillí ,tam by bylo v muzeu přesně 1700 vozů (úplně jiný seznam vozů než v Kroměříži,Havaně,a Tokiu) a poslední v Africe v hlavním městě státu Keňa Nairobi ,kde by bylo přesně 1700 vozů (také odlišný seznam vozů než u Kroměříže,Havany,Tokia,a Nového Dillí).U těchto pěti dalších muzeí by se jednalo pouze o vozy k prohlížení a také k používání a byla by zde pouze 150 vozů upravených ,tedy by mohly mít v jednom případě buď pouze největší ,možná a zároveň, což je důležité, také použitelná, např.chromovaná kola a nebo v druhém případě kompletní tuning celého vozu,a to by bylo v libovolném poměru těchto dvou variant úprav.

Cena samotné planety Země je závislá na těchto faktorech,a to váze planety Země, která činí 5,98 kvadrilionů KG,při oceňování planety Země, která je oceněna bez váhy lidstva ,tedy jenom samotná planeta Země má reálnou hodnotu ,když vezmeme ,co je v ní obsaženo, tedy : oceány,dna,pevnina,nerostné suroviny ,a zvážíme, že na zemi je převaha oceánů, tedy slané vody ,dá se hovořit o 24 kvadrilionech např. Eur za Planetu Zemi.Cena Zeleno bílé krve je další faktor ,který patří k Zeleno bílé krvi a který musí být absolutně nejdokonalejší.Kdyby Cena Zeleno bílé krve byla nedokonalá,způsobilo by to nerespekt Zeleno bílé krve v tomto světě.Tzn. to ,že Zeleno bílou krev je možno začít ocenit až v bilionech,už toto je dokonalá cena.Je ovšem potřeba nejvyšší dokonalost Je nutné přiblížit věc,týkající se ceny Zeleno bílého unikátu ,která je relativní.A teď je třeba říci,že lidstvo teď opravdu nemůže vědět, co bude za 100 let a co bude za 250 let,takže právě protože to nevíme, tak to můžeme alespoň odhadovat nebo typovat a právě o to jde ,proč musí být cena Zeleno bílého unikátu najdokonalejší. Jde o to, že může přijít člověk ,který vymyslí pro lidstvo například zařízení, tedy věc pro měnění počasí v reálném, tedy přítomném čase.Řekněme,že je to teoreticky možné a nyní po vytvoření tohoto zařízení, které by fungovalo na bázi vysílaných vln (což je jen slepý odhad),by bylo možné třeba v Africe vytvořit podnebí, které by mohlo klidně připomínat Londýn nebo nechat v celé Africe týden pražit slunce a týden pršet nebo vytvořit podnebí,které by vytvořilo kultivovaný chod všech strojů, vytvořených pro tento kontinent jako vlaky,autobusy (jde o to ,že by se nemusely až tak extrémně přehřívat vlivem velkého horka),nebo pokud by v ČR bylo třeba 2 týdny extrémní horko, tak by se nechal spustit déšť kvůli zachránění úrody.Jde o to, že tohle by byl obrovský úspěch pro tohoto vynálezce a tím pádem by mohl být enormně bohatý ,mohl by si za tento převratný vynález nechat vyplatit 100 Septiliard Eur.Tato cena by byla odpovídající tomuto vynálezu.Jde tedy o to, že by se mohla přiblížit k ceně Zeleno bílého unikátu a být velmocnou v celosvětovém měřítku a být proto konkurenceschopnou a tedy by mohla být chápána a brána jako nejlepší cena z důvodu že je možné uhradit cenu za Planetu Zemi a to je nemyslitelné ,protože Zeleno bílý unikát by znamenal samozřejmě obrazně 100 krát větší přínos pro lidstvo a proto musí být cena nejvyšší.Cena 1 trilion Googolu je nejvyšší a zároveň nejdokonalejší cenou v oceňování,a také v možnostech oceňování v celém materiálním světě(číslo 1 Googol je číslo které znamená přesně číslo jedna následováno jedním stem nul a vymyslel ho 9ti letý Milton Sirotta, synovec Amerického matematika Edwarda Kasnera ,který byl dotázán na to, jak by definoval nejvyšší možné číslo a tento člověk vyřkl slovo Googol-tedy takto vzniklo jedno z nejvyšších čísel tohoto světa).Dalším vynálezem ,který můžeme odhadnout, je Stroj času.U tohoto stroje by musela být pro jeho vládou vybrané vlastníky a zvolenou obsluhu vytvořená nová organizace-například jako NASA, která se skládá z lidí vytvářející nové materiály a zabývá se stavbou raket, tak tato odborně zaměřená organizace by byla podobná jako organizace pro již zmíněný stroj času.Lidé v této organizaci by mohli podnikat cesty do dávných časů ,např. za poznatky o Dinosaurech,nebo do dob, kdy obývali zemi indiáni atd.Prostě by to byl další obrovský úspěch pro tohoto vynálezce nebo soubor vynálezců ,kteří by si rozdělili peníze z ceny každý rovným dílem.U stroje času by šlo nasadit cenu pro gigantický úspěch ve vědě a poznávání celé historie na vlastní kůži lidstvem asi v rozměrech 100 Nonilionů např.Eur.Jde tedy o to ,že musíme předvídat události a nasadit cenu takovou aby nikdy nebyla překonána a nikdy nemohlo být pomyšleno na to ,aby byla překonána a zároveň byla odpovídající a patřila by jen reálně k Zeleno bílému unikátu.Takových neuvěřitelných vynálezů jako jsou zde popsané vynálezy a tedy různorodost nápadů může být velice bohatá proto musí být cena Zeleno bílého unikátu tou nejlepší a nejdokonalejší cenou.Další věc ,která je potřeba vyřešit ,je co by s takovým množstvím peněz tito lidé měli dělat.Není na škodu ,aby měli jiní lidé takové množství peněz z důvodu ,že by se mohli starat o věci týkající se například vědy a vývoje nových technologii.Ale všechny světy by byly vytvořeny díky penězům Zeleno bílého unikátu a všechny zásluhy by patřily pouze Zeleno bílému unikátu.A je samozřejmě pravdou ,že by tyto další supervynálezy nikdy nevznikly ,kdyby se unikát neprodal ,protože by si lidé nikdy nevěřili natolik ,aby byli takto úspěšní bez toho ,aniž by se prodal Zeleno bílý unikát a teprve až se unikát prodá ,tak si lidé budou chtít také takto věřit a dokázat to.A to vše díky prodeji Zeleno bílého unikátu a věci jako je jeho cena.Je důležité dodat ,že nikdo nemůže vědět ,kdy by tyto nové vynálezy byly vytvořeny, tedy je možné říci, že by byly vytvořeny např. za 900 let nebo i 500000 let ,takže opravdu člověk může jen odhadovat a je možné ,že to bude trvat opravdu dlouhou dobu a použitelnost např.těchto vynálezů může záviset i na (v tomto případě u stroje času) výstavbě ostatních planet.I když se to zatím neví ,tak je možné, že bude pro funkci potřeba rozmístit zařízení pro jeho funkci na více planetách,atd. (to je věc která je jen slepý nápad). Jinak k těm strojům ,tedy například stroji času a zařízení pro ovlivňování počasí, je zapotřebí dodat ,že tyto stroje už budou muset být tak složité ,že pro vědce s dnešními vědomostmi o planetě je to věc ,která by je nemohla ani napadnout,jde o to že tyto stroje už musí být na takové úrovni a tak složité ,aby mohly spolehlivě fungovat ,že to je pro dnešní v uvozovkách na jednoduchých technologiích fungující svět něco prozatím z důvodu také toho ,že se myslí hodně na to, kde by se dalo ušetřit a prozatím také nízké sebedůvěry lidstva něco prozatím jen v lidské fantazii.Je tedy vše jen otázkou času a u vynálezů všeho charakteru jen otázkou také sebevědomí lidstva a sebedůvěry lidstva.Jde o to, že o Zeleno bílém unikátu by nikdo nevěděl ,kdyby se neprodal a nemohli by se potencionální vynálezci dozvědět o úspěchu a ceně unikátu a nemohli to tedy dokázat a to na nejpotřebnější a tedy jediné nejvyšší úrovni.A také se musí uznat to, že když budou tyto nové a další vynálezy tak enormně až extrémně složité, tak bude velká čest a velká nutnost vyplatit tomuto vynálezci takové množství peněz, které bude odpovídat jeho vytvořenému super-vynálezu.A tedy stát se takto bohatým pro tohoto vynálezce bude tedy reálné a možné. Nejdříve se musí postavit civilizace na planetě Zemi,dále obnovit Země které jsou chudé a zrenovovat rozvinuté země,pak je dobré vymyslet nové pohony,pak se musí vymyslet dopravní prostředky pro cestování ve vesmíru a pro nalézání nových planet pro osídlení,ty celé prozkoumat vytvořit mapy případných kontinentů a moří nebo pouze pevniny samotné,dále nejlépe zdokonalit nové pohony nebo vymyslet složitější pohon ,který bude zároveň extrémně úsporný a v neposlední řadě také levný,dále se musí postavit Gigantické kosmické lodě velikosti ,např.největších lodí používaných na moři,a v nich pak dopravovat těžkou techniku atd. na tyto planety pro výstavbu civilizace a pak používat tyto kosmické lodě pro dopravu všeho potřebného pro tyto planety.Tyto planety by se postupně osídlovaly a budovaly a pak by se musely postupně doplňovat o továrny pro Beton ,který se skládá ze směsi cementu, přísad a příměsí, hrubého a drobného kameniva, vody, která získá své konečné vlastnosti hydratací cementu,dále pro štěrk,těžba písku,výroba cihel z pálené hlíny,dále výroba skla z tavení křemene,dále chemická výroba plastů a výroba oceli kalením oceli.To jsou věci ,které by byly potřeba pro plynulé vystavění těchto planet a postupně by se tedy mohla stavět města, dálnice, mosty a všechny další potřebné věci. Až by se podařilo postavit civilizaci na planetě Zemi v celosvětovém měřítku a dále všechny planety,tak by probíhalo zvykaní si lidstva na novou situaci a teprve asi po 50 letech by mohlo být pomýšleno na sestrojování a vymýšlení nových nazvěme to supervynálezů.Tento celý proces výstavby civilizace na planetě Zemi,výstavbu dalších světů atd.by bylo možné postavit v délce trvání asi cca. od 350 do 1000 let.Pak bude lidstvo na jiné, mnohem lepší úrovni a bude si více věřit a bude nejlepší a bude připraveno na novou další a určitě zajímavou budoucnost.

Další důležitou věcí by bylo jak by se měli jmenovat planety ,které by se měly vytvořit,proto jsem vytvořil názvy celkem 27 planet (s planetou Zemí samozřejmě celkem 30),které mohou být v budoucnu rozšiřovány o další planety stejných názvů z důvodů naplnění kapacity vytvořené planety lidmi,kde by tyto názvy dalších planet byly značeny, například Země 2 atd.,tedy číslo by rozlišovalo dále tyto planety.Takže jako první planeta bude prezentována planeta krasavců ta by se jmenovala-Beautiful planet(krásná planeta),dále bodybilderů –Schwarzennegerova planeta,dále Zpěváků popu-Michael Jacksonova planeta,Planeta raperů-Eminemova planeta,Planeta Rocku-Led Zepellin,závodníků-Stirlingova Mossova Planeta,Motorkářů-Rossiho planeta,sexu-Sex koloseum,oběvovatelů-Lipo,extrémních sportů-Pastranova planeta,skateboardistů-Tony Hawkova planeta,Planeta odpadu-Omega,Planeta vědců-Einsteinova planeta,Planeta studentů-Newtonova planeta,Planeta podnikatelů-Gatesova planeta,Planeta zvířat-Animal planet,Planeta fotbalu-Peleova planeta,Basketbalu-Wilsonova planeta,Planeta Indiánů-Indos,Homosexuálů-Homointima,Planeta lesbiček-Lesbigon,Planeta tance-Regy ,Planeta mnohomanželství-Poligamus,Planeta liliputů-Micro,Planeta obézních lidí-Maxi,Planeta tuningu-Cruzova planeta.

Další věcí je věc ,která má být jakousi zmínkou o životě lidstva ve vesmíru, jde o to ,že je možné a je možné to předpokládat ,že lidstvo mohlo existovat už deset milionů let před tím než jsme se vyvinuli my na této planetě,to znamená, že jde předpokládat ,že v době ,kdy se vyvíjel na naší planetě člověk, tak mohly už existovat moderní civilizace a to na jiných planetách.Kdyby to tak bylo, je možné předpokládat ,že ve vesmíru existuje lidsky druh velmi hojně.Jde také o to ,že pokud vymyslíme nové technologie například pro přepravu lidí ve vesmíru, také díky tomu že odpadne napětí z lidí vlivem toho, že nebudou války, chudoba, hladomor atd. ,které působí na lidi po celém světě a znamená tedy věc, která se nedá nikdy vyřešit bez peněz a povýšení světa na novou úroveň, tak pokud se vymyslí nová technologie pro přepravu, tak se zpřístupní jiné světy a s nimi spojené tajemství o životě na jejich povrchu.Znamená to ,že i kdyby se lidstvo ve vesmíru vyskytovalo přirozeně a tedy hojně, tak by bylo možno toto lidstvo zajistit a začleňovat jej do našich civilizací .Tedy by bylo možné ,že lidstvo by se mohlo rozrůstat ve svém počtu ze sedmi miliard třeba na deset,dvacet,sto a později třeba i bilion lidí(všechny planety, které by se stavěly, by mohly být samozřejmě podle svého druhu rozšiřovány o další planety stejného zaměření pro nabídnutí prostoru pro například dalších 5 miliard lidí) ,jde o to ,že určitě je možné ,aby za cenu 10 Oktilionů byl zrenovován a vystavěn celý a nový náš svět.Je důležité připomenout,že za cenu 10 Oktilionů by mohl být vystavěna nová civilizace, ale je zde překážka, že by se jednalo o pomalý proces u použití 10 Oktilionů a proto by se přešlo k lepšímu a rychlejšímu způsobu a bylo by místo 10ti Oktilionů investováno 100 Oktilionů, což by zajistilo ,což je nejdůležitější, rychlý postup při tvorbě nové civilizace.V případě 10ti Oktilionů by mohl trvat vývoj nové civilizace na planetě zemi i 150 let,naproti tomu se 100 Oktiliony by to trvalo 75 až 80 let do vytvoření kompletně fungující a vytvořené civilizace v celosvětovém měřítku.Také bude možné ,aby Zeleno bílý unikát cestoval mezi světy ,tedy například na svět závodníku nebo svět sexu atd.,bude existovat jedno jediné konto ,na které budou chodit zisky z prodeje vstupného v muzeích unikátu a ze kterého se také bude platit ostraha v muzeích a servis.Půjde o byznys se závratnou výnosností a tím ,že bude cestovat unikát po planetách ,tak bude třeba rok nebo půl roku závratně vydělávat ,protože na jeho zhlédnutí budou cestovat lidé z celé planety ,na které se bude momentálně nacházet.Každá planeta bude mít tedy své muzeum.A pokud by chtěl nějaký člověk vidět Zeleno bílý unikát dříve než bude na jeho planetě, tak by se za vyšší cenu přepravil k planetě ,kde by se Zeleno bílý unikát nacházel.Půjde o zprostředkovaný byznys na všech planetách v daných meziplanetárních cestovních kancelářích.To by mělo podmínku ,že by mohl na planetu ,kde by Zeleno bílý unikát byl pouze člověk s diplomem, ale také by bylo rozhodující to, jestli by byl diplom vyžadován kvůli povaze a druhu planety kterou by chtěl případný zájemce navštívit.

Po prodeji by se musel vybudovat tedy určitý systém podobný tomu , že by se vybudovalo ministerstvo, které by se mohlo například jmenovat Ministerstvo pro celosvětový rozvoj, které by sídlilo v Americe v jednom ze tří nejbohatších států světa z hlediska možností pro lidi ,tedy dalších Cuby a České Republiky.V Americe ,tedy největším z nejbohatších států světa, by bylo toto ministerstvo, které by řídilo poskytovaní finančních dotací daným státům na daných kontinentech.Toto ministerstvo by mělo své vlastní finanční konto, které by bylo používáno na poskytování dotací pro celý svět a na které by se posílaly peníze z hlavního finančního konta, které by patřilo jen k Zeleno bílému unikátu a byly by na něj ukládány peníze z prodejů vstupenek a z dalších obchodů spojených se Zeleno bílím unikátem.Aby byl vytvořeny určitý systém ,tak by bylo dobré ,aby existovaly tedy například dvě konta proto ,aby fungovalo rozdělování dotací a byla vytvořena dobrá přehlednost toku peněz na tato konta. Tedy po prodeji bych vyhradil 100000 Googolplex Dolarů na zajištění 27 planet (může jich být samozřejmě více) a následné nároky těchto planet a také očekávanou údržbu a na nakupování nových planet po vyčerpání doby životnosti slunce již osídlených planet.A na opětovné a také rychlé výstavby dalších potřebných civilizací.Z mých prostředků bych daroval 100 Oktilionů pro výstavbu nové civilizace na planetě Zemi a přesně 100 Oktilionů na vývoj nových technologii,a to vědě,zdravotnictví,průmyslu a astronautice.A dále by mohli státní činitelé a tedy vlastníci Zeleno bílého unikátu platit výstavby civilizací na dalších objevovaných planetách pro umožňování dalšího místa k osídlení z důvodu vyčerpání kapacity Planety Země a nebo z důvodu nabídnutí pocitu většího prostoru pro život lidem na planetě Zemi , aby nemuselo žít lidstvo v extrémní hustotě na jeden kilometr čtvereční.Dále by tito vlastníci měli platit takzvané přesídlování na jiné planety z důvodu, že každé slunce ve vesmíru přestane jednou svítit a tedy hořet ,tedy vyhoří mu vodík , který se přeměňuje na hélium,a po vyhoření se zvětší a pohltí všechny planety v jeho sluneční soustavě ,(naše slunce bude svítit ještě asi 5 až 7 miliard let) ,proto se bude muset zajistit vždy pohodlné přesídlení na nový svět, který bude nápadně podobný tomu předešlému a samozřejmě už kompletně vystavený pro nový život na například dalších 10 miliard let.Hodnota 1 Googol je suma ,která by měla vystačit lidstvu a teď dodávám ,že tento odhad je pouze hrubý,tedy měla by tato suma vystačit pro lidstvo na 200 let (tedy pro potřeby lidstva), tedy pro dvě stě tisíc let je to 1000 Googolů a u dvě stě milionů let je to jeden milion Googolů,tzn.že na 200 miliard let vystačí 1 bilion Googolů (počítáno v krátké soustavě) pro všechny potřeby lidstva.I s čerpáním peněz z prodejů v muzeích jde o minimální finanční částky které by byli vydělány například za 1 milion let,proto bych nechal 18 mých planet aby vydělávaly velké finanční prostředky pro potřeby celého lidstva a tedy vydělávali by finanční prostředky které by byli ukládány na konto Zeleno bílého unikátu.