Jdi na obsah Jdi na menu

Adheze a nedotáčivost a přetáčivost a akcelerace a Transformeři

adheze-nedotacivost-pretacivost-akcelerace-a-transformeri.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o Transformerech ve formě automobilů.Je tu jedna z mnoha věcí, o které se musí hovořit a to je adheze.Tedy věc se má tak, že v budoucnu budou všechna auta mít stejné vlastnosti.Tedy auta, která budou také transformery, budou ve svém segmentu všechna stejná.Tedy hlavně supersporty budou všechny stejné, tedy například Ferrari a Lamborghini budou mít totožné jízdní vlastnosti.Tedy ve věci adheze budou mít všichni stejnou adhezi, tedy budou stejně přilepená na silnici jako každý supersportovní vůz.Dále je zde nedotáčivost, která bude u všech transformerů nejlepší, tedy uplně potlačena a vozy budou jezdit jako přibité.Dále je zde přetáčivost, která by měla být chráněna elektronicky nebo by šla vypnout a vůz by opět seděl jako přibitý a urvat ho by chtělo velkou razanci.Tedy přetáčivost by u transformerů byla dokonale odstraněna.To značí, že by za moderními transformery v podobě automobilů bylo dosaženo maximálního přetížení od 1 do 3G.Tedy by transformeři ve formě aut měli vyvíjet maximální přetížení, které by se u řidičů i spolujezdců mělo setkat s kladnou odezvou.Přetížení v G by se projevovalo při jízdě do zatáček, při brzdění a při akceleraci.A poslední věc je akcelerace a transformeři.U akcelerace je důležité rozjet se tak, aby se neprotáčela kola proto, by se nemělo stát u aut v podobě transformerů to, že by se kola při akceleraci protáčela a tedy aby se kola zakously do asfaltu a vystřelily by z klidu až například do 320 Km/h.