Jdi na obsah Jdi na menu

Aerodinamický přítlak zvednutý z 0 na 300 kg u superaut

2020-mercedes-amg-gt-r-pro-placement-1543507666.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o přítlaku u supersportovních aut.Tedy věc se má tak že by mělo být například u Mercedesu AMG GT-R být kopírováno auto bez aerodynamických lišt na předním nárazníku s pevným křídlem a jako druhé auto by bylo auto nakopírováno s aerodynamickými lištami a s aerodynamičtějším nárazníkem tedy jen aerodynamické prvky by byli konfigurovány.V podstatě by se jednalo o čistý Mercedes AMG GT-R a okruhový GT-R PRO které má i polorám,lehčí sedačky,karbon keramické brzdy a hasičák.Tedy by mělo být u auta X být možno mít auto bez aerodynamiky tedy přítlačné síly a měla by byt možná transformace do stejného auta jen s aktivní dynamikou a přítlakem například 300 kilo.Což by znamenalo aerodynamické lišty,vysouvací zadní nárazník nebo prahové aerodynamické lišty,aerodynamičtější nárazník a zadní difuzor u nárazníku.Tyto prvky by měli generovat 300 kilo ve 250 km/h.Šlo by tedy o auto bez aerodynamiky a auto s aerodinamikou s 300 kg do kterého by se transformovalo a zpět.Měl by to být úplně jiný zážitek z jízdy kdy by auto sedělo jako přikované a naopak bylo bez přítlaku a proto by měla tato transformace smysl tedy pro okruhy a bezpečnou vysokou rychlost na dálnicích.