Jdi na obsah Jdi na menu

Aktivní tlumiče a nepotřebnost systému antiwhelie

61511.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o tlumičích u motocyklových superbicích.Věc se má tak že kola motocyklů by v případě transformera byli poháněny obě tedy přední i zadní a co se týče tlumičů tak ty by fungovali tak že by tlačili přední část motocyklu k zemi a tím by nepotřeboval systém antiwhelie což je systém zabraňující zvedání předního kola.Tedy tlumiče by tlačili motocykl takovou silou že při jakémkoliv přidání plynu by se předek nezvedal a zůstal na zemi.Tedy hlavně u Ducati která má výkon přes 220 koní by tato funkce přišla vhod a i motocykl BMW S 1000 RR 2019 s výkonem okolo 200 koní by tuto možnost uvítal.Pokud už hovoříme o výkonu 200 koní a výše tak je systém tlačení tlumičů celého motocyklu k zemi velmi užitečný a důmyslný.Tedy to by byl úkol a funkce tlumičů tedy tlačit vší silou přední kola k zemi a dokázal by to i silou 40 kg.Tímto řešením by odpadl strach z nechtěného whelie a motorka se stala ovladatelnější což by bylo velmi přínosné.