Jdi na obsah Jdi na menu

Autobusy jako svědci nehody

autobusy-svedci-nehody.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o autobusech jako svědků nehody.Tedy autobusy které by stáli ve městech v bočním pruhu by mohli poskytnout  použitelné svědectví.Autobusy které by stáli všude ve městě by mohli být dobrými svědky nehody kdy by mohli v případě nehody a neshody u obou účastníků nehody poskytnout informace které by vedli k uzavření nehody a popisu kdo za co mohl a kdo je viník.Autobusy by byli neustále ve střehu a tak by jim neunikla žádná nehoda mezi auty,nebo auty a motocykly a skútry.Skútry jsou městská vozítka a tak by byli sledovány Autobusy a mohli tak být v případě nehody svědky nehody.Autobusy by byli svědky i při jízdě na dálnici a to při 100 km/h autobusu.Tedy autobusy by byli na pozoru i na dálnicích kdy by kontrolovali auta co zavinili nehodu a mohli se tak stát svědky nehody.Svědci nehody ve formě autobusu zaplňují velkou část možností jak být dobrým svědkem nehody u autobusů protože autobusů je hodně.Autobusy by hlavně v autonomním režimu mohli pozorovat provoz kolem sebe a tak se stát dobrými svědky při autonehodách a o tom kdo je viníkem a kdo zavinil autonehodu.Autobusy by to mohli tedy rozpoznat stejně jako automobily.