Jdi na obsah Jdi na menu

Bluetooth a tahaní letadel

bluetooth-a-tahani-letadel.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o tahání letadel díky nové technologii.Jak je běžně známo letadla jsou tahána menšími těžkými tahači.Tyto tahače musí být těžké v tunách aby se neprotáčela kola při rozjezdu se zapřáhnutým letadlem například s Boeingem 747.Věc se má tak že by měli být v budoucnu k dispozici běžně tahače které by s letadlem propojilo bluetooth.Pokud se letadlo propojí s bluetooth tahačem nebude hrozit přerušení spojení a mělo by jít hlavně o novou technologii .Tedy tahač by poháněla opět kola samotná a propojení bluetooth by měla být pouze nová technologie.Tedy mělo by se jednat o bluetooth nejnovější generace s možností utáhnout  i 60 tun za tahačem propojeným s bluetooth.Letadla by měli být důstojně dopraveny tahačem na rozjezdovou rampu a odtud už by letadlo s poháněnými koly a s motory vyvíjející tah díky samostatným lopatkám v motoru vzlétnout.Tedy vždy by měli být letadla dopraveny tahačem na rozjezdovou dráhu pro důstojnost samotných letadel která budou létat i 5000 Km v kuse tak pro jejich důstojnost.Bluetooth a jeho funkce tahat největší letadla by se měla okamžitě zavést hned potom co bude toto bluetooth nejnovější generace navrženo a zkonstruováno.