Jdi na obsah Jdi na menu

Brzdy u superbiků v ergonomii maxiskůtru

brzdy-u-superbiku-jako-u-maxiskutru.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o brzdách u superbiku které by měli být stejné jako u maxiskůtru.Věc se má tak že by v případě absence spojky u superbiku jako u transformera mohly být brzdy stejné jako u maxiskůtru,jen s tím rozdílem že by brzda zadního kola byla na pravé straně řídítek a přední na levé straně řídítek.Tedy stejně jako u bicyklu.Tedy by byl u motocyklu transformera pouze plyn a dvě páčky pro brzdy a absence spojky.Takto by bylo dosaženo maximální připravenosti při brzdění a byl motocykl dokonale ovládán a veden při brzdění.U superbiku by byli brzdy stejné jako u skůtru tedy ve předu dva kotouče a vzadu jeden.Při použití zadní brzdy s pravou páčkou na řídítkách by bylo brzdění zadního kola s větším přehledem a mohli se dělat kontrolované drifty a kontrolované smyky.