Jdi na obsah Jdi na menu

Bugatti Divo s motorem z Ferrari TDF a Koenigseggu Jesko

posledni.jpg

Nyní budu hovořit o voze Bugatti Divo a jeho možnosti měnit motory.Věc se má tak že by mělo mít Divo možnost transformovat si dva nové motory,tedy může mít celkem tři motory.První motor by byl z Ferrari TDF s 800 PS a z Koenigseggu Jesko s 1600 PS v 8mi válci. Tyto motory jsou dostatečně rychlé aby mohli pracovat v Bugatti Divo.Bugatti Divo by tedy mělo 8mi válec,12ti válec a 16ti válec.Se všemi motory by bylo Divo šíleně rychlé a s motorem z TDF by bylo i lehčí a obratnější.Každý motor by znamenal další Divo s jiným motorem,tedy by byli tři Bugatti Diva každé s jiným motorem a převodovkou.Tyto motory jsou zběsilé a přitom použitelné.Každý motor se bude chovat jinak a tak nebude s Divem nuda a vždy s ním zažije člověk něco nového a naučí se novou věc.Bugatti Divo se třemi motory by bylo k dispozici v obchodě s transformery a to za cenu 40 milionů korun.