Jdi na obsah Jdi na menu

Bugatti Veyron a decelerace ze 400 km/h na 0 km/h za 8 sekund

ze-400-na-0-za-8-sekund-veyron.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o novodobých brzdách a to bez kotoučů,třmenů a destiček tedy na principu transformerů.Brzdy by byli jak již jsem říkal součástí kola ,tedy by brzdili kola tak že by byla propojena s brzdovým pedálem a tak by brzdila.Byl by zde i velký cit pro brzdy.Já chci představit brzdy u Bugatti Veyron Super Sport které v konvenčním provedení s kotouči dokážou decelerovat ze 400 km/h za 10 sekund,ovšem v případě nových brzd fungujících díky hmotě transformera by mělo jít zpomalit ze 400 km/h na 0 km/h za 8 sekund.Což je zlepšení o dvě sekundy což je výborný údaj.V provedení s výkonem 1200 koně a váhou 1200 kilo by s těmito brzdami mělo být jednoduché porazit Koenigsegg Agera RS.Veyron vyhraje v disciplíně 0 400 0 vždy protože je vněm více hmoty a více síly vyplívající při provozu autem samotným.Tedy Veyron je lídr rychlosti který by s výkonem 1200 koní a 1200 kilo dosáhne 490 km/h a porazí všechny v disciplíně 0 400 0 ,také ve zrychlení z 0 na 100 km/h a 0 na 300 km/h.Veyron tedy bude lídrem v rychlosti ve všech disciplínách které jsou měřeny.