Jdi na obsah Jdi na menu

Chytrost pohonu dvou kol u motocyklů

151263919384-33-panigale-v4-s3.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o motocyklech ve formě pohonu transformerem.Věc se má tak že superbiky by měli pohon oběma koly,tedy i předním kolem.Jde o to že například v zatáčce bude muset transformer přizpůsobovat výkon přenášený předním kolem na silnici.Není totiž možné aby pouštěl motocykl na vozovku plný výkon a tak bude transformer regulovat výkon v zatáčkách i na rovinkách.Tedy zadní kolo pojede na plný výkon tak aby ho motorkář zvládl a přední kolo bude zadní kolo doplňovat.Vždy půjde o to dosahovat největší rychlosti a proto bude motocykl mít pohon oběma koly.S oběma koly bude motocykl rychlejší než s pohonem konvenčním tedy pouze zadním kolem.Každý motocykl bude mít pohon oběma koly tedy,chopery,naháče,supermota,cestovní motocykly,maxiskůtry i malé skůtry s 50 ccm.Pohon dvěmi koly tedy bude rozmanitý v použití na motocyklech všech druhů.