Jdi na obsah Jdi na menu

Citlivé brzdy u superbiků Moto GP

citlive-brzdy-u-moto-gp-stroju-trans.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o superbicích v Moto GP a jejich citlivých brzdách.Věc se má tak že motorky by neměli kotouče s destičkami a místo nich by zde bylo kolo samotné.Opět by komunikovali páčky s koly samotnými a to přes hmotu motocyklu která by byla živá.Motorku by šlo použít pouze na okruhu a to s brzdami z transformera.Brzdy by byli citlivé a šlo by si s nimi hrát a dávkovat přesně brzdný účinek.Brzdy by šlo takzvaně zašlápnout kdy by kola zabrzdili rychle v případě nouze a to vše u transformera.Tedy například superbike od Suzuki by mohl brzdit s milimetrovou přesností a dávkovat brzdy jak u kotoučů jen s tím rozdílem že by motocykl brzdy neměl a měl by jen kola.Kola samotná by tedy brzdila celý motocykl a to s milimetrovou přesností ovšem brzdy by nesměli být necitlivé a museli by brzdit přesně tak podle toho kolik by bylo potřeba.Všechny superbiky by měli v budoucnu brzdy na principu transformera a budou mít tedy citlivé brzdy určené pro závod Moto GP.