Jdi na obsah Jdi na menu

Citlivé brzdy u superbiků

citlive-brzdy-u-superbiku-trans.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o superbicích v konvenčním provedení tedy těch které si můžeme nyní koupit v obchodě s motocykly.Superbiky by měli propojenou páčku na řídítkách a páčku u pravé nohy  s koly a to ve formě transformera a takto by citlivě brzdili motocykl s milimetrovou přesností kdy by stačilo páčky lechtat a brzdili by s citem a ničím by nevadili stejně jako je tomu u použití s kotouči.Motorky by tedy neměli kotouče a destičky a kola by brzdili sami s velkým citem.Mohlo by se jednat o Hondu CBR 1000 RR Fireblade 2020 která by neměla kotouče a jen kola s pedály propojeným s koly a měla by tedy i dokonalou citlivost a mohla brzdit superbike s citem a přesností stejnou jako u konvenčních brzd.Brzdy by nepotřebovali destičky a mohli fungovat až 120 let.Motorky by museli jednou za 20 let na Státní Technickou Kontrolu.Motorky bez konvenčních brzd by měli být v budoucnu u každého superbiku tedy u superbiků všech značek.