Jdi na obsah Jdi na menu

Dálniční režim a režim pro okresky u motocyklových transformerů

posledni.jpg

Nyní budu hovořit o Ducati Panigale V4R a o Ducati Multistradě 1200 S.Věc se má tak že by měli existovat autonomní transformace mezi těmito motocykly kdy by jedno moto bylo na okresky a druhé na dálnice.Tedy pokud by Multistrada 1200S zaregistrovala že se najíždí na dálnici tak by se automaticky autonomně změnil motocykl do Ducati Panigale V4R.A zde by mohl efektivně využít její rychlost v plně odpovídající motorce pro vysokou rychlost.Po dálnici by mohl využít jejího zátahu a užívat si její síly v přímce.A opět pokud by motocykl sjel z dálnice na okresní cestu tak by se transformovala motorka na Ducati Multistradu 1200 S a ta mohla v klidu a bez problémů zvládat okresky i vysokou rychlostí ale hlavně bezpečně protože na okresce hrozí vetší nebezpečí při jízdě vysokou rychlostí atak by volba Multistrady 1200 S byla rozumná a promyšlená.jak jsem již psal Multistrada 1200 S je skvělá na dlouhé cesty a má mimořádně pohodlné a ergonomické sedlo na kterém se určitě i dobře cestuje.Transformace by přišla ve vteřině tedy už v zatáčce vedoucí na dálnici jako nájezd.U obou motorek jde o to nejlepší zboží které se dá sehnat a proto jsou uvedeny v příkladu ovšem bylo by i možné přirovnání s BMW S 1000 RR 2019 které by bylo určené pro dálnici a Aprilii Tuono 1100 pro okresky,nebo Hondy CBR 1000 RR 2019 pro dálnice a Aprilii Dorsoduro 900 pro okresky.Opět by se tyto motocykly měnili mezi sebou v jedné vteřině.