Jdi na obsah Jdi na menu

Daniel Cruz vs.Josef Kabaň

daniel-cruz-vs.josef-kaban.jpg

16.7.2011,19:42 hodin:Kroměříž - Zdravím Lady Gaga a chci říci světu, že Lady Gaga je vyznavačem automobilů,protože ve své knize hovořila, jak jela se svým bývalým klukem a líbilo se jí ,jakým způsobem ubíral plyn.Lady Gaga je moje nejoblíbenější hvězda popu po tom, když zemřel král popu Michael Jackson.Což byla sranda, protože když jsem se dozvěděl, jak zemřel Michael Jackson, tak jsem seděl u nás na balkoně a přišel za mnou otec a sedl si vedle mě na židli a řekl víš, co je nového?A já říkám nevím, co?A on říká zemřel Michael Jackson,a já jsem tomu nemohl věřit, myslel jsem si, že to není možné, že Michael Jackson nemohl zemřít,a v ten okamžik se změnil můj život,protože z něj odešla největší hvězda, která dělala nejkrásnější hudbu, se kterou se nikdo nemohl srovnávat.Nyní je největší hvězdou hudby Lady Gaga.Lady Gaga je takový hodný Transformer, který umí skvěle pobavit.Lady Gaga volila svojí cestu a dokázala se ve 24 letech stát Královnou popu,a dokázala být diamantovou, což znamená, že prodala 10 milionů jednoho CD.Dostala mnoho cen, mezi nimiž byly také ceny z Berlína z Německa atd..A nyní bych chtěl hovořit o včerejším dni,tedy o 15.7.2011.Včerejší den jsem měl v plánu jet z Kroměříže do Pardubic, což je cca.190 kilometrů, na Hip Hop Jam,což je akce, kde byl The Game a můj oblíbený Xzibit,a jel jsem si jenom poslechnout český Hip Hop naživo.Takže jsem vyjel asi o půl šesté a podle mě jsem to vzal zajížďkou a zajel jsem si asi 100 kilometrů a to opačným směrem než Pardubice a to na Uherské Hradiště, kde je nejkrásnější silnice v České republice a to Buchlovské kopce,což je silnice pro motorkáře a řidiče supersportů, je to pro Českou republiku něco jako Napoleon Route, což je v evropských časopisech něco jako silnice snů s nádhernými zatáčkami.Buchlovské kopce mají stejnou atmosféru a je to cesta plná krásných serpentin a krásného asfaltu,tedy jsem jel na Buchlovské kopce a zastavil jsem asi 10 kilometrů před Buchlovskými kopci a chtěl jsem před touto hardocorovou cestou zkontrolovat stav oleje, protože jsem se dozvěděl s koupí Hondy Fireblade, že supersportům ubývá olej z důvodu, že mají velké nároky kvůli extrémně vysokým otáčkam,ale můj Fároš nežere ani deci,kluk z obsluhy mi na požádání držel motorku v kolmé poloze, aby se vyrovnala hladina a mohl jsem provést kontrolu oleje,a olej po 1200 najetých km pod neustále plným plynem ukazoval plnou nádrž s olejem.Takže jsem mohl s klidným svědomím jít na to,a z benzínky jsem jel už na plný plyn, protože jsem chtěl být za dvě hodiny ve Starých Ždánicích na Hip Hop Jam,takže jsem se blížil k Buchlovským kopcím a před serpentinami už jsem jel na Buchlovských kopcích 250 km/h a najížděl jsem do zatáček na maximum,ale nemohl jsem ji otestovat na limitu, protože silnice byla jen místy mokrá, takže jsem musel brzdit opatrně,po nejrychlejším projetí Buchlovských kopců jsem se otočil za těmito kopci na benzínce a hned jsem akceleroval na 200 km/h, kdy jsem jel do strmého kopce na trojku,a zpáteční cesta byla dvakrát rychlejší,jel jsem před zatáčkou 190 km/h, než jsem šel na brzdy,a po projetí,kdy jsem musel také brzdit opatrně z důvodu, že silnice byla místy mokrá, jsem jel opět dvakrát 250 Km/h za sebou než jsem přijel do Uherského Hradiště,a pak jsem jel tedy z Uherského Hradiště do Pardubic a celou cestu do Olomouce jsem jel 230 km/h i po okreskách,byla to nejrychlejší cesta mého života,po přijetí do Olomouce 40 km od Kroměříže jsem jel po dálnici z Olomouce do Mohelnice, tedy asi po 20 kilometrech dálnice jsem dosáhl na motorce nejvyšší rychlosti ,tedy 280 km/h na rovince na 6ku,a celou cestu do Vysokého Mýta, což je asi 50 km od místa, kde jsem jel 280 km/h, jsem jel rychlostí od 160 Km/h do 250 km/h na okreskách,nyní bych chtěl říci něco o mém rychlostním rekordu na okresce na motorce,tedy za Vysokým Mýtem před Litomyšlí jsem jel v běžném provozu 268 km/h na silnici s maximální rychlostí 90 Km/h.Jinak bych chtěl říci,že v příštím týdnu budu řešit motorku Ducati 1098 kterou chci celou vytunit,chci jí dát výfuky značky Zard a také dvoubarevný nový lak,a další motorka bude Suzuki GSX-R 1000 K8, která jede 300 Km/h i na běžné okresce.A chci jí celou vytunit,takže dostane nový dvoubarevný lak a výfuky Yoshimura buď GP Evo 2 nebo novější Yoshimury se čtyřmy vývody místo dvou u GP Evo 2.Přístí týden se do toho pustím.Tato máša jede 300 km/h stejně jako když se člověk prochází, což je důležité, protože dnes, když jsem se vracel ve čtyři hodiny z Hip Hop Jam, jsem dosáhl mého druhého rychlostního rekordu, tedy 284 km/h na silnici z Olomouce do Mohelnice opět ve stejném směru, kam jsem se otočil a zajel si to.Jel jsem 274 km/h na pětku a 284 km/h na šestku a motorka už nemohla jet rychleji,motorka už víc nejela z důvodu, že jsem jel do mírného kopce.Můžu říct, že 284 km/h na Firebladu Red Bull je v pohodě,ale před tím jsem si řekl, že pojedu 290 km/h a že mi to stačí.Maximální rychlost u mé Hondy Fireblade v techničáku je 293 km/h.Je to velká rychlost, ale dám bez problému 300 km/h,ale můžu říct, že to už je fakt strop pro bezpečnost.Myslím, že 320 km/h už je velký risk.A nyní k tomu, čemu byl věnován tento článek.Před tím bych chtěl říci, že by měli být postaveny dvě sochy velikosti třikrát větší než Socha svobody,a to ve dvou městech na tomto světě a to v New Yorku, který se má jmenovat Ostrava,a druhá v Kroměříži.Tedy první socha v New Yorku, tedy v Ostravě, by měla být socha královny popu Lady Gaga a tato socha by měla nahradit stávající sochu Svobody,tato socha má být třikrát větší než Socha svobody.A druhá socha by měla být umístěna v Kroměříži a v tomto městě má být umístěna socha člověka, který je druhým nejlepším mozkem na tomto světě a tento člověk je Dagmar Cruzová, tedy moje matka.První nejlepší mozek na tomto světě jsem já, tedy Daniel Cruz a druhým nejlepším mozkem je Dagmar Cruzová a třetím nejlepším mozkem je Barack Obama.Na Dagmar Cruzovou nemá žádný nejchytřejší člověk na tomto světě.Kdyby viděl někdo, jak já se bavím s Dagmar Cuzovou, tak by se smál týden,já mluvím často sprostě,s Dagmar Cuzovou,říkam třeba to je v piči,už se sjíždí ta zadní guma na Hondě, což jsem říkal dnes ráno, když mi ráno v 7 hodin umývala Hondu ve Středisku výchovné péče, protože jsem nespal celou noc a hledal jsem na netu Yoshimury na Suzuki GSX-R 1000 K8,máma používá jen slova do prdele,debilové,a zasraný kretén, ale já když s ní mluvím, tak říkam, když se mi něco nelíbí, slova jako na piču,do piče,kurva,zmrdi,vymrdat nějakou ženu říkám ze srandy,zabit,Pičus,zmrd,smradlavá prdel,pičus zasraný.Dagmar Cruzová je v pohodě, takže jí můžu říkat cokoliv a můžu být úplně v pohodě. Socha Dagmar Cruzové má být postavena ve městě Kroměříž a to například na Husově náměstí, tedy naproti Střediska výchovné péče, kde je ředitelka moje matka, tedy Dagmar Cruzová.A nyní budu hovořit o tom, čemu byl věnován tento článek.Tento článek byl věnován mé filozofií nejrychlejšího produkčního vozu světa tedy Bugatti Veyron Super Sport.Tato filozofie spočívá v mé představě o tom, jak má vypadat podle mě, tedy krále designu, Bugatti Veyron Super Sport.Design Bugatti Veyron s 1001 PS stvořil český designer Josef Kabaň,a vůz Super Sport který má o 199 PS více má pouze drobné designové úpravy,má jiný přední nárazník, jiné střešní nasávače, které jsou kompaktnější a má dvě koncovky místo jedné čtvercové u verze s 1001 PS, kterou stvořil Josef Kabaň.A nyní bych chtěl provést srovnání Josefa Kabaně a Daniela Cruze, tedy tuto hru jsem pojmenoval Daniel Cruz vs.Josef Kabaň.Tedy je to takto, můj Buggi, jak říkam Bugatti Veyron Super Sport, jde udělat ještě dokonaleji, než ho stvořil Josef Kabaň.Přišel jsem na to před dvěma dny, když jsem si prohlížel nejnovější český časopis o autech s názvem Faster, kde Josef Kabaň stvořil Škodu Fabiu RS 2000 v provedení kabrio s nízkou střechou a to tak, že jsem si dal za úkol, že hned vymyslím lepšího Buggiho Super Sport,a tak jsem si řekl ve svém vědomí :Prajiskro, prosím, vykouzli lepší Bugatti Veyron Super Sport než Josef Kabaň,a po třech minutách jsem vymyslel lepší Buggati Veyron Sport než Josef Kabaň,a objevil jsem možnost, jak udělat lepší Bugatti Veyron Super Sport.Souboj v tom, kdo udělá lepší Buggi Super Sport, rozhoduje jedna konstrukční i designová úprava.Je to jednoduché, Josef Kabaň udělal Buggiho s 1001 PS tím způsobem, že při tom, když se zabýval dveřmi, tak zvolil uchycení standardním způsobem, tedy klasickým nejpoužívanějším způsobem, tedy otvíráním dveří ve směru jízdy.Tento způsob byla ta věc,která mě u Buggiho vadila.Buggi Super Sport je auto, které stojí v nejdražší verzi 62 milionu korun,a jako nejdražší sériový vůz má styl otevíraní dveří, který nevystihuje nejdokonaleji duch Bugatti Veyron Super Sport.Je to tak, že Josef Kabaň nevystihl nejdokonaleji Buggiho Super Sport.A lepší Bugatti Veyron Super Sport vypadá tak,že má dveře, které se otevírají proti směru jízdy.Buggi Super Sport je lepší než současná verze jen tehdy, když má dveře, které se otevírají proti směru jízdy.Dveře by musely být designově upraveny a to hlavně přední část, kdy by dveře musely u Buggiho být designově přizpůsobeny.Dveře by mohly být v tupém decentním půlkruhu.Bugatti Veyron Super Sport ve verzi pro rok 2010 má pro duch Bugatti Veyron Super Sport příliš obyčejný způsob otvíraní dveří,kdy nastoupení do vozu může připomínat nastoupení do vozu Volkswagen Golf 5 1.6.