Jdi na obsah Jdi na menu

Dva v jednom a transformeři

dva-v-jednom-a-transformeri.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o automobilech, které budou sdílet dvojicí dopravních prostředků.Dá se hovořit o tom, že bude velký zájem o vlastnění vrtulníku a proto by se musely zajistit ve velké míře školící centra pro řízení vrtulníků.Bude tedy velký zájem o vrtulníky, což se dá předpokládat.A nyní k tomu, co je převratné, tedy parkování vrtulníků nebude možné a proto se z vrtulníku transformují do automobilů a budou moci své vozidlo zaparkovat běžně na ulici, což je důmyslné.Bude důležité zajistit velké množství heliportů pro přistávání vrtulníků a následnou transformaci do automobilu, které by mělo být určitě SUV z důvodu podobné hmotnosti, kterou bude mít vrtulník a autem.Tedy by existovaly tři formy, tedy první by byla auto,druhá vrtulník a třetí robot.Robot by se nesměl transformovat a proto by si řidič a pilot zároveň pouze vybírali mezi autem a vrtulníkem.Transformace z auta do vrtulníku by byla možná pouze na předem vyhrazených heliportech.Například v Praze by mělo existovat 10000 heliportů, což by mělo zájem o dopravu vrtulníkem uspokojit.Opět by si člověk mohl vybrat mezi dvěma režimy, tedy režimem z toho, že by se choval vrtulník tak, jak ho vyrobili ve fabrice nebo druhý režim a to režim, kdy vám vrtulník hovoří do řízení a informuje například před pozici svého stroje vůči jiným vrtulníkům z důvodu, aby nedošlo k letecké nehodě.V případě použití prvního režimu je let jen na pilotovi, který by se měl řídit radarem v kokpitu.