Jdi na obsah Jdi na menu

Dvě benzínové nádrže pro Koenigsegg Jesko

dve-nadrze-jesko.jpg

Nyní budu hovořit o Koenigseggu Jesko a jeho inovaci ve věci dvou nádrží na benzín.Jesko potřebuje dvě nádrže proto aby mělo lepší dojezd a také proto aby bylo lépe vyváženo.Nádrž s číslem dvě by měla být pod přední kapotou a mělo by se do ní vejít 50 litrů benzínu.Dojezd Jeska může být okolo 500 km a s novou nádrží by to mohlo být 800 kilometrů což činí z jízdy v Jesku příjemnější změnu při zachování výkonových parametrů tedy 1600 koní a maximální rychlosti okolo 480 k m/h.Maximálně by se mohla maximální rychlost snížit o deset km/h.Nádrže by se museli tankovat odděleně  tedy dvěmi hrdli.Po vyčerpání hlavní nádrže by se přeplo čerpadlo ze zadní nádrže do přední nádrže a tak yb odebíralo benzín z druhé nádrže.