Jdi na obsah Jdi na menu

Dvě dojezdová kola u SUV

suv-jen-kola-misto-lepeni.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o SUV jak transformerech a jejím využití prostoru v motoru pro umístění dvou plnohodnotných kol která jsou na voze používány.Tedy pod přední kapotou by byli dvě stejná kola ,hevér ,klíč pro uvolnění šroubů.Tedy by nesměli být jako oprava kol lepící sady,které jsou nedokonalé a téměř nepoužitelné kdy například u Škody Skala lepící sada nefunguje .SUV by měli tedy plnohodnotné kola a ještě by se pod kapotu vešlo nějake to zavazadlo.U transforemerů by výměna proběhla díky transformeru který by kola defektem vyměnil sám za nová kola kdy by přes hmotu auta poslali kola namísto kol původních a staré kola by s uskladnili na místě kde byli kola rezervní.Pokud budou auta létat tak budou moci létat například ze Španělska do Afriky a tak budou potřebovat zásobu gum proto aby byli připraveny  nadstandardně na možnosti defektu kol.Dvě kola u transformerů budu dobře zavedeny a stanou se standartem u všech SUV.Obě kola na výměnu budou muset být v autě místo lepící sady.