Jdi na obsah Jdi na menu

Japonské rychlovlaky Šinkanzen pro Africkou železnici

b9f2af53f9d19b77683d5bf01c67b48d.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o druhu vlaku a to o Šinkazenu.Tento vlak by měl být vyráběn pro Afriku a měl by být dodáván z Japonska do Afriky.Tedy v Africe by fungovali vlaky z Japonka které by jezdili na vteřinu přesně a pokud by měl vlak zpoždění mohli by Afričané zažádat o vrácení jízdného.Celá Afrika a všechny státy by měli rozsáhlou síť železnic po kterých by jezdili rychlovlaky.Vlaky by byli luxusní,klimatizované a měli by mít veškerý servis jako jídlo a pití vlak by jezdil okolo 300 km/h.V Africe by fungovali i tunely které by se museli prokopat a tak by zde bylo i dost tunelů pro vlaky.A měli by zde být postaveny i mosty pro vlaky na místech kde se řeky nerozvodňují což je důležité protože v Africe přichází období dešťů a s tím spojené rozvodňování řek.Tedy vlak by byl rychlejší než doprava autem a proto by měl být i využívanější než auta.Pokud by vlaky jezdili okolo 300 km/h tak je jasné že by se napříč státy dalo cestovat rychleji než autem podle pravidel.Vlaky by byli dopravovány na lodích a potom na nadměrných nákladech do centra servisu a parkingu rychlovlaků.Rychlovlaky Šinkanzen by měli být dobře uvedeny a na to zavedeny a jejich služby by využili miliony cestujících za rok.