Jdi na obsah Jdi na menu

Keramické brzdy jako jedna z mála věcí co se bude muset měnit u automobilového transformera

keramiky-vydrz.jpeg

Nyní bych chtěl hovořit o keramických brzdách.Věc se má tak že v případě auta které mbude transformer nebudou jiné náklady na provoz než gumy a keramické brzdy u supersportů.Tedy drahé keramiky za 250000 kč by se museli měnit například po 50000 kilometrech.Tedy u supersportu bude výměna keramických brzd jediným větším nákladem tedy 250000 až 350000 korun.Keramiky jsou o moc lepší brzdy s větším výkonem než ocelové brzdy.Mají na povrchu vroubky díky kterým se do nich třmen lépe zakusuje a brzdí.Tedy bude se muset počítat s tímto nákladem který by neměl být pro řidiče až tak závratný ovšem je potřeba s ním počítat a nezaleknout se jeho ceny.S tím že budou lidi mít 17 milionů měsíčně od státu tak by měla tato položka ukojitelná.Mít v pořádku brzdy u transformera bude nutnost a transformer bude sám ohlašovat že by se měli brzdy vyměnit a že by neměl řidič jezdit vysokou rychlostí protože jsou opotřebovány kotouče a destičky.Vždy by se měnili s kotouči i brzdové destičky což je samozřejmostí i u konvenčních brzd.