Jdi na obsah Jdi na menu

Mé zkušenosti s nejlepšími motocykly na světě

me-zkusenosti-s-nejlepsimi-motocykly-na-svete.jpg

26.11.2013,19:28 hodin:Kroměříž - Nyní bych chtěl hovořit o mých zkušenostech s motocykly.Tedy měl jsem celkem 7 čistokrevných motocyklů.Z toho 4 byly supersporty.1 naháč,2 maxiskůtry a jedno supermoto.Jako první čistokrevný motocykl s motocyklovým DNA jsem měl Hondu CBR 1000 RR Red bull.To byl asi nejlepší motocykl, který jsem měl.Byl jsem s ním schopen jezdit na limitu,tedy 268 km/h na okresce,ale běžná rychost byla tak 230 až 250 km/h na okreskách a dálnicích.Měla výborné zrychlení z 50 na 250 km/h,s touto motorkou jsem si dost užil a byla prostě skvělá. Je to ta motorka,z které se stala později nejlepší motorka na světě ve žluto hnědé barvě.Další byla Suzuki GSX-r 600.Toto byla dobrá točivá motorka,ale těch 126 koní bylo docela málo,ale alespoň jsem ji využil a jezdil s ní tak dva týdny.Jezdil jsem s ní na limitu a jela se mnou 250 km/h, tedy maximálkou.Tuto motorku jsem vyměnil za Apriliu Dorsoduro 750 s Leo Vince výfuky,která měla krásný chraplavý zvuk a měla 92 koní.Jezdila výborně.Tato motorka je stvořena na řezání zataček a tak jsem s ní hodně řezal zatačky a užíval si to zrychlení z dvouválcového motoru.Byla to krásná motorka s krásným zvukem.Tuto motorku jsem prodal a koupil jsem Suzuki B-King 1300 se 184 koni.Byl to krásný naháč, který měl nejvyšší výkon na světě ve třídě naháč.Jezdilo se mi na něm dobře, ten motor byl stejný jako v nové Hayabuse 1300, takže jsem si s ním vychutnával rychlost 200 km/h do mírného kopce na okresce.Měla opravdu sílu.Jednou jsem s ní jel i po zadním kole a seděla jak přibitá.Velice dobrá zkušenost.I když neměla žádné plexi, tak jsem s ní jel maximálkou 250 km/h na dálnici.Vzhledem k tomu, jakou měla širokou nádrž, tak se s ní jezdilo velice dobře do zatáček.Najel jsem na ní přes 2000 km.Pak jsem ho prodal a koupil jsem u Plzně okruhovou Aprilii RSV 4 R v bílé barvě.Pěkná motorka, ale přišlo zklamání z neučinných brzd a snahy přesouvat celou hmotnost na přední kolo při brždění.Také tato motorka obrovsky topila,takže se nedalo jezdit na ní jen tak v kraťasech ale musel jsem mít pořád kombinézu, protože hrozilo popálení noh.Navíc když jsem s ní jezdil 210 km /h, tak ta motorka tak řvala a byla nerozhodná, že se člověk moc nepouštěl do vyšších rychlostí, přitom je to motorka, která je jedna z nejrychlejších na světě.Jinak zvuk a krása byla dokonalá, ale byla to čistá okruhovka a ne univerzální motorka, která dokáže všechno jako všichni japonci.Vážím si té motorky kvůli vzhledu, který byl dokonalý, ale brzdy a véčkový motor byly důvodem, proč jsem na ní najel jen 360 km, což bylo opravdu dost.Tuto motorku jsem vyměnil za Yamahu R1 2011, která měla tak 3000 km najeto.Ta byla taková, že mi už nic nového nemohla nabídnout a jezdil jsem s ní 220 na okresce, ale oproti jiným motorkám mi připadla pomalá,ždímal jsem ji jak citrón, ale nijak mě nenadchla.Takže to bylo opět důvodem, že jsem ji v 426 km prodal.Další motorka, kterou jsem měl, byla Gilera GP 800.Nejsilnější maxiskútr na světě s 75 koni.Tato motorka byla vyměněna za moji Hondu CBR 1000 RR Red Bull.Tato motorka měla maximálku 220 km/h, ale z nejakého důvodu, zřejmě omezovače, jezdila jenom 180 km/h.Velice pěkná a velká motorka, na které jsem najel 1620 km.Tuto motorku bych si nechal nebýt té nízké maximálky a generálního servisu v hodnotě 25000 Kč, po kterém motorka nechtěla do otáček a jela bez využití celé síly motoru kvůli jiným originálním válečkům, které byly výrobcem nahrazeny za původní lepší.Je to jedna z nejlepších motorek, které jsem měl.Mé další motorky budou Ducati 1199 Panigale,Ducati Multistrada 1200, což je nejlepší Funbike na delší cesty.Další bude Suzuki Hayabusa, 1300 která je nejlepší na 300 km/h.Další bude choper Yamaha Midnight Star 1900, což bude můj první choper.Další motorkou bude Aprilia Dorsoduro 1200 a tím zřejmě uzavřu kapitolu motorek a budu se věnovat jenom autům, protože motorky už mi nebudou moci nic nového nabídnout a nebude nic nového, co by člověk mohl zkusit.U motocyklů je to tak, že zajem o ně postupně vyprchává, až s nimi člověk přestane jezdit úplně.To je vše, co se týká motocyklů.