Jdi na obsah Jdi na menu

Méně brzdění u superbiku a transformace do rychlejších motorek

f4-rc-2017-race09.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o motocyklech a jejich vyřešení věci že se s nimi musí moc brzdit na okruhu.Věc se má tak že pokud by motorka která je supersport musela moc brzdit do zatáčky tak by se transformovala do jiné motorky a to například z Yamahy R1 2018 do BMW S 1000 RR 2019.Transformace by proběhla ve vteřině a do zatáček by měla motorka méně brzdit a v případě že by motorka mohla brzdit ještě méně a řezat takzvaně zatáčky tak by se transformovala do závodního superbiku Suzuki nebo Ducati.Pokud by šlo lépe použit ostředivou sílu která drží v zatáčce jezdce ve stopě tak by se jednalo o úspěch.Motorka by měla pořádně sedět a tak by nemusela moc brzdit tedy to znamená rychlejší průjezdy zatáček a méně brzdění.Nejdůležitější je že by motorka nemusela moc brzdit a mohla řezat zatáčky vysokými rychlostmi což jde s lehčími motorkami možné.Pokud by se hmotnost smrštila na 150 kilo v pohotovosti tak by měla motorka méně brzdit tedy superbike běžné produkce by měl být minimálně na okruhu stejně rychlý jako superbike z Moto GP.Každý produkční superbike by s hmotnosti smrštěnou na 150 kilo byl stejně rychlí jako speciál Moto GP což by znamenalo méně brzdění a rychlejší průjezdy zatáčkami.