Jdi na obsah Jdi na menu

Moto GP a maximální zalehnutí v zatáčce

moto-gp-a-maximalni-zalehnuti-trans.jpeg

Nyní bych chtěl hovořit o Moto GP a jejich náklonech v zatáčkách.Věc se má tak že by motorky jezdili pořád pod vládou řidiče jen v zatáčkách by byl využit transformer a to tak že by dokázal dělat neuvěřitelné náklony a zatáčky projíždět ještě rychleji.Dělo by se to tak že by motorka byla transformer a ten by uměl motorku sebou samou držet ve stopě a to při ještě nižšímu projíždění v zatáčkách,tedy motorka by sama sebou držela stroj v nakloněné pozici a přitom nemohla nikdy upadnout.Po výjezdu ze zatáčky na rovinky nebo,šikany nebo pomalé zatáčky by to opět bylo pouze v rukou řidiče motocyklu.Jednalo by se tedy o rychlé zatáčky kde by zasahoval transformer a protože by motorky měli stejný výkon tedy s transformerem sebou samým tak by záleželo na tom kdo by byl nejšikovnější a nejrychlejší.Tedy výhra by byla zasloužená.