Jdi na obsah Jdi na menu

Motorky a mé umění je řídit

motorky-a-me-umeni-je-ridit.jpg

15.12.2016 - Nyní bych chtěl hovořit o mém umění řídit motorky.Tedy věc se má tak, že umím nejrychleji jezdit na motorce.Nejvíce jsem jel na okresní silnici 268 km/h a na dálnici 284 km/h.Rychlost 268 jsem si vyloženě užíval a rychlost 284 km/h jsem zvládal s klidem na Hondě Fireblade 1000 RR 2008.Umím dokonale najíždět do zatáček a to tak, že do ních vidím, což by bez kontroly nešlo.Umím dokonale vyjíždět ze zatáčky.Umím přesně brzdit do zatáček a umím zrychlovat z 50 km/h na 250 km/h a zpět na 50 km/h a zase na 250 km/h.Umím přesně dávkovat brzdný účinek tak, abych mohl jet stále nejrychleji.Umím také přesně dávkovat plyn tak, abych nehavaroval.Vím přesně, kolik nejvíce se dá na daném místě jet nejrychleji.Umím jezdit ve 100 km/h po zadním, tedy takzvané whelie.Umím také rychle a pružně zrychlovat, například z 120 km/h na 250 km/h nebo také ze 50 km/h na 250 km/h.Umím si také lehat do zatáček a projíždět je v náklonu.Jel jsem na Suzuki B-King 250 na dálnici a 200 km/h na okresní cestě.Jednalo se o mohutnou motorku, u které je 200 km/h na okresní cestě velké sousto.I tak jsem všech 9 motorek, které jsem měl, projel bez problému a jen u Hondy jsem měl pád, za který mohl Megatron, jak již jsem informoval.Všechny motorky jsem projel dokonale a sáhl jsem na jejich limit, tedy jsem všechny vyždímal jak citron.Všechny cesty s každou motorkou byly dokonalé a zábavné.Na Yamaze Tmax jsem najel 14000 km a druhý největší nájezd byl 4212 km, který jsem najel na Hondě a třetí byla Suzuki B-king s 2106 km.