Jdi na obsah Jdi na menu

Motory V2 od Ducati implementované do čtyřkolek

mensi.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o čtyřkolkách a jejich pohonu motory z Ducati.Věc se má tak, že by mohly existovat motory V2 s výkonem okolo 160 koní a ty implementovány do čtyřkolky.Pohon by byl řetězem a umožnil by jízdu v maximální rychlosti omezenou na 120 km/h.Šlo by tedy o zrychlení, což  by byl smysl čtyřkolek a ne nějací lamači rekordů v rychlosti.Jelikož máme rádi motory V2 jako motorkáři, tak je dobré si ponechat spalovací motory tedy pro zábavu, rychlost a v neposlední řadě i zvuk.Čtyřkolky nesmí na dálnici, takže tak by se jednalo o použití ve městech a na okreskách.Omezovač nesmí být nikdy otevřen, protože čtyřkolky mají šasi s malými opěrnými body, což znamená, že kola jsou blízko u sebe, což znamená, že se můžou lehce přetočit a to i ve vysokých rychlostech a proto se nad 120 km/h nesmí nikdy jít.Čtyřkolky můžou jezdit po polích, tedy by rychlost 120 km/h na polní cestě nebo po poli mohly jezdit 120 km/h, což by znamenalo velkou rychlost a s tím spojená zábavu.U motoru Ducati V2, který se používal na Ducati 1098, se dá hovořit o tom, že je brutální.Dokáže 270 km/h na okresce a na čtyřkolce s gumami s terénním vzorkem by se měl motor dobře doplňovat s gumami, tedy by měl mít dokonalý odpich.Jde tedy hlavně o motor V2 z Ducati 1098, který by se měl uchovat a vracet, protože jde o svezení s nesmlouvavým přetížením a nekompromisním zátahem.