Jdi na obsah Jdi na menu

Nastavování omezovače rychlosti v závislosti na podmínkách na silnici

c4yp2.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o automatickém nastavování omezovače rychlosti podle podmínek na cestě.Věc se má tak že by v budoucnu po příchodu transformerů měli auta sami nastavovat ve věci maximální rychlosti tedy by měli být schopny nastavit omezovač například při jízdě na sněhu,nebo při jízdě v dešti,nebo při jízdě na polní cestě,nebo při jízdě na okresce.Tedy v případě jízdy na zasněžené cestě by auto mělo samo nastavit omezovač na 50 km/h,dále při jízdě v dešti by například při průtrži mračen měl být nastaven omezovač na 80 km/h,při jízdě na polní cestě by měl být omezovač rychlosti nastaven na 70 km/h a při jízdě na okresce by měla být maximální rychlost nastavena na 130 km/h.Tedy nastavení omezovače by zabraňovalo kolizím a vymezovalo případné nehody.Vždy by tedy transformer sám vyhodnotil přírodní podmínky a podle nich by nastavil omezovač rychlosti.Jízda by měla být bezpečnější a pod kontrolou což je pro jízdu autem důležité.Auto by tedy nastavovalo omezovač a podle vývoje podmínek by zase vracelo omezovač v nastavení do standardního nastavení.Omezovač rychlosti by byl užitečný protože by si člověk mohl pozdě uvědomit že jsou na silnici podmínky kdy je nutné jed pomaleji a proto by se adaptabilní omezovač rychlosti stal základní výbavou každého auta které by bylo transformerem.