Jdi na obsah Jdi na menu

Natáčení zadní nápravy u Mclarenu P1

p1-otaceni-zadni-napravy.jpeg

Nyní bych chtěl hovořit o Mclarenu P1 což je supersport s 820 koni který je až zběsilí.Tento vůz by měl v budoucnu být vybaven otáčením zadní nápravy.Otáčení zadní nápravy by fungovalo pouze do rychlosti 120 Km/h.Věc by mohla fungovat tak že by v pomalých zatáčkách pomáhala auto lépe zatočit s větším přetížením.Tedy během rychlosti 120 km/h by se mohla náprava natáčet.Tato vymoženost by se měla týkat šikan na okruzích,nebo v zatáčkách které se projíždí běžně 50 km/h rychlostí.P1 s touto zadní nápravou by byla výborná také na letištích ve slalomu kdy by dokázalo auto lépe zatočit a být nejrychlejší v této disciplíně.P1ka by měla být rychlejší i na okreskách kde by se do rychlostí 120 km/h mohla vybírat zatáčky s natáčecí zadní nápravou což by mělo fungovat dokonale.Natáčecí zadní nápravu má například BMW M8 kdy dokáže dokonale vybírat zatáčky díky natáčecí nápravě.Tedy P1 by mělo natáčet nápravu do 120 km/h protože ve výších rychlostech by mohlo být natáčení nápravy nebezpečné,tedy elektronika by musela omezovat natáčet kola nad 120 km/h.