Jdi na obsah Jdi na menu

Nová funkce prodeje u řetězců supermarketů

lidl.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o řetězci hypermarketech Lídl a její inovaci.Věc se má tak že by měli v budoucnu a po prodeji začít existovat takzvaný Lídl drive.Věc by měla vypadat tak jako u Mc drive kdy si objednáte jídlo pak ho zaplatíte a nakonec dostanete požadované jídlo.Stejně by tomu bylo u Lídl drive kdy by si člověk objednal co všechno chce a nadiktoval to člověku který objednávky vyřizuje uvnitř supermarketu a ten by se postaral o to by člověk dostal nákup a přitom by nemusel vycházet z auta.Tato forma prodeje by měla určitě úspěch a muselo by jí ovládat více lidí v tomto supermarketu,proto aby prodej rychle odsýpal.Tato možnost tedy Lídl drive by mohla fungovat jen u menších supermarketů jako je Lídl nebo Penny market.Tedy by vedle Lídl drive existovala ještě Penny drive.Tedy tuto službu by mohli vykonávat pouze řetězce menších supermarketů jako je tedy Lídl a Penny.Jídlo by se dávalo buď do igelitových tašek nebo do papírových tašek tak jak je tomu v USA.Tato možnost by vytvořila nový komfort v nákupu jídla a stala se vítanou změnou v oblasti prodeje menších supermarketů.