Jdi na obsah Jdi na menu

Nutnost vyrobit nejrychlejší maxiskútr Ducati

 

5.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o skútru vyráběném Italskou Ducati.Tento skútr by měl být nejlepší ve své dynamice.Měl by být poháněn řetězem a měl by umět 250 km/h, tedy by se měl stát nejrychlejším skútrem na světě.Dynamika u všech motorek Ducati je dechberoucí a tak skútr od Ducati by měl být dynamicky nejlepší vedle Gilery GP800 a Aprilie SRV 850.Ducati by připravila dostatečně silný dvouválec, který by mohl mít i 130 koní.Pak by se z Ducati skútru stala hvězda.Tachometr by byl cejchovaný do 300 km/h a po implementaci turba by mohlo mít výkon i 160 koní a jet okolo 260 km/h.Skútr musí být lehký, aby s ním šlo hladce měnit směr ve vysokých rychlostech.Skútr by byl pro dva cestující, tedy by si mohli 260 km/h vychutnat dva cestující.Skútr by od výroby měl jet okolo 240 km/h, což by bylo na skútr dostatečné.Tento skútr by zatopil i slabším naháčům nebo šestistovkám nebo sedmsetpadesátkãm na rovině i v zatáčkách.Skútr by se měl umět i dobře naklánět a být takzvanou lehnou. Již vznikl jistý koncept, který je na obrázku, ale motorka ještě reálně neexistuje a nevyrábí se.Ovšem nápad na nejrychlejší skútr by se měl ujmout a později stát skutečností.