Jdi na obsah Jdi na menu

Nutnost zajištění Německa a Anglie v oblasti provozu taxislužby

nutnost-zajisteni-nemecka-a-anglie-v-oblasti-provozovani-taxisluzby.jpgDalším státem, pro který bych chtěl koupit nové vozy pro provoz taxislužby, je vybráno Německo.Tento stát je důležitý proto, že by měl zájem na tom, aby se Česká Republika stala státem, který bude mít na starostí Audi na nikdy nekončící dobu,tak protože je v mém zájmu, aby Německo mělo automobily, které jsou nejvhodnější pro největší města Německa, tak by bylo v mém zájmu koupit pro 4 nejznámější města Německa nový vůz pro provoz Taxislužby.Tento vůz by byl Český vůz značky Audi a to typ Audi A7 Sportback.Bylo by v mém zájmu, aby byly všechny vozy v bílé barvě, protože tato barva není tak frekventovaná v provozu a je nejlepší pro vozy Taxislužby.Jednalo by se o vůz Audi A7 3.0TDI s 204 PS a spotřebou 5,3 l/100km.Tento vůz je vozem z luxusního segmentu.Jedná se o velmi použitelný vůz pro provozování taxislužby, který nabízí velkou přemíru luxusu.Bylo by tedy koupeno pro Berlín, kde je 4 násobný počet obyvatel než v Praze, 20000 vozů,pro Stuttgart 1500 kusů, pro Drážďany 1000 kusů a pro Hamburg 2000 kusů.Celkem tedy 23600 kusů za celkovou částku 30680000000 Kč.Vozy Audi A7 by byly nakoupeny jen jednorázově a o servis by se museli starat majitelé na vlastní náklady.Motor TDI bude při hlavně městském provozu schopen vydržet i 450000 km, takže je tato investice velice perspektivní z hlediska výnosnosti řidičů vozů taxislužby.Vozy Audi dostanou pouze taxikáři, kteří budou mezi prvními zájemci o vůz Audi A7 Sportback.Nyní se zmíním o nutném zmodernizování flotily vozů taxislužby v Anglii, kde se používají černé historické taxíky od výrobce LTI.V Anglii je 22000 černých tradičních taxíků.Všechny vozy od výrobce LTI mají být v budoucnu vyměněny za typ VW Taxi Koncept nebo za vůz značky Mercedes.Postaral bych se tedy o nákup nových automobilů značky Mercedes a to opět typ S 250 cdi Blue Efficienci.Vozy by byly nejlepší pro Londýn,Manchester,Liverpool,Cambridge,Bristol a Birgmingham, aby byly v provedeních s bílým lakem vozu.Pro Londýn by bylo dodáno 22000 kusů, pro Manchester by bylo vyhrazeno 900, pro Liverpool 900 kusů, pro Cambridge 200 kusů, pro Bristol 600 kusů a pro Birgmingham 1800 kusů.Celkem by bylo v mém zájmu zajístit 26400 kusů Mercedesů třídy S 250 cdi.Vozy Mercedes S by byly zakoupeny jako jednorázová záležitost.Vozy Mercedes S 250 cdi by měly při z velké části městského provozu vydržet okolo 450000 km (z důvodu, že motor TDI při jízdě na silnicích nebo dálnicích při konstantních otáčkách neustále pracuje, ale ve městě motor využívá méně otáček a hlavně se otáčky neustále zvyšují nebo snižují a motor není neustále zatěžován, což způsobuje vyšší životnost vozů taxislužby při městském provozu).Na obrázku je Audi A7 Sportback s šéfem firmy Audi Rupertem Stadlerem.