Jdi na obsah Jdi na menu

Objednávka u Volkswagenu na 27 supersportů +dva sedany a 1 SUV

objednavka-u-volkswagenu-na-27-supersportu-dva-sedany-a-1-suv.jpg

27.7.2011,08:08 hodin:Kroměříž - Nyní bych chtěl vytvořit objednávku u Německého Volkswagenu.Tedy Volkswagen je nejmocnější automobilka na světě,která vytvořila Bugatti Veyron s 1001 PS,který vytvořil český designér Josef Kabaň,a také Bugatti Veyron Super Sport s 1200 PS,a hlavně Bugatti Veyron Targa s 1001 PS,protože je nejadrenalinovější.Volkswagen vlastní mnoho automobilek,tedy například Audi,Lamborghini,Škodu,a Bugatti.Volkswagen vytvořil také Volkswagen Golf 4 1.8 ,který má představovat Červenožlutý Apache.Takže bych chtěl předem říci,že Lada 2107 je tedy ruské auto,a v momentální době se má věc tak, že Rus vydělává peníze.A na světě existuje mnoho automobilek z různých států.A proto by bylo nejlepší, abych vlastnil auta od více značek,také z důvodu, aby Transformeři nezáviděli, že jenom Rusové vydělávají,protože mají určitě vědomosti o této planetě,a o automobilových značkách,a o státní příslušnosti všech značek,a proto je tu nový fakt ,a to, že by měla vydělávat alespoň většina států.Mělo by to být uděláno tak, že by se vytvořila objednávka u Volkswagenu,tedy nejmocnější automobilky na tomto světě, která sídlí v Německu.Mělo by to být provedeno tak, že bych uskutečnil objednávku na celkem 30 automobilů ze všech nejhlavnějších států.Tedy na prvním místě Německo, které má v objednávce nejvíce automobilů, tedy celkem 14 vozů.Dále je zde důležitý stát a to Anglie, od kterého jsou zde 3 auta,dále je mezi státy Itálie,Dánsko,Francie,Švédsko,a poslední je Amerika.Automobily by měli stát v Kroměříži,tedy na Parádě což je parkoviště ,tedy zde by mohlo stát 27 supersportů všech značek,a dva sedany a SUV také v Kroměříži.Tedy jsem vybral 30 automobilů,mezi kterými jsou vozy SUV,nejrychlejší supersporty,je zde 1 nejrychlejší sedan,a jeden historický sedan.Tedy bych chtěl začít nejrychlejším sedanem,toto auto není moc známé a je známé pouze mezi znalci automobilů a fanoušky tuningu,a jedná se o sedan se jménem Brabus Bullit, který je automobil, který vychází z Mercedesu třídy C s motorem V12.Bullit je extrémní a vyrovná se i Lamborghini Murcielago LP-640-4.Dále jsem vybral historický sedan a to Bentley Arnage Final Series, u kterého je vyfocena Alice Měcháčková,které chci říkat Prajiskra.Dále bych chtěl hovořit o vozech SUV,tedy první který je vhodný je základní SUV a to nová Třída M pro rok 2016 a to typ ML 250 Bluetec s naftovým motorem,který má spotřebu okolo 6ti litrů nafty na 100 km.A nyní bych chtěl vyjmenovat všechny supersporty, které budou muset být z velké části upraveny pro silniční provoz, protože se jedná o závodní speciály.Mělo by se jednat pouze o homologace,a o přizpůsobení vozů pro použití v běžném provozu.Takže bych chtěl říci, že jsem vybral auta, která mají respekt,což bylo jediné kritérium.Takže první je Mclaren MP4-12C GT3, což je okruhová verze sériového Mclarenu MP4-12C,co se týče homologace, tak je důležité vytvořit hlavně regulaci výšky přední části vozu,jedná se o kvalitní vůz, který je na úrovni Bugatti Veyron Super Sport,z důvodu, že už pouze základní verze tohoto Mclarenu je označována odborníky automobilem, který nejvíce připomíná Bugatti Veyron Super Sport.Další je Lamborghini Aventador LP-700-4 SV, což je nejmodernější Lamborghini současnosti.Další je Porsche 911 GT2 RS se 700 PS,jedná se o nejvýkonnější Porsche v sériové výrobě.Další je Ferrari Super America 45,která vychází z modelu 599 Aperta, což je kabriolet.Jedná se o zakázkovou výrobu, kterou umí vytvořit firma Ferrari.Další je Audi A1 Clubsport, která má přes 500 koní.Tento model je pouze jediný na světě,a co se týče jeho dynamických vlastností, tak jeho zrychlení na 100 km/h je 3,7 sekundy,a maximální rychlost je omezena na 250 km/h.A1 Clubsport má skořepinové sedačky,a je to velice pěkné auto,z důvodu že má slušivý bodykit.Další je Audi R8 V10 RMS Spyder Renm,což má být tuning otevřené verze Audi R8 V10 s 525 PS.Další je Hartle H50 ,což je BMW řady 3 coupe s motorem s BMW M5,tedy s V10 s výkonem 507 PS,který je ještě posílen o nejméně 50 PS.Další je Bugatti Veyron Vincero s 1100 PS v šedé barvě,což je tuning od značky Mansory,který má vyměněny kola,a zvýšen výkon ze standardních 1001 PS.Další je tuning Ferrari 458 Italia od Japonské společnosti ASI.Vůz má jiný bodykit,a jiná kola v černé barvě.Další je Gemballa Mig-01, což je úprava vozu Ferrari Enzo.Další je Dánské Zenvo ST1 s výkonem 1100 PS.Další je Koeniggsegg Agera s 910 PS u které je odhadovaná maximální rychlost 400 km/h.Další je nejnovější Audi R8 V10 Spyder GT což je nejrychlejší Audi R8 Spyder.Další je BMW M6 Hamman což je BMW s nůžkovými dveřmi.Další je Pagani Zonda R ve žluté barvě.U Zondy R je samozřejmě možné provést homologaci,tedy je opět důležité implantovat výškovou regulaci přední části vozu.U Zondy R je potřeba upravit výfukový systém a vytvořit také homologaci pro závodní skořepiny.Jedná se o okruhový speciál.Zonda R by měla být pro silniční použití upravena tak, aby neměla závodní křídlo.Další je Maserati MC12 Corsa, což je upravená verze základního Maserati MC12,které mimochodem bylo v České Republice,a jedná se o vůz, který má mnoho společného s Ferrari Enzo.Další je Gemballa Mirage GT, což je upravené Porsche Carrera GT s desetiválcovým motorem.Další je Citroen Road Car GT,což je jediný Francouzský supersport.Další je Audi R8 V8 ABT, která má 530 PS a kompresor.Další je Jaguár XKR-S,který má 550 PS,a maximální rychlost 300 km/h.A další je Ferrari 599 FXX,což je okruhový speciál,a jedná se o nejdražší sériové Ferrari s cenou přes 30 milionů Kč.U tohoto vozu je opět možné vytvořit potřebné homologace.U tohoto vozu je opět zapotřebí vyvinout výškovou regulaci přední části tohoto Ferrari.Samozřejmě upravit výfuky tak, aby splňovali hlukové normy.Jedná se o nejrychlejší Ferrari na světě které je na okruhu rychlejší než Ferrari Enzo FXX.Toto Ferrari má nejlepší stabilitu,z důvodu že v zatáčce na okruhu je možné naplno sešlápnout plyn,a Ferrari 599 FXX se utrhne jen když se člověk hodně snaží.A předposlední je Koeniggsegg Agera R,který je rychlejší než Bugatti Veyron Super Sport.Její výkon je1115 PS a maximální rychlost je 440 km/h.Zrychlení z 0 na 100 km/h je :2,9s,a zrychlení z 0 na 200 km/h je 7,5s.Má jako jediný supersport na světě střešní box, který slouží pro uložení menších zavazadel.A další vůz je americký Dodge Viper ACR, který je mimochodem v Kroměříži,s jeho řidičem jsem se bavil na benzínce, když mi říkal o parametrech vozu,a zrovna se jel někam projet.Další vůz je Ferrari FF, což je první čtyřsedadlová čtyřkolka od Ferrari, která zrychlí na 100 km/h za 3,7 sekundy,a na 200 km/h za 11 sekund.Další vůz je Lamborghini Murcielago LP640 s 12 ti válcem, který jede rychlostí až 330 km/h.Další je Ferrari Enzo s výkonem 660 koní a maximální rychlostí 350 km/h.Ferrari Enzo bych chtěl v červené barvě.A posledním vozem je Pagani Huayra s 710 PS,s aktivní aerodynamikou a s prvními racčími dveřmi v historii automobilky Pagani.Mělo by to být provedeno tak že by se auta nechali na Parádě a klíče od vozů by se dali do vozu Bugatti Veyron Vincero.A klíčky od Bugatti Veyron Vincero by se hodily do poštovní schránky v mém domě na ulici 1.Máje,281.A bude potřeba na pneumatiky,benzín,na servis,a proto by mělo být v Mercedesu ML 250 Bluetec 6 objemných zavazadel,kde by mělo být 20 milionů Euro,a v dalších dvou by mělo být 40 milionů korun,a ve dvou zbývajících objemných taškách by měly být pohromadě peníze složené z polských Zloty,dále ruských Rublů a amerických Dolarů.V jedné tašce by mělo být 1 milion Zlotých,dále 10 milionů Rublů,a dále 30 milionů Dolarů.Za vyřízení objednávky zaplatím v budoucnu: 100 10 bilionů korun českých Volkswagenu.O celé transakci by jsme se samozřejmě domluvili formou emaiIu s Volkswagenem.Tedy Česká Republika a Cuba budou mít každá 500 trilionů korun českých a Spojené státy americké budou mít 800 trilionů korun českých pro státní pokladnu.