Jdi na obsah Jdi na menu

Otočení o 180 stupňů při brzdění kvůli větší adhezy od zadních gum

autonomni-brzdeni-otocenim-auta-o-180-stupnu-kvuli-lepsimu-zaberu-gum-u-veyronu.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o účinnějším brzdění před překážkou před vozem.Věc se má tak že pro případ použiju Bugatti Chiron.Tedy pokud před námi nastane nečekaná kolona a musí se dobrzďovat tak by se Chiron otočil o 180 stupňů a díky jeho obrovsky širokým gumám by mohlo efektivněji brzdit zadní částí vozu díky velké šířce a většímu záběru.Tedy auto by ve předu brzdili obří gumy a tak by auto zastavilo na kratší vzdálenosti než kdyby brzdilo s užšími koly která má Chiron ve předu.Tedy to je další možnost jak ve vteřině zabrzdit.Vše se odehrává ve vteřinách tedy vyhodnocení dráhy ,vyhodnocení dráhy do nárazu ,výpočet a otočení vozu a dobrzdění.Tedy stejně by tomu bylo u Lamborghini Aventador SVJ nebo u Porsche 911 GT RS.To jsou například vozy které mají dost široké pneumatiky a můžou díky zadním gumám lépe brzdit.