Jdi na obsah Jdi na menu

Pohon 4 krát 4 u kamionů a jeho charakter

phoca_thumb_l_img_0823.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech jako o transformerech.Věc se má tak že kamiony mají pohon zadních kol u tahačů a jejich přední kola zůstávají nezapojena.Tato věc by se měla změnit a to na pohon všech kol tedy připojení předních kol.Běžné kamiony které jezdí po silnicích by tedy používaly všechna kola a tím by se zefektivnil tažný efekt kamionu a kamion by byl silnější.Pohon 4 krát 4 by byl vhodný i na zimu kdy by kamion byl poháněn všemi koly a nemusel by zapadat v závějích sněhu.Kamion s pohonem všech kol by ulehčil mobilitu kamionu s přívěsem a přeprava by se stala jednoduší hlavně pro transformera který by nemusel tahat celý přívěs jen s jednou zapojenou nápravou.Tedy pohon všech kol je zapotřebí pro zapojení možnosti tahu kamionu a pro lehčí práci transformera.Náprava  by se zapojila tak že by se tento požadavek sdělil transformerovi a ten by zapojil i přední kola a automaticky nastavil kamion na pohon všech čtyři kol.Kamion s pohonem čtyř kol by byl převratem a stal se nezbytnou součástí pohonu kamionu kdy by kamion táhly kola samotná.