Jdi na obsah Jdi na menu

Pohon 4 krát 4 ve Formuli 1

pohon-4-krat-4-ve-formuli-1.jpg

2.11.2016 - Nyní bych chtěl hovořit o novodobých závodech Formule 1.Tedy věc se má tak, že vozy Formule 1 by místo zadní nápravy začaly používat přední nápravu.Stal by se tak z monopostu Formule 1 vůz 4 krát 4, což by vzhledem k lehkosti vozu bylo smysluplné.Dále by se na vůz Formule 1 musely začít používat širší pneumatiky z důvodu dobré trakce a účinného brždění.Formule bez motoru by si žádala tyto změny, protože by byla auta bez motoru extrémně lehká.Dále při přezouvání kol u monopostu F1 byla kola neboli motory monopostu po změně kol přidány do funkce transformera a mohla by dále pohánět formuli do další zastávky v boxech.Tedy s použitím systému 4 krát 4 by vozy měly dobrou trakci, adhezi, stabilitu a přilnavost v zatáčkách, což by bylo potřeba zavést s tak velkým úbytkem hmotnosti, které by vyjmutí motoru způsobilo.I tak by vůz F1 bez motoru byl řiditelný a po pohráním si s funkcí přidávání plynu by se stal pilot mistrem v řízení těchto novodobých Formulí 1.