Jdi na obsah Jdi na menu

Pohon obou kol u motocyklů

ducati_panigale_v4r_1.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o motocyklech a jejich pohonu.Věc se má tak že motocykly mají pohon na zadní kola a v případě transformerů bx mělo jít používat i pohon předního mkola k zadnímu.Přední kolo by se mělo zapojit a mělo by fungovat jako pohon na obě kola u motocyklů.U supersportů by to mělo fungovat a i jízda do zatáček s pohonem i předního kola by měla být bezpečná.Měla by se zvednout i rychlost zrychlení a například u Suzuki Hayabusy by mělo zrychlení z 0 na 100 klesnout z 2,5 na 2,0 sekundy.Přední kolo je zatíženo vahou řidiče a tak by mělo kolo dostatečný přítlak pro zrychlení a dobrou adhezi.Pohon předních kol by byl opět podvědomí u transformera a mělo by uvádění kola do rotace podvědomě bez toho aniž by na to musel transformer myslet.Pohon předního kola k zadnímu by určitě přinesl dobrý přínos v cestování motocyklem a zajistil by dobrou přilnavost k vozovce a zefektivnil by přenos výkonu na vozovku.Pohon obou kol by přinesl do světa motocyklů vělký přínos a byl důstojným pomocníkem k lepšímu zrychlení i k lepšímu dosažení maximální rychlosti.