Jdi na obsah Jdi na menu

Použití motoru V2 u Supersportu BMV S 1000 RR

ivideo18.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o motocyklech znaky BMW.Chci hovořit o supersportech,  jakým jsou BMW S 1000 RR 2019.Věc se má tak, že by tato značka jako jedna z mála, tedy vedle Hondy a Suzuki, mohla používat dvouválec.Dvouválec od BMW by byl určitě kvalitní a hlavně dost silný, agilní a živý.Dvouválec u BMW S 1000 RR by byl určitě i kvalitnější než u Ducati a bylo by velmi zajímavé pro nás motorkáře, jak by jel tento motocykl navržený s pohonem dvouválce.Tedy motocykl by mohl jezdit s pohonem obou kol zároveň jako transformer nebo tak, jak ho vytvořili v továrně.V2ka by mohla být rychlejší než transformer kvůli velmi rychlé odezvě u dvouválce, tak jak to umí právě jen dvouválec.Když se před deseti lety testovala Ducati 1098 se Suzuki GSX-R 1000 K8 a Hondou, tak byla Ducati 1098 rychlejší, což byl pro dvouválec převrat.Dokonce porazila před deseti lety všechny superbiky na okruhu a zajela nejrychlejší čas na okruhu.Dvouválce byly vždy tedy i u Panigale R úctyhodné a dokázaly držet krok s čistými litry a dokonce je porazit na okruhu.Dnes přešla Ducati na čtyřválce a proto se uvolnilo místo pro ostatní značky, aby zavedly do výroby a do prodeje své dvouválce, které by mohly přinést lepší svezení podle Japonské a Německé kvality zpracování.