Jdi na obsah Jdi na menu

Používáni režimu jízdy za deště na motocyklu a jeho řízení transformerem

rsv4_rf_le_img5.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o motocyklech a jejich využití za deště.Věc se má tak že by se motorky za deště sami přepnuli do modu v plné autonomii,tedy pokud by začalo pršet a jel by člověk na motorce tak by se automaticky přepnul motocykl do režimu kdy ho ovládá transformer.Tedy hlavně kvůli bezpečnosti by bylo přikročeno k tomuto opatření a motocykly by nemohli nikdy havarovat.Řidič motocyklu by mohl i pustit řidítka a sedět ve vzpřímené poloze a relaxovat.Já jsem jel asi 350 kilometrů za silného deště na motorce Honda CBR 1000 RR 2008 a nemohl jsem překročit 100 km/h tedy jsem jel 350 kilometrů touto rychlostí a vím že silnice je pro jízdu za takových podmínek a na takovém motocyklu jako jízda na ledu.Jel jsem i na skůtru Aprilia SR 50 Racing asi 150 kilometrů v dešti a když jsem v zatáčkách dával chodidlo na zem tak to připomínalo jízdu po ledu.U obou příkladů se nic nestalo ovšem jízdu na vodě nezvládne každý a je to jen pro jízdu ostřílených motorkářů kteří mají talent a dovednosti ma schopnosti.Tedy transformer bude přesně vědět jak má přizpůsobit jízdu v daných podmínkách za deště a bude nejlepší variantou pro ježdění na jakémkoliv motocyklu v režimu transformera a bude nastaven na pevno tedy v dešti bude řídit pouze transformer.