Jdi na obsah Jdi na menu

Primární autobusy pro provoz na více proudových dálnicích

arriva_london_bus_lt1_-lt61_aht-_2011_new_bus_for_london-_sutton-_7_january_2012_-4-.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o nových autobusech.Věc se má tak že by měli existovat autobusy které by jezdili autonomně a byli konstruovány tak že by byli spojený dva autobusy vedle sebe.Tedy by tyto autobusy zabírali oba pruhy.Tyto autobusy by mohli fungovat pouze na dálnicích a to ve tří a čtyř až pěti pruzích v jednom směru.Autobusy by měli své zastávky na dálnicích kde by byli další formy dopravy tedy například zastávka Metra.Tyto autobusy by měli být používány i na planetě Závodníků kde by měli být i 6 proudové dálnice.V autobusech by mohlo sedět až 100 nebo i 160 podle toho jestli by se jednalo o jednopatrové a nebo dvoupatrové.Autobusy by byli klimatizované a prostorné což by znamenalo nejluxusnější dopravu na planetách a to díky variabilitě.Tyto autobusy by se zavedli a stali se neodlučitelnou součástí více pruhových dálnic.Autobusy by jezdili okolo 80 km/h a měli by svá stanoviště kde by se na dálnicích otáčeli a pokračovali v jízdě v opačném směru.