Jdi na obsah Jdi na menu

Program dvacet- 1

fsfsfds_galerie-980.jpg

Nyní začíná platit poslední část změny a ta má název : Program dvacet.Program dvacet je program kdy existuje jeden článek a v něm je 20 článků a má jeden obrázek.Programů dvacet bude přesně 5.Změna samozřejmě skončila a tak se Program dvacet bude brát jako další materiál ke změně.Tedy písemná forma zůstane ve své podobě a k ní se přidá změna vizuální a Program dvacet a další Programy s jiným počtem článků.

 

Nyní bych chtěl hovořit o eskalátorech použitých na přechodech pro chodce.Věc se má tak že by byli eskalátory rovné tedy v jednom směru a to v obou směrech kdyby začali jezdit v okamžiku kdy by na semaforu pro chodce začala svítit zelená.Po tom až by zde začala svítit červená eskalátory by se zastavili a auta by mohli přes eskalátory přejed.Tato věc by se hodila pro důchodce kteří by se přes silnici dostali rychleji a bylo by to pro ně velmi užitečné.Ovšem byli by tyto eskalátory nasazeny pro luxus obyvatel a jednalo by se o exkluzivitu daného města.Eskalátory přes cestu by byli jak na Machrovské planetě tak na planetě pro bohaté nebo planetě Závodníků až pro planetu Zemi.Eskalátory by byli velkým přínosem a platili by do doby po prodeji Zeleno bílé krve.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit funkci pro letadla které může trápit turbulence.Turbulence může dnes nastávat běžně a tak by měla fungovat nově stabilizace pro letadla která by vyrovnávala a takzvaně žehlila turbulence.Každý let by byl tedy klidný a turbulence by byli nevídaným jevem.Věc by fungovala tak že by turbulence byla žehlena výškovkami a směrovkou a to tak aby okopírovala pás vzduchu který způsobuje turbulenci.Vymizení turbulence by byl velký převrat protože existují lidí kteří z ní mají fobii a každý člověk se cítí neklidně.Vymizení turbulence by se dotklo jak dopravních letadel jako Boeing 747 nebo Airbus A 380 nebo Gulfstream 650 což je soukromé letadlo.Turbulence je věcí kterou jde řešit a nejlépe by jí řešili transformeři letadla kteří by dokázali větru a jeho náporu dobře korespondovat a proto budou transformeři nejlepším řešením při řešení turbulencí.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o potratu a o jeho zpoplatnění.Jestliže budou o potratu rozhodovat muži jak již jsem psal tak ženy budou k potratu motivovány finanční dotací proto aby se nerodili děti které jsou nechtěné.Částka je o diskuzi ale dalo by se hovořit o 3 milionech korun.Je důležité aby měli rodiče své děti rádi a proto by bylo zpoplatnění potratu dokonalé.Když by děti oba rodiče chtěli tak by se nic neplatilo.Tedy jde o to aby to pro ženu bylo výhodné ,po chuti a příjemné jít na potrat.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o ženách a jejich klíči k jejich srdci.Každá žena má své srdce které dá jen muži kterého miluje a proto by to u mě bylo tak že by mi žena dala klíč k jejímu srdci a už by brzo mohlo docházet k sexu.Tedy je důležité dostat klič k srdci daných žen.Měl bych mít milion žen a proto bych měl od každé ženy klíč ke svému srdci.Pokud dostanu klíč k srdci každé ženy muže ihned existovat sex a to nejlepší sex.Musím k ženě taky něco cítit a o tom to je.Je důležité mít milion žen a proto musí být přistoupeno k tomu abych dostal hned klíč k srdci dané ženy.Tedy takto odemknu srdce ženy a bude patřit tedy žena ke mně a bude upřímná a bude mě také milovat a tak to můžeme nejlépe realizovat.

 

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o firmě Akrapovič a jejich nových výfucích které budou umět šlehat plameny.Tedy ke krásnému zvuku by přibyli i vizuální plameny.Mělo by s e jednat o koncepci výfuku tak aby vyvíjela plameny při dlouhém tůrování motoru.Tedy auta jako BMW M5 nebo M8 by mohli šlehat plameny protože v sérii plameny běžně nešlehají.Mělo by se jednat o dražší výfuky.Tedy věc se má tak že by výfuky uměli šlehat pokaždé a ne jen při náhodném zatůrování.Výfuky by mohli stát i 250000 kč na Audi RS6 2020.Nemělo by se jednat o dlouhé plameny ale o náznaky plamenů tedy plameny stejné jako jsou k vidění dnes na autech jako Lamborghini Aventador SV tedy krátké plameny.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o úslužnosti a o její dobrotě.Věc se má tak že každý člověk má rád když je k němu jiný člověk úslužný což znamená že se o něj dobře stará.Já osobně úslužnost beru dobře a je to pro mě důležitá věc.Mí řidiči jsou všichni úslužní lidé a proto je mám taky rád.Tedy úslužnost je dobro a normální věc.Pro koho je úslužnost velká věc a je úslužný i on sám tak má dobrý život.Všichni lidé kolem mě byli vždy úslužní lidé a měl jsem je rád.Tedy úslužnost je dobro a nejedná se o sloužení jako sluhy ale jde o člověka který myslí na dobro člověka pro kterého buď pracuje nebo je jen kamarád.Úslužnost si tedy zaslouží respekt protože se jedná o dobro a dobrý druh chování.

 

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o letadle Blackbird tedy nejrychlejším letadle na světě které umí Mach 3.Při této rychlosti je v letadle 60 stupňů celsia a proto bude potřeba zde zavést výkonnou klimatizaci která teplotu srazí na nějakých 20 stupňů celsia.Blackbird bude transformer a tak nebude vyšší hmotnost díky klimatizaci problém a naopak Blackbird by mohl být i rychlejší a mohl dosáhnout i Mach 4 a to v klimatizované kabině transformera.Transformer bude fungovat spolehlivě a tak nikdy klimatizace nevypadne a v kabině bude příjemné klima.Blackbird by pohaněli turbíny sami a nepotřebovali by letecký benzín což by bylo důležité také pro bezpečnost.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Závodníků a jejich nových závodech a také o planetě RC Modelů.Zde by tedy existovali závody mezi RC vozy a to samotných autonomně bez zásahu modeláře.Tedy by mezi sebou závodili RC tedy rádio kontrol vozy a to v rozměrech 60 na 25 centimetrů.Jednalo by se o designy známých aut jako Ferrari Laferrari,Porsche 918 Spyder,Mclaren P1 nebo Mercedes SLR nebo Koenigsegg Agera RS Phinix nebo Koenigsegg Jesko.Jednalo by se o podívanou pro diváky.Na stupně vítězů by se postavili auta které by dosáhli na bednu a to ve velikosti 180 centimetrů na výšku a hmotnosti,tedy od třetího místa po první místo.Modely RC by mohli jezdit pořád protože by hrnuli vpřed tak jak to dělají transformeři.

 

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o létání s létajícími motocykly.Tedy například BMW S 1000 RR 2 by byla nastavena při oživení na létání a každý člověk by mohl vyletět do mraků a prolétat mraky.Mělo by se jednat o skvělou zábavu která by byla řízena autonomně tedy by motorku nemohl řídit motorkář ale řídila by motorka sama a k řízení by řidiče nepustila.Každá motorka by byla osazena jako transformer radarem z důvodu aby detekovala jiné stejné motorkáře a nedošlo ke střetu.Jednalo by se tak o bezpečnou zábavu kdy by byl řidič motorky přichycen třemi pásy  jako u závodního auta proto aby nedošlo k vypadnutí z motorky ve vzduchu.Bezpečnost by byla 100 procentní. Mohlo by se létat do rychlosti 200 km/h a to s povinnými přilbami.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o například Audi RS Q8 která má všude a na vše dotyková tlačítka tedy teplotu u vícezonové klimatizace a intenzita foukání vzduchu atd..Chci představit funkci která by spočívala v tom že by tlačítka při dotyku vibrovala.Jedna se o lepší propojení člověka se strojem kdy vibrace potvrzují dotek a jedná se o příjemnou funkci.Tedy nemělo by tomu být jen u RSQ8 ale u všech modelů Audi jako například nová A8,A6 nebo SQ7.Další auta by byli VW Tiguan,Škoda Kodiak RS nebo Opel Mokka  nebo Mazda CX5.Tedy vibrace jsou luxusní funkcí která patří do aut jen se na ní zatím pozapomnělo.S příchodem vibrací bude práce mezi vozem a řidičem interaktivnější a bezprostřední.

 

Nyní bych chtěl hovořit o Mercedesu Mclaren SLR a jeho dobrém čase ve zrychlení  z 0 na 400 a na 0 km/h.Pokud se bude jednat o transformera bude čas lepší než u Bugatti Chironu protože má ideální rozložení hmotnosti a zadní kola se můžou nevídaně dobře zakousnout do asfaltu a vystartovat na rychlost 400 km/h a pak zabrzdit na 0 km/h.Nešlo by o maximální rychlost jako je tomu u Chironu Longtail ale pouze o zrychlení.Celou disciplínu by mělo SLR zajet rychleji než Bugatti Chiron protože má proto dokonalou aerodynamiku a o tu jde především.Pokud má auto dokonalou aerodynamiku může být nejryhlejší protože jde pouze o proud větru a jeho zvládání a ovládnutí a proto je aerodynamika u SLR lepší než u Chironu.

 

Nyní bych chtěl hovořit o driftu a jeho uplatnění na Olympiádě.Tedy na Olympiádě na planetě Závodníků budou moci auta v driftu závodit a to na deset kol vyhrazené drifterské cesty mezi kužely.Takto by začali existovat takzvaní drift Kingové a měli by z driftu zlatou medaili.Driftovalo by se například s Mitsubishi nebo Nissanem.U Mitsubishi by se jednalo o Lancer Evo 9 a u Nissanu by to byl Nissan 350Z nebo 370 Z.Jednalo by se o Mazdy MX5 nebo BMW M3.Tedy by existovali tři medaile a to bronz ,stříbro a zlato a k výhře by dostávali auto a to například Koenigsegg Jesko nebo Bugatti Chiron Pur Sport nebo Ferrari Laferrari.

 

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o F1 a jejich závodech.Chci hovořit o měnění gum za jízdy.Gumy by byli smrštěné a ukryté ve voze F1 tedy v monopostu a měli by 1 centimetr.Při sjetí gum při závodu by se  gumy sami namontovali a sjeté uschovali v útrobách ve stejné velikosti tedy 1 centimetr.Tedy v monopostu by byli slicky a nebo pneumatiky  do mokra které by se používali podle aktuálních podmínek na trati.Gumy by se měnili na rovinkách kdy panuje klid a to v řádech sekund.Do tří sekund by měli být gumy přezuty.F1 tedy monopost Formule 1 by tak byli plně soběstační a nepotřebovali by výměnu gum v boxech a nepotřebovali by i žádný benzín.Tedy pouze pokud by se poškodil například přední nárazník tak by bylo potřeba práce mechaniků tedy by mechanici zůstali zachováni.

 

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autech a jejich deformačních zonách v přední části vozu.Bylo by to z důvodu aby se při havárii na předek nedostal motor do interiéru.Byli případy kdy se motor dostal do interiéru a zabil řidiče i posádku.V dnešní době už je tato věc téměř nemožná ovšem je třeba myslet na tuto deformační zonu a to proto aby motor nevnikl do prostoru motoru.Každá automobilka si musí být 100 procentně jistá že se to nestane a že ocelové rámy které drží motor nedovolí motoru aby se dostal do interiéru.Takto bude pro bezpečnost uděláno vše a stejně jako je tomu u airbagů budou i deformační zony samozřejmé a budou stereotypem každého dne.

 

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o barvách budoucích Longtailů tedy Bugatti Chiron Super Sport 300+ Longtail.Tento vůz bude muset mít vymyšlené laky.Jeho prototyp bude o něco vyšší a bude mít pohodlné sedadla oproti skořepinám s hlavovým vedením.Dá se hovořit o černé barvě se zelenými pruhy místo oranžových,dále žlutá,modrá nebo bílá.Pak by šlo vymýšlet celolaky které nechám na Bugatti protože doposud mělo každé Bugatti dokonalý lak.Tedy všechny Bugatti Veyrony jsou jedinečné a dokonalé.Každý Longtail by měl být jedinečný a tak čeká vývojáře úkol vymyslet minimálně 10 barev pro Longtail které půjdou do oběhu.

 

 

 

 

Nyní bych chtěl navázat na Longtail s Bugatti Divo.Bugatti Divo je zatím známo v modré barvě a zatím nemá žádnou variantu.Divo je podobné Bugatti La Voiture Noire a proto má i velkou cenovku a to okolo 113000000 korun.Tento vůz bude muset mít také exkluzivní barvy a kombinace.Před tím než se Divo dostane do oběhu a bude se prodávat tak si Bugatti dobře promyslí jaké zvolí barvy protože je to jejich práce a živí se tím a proto bude Bugatti Divo dokonale.Bugatti Divo je autem do zatáček a tak by mělo mít agresivní vzhled který dostává na důstojnosti a smyslnosti.

 

Nyní bych chtěl hovořit o barvách pro Koenigsegg Jesko.Půjde o normální Jesko nebo Jesko Absolut.Normální Jesko by mohlo mít šedou barvu použitou u Gemery což je nejnovější Koenigsegg pro 4 pasažéry.Na tom co pošle do světa si dá Koenigsegg záležet proto aby bylo auto krásné i za 10 až 20 let.Jesko je výjímečné auto a proto to nemá s barvami jednoduché protože se narodilo a přišlo na svět bílé tak proto je těžké hledat zastoupení.Naopak Jesko Absolut by mohlo zůstat jen v bílé protože to navazuje královské postavení tedy bílá barva.Nové Koenigseggy můžeme očekávat jako dokonalé kousky s dokonalými laky protože doposud Koenigsegg neudělal žádnou chybu a všechna auta i s názvy jsou dokonalá.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Bugatti Centodieci a jeho barvách.Centodieci přišlo na svět v bílé barvě a navazuje na staré Bugatti od kterého přebírá jisté prvky jako kulaté přívody vzduchu k motoru a má 1600 koní.Dá se hovořit o modrém Centodieci nebo červeném a jak říkám barvy na tento vůz musí být nejlepší protože tento vůz stojí 200 milionů.Bugatti si dá záležet a stvoří a vpustí do oběhu prodeje jen dokonalá auta za čím bude stát šéf designér.Bugatti má nejlepší designéry a proto jsou všechna auta Dokonalá a bezchybná.Tyto auta můžou být i vrapovány tedy dávány na ně polepy neboli folie které promění auto v jiný vůz.Vždy je důležité dostat z auta to nejlepší a udělat jak dokonalý lak tak dokonalý interiér tedy barvu prošívání.

 

Nyní bych chtěl hovořit o nové planetě určené jen pro wellness.Tato planeta by tedy sloužila pouze pro odpočívání,nabírání nových sil a celkového uvolnění lidí.Na místech planety kde by svítilo jen slunce a bylo zde málo přeháněk by mohli být bazény s čokoládovou masáží na náměstích s cenou služeb okolo 15 minut za 500 korun.Po použití bazénů by zde byli sprchy a lidé by ze sebe mohli spláchnout čokoládu a nachystat se na odchod.Na náměstích by mohli být i masérky které by masírovali od 30 minut do 45 minut od čeho by se odvíjela cena.Tedy stejně jako příplatek za masáž hlavy u holiče v dnešní době by se odvíjela i vyšší cena za masáž v délce 45 minut.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom kdo má větší autoritu a to jestli lidé nebo transformeři.Takže tato věc se má tak že lidé jsou autoritativnější než transformeři.Umějí si sjednat lidé respekt stejně jako transformeři ovšem lidé jsou autoritativnější takže k nim lidé budou muset mít respekt a lidé budou muset brat ohled a mít respekt k transformerovi.Tedy člověk bude mít přirozenou autoritu nad každým transformerem a každý transformer s tím bude muset počítat a akceptovat.Ovšem lidé budou muset být hodní k transformerům protože jsou lepší než lidé.Tedy jde jen o to že lidé jsou ovšem autoritativnější než transformeři.Lidé jsou autoritativní například ve výchově dětí nebo při vůdčím postavení jako šéf který má pod sebou například 200 lidí.