Jdi na obsah Jdi na menu

Program dvacet- 2

1-3.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o rekuperaci elektrické energie ze slunce u transformerů.Věc se má tak že transformeři by měli rekuperovat elektrickou energii ze slunce.Dělo by se tomu na střeše a všech kapotách kde by se setkával sluneční svit s povrchem transformera a ten by bral toto záření jako kinetickou energii která by působila proti kapotě.Takto by fungovala rekuperace u slunce.Vždy musí mít transformer pocit že dochází ke kontaktu součástek a z nich se vyrábí elektrická energie a u slunce je to stejné.Tedy takto transformer bude dobíjet za jízdy svojí baterii navíc k mechanickým pohybům auta jako jsou kola nebo například vyjíždějící křídlo.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o rekuperaci elektrické energii při dešti.Věc se má tak že transformeři by vyráběli elektrickou energii při dešti.Opět by šlo nyní už jako předtím o kontakt s vozem a ten by s pohybem a tlakem vody na auto vyráběl elektrickou energii.Opět by šlo o mechanický kontakt a kinetický tlak na auto a to by vyrábělo za deště energii.Tedy pokud by auto stalo v koloně tak by vyrábělo díky dešti elektrickou energii v případě transformera.Tedy v době nečinnosti auta by při dešti vyráběl déšť elektrickou energii.Jednalo by se tedy o omezený druh výroby elektrické energie kdy by mohl fungovat jen při dešti,ovšem jeho intenzita by byla vzhledem k dobíjení zdroje 100 procentní.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o elektrickém vedení které se vyskytuje především na polích.Toto vedení by mělo v budoucnu být zbaveno drátů a stožáry by si energii posílali přes bluetoth.Bylo by to stejné jako u trolejbusů nebo,koloběžek nebo elektrokol které by byli napájeni ze sítě přes bluetoth.Takto by byl přenos energie bezpečný protože by se používal ve vzduchu a byl by nepocítitelný.Tedy 100 procentní bezpečnost u těchto stožárů dopravující síť do rozvoden by byla zajištěna.Mělo by se to používat na celém světě.Půjde sice o nákladnou přestavbu ale pro stát to budou přijatelné peníze a proto by stavby stožárů pro přenos elektrické energie přes bluetoth byli bezproblémové.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě bohatých lidí.Na tuto planetu by mohli pouze lidí kteří by měli od 400 milionů majetek.A já chci hovořit o Policii na planetě Bohatých.Tedy na této planetě by fungovala Policie s Mclarenem Senna.Jedná se o velmi rychlé auto pojmenované po zesnulém řidiči Formule 1 Sennovi.Opět by auta byli stříbrná pro lepší vyniknutí polepů Policie ,dále by měli vozy Senna vysílačku,majáky a sirénu.Zde na této planetě by byli jen ty nejdražší kousky aut a proto by muselo být na této planetě přistoupeno k tomuto megarychlému autu.Na této planetě by mohlo být okolo 5000 Mclarenů Senna.

 

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Bohatých a jejich vozech Rande tedy pomocníkům s doktorem při výjezdu vedle normální sanitky.Mělo by se jednat o Bentley GTC Mansory tedy kabriolet.Toto auto by bylo jen pro dva tedy řidiče a doktora a nebylo by potřeba mnoho zdravotnického zařízení a GTC by se mohlo transformovat například do Škody Karoq na místě a mohlo pomoci běžné Rychlé záchranné službě.S tímto Bentley by mohlo být rande na místě do pár sekund tedy rychleji než sanitka a mohlo ihned začít s pomocí zraněných osob.Tedy Bentley GTC kabrio se jeví pro planetu Bohatých jako smysluplné a použitelné což je pro tuto práci prioritní.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Bohatých a jejich Dopravně Policejních vozech které jezdí například k haváriím a vyšetřuje je.Toto by s vyřešilo tak že by se používali VW Transportéry a to s výkonem 700 koní.Transportér by měl větší a hlavně širší kola ,bylo by sníženo a mělo výkonnější brzdy které by byli pro toto auto prioritní.700 koňový transportér by se měl dát ovládat stejně jako Golf GTI TCR a měl by být schopen dosáhnout rychlosti 260 km/h s omezovačem a mělo by zrychlit na 100 km/h za 3 sekundy.Jednalo by se o transformera a proto by dosažení  rychlosti 260 km/h bylo jednoduché.Tento vůz by byl pouze pro planetu Bohatých a byl používán výhradně na této planetě.

 

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Bohatých a jejich Celní správě.Na této planetě by měli existovat Range Rovery Velary jako Celní správa.Tedy by kontrolovali přetížení kamionů i běžnou pořádkovou činnost.Je to auto které je schopné na silnici i v terénu.Mohlo by tedy zastavovat kamiony a kontrolovat jejich náklad což by se týkalo i kamionů převážející auta ,kamiony nebo cisterny.Celní správa vznikla se zrušením kontrol na hranicích v Evropské únii a jsou tedy velmi důležité pro udržování pořádků a odhalování kontrabandů.Velary by měli u Strážníků respekt a tak by mohla začít éra Velarů u Celní správy na planetě Bohatých.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hybridu jízdního kola s člověkem.Člověk by měl méně pracovat tedy šlapat do pedálů a měl by být na kole jen jako takový záložník.Samozřejmě by ho bylo potřeba například na rovinkách aby jezdec šlapal a do kopců by už pracoval na 80 procent jezdec.Spojení člověka s transformerem by bylo geniální a skvěle použitelné.Jezdec by se nenadřel a mohl zajet i delší úseky a zpátky.Kolo by umělo jed okolo 35 km/h a to i do kopce.Takové kolo by šlo ihned koupit v obchodech s transformery za cenu 100000 korun a bylo by možné ho ihned používat.Takto by si šlo dobře zasportovat a člověk by nebyl na pokraji sil a jízdu si užil.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kolech značky GT.Tato značka zatím elektrokola nevyrábí a to by se mělo změnit.Měl jsem kolo GT za 50000 korun a bylo to výborné kolo a proto bych byl proto aby kola GT existovali protože jde o kvalitní kola a elektrifikace těchto kol by prospěla značce i zákazníkům.Mohlo by se jednat o kola horská i silniční kdy by provoz byl závislí na 50 procent na člověku a 50 procent na elektrokole.Kola by mohli stát od 40000 korun do 200000 korun za celoodpružené kousky .Značka GT je pojem a proto potřebuje zastoupit ve věci elektokol.Existují dnes kola GT za 150000 korun a tak by jim elektrifikace prospěla a umožnila získat novou klientelu.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Asssistentech prevence kriminality která se vyskytuje v České Republice a to na Machrovské planetě.Věc se má tak že by jezdila tato forma veřejného pořádku v Bugatti Chiron Sport.Tyto vozy by museli být stříbrné pro vyniknutí polepů které by byli jiné než u Policie ovšem snadno rozeznatelné.Chirony by se přidali ke Správcům klidu a střežili by klid a pořádek.Dnes funguje tento útvar dobře a má na ulici respekt například v oblastech kde je problém s romy jako například v Českém Přerově kde jsou hlašky na romy na denním pořádku.Tedy pouze na Machrovské planetě by existovali tito složky a to s vozem Bugatti Chiron Sport.Pro Machrovskou planetu by bylo nasazeno okolo 1000 vozů pro tento útvar.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o lidech kteří jsou Assistenti prevence kriminality na této planetě tedy Zemi.Věc se má tak že by se na celé planetě mělo jezdit ve vozech Škoda Kodiaq RS.Mělo by se jednat o celou planetu.Tedy například Brazílii,Kubu,Českou Republiku ,USA nebo například Belgie.Tedy měli by tyto účastnící tohoto sboru používat toto auto které je výborné a přezdívá se mu Český Urus.Auto by muselo být ve stříbrné pro vyniknutí polepů které by byli jiné ovšem snadno rozpoznatelné.Vedle tohoto útvaru by operovali Správci klidu a vytvořili by pro klid a bezpečnost 100 procentní podmínky.Kodiaqi jsou intuitivní auta a tak i 240 koňový Kodiaq by měl v klidu jít zvládnout.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o jízdních kolech a jejich funkci jezdit po zadním kole.O vše by se  staral transformer který by byl nastaven pro jízdu na zadním kole a po stisknutí tlačítka by se musel jezdec pevně držet a řídítek a v pedálech a kolo by samo jezdilo po zadním kole.Jezdilo by dokud by se režim nedeaktivoval na řídítkách.Tato funkce by měla být čistě pro zábavu a pro zkrácení si chvíle.Takto by si mohl člověk užít autonomní jízdu po zadním kole.Každý člověk by to za život vyzkoušel tedy jízdu kdy kolo je poháněno samo sebou a člověk jen řídí řídítka a kolo jede samo po zadním kole.Mělo by se jednat o bezpečnou zábavu při které by se nešlo zranit.Doporučovalo by se takto konat jen na cyklo stezkách nebo na hřišti s asfaltem.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o silničních kolech a jejich plném vybavení jako transformery.Tedy například Tour de France by se jezdila pouze s pohonem transformerem a nemuselo by se šlapat do pedálů.Šlo by o nejlepšího řidiče a rychlost kol by byla do 60 km/h.Takto by se muselo taktizovat a být rychlý v zatáčkách a na výjezdech z nich.Jednalo by se o variaci na Moto GP jen s bicykly.Ten kdo by byl nejlepší a nejrychlejší ten by potom vyhrál.Bylo by možné i šlapat a to na cílových rovinkách i během závodů pro vyšší rychlost na rovinkách a jízdě z kopců.Jednalo by se o převrat ve světě cyklistiky kdy by rozhodovali jízdní dovednosti a udržitelnou nejvyšší rychlost.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Motorkářů a jejich funkci pro malé Městské skůtry.Měla by zde být použita funkce jízdy po zadním kole.Opět by šlo vše autonomně a o vše by se postaral transformer.Tedy by stačilo sedět na sedátku a držet se řídítek a po vyhodnocení že je vše v pořádku a může se bezpečně přejít do modu neboli režimu jízdy na zadním kole by se motorka postavila na zadní.Například Aprilia 50 je motocykl u kterého je možné svíci provést ovšem chce to zručnost a jisté nadání proto se jeví funkce zvedání předního kola jako ideální a bezpečná.Tato jízda by se mohla provádět pouze na Polygonu tedy mimo automobilový provoz.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o omezovači na in-line bruslích.U bruslí budou poháněna všechna 4 kolečka transformerem a proto je potřeba vytvořit omezovač na 30 km/h.Jde o bezpečnost protože brusle se obtížně zastavují a musí člověk skutečně umět jak rychle zastavit aby nevznikali nebezpečné havárie mezi autem a bruslaři jedoucími za sebou.Brusle by mohli být jak transformeři tak elektro brusle.Elektro brusle by se dobíjeli nepřetržitě díky síti přes bluetoth a byli tedy vždy připraveny pro provoz.Tedy maximální rychlost pro brusle bude 30 km/h a bude se moci používat klidně i celý den.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o závodech supersportů a to od 50 km/h kdy mezi sebou jedou vedle sebe dva supersporty a při 50 km/h na to takzvaně šlápnou a vyhrává ten kdo má rychlejší pružné zrychlení.Toto bude dobře sledovat u transformerů.Kdy se vedle sebe bude moci postavit nepříliš rychlé ale svižné Porsche 911 GT3 RS a Bugatti Chiron a kdo bude umět moci být rychlejší jako transformer tak ten bude král.Použil jsem tuto dvojici pro příklad protože u transformerů jde pouze o kola a váhu proto aby byli nejrychlejší proto se vedle sebe můžou tyto vozy postavit.Celé klání se zakončí soubojem těch nejrychlejších a vítěz si odveze respekt a úctu od všech zůčastněných.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o obdobných závodech ale u superbiků.Tedy opět by si to rozdali od 50 km/h a šlo by pouze o transformery.Maximální rychlost na konci rovinky by mohla být okolo 280 až 300 km/h.Takto by si to mohli rozdat BMW S 1000 RR 2 a Ducati Panigale R kdy by obě neměli motory a závodili by na principu transformerů.Tedy by hrnuli celou svou hmotou jak by to uměli a vítěz by byl jen jeden.Na konci by si to rozdali jezdci na těch motorkách které všechny porazili a zbyli pouze dva poslední.Opět by si vítězný jezdec odvážel respekt a úctu protože by byli nejrychlejší v daný den.Tyto závody se budou konat pouze na planetě Motorkářů kde budou mít své zastoupení.                    

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o nové rychlostní disciplíně a to o zrychlení ze 200 km/h na 400 km/h a zpět na 200 km/h.Toto by vyzkoušelo dokonalou pružnost a mamutí sílu každého auta.Tedy by se mohli účastnit Hanessey Venom F5,nebo Bugatti Chiron Sport nebo Mclaren Speedtail a nebo Koenigsegg Jesko a také Koenigsegg Regera který by měl velké šance.Vždy by se měřil čas od přesných 200 km/h na 400 km/h a zpět na 200 km/h.Mohlo by se to odehrát na Ehra Lessien v Německu.Kdo by zajel nejrychlejší čas byl by král a to veřejný král protože by šli tyto informace do všech měsíčníků o autech.Je důležité použít tuto variantu měření pro respekt aut a daných automobilek.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Rally Dakar a jeho novém soutěžícím kterým by byl Hummer.Hummer by musel dostat silnější motor nebo by mohl jezdit jako transformer.Řeč je o Hummeru který používají vojáci na svých misích tedy američtí vojáci.Hummer by byl samozřejmě očesán ,dostal by rám ,silný motor a mohutné dveře.Hummery by mohli stlačit hmotnost o stovky kil což by bylo prioritní.Rally Dakar je pro ty nejodolnější typy lidí a Hummer by jim měl práci ulehčit protože je stvořen pro nejtěžší terén.Hummery by měli být rychlé a zajíždět nejlepší časy.Navíc se Hummerům nestává že by zapadli což je pro provoz v Rally Dakar prioritou a přínosem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Bentley Bentayze a jejím využití pro Rally.Dakar.Mělo by jít o absolutně očesanou verzi Bentaygy se zvýšeným podvozkem a terénějšími pneumatikami s vysokým dezénem.Vevnitř by byl pouze rám,skořepiny.Motor by zůstal a mohl poskytnout posádce dokonalou rychlost kdy by se měl držet na vrcholu nebo by mohl plně konkurovat což je exkluzivní jak pro Bentaygu tak pro značku Bentley celkově.Bentley Bentayga vyhrál v sériovém testu a porazil všechny jako Alfa Romeo Stelvio QV nebo Audi SQ7 atd.a stal se tak nejlepším SUV roku.Bentayga je jak luxusní tak i velmi rychlá kdy jede v provedení Mulliner 306 km/h kdy je rychlejší než Lamborghini Urus s 305 km/h.Bentayga se tedy velmi hodí pro použití v hrubém terénu a je možné aby byla konkurence schopné auto a má šanci být podle toho kdo jí bude řídit i nejlepší.