Jdi na obsah Jdi na menu

Program dvacet- 3

7.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o Mercedesech SLR a jejich motoru.Věc se má tak že v Arabských emirátech jezdi Mercedes SLK s motorem z SLR.Mělo by se jednat o planetu Závodníků kde by mezi sebou měli závodit tyto Mercedesy SLK s motory z SLR.Mělo by tomu být z úcty k motoru v SLR který je mimořádný ,schopný a také rychlý.Mělo by se jednat o speciální edici 722 s výkonem 650 koní.Tedy by se jezdili podniky mezi vozy SLK s motory z SLR kdy by museli mít lepší brzdy a z kapoty by byl patrný vizuálně vrch motoru.Za výhru by se dostávali Koenigseggy Jesko a za samotné SLK v provedení s motorem z SLR se všemi úpravami by se mělo účtovat 2 a půl milionu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hatchbacích  a jejich nové inovaci.Pokud by se jednalo například o VW Golf v provedení transformera tak by šlo o funkci tahání těžkých přívěsů.Tedy Golf GTI by mohl táhnout například karavan a měl by utáhnout v klidu 3,5 tuny.Každý transformer v podobě auta by mohl tahat více díky kolům která by musela být velká a tak by mohla lépe hrnout s celým autem.Mělo by jít o převratnou novinku kdy by hatchback mohl táhnout karavan do 3,5 tuny.Takto by se dalo jezdit na daleké dovolené s hatchbacky a mít místo kde přespat a kde si odpočinout.Tedy tato funkce bude převratná a bude fungovat u každého hatchbacku na světě.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o značce BMW ve věci kdo bude vůdcem neboli bossem této značky.Všechny vozy BMW jsou skvělé a to i ty sportovní z divize M.Já bych chtěl jmenovat bosse u BMW jako modelu kterým je BMW řady 7 2020 s velkým grilem masky.Jedná se o vlajkovou loď BMW.BMW má i X7 která je největší SUV BMW ovšem ta nemůže být Bossem a tím může být pouze nejvýraznější auto od značky BMW.Jsou zde všechna Mka ale žádné není boss.Na to být boss musí být nejlepší ,nejkrásnější ,respektabilní a ledově klidný.Řada 7 s velkým grilem je nádherná a žádné BMW se jí nevyrovná proto je také bossem.Boss bude na silnici zdraven jinými BMW bliknutím světel bez zásahu řidiče a na srazech aut BMW bude bráno jako boss a také se tak k němu chovat ,tedy všechny ostatní BMW budou musel prokazovat respekt řadě 7 a chovat se k němu s úctou.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o bossovi u Audi.Věc se má tak že jediným bossem značky je Audi RSQ8.Jedná se o auto které je dobře uděláno a poskytuje řidiči slušný zátah a je největší Audi vůbec.Vlajková loď je Audi A8 ovšem bossem je RS Q8.RSQ8 se 600 koni dokáže být velmi rychlá ovšem tento vůz je hlavně krásný,velký ,bezpečný a intuitivní.Jsou zde jiné vozy RS jako RS5,RS6 ovšem RSQ8 je nejlepší a je chytře vyrobeno.Je to nejhezčí SUV od Audi což je důvod proč existuje.Je to konkurent pro Lamborghini Urus tedy jejich parametry jsou téměř stejné.Tedy bude mít respekt od ostatních vozů Audi a bude se mu dostávat chvály a projevů respektu.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o bossovi Mercedesu.Boss Mercedes může být jedině Mercedes S 65 AMG.Je to rychlé auto,luxusní auto a také bezchybně vyrobeno.Jedná se o vlajkovou loď a zároveň je bosem značky.Boss o všem rozhoduje a proto mezi vozy Mercedes bude mít vždy hlavní a poslední slovo.Tedy na srazech Mercedesu se mu bude dostávat respektu od ostatních vozů Mercedes i AMGček.Transformer robot v provedení řady S bude vrhat respekt na všechny strany a bude nezpochybnitelným bossem na všech planetách tedy na planetě Závodníků pro všechny vozy.Mercedes už bude vládnout navždy a bude mít vždy poslední slovo u všech transformerů.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o značce Jaguár a jejich bossovi.Jediný boss který může vládnout je Jaguár F-Type.Je to sportovní vůz a jeho kolegové jako F-Pace nebo E Pace jsou sice dobré ale nejsou bossy.Boss může být u této značky jedině Jaguár F-Type.Je to rychlé schopné anglické auto které si kupují příznivci značky a je to auto kterého je na silnici vidět velmi málo.F-Type je krásný ovšem není nejkrásnější ale jeho design je uspokojující.Každý Jaguár je dobré auto a to i po 200000 kilometrech.Můj známí kamarád koupil Jaguár sedan ,10 let starý s 200000 kilometry a auto jezdí dokonale.Na designu Jaguáru se podíleli i studenti škol a Ti i vytvořili design nové éry Jaguárů.Tedy F-Type bude mít respekt od všech Jaguárů a bude se těšit pozornosti všech transformerů.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o bossovi Rolls Royce.Bossem Rolls Roycu může být pouze nový Phantom který je vlajkovou lodí Rolls Roycu a zároveň i boss.Boss je to mezi transformery a proto ho budou muset brát s respektem tedy všichni transformeři.Na srazech Rolls Royců bude mít Phantom hlavní slovo a řádný respekt který mu budou projevovat ostatní transformeři.Existuje samozřejmě nejrychlejší Rolls Royce Wraith nebo Rolls Royce Ghost,Rolls Royce Cullinan nebo Dropheat což je kabriolet ovšem v této společnosti je Phantom jasným bossem a proto mu náleží toto označení.Rolls Royce Phantom je krásný vůz s krásným a prostorným interiérem který zaujme na první pohled což se očekává za nějakých 12 milionů korun.Tedy boss bude Phantom a to už navždy.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o bossovi u Bentley.Tedy robot s výškou sedm metrů bude bossem pouze v případě Bentley Bentaygy.Bentayga vyhrála test mezi SUV v českém časopise Top Gear a je to nejrychlejší SUV planety a to v tuningu od Mullineru s rychlosti 306 km/h kdy překoná i Lamborghini Urus.Bentayga je krásný vůz s krásným interiérem a velkými koly 23 palců.Existuje i verze pro rybáře s kompletní výbavou.Tedy Bentayze budou skládat respekt všechny Bentley a například Bentley Continental GT nebo Bentley Mulsanne který nyní odchází z prodeje budou muset brát Bentaygu jako bosse který bude mít poslední slovo a bude vždy o všem rozhodovat poslední.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o bossovi Lamborghini.Jediný boss který může být Lamborghini je Lamborghini Aventador SVJ kupé.Je zde Urus ,Huracan,Sian nebo Sesto Elemento ovšem jediným bosem může být Aventador SVJ.SVJ drželo krátkou dobu rekord na Nurburgringu což se počítá a je to nejrychlejší Aventador vůbec.Existuje i verze Grandsport ovšem ta se na bosse nehodí.Tedy k SVJ se budou muset všichni chovat s respektem a úctou protože je to nejschopnější nářadí na okruhy a je nádherné a to jak z venku tak zevnitř.SVJ si titul bosse zaslouží a bude získávat komplimenty od transformerů a všichni budou vědět jak se k němu chovat.  

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o bossovi Ferrari.Ferrari má jediného bosse a tím je Laferrari.Tento model je nejkrásnějším autem v historii Ferrari.Jede 350 km/h a zrychlí na 100 km/h za 3 sekundy.Je to monstrum s 950 koni díky elektromotorům.Existuje Ferrari Pista ,nebo Ferrari Superfast nebo Ferrari 458 Speciále ovšem jediným bossem může být pouze Laferrari.K Laferrari se budou všichni chovat s úctou a respektem a budou Laferrari vzdávat hold a respekt.Laferrari bude na srazech Ferrari vždy ten kdo rozhodne jistou věc jako například kdo si to mezi sebou rozdá ve sprintech s nakoňovanými Ferrari nebo čistými transformery.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o bossovi od Porsche.Jediným bossem Porsche je Porsche 918.Jedná se o krásné auto které je hybrid a zajelo rekord některých okruhů a má také krásný intuitivní interiér.918 je i hlučná ovšem to k špičkovému modelu patří.Tedy jako robot bude mít s výškou 7 metrů na srazech transformerů respekt a bude brán jako boss který vše vyřeší a vždy bude mít poslední slovo.Tento vůz je nástupce Carrery GT která byla těžko zvladatelná což se s modelem 918 dokázalo opravit a 918 je dokonalým strojem.Existuje Cayenne Turbo nebo 911 Turbo ovšem tyto vozy nemají na to být bossy.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o bossovi Škoda kterým by byl Škoda Kodiaq RS.Kodiaq RS je dobré náčiní na vyblbnutí v terénu a je velmi prostorný a má deformační zony a je také krásný k čemu koresponduje i dobře zvládnutý interiér.Kodiaq RS má 240 koní a má největším motor který Škoda vyrobila.Tento boss by měl na srazech s transformery respekt a ostatní by se k němu chovali s velkým respektem a úctou.Na silnici by si Škodovky mezi sebou poblikávali bez zásahu řidiče a tak by se vyznávala úcta ke Kodiaqu RS kdy by byl zdraven jenom on.Kodiaq tedy bude mít ve stavu robota a 7 metry výšky respekt a bude velmi ceněný.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o bossovi od Volkswagenu kterým by byl Volkswagen Touareg nejnovější řady.Jedná se o krásný vůz s krásným interiérem s velkým displayem v interiéru.Je to vlajková loď Volkswagenu a zároveň boss značky Volkswagen.Touarag se bude těšit velkému respektu a obdivu od ostatních transformerů.S výškou 7 metrů půjde o krásného transformera a tak bude mít obdiv od všech transformerů značky VW.Na Touareg budou auta značky VW blikat a takto zdravit což půjde jen když potkají Touareg.Touareg bude mít vždy poslední slovo a bude autem které bude vše rozhodovat protože půjde o bosse značky Volkswagen.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o bossovi značky Hyundai.Hyundai má jediného vůdce a to je Hyundai Tucson 2.0 CRDI.Tento vůz měl svého  času a při svém příchodu sebevědomou reklamu na billboardech kdy zde stálo a teď tady vládnu já.Jedná se o krásné SUV s dobrým interiérem který i utáhne 2 tuny což příjde vhod.S výškou 7 metrů to bude nejrespektovanější transformer mezi Hyundaii a bude mít vždy poslední slovo a rozhodující slovo a nejlepší argumenty při rozhovorech s jiným i transformery.U Hyundai může být boss jen jeden.Je zde Hyundai Kona nebo Hyundai I30N ovšem tyto vozy nemůžou být bossy protože na to nemají a nejsou nejlepší.Tedy Tucson je regulérním Hyundaiem který si daný respekt zaslouží.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o bossovi od Kie.Kia může mít jediného bosse a to je Kia Sportage 2.Opakuji je to dvojka protože 1čka se nepovedla.Nová Sportage je krásná na venek i v interiéru.Může mít bohatou výbavu a je schopná i v terénu a to při křížení náprav nebo bahnění nebo brození.Tento robot transformer se 7 metry bude všemi brán jako král tedy boss a bude se mu dostávat respektu a úcty.Sportage bude mít vždy hlavní slovo a bude mít při debatách s jinými Kiemi nejlepší argumenty protože to bude hlavně boss značky Kia.Na Sportage budou ostatní transformeři blikat protože budou mít respekt a budou chtít vzdát hold svému bossovi.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o značce Alfa Romeo.Jejím bossem může být nikdo jiný než Alfa Romeo Giulia GTAm.Jedná se o nový model s výkonem přes 530 koní s hromadou karbonu.Existuje Alfa Romeo Stelvio ovšem ta nedosahuje na kvality Giulie GTAm.Giulia je krásná jak zvenku tak zevnitř a je co se táče jízdy dobře postavená.Tento vůz má na světě hodně příznivců a proto je také vlajkovou lodí a zároveň i bossem značky.Giulia GTAm bude mít vždy mezi transformery stejné značky respekt a hlavní slovo.Respekt bude mít i u jiných bossů jiných značek a celkově půjde o celosvětový respekt od všech značek k danému bossovi a to od transformerů i lidí.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o bossovi od značky Renault.Jediným bossem může být Renault Megane Trophy což je hothatch.Existuje samozřejmě Captur a Coleos ovšem tyto vozy nejsou nejlepší a nejlepší je právě Megane Trophy.Je to jeden z nejrychlejších hothatchů a navíc je krásný.Megane Trophy bude mít respekt jak od svých kolegu a vedlejších modelových řad ale také i od jiných bossů kteří se budou moci zdravit mezi sebou bez zásahu řidiče.Megane Trophy bude mít jako 7 metrový robot respekt a bude mu vzdáván hold a na srazech vozů Renault bude mít vždy pádné a nejlepší argumenty.Megane Trophy bude jako transformer ještě rychlejší a tak bude mít další velký respekt.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o bossovi značky Peugeot.Peugeot může mít jediného vůdce a tím je model 5008 což je SUV a to největší co Peugeot nabízí.Jedná se o futuristicky vypadající SUV s dobrou prostupností v terénu tedy výjezdy do strmých kopců,brození,nebo křížení náprav.Jedná se o vlajkovou loď Peugeotu a zároveň i bosse značky.7 metrový transformer bude mít respekt jako boss a budou se s ním družit ostatní transformeři a budou ho uznávat a uctívat.5008 se bude zdravit jak s jinými 5008 tak s bossy jiných značek a to bez zásahu řidiče.Stejně jako se zdraví motorkáři mávnutím tak stejné to bude u aut jen s tím rozdílem že budou blikat dálkovými světli.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o značce Koenigsegg a jejich bossovi.Jediný kdo může být u Koenigseggu boss je Koenigsegg Jesko Absolut což je auto které hodlá pokořit 500 km/h.Je zde Agera R,Agera RS ,Agera Hundra nebo Agera Phinix nebo Koenigsegg CCX ovšem žádné nemá na Jesko po stránce designu který je nádherný a to z venku tak i zevnitř.S výškou 7 metrů a titulem bosse bude mít Jesko respekt a bude mu vzdáván hold a bude se družit s jinými transformery od Koenigseggu a to také Jeska nebo Agera RS.Jesko bude mít vždy hlavní slovo a bude mít pádné a nejlepší argumenty.Pokud je auto boss tak už mu kralování jde dobře a nemusí se nic učit.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o značce Bugatti a jejím bossovi.Jediný boss kterého může Bugatti mít je Bugatti Veyron Super Sport World rekord edition.Je zde Bugatti Chiron Sport ,Bugatti Chiron Pur Sport,Bugatti Divo,Bugatti La Voiture Noire,Bugatti Centodieci,Bugatti Veyron Vitesse a Bugatti Chiron Super Sport 300+ Longtail.Bossem může být pouze Bugatti Veyron protože je to bůh a tohle označení se přímo nabízí.7 metrový Bugatti Veyron bude mít u aut stejné značky respekt a budou ho zdravit bliknutím všechny vozy Bugatti.Bugatti Veyron bude mít vždy poslední slovo a bude rozhodovat o věcech mezi transformery tedy bude radit o všem týkající se provozu transformerů a bude mít pádné a výborné argumenty.