Jdi na obsah Jdi na menu

Program osmdesát- 1

2021-ferrari-sf90-spider-2.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o hodnostech transformerů vedle vojáků a to buď na pozemních základnách nebo na válečných lodích.Měli by tedy existovat hodnosti transformerů stejně jako u lidských vojáků.Tedy by existovali velitelé,generálové ,kadeti atd..Transformeři by byli na základnách i na lodích pouze ve stavu transformerů a v případě nouze by se transformovali do helikoptér nebo stíhacích letounů.Vrtulníky by byli jak Apache tak dvourotorové stroje.Transformeři ve stavu robota jako Apache by měl na výšku okolo 7 metrů a neměl by vrtule a létal by za pomocí hrnutí kdy by hrnul vzhůru a zase naopak díky tomu že by to uměl a bylo to tedy hrnutí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Bugatti Chiron Super Sport + Longtail.Jedná se o to že by měli být plně na zakázku.Tato zakázka by se sdělila pracovníkům v obchodě s  transformery a Ti by zakázku objednali.Různé modifikace by museli vyrábět továrny značek pod kterou by spadalo auto.Ty by inkasovali za výrobu auta na zakázku například 5 miliard protože auto by se mohlo kopírovat což by byl důvod licenci od Bugatti.Bugatti Chiron Longtail by mohl být na zakázku takový že by měl dřevené až bambusové obložení což vypadá skvěle ,nebo obložení kameny ,nebo obložení karbonu,také jiná lepší a lehčí kola která by mohli být z karbonu,jiná přední světla s denním svícením v jiné modifikaci.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Ferrari Laferrari a jeho modifikaci na přání.Laferrari by mělo například lepší a o 1 centimetrů vyšší nárazník.Mělo by lehčí kola z karbonu ,mělo by interiér z kamenů,dřeva nebo PVC v nejkvalitnější modifikaci,mělo by sedačky v barvě vozu která by se také vybírala.Také jiná světla ve předu s led svícením na zakázku se zlatými odrazkami ve světlometu a to 50 na 50 s materiálu proti chromovaným odrazkám.Laferrari by bylo ještě krásnější a platilo by se za licenci 5 miliard proto aby si mohli lidi v obchodech  transformery nakopírovat kolik aut by chtěli a to v různých kombinacích za které by se vždy muselo platit v miliardách.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Porsche 918 Spyder což je nejrychlejší Porsche současnosti a je to hybrid který zrychlí na 100 km/h za 2,6 sekundy tedy o setinu sekundy pomalejší než Bugatti Veyron.918ka by dostala nový interiér ve světlém dřevě ,nebo s kameny nebo s kvalitním PVC ve světlé barvě.Dostala by lehčí karbonová kola ,dostala by interiér tedy sedačky hlavně a tapecírungy by mohli být v barvě vozu která by se také vybírala.Interiér by mohl být v každém druhu chromu tedy stříbrný chrom,zlatý chrom,červený chrom nebo modrý chrom.Každý chrom by musel ladit se vnějškem auta tedy pokud by mělo auto modrý chrom v interiéru tak by muselo být auto modré a to v metalíze nebo v obyčejné modré barvě.        

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Mclarenu Speedtail a jeho objednávce na zakázku v obchodech s transformery.Každé objednané auto by se muselo vyrobit ve firmě kde se prodávali auta značky tohoto vozu a za něj by mohla inkasovat i 10 miliard.Tedy by mohli existovat vedle konvenčních aut v nabídce barev vedle speciální a vzácné zakázky také obyčejné možnosti barev karosérie s interiérem.Obchody s transformery by sehnali všechno co by si zákazních přál.Dnes existuje modrý Speedtail s interiérem od Hermesu v USA a i ten je speciální i když je pouze od Hermesu .Půjdou tedy objednávat šílenější kreace s kameny na palubní desce které by byli okrasné,nebo s karbonovým interiérem komplet v karbonu nebo s kvalitním PVC nebo celý interiér v hliníku a karbonu zároveň.Tedy výběr by byl na zákazníkovi který by si mohl vybrat vše co by chtěl a co by preferoval.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o stavbě mrakodrapů pouze transformery.Věc se má tak že by měli pouze transformeři stavět mrakodrapy a to pouze auta a motorky smrštěné do výšky 2 metry a 90 kilogramů hmotnosti.Nehrozil by tedy pád lidské osoby jak už to bývá u lidských stavitelů.Tedy pokud by spadl transformer tak by zase vyletěl nahoru protože by uměl létat kdy by se při pádu transformoval do vrtulníků a vyletěl zpět nahoru bez toho aniž by dopadl na zem.Transformeři by mohli na stavbu například ve výšce 250 metrů létat a to přímo ze země tedy by nemuseli používat výtah do výšky 250 metrů což by bylo důmyslné a zaběhlo by se to.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o rally Korsice která se jezdila v dřívějších dobách a o jejím využití pro veřejnost.Stačilo by si koupit vhodné auto jako je například Toyota Yaris GR nebo Seat Leon Cupra a vždy by museli mít speciální rally pneumatiky a nebo by se mohli koupit speciály rally v obchodě s transformery,který by byl řádně odlehčen, měl by skořepiny i kolem hlavy a řazení jako ve speciálech Rally.Takto by se mohli vyblbnout na této trati a tedy 2 krát do roka by bylo možné pořádat rally sešlosti s amatéry kteří nejezdí rally.Muselo by to být v době kdy je ještě teplo tedy v létě kdy je v Evropě ještě přijatelné počasí pro závody Rally.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Rally v Africe.Rally Afrika by měla být přístupná 3 krát i 6 krát ročně amatérům.Tedy by se mohli zájemci o rally vybavit rychlými hatchbacky jako je Toyota Yaris GR nebo Honda Civic Type R které by museli mít rally pneumatiky schváleny pro rallye nebo by mohli mít přímo Rally speciály komplet očesané jen se skořepinami bez tapecírungů a palubní desky s rámem a závodními tlumiči a závodními pneumatikami.V obchodě s transformery by šlo sehnat vše k rally od rychlých hatchbacků,přes speciály,přes závodní kola z karbonu a přes keramické brzdy.Transformeři by mohli mít ve výbavě čistý hothatch a čistý závodní vůz a pro případ nepojízdnosti obou aut by zde bylo třetí auto a to by mohl být například Mercedes G 65 AMG.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dnešní Škodě Kodiaq která je k mání pouze ve verzi s naftovým motorem a to se do dvou let změní kdy budou jezdit jen a pouze elektrické verze.Nyní existuje automobil Škoda Enyaq která je čistě na elektřinu a má dojezd přes 450 kilmetrů a proto chce automobilka nechat prostor pro Enyaq aby přilákalo lidi a nechalo je se zvyknout na elektromobil a pak bude moci přijít elektrický Kodiaq což bude vždy vlajková loď značky a proto je důležité myslet na to aby Kodiaq  byl v nabídce jako čistý elektromobil.Kodiaq je výborný automobil s kterým jsem najel přes 56 tisíc kilometrů a přesvědčil se o tom že je velmi dobrý.Tedy Kodiaq jako elektromobil by měl být do dvou let.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o elektrické Škodě Fabia která by měla dorazit do dvou let a to s dojezdem do 400 kilometrů.Elektrické Fabie jsou očekávaným zbožím kdy by měla být Fabia lépe prodávatelná.Při ceně 350000 korun by se mohlo jednat o žádaný výrobek který by se vyráběl v Mladé Boleslavy.Tedy v budoucnu budou elektromobily moci najíždět v Zimě stejný nájezd jako v létě nebo na jaře kdy se podaří baterie utěsnit tak aby k nim nešla zima a tak by neměli jako dnešní elektromobily problémy s provozem v zimě kdy mají nižší dojezd protože zima vybíjí.Fabia by měla mít za dva roky tyto věci vyřešeny a mohla najíždět v pohodě 400 kilometrů na jedno nabití.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o transformerech a jejich doporučování videí na youtube.com.Jednalo by se o to že by auto třikrát zapípalo a transfromer by řekl mám pro tebe zajímavé video a transformer by mohl převzít řízení a majitel by se mohl podívat přes velký display na dané video.Videa by byli například havárky aut a to pro prevenci pro řidiče,nebo nové auto značky která je majiteli nejblíže nebo nové druhy vrtulníků nebo nové druhy tanků v kratších dokumentech.Tedy by transformer 24 hodin denně kontroloval youtube.com a vytvořil by playlist který by potom řidiči pustil po tom co by ho na něj upozornil a když by na volantu zmáčkl řidič Donť tak by se posunulo video o 1 hodinu a půl později kdy by zas třikrát zapípalo a nabídlo playlist s nejlepšími vídei.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o transformerech v podobě motocyklů a jiném velkém displayi který by byl o 4 palce větší než jak ho mají dnešní motocykly.Zde by mohlo být upozorňováno trojitým pípnutím na možnost zhlédnutí videa.V případě že by měl o video nebo videa jezdec zájem tak by mohla motorka převzít řízení a mohla tedy pustit řidiči video.U choperu by to šlo přehrávat přes reproduktory jako u Harley Davidsonu Elektra Glide a u superbiku by to bylo bluetooth sluchátkami které by byli spárovány s s motocyklem .Takto by se mohl motocyklista držet řídítek nebo jen sedět a pozorovat display a video které by mohlo být jen jedno ovšem transformer by nashromáždil vždy tak do 20 videí které by transformer věděl že budou jezdce zajímat.Jízda na motocyklu by mohla být pouze do 90 km/h na okresce a 100 km/h na dálnici.Po zhlédnutí videií by mohl jezdec zase převzít řízení.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech jako transformerech a jejich nabízení videí z youtube.com což je pro neznalé portál s videi všeho druhu a zájmů.Kamion by se sám staral o výběr videii o kterých by věděl že je kamionář rád uvidí.Tedy pokud by třikrát pípnul kamion v interiéru tak by to znamenalo že jsou připravena další videa a řekl by to přesně tedy například mám 20 videí chceš je zhlédnout a pokud by řidič měl čas což by řidiči měli protože jezdí dlouhé trasy rychlostí do 100 km/h tak by transformer převzal řízení a pustil by řidiči videa které by byli v playlistu.Takto by transformer zabavil řidiče a ten by pak měl dobrý vztah s kamionem a transformer by se také pobavil když by viděl jak se řidič směje.Tedy byla by to vzájemná pomoc a únik z nudy který občas na palubě kamionu vzniká.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Papežovi a jeho nutnosti jezdit v Bugatti Veyron Super Sport.Jelikož je Veyron Bůh pro transformery ale může být i pro lidi tak bude Papež propagovat boha tak že bude jezdit v Bugatti Veyron.Bude to jeho povinnost vydělávat googolplexi korun i po tom co po prodeji odstoupí z funkce.Tedy papež František bude moci najíždět googolplexi v Lamborghini Aventador SVJ a v Bugatti Veyron.O SVJ jsem již hovořil a jeho najíždění googolplexů.Tedy Papež bude vydělávat v Bugatti Veyron Super Sport a to v Rekordní Edici.Papež bude muset dodržovat předpisy a v případě volné cesty na to bude moci šlápnout a užít si Veyronu plnými doušky.Tedy i po skončení Papeže ve funkci bude pořád k dispozici pro blaho lidstva.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o všech duchovních na světě a jejich nutnosti jezdit v Bugatti Veyron Super Sport ve všech barvách které budou k mání.Duchovní budou i nadále pracovat v kostelech a konat bohoslužby a tak budou v době volna jezdit v Bugatti Veron Super Sport a najíždět googlplexi a to celý život.Tedy bude možné že jako transformer by auto mohlo najet i 1 milion kilometrů.Duchovní by měli možnost jezdit i s Lamborghini Aventador SVJ kupé a to pro změnu aby si užili i druhé auto.Tedy duchovní by mohli jezdit v životě  jen ve dvou autech a to v Bugatti Veyronu a Lamborghini Aventadoru SVJ.Duchovním by musel tento výběr stačit a nemohli by používat jiné auta než tyto dva typy vozů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o mých domech kterých bych chtěl mít v Los Angeles minimálně 3.Mělo by se jednat o domy za 250 milionů až 15 miliard.Dům za 250 milionů dokonale vystačí pro život a dům za 300 milionů stačí na celý život jenomže domy za 450 milionů jsou o mnoho větší než za 250 milionů.Bude mi stačit dům s šesti pokojíčky a 12 koupelnami a klozety.V domě za 250 milionů korun je běžně kinosál pro 8 až 10 lidí.Jsou zde vinotéky.Kuchyně s třemi ledničkami a mražákem a také tři sporáky.Dům za 250 milionů má na střeše grill a posezení s televizí.Tohle bude mé bydlení v Los Angeles tedy minimálně tři domy.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vrtulníku na Boeingu 747 Jumbo.Vrtulník by byl bez vrtulí a připevněný na střeše letadla a měl by k němu být přístup z letadla tedy 747ky a z tohoto vrtulníků by se šlo vznést do nebe v rychlosti do 400 km/h.Tato možnost by zde byla kdyby měl například Air force one problémy a byl by těžce poškozen.Mohlo by to být i při civilním letu kdy by se do vrtulníku vešlo 15 lidí a mohl dokonale přepravit civilisty do bezpečí odkud by se znovu vracelo do letadla a dosedlo na jeho střechu.Letadlo by muselo kroužit nad lodí na moři kam by sváželo vzduchem všechny pasažéry .Takto by se mohlo zachránit všechny pasažéry pokud by bylo letadlo pouze konvenční což by do budoucna bylo změněno a létal by jak konvenční stroj tak transformer v jednom.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o pojmenování aut podle zvířat tedy označení aut podle toho kterým zvířatům jsou podobné.Tedy BMW je jako lev protože má ledvinky a lev má zase hřívu.Je to dominantní zvíře a to je i BMW mezi transformery.Dále je zde Mercedes a ten je jak medvěd kterému se i říká medvěd.Lamborghini je zase jako Tygr tedy krásný a rychlý.Dále Ferrari je jako Gepard  podle jeho útlosti a vysoké rychlosti kterou dosahuje.Dále Lamborghini Urus je jako nosorožec tedy mocný a velký.Dále Bentley Bentayga je jako bizon na pláni.Dále Mercedes G 65 AMG je jako slon tedy největší přírodní úkaz.Dále Seat Leon Cupra je jako lední medvěd protože dnešní hothache mají okolo 400 koní a jsou tedy velmi silné.Dále Porsche 911 GT2 RS je jako černý panter.A Mclaren Senna je jako bílý tygr.To je vše k popisu které zvíře je nejvíc podobné autu což je důležité pro respektování transformerů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o expanzi řetězce Lidl na Africký trh.Lidl je velmi dobrý obchod který nabízí vše co člověk potřebuje tedy oblečení ve slevě,jídlo,maso a nářadí pro kutily jako nahřívačka na plast a elektrický dotahovač šroubů u kol na baterie.Lidl by byl výborným businnesem v Africe kam by chodila velká část obyvatel.Dá se hovořit o Tescu nebo Kauflandu ovšem Lidl by zde byl přednostně protože je to jeden z nejkvalitnějších supermarketů v České Republice.Afrika potřebuje kvalitu a tak se jim nabídne to nejlepší co je v nabídce a to je právě Lidl.Lidl bude profitovat i z parkování protože na parkoviště Lidlu bude muset být zaplacen učet který se bude platit na pokladně uvnitř nebo venku před Lidlem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Hondurasu přesněji Honduraské Republice.V této Republice žije 9180000 obyvatel tedy podobně jako v České Republice a i zde by měl existovat Lidl tedy řetězec s jídlem jako v České Republice.Dá se v něm sehnat oblečení na sport ,do přírody nebo pro práci které se neustále obměňuje s reklamami v televizi,samozřejmě jídlo všeho druhu ,technika pro kutili jako nahřívačka na plast,dotahování šroubů bateriovými dotahováky atd.. ,samozřejmě jde sehnat kvalitní maso.Bude zde moci být i Kaufland a Tesco ale Lidl bude prioritou číslo jedna protože je jedním z nejlepších s nejlepšími cenami což se pro Honduraskou populaci hodí nejlépe a v případě pobírání 30000 korun měsíčně si člověk s Lidlem v poklidu vystačí i když bude platit k tomu byt a inkaso.Lidl bude tedy nejrozšířenějším supermarketem v Honduraské Republice.         

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autu u majitelů které by dojíždělo k majiteli na zavolání z mobilního telefonu.Věc se má tak že by auto mělo telefon integrovaný v palubní desce a tento telefon by čekal jen na zavolání od majitele.Telefon by přijímal jen hovory od majitele.Stačilo by tedy zavolat ještě v klubu a pomalu se připravovat na odvoz tím že by se majitel například s dámskou společností oblékly do oblečení v šatně a mezi tím by mohl přijet vůz před klub.Cesta by mohla trvat od 20 do 30 minut.Auto by muselo jet podle předpisů a bezpečně.Tedy auto transformer by přijelo před klub a pokud by ho neviděl pár muže s ženou tak by zatroubilo a upozornilo by na svojí přítomnost na místě.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autobusech a jejich možnosti fungovat jako taxi které by vlastnil lidský majitel.Tedy pokud by potřeboval muž majitel autobus pro více lidí tak by mohl například pro 20 lidí zavolat bus s vlastním telefonním číslem a ten by přijel například před divadlo nebo kulturní dům a nabral 20 lidí.Nejdříve by jel autobus k domu majitele a pak by rozvezl lidi po jejich domovech ve městě nebo mimo město.Vždy by musel další pasažér s dalším cílovým místem zadat hlasem cílové místo aby věděl kam má autobus jed.Až by rozvezl lidi po celém městě nebo i mimo město tak by se mohl autobus transformovat do Bugatti Diva a přijet k majiteli a zaparkovat před jeho domem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motorkách které by šli zavolat telefonem pokud by byla doma a majitel v klubu.Po zavolání by se domluvil člověk na tom kde je a transformer by pro něj na tuto adresu přijel.Stačilo by zadat adresu nebo jen název klubu kde by čekali.Motorka by mohla přijet do 20 minut .Mezi tím by se mohl pár obléci do kabátů v šatně a pak by přijela motorka a pokud by jí neviděli majitelé s dámskou společností tak by zatroubila a upozornila na svojí přítomnost a posádka by mohla jed s přilbami které by byli na každé straně řídítek.Motorky by museli jezdit podle pravidel a mohli by jezdit pomalu mezi auty.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Japoncích a jejich autech šitých na jejich výšku.Jelikož jsou Japonci menšího vzrůstu tak jsou k nim nejvíce se hodící menší auta a pro  jejich DNA jsou malé auta pro Japonce jako stvořené.Mohli by být tedy nejlepší auta s menší velikostí.Japonci by určitě využili nejlépe například Toyotu Yaris GR nebo Opel Corsa OPC ,nebo Škoda Fabia RS a Renault Clio RS .Nejedná se škatulkování ale pouze o doporučení jaká auta jsou pro Japonce nejlepší a nejideálnější.Tyto vozy jsou geniální rychlé hothatche a každé z těchto aut jsou raritou.S těmito auty by byli Japonci schopny se držet i supersportů a nic by jim neujelo.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o SUV a nejvhodnějších lidech proto je řídit.Tedy pro stavbu a výšku by se SUV nejvíce hodila pro černochy.Jelikož jsou černoši většinou vyššího vzrůstu jako například v NBA tedy basketbalu tak potřebují prostor pro hlavu a pro supersporty a hatchbacky pro ně není místo.Černoši by měli pro hlavu dost místa a mohli je v klidu používat.SUV mají místo i na zadních sedadlech tedy zde by se 2 metrový lidé vešli bez problému.Tedy černoši by byli pro SUV nejlepší protože by byli nejvyšší a hodili by se pro SUV nejlépe.Tedy globálně řečeno je černochů s vyšší výškou nejvíce a proto by se tento typ auta pro černochy hodil nejlépe.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o supersportech a jejich nejlepším určení pro používání.Tedy věc se má tak že běloši by měli globálně nejvhodnější výšku pro supersporty a tak by bylo nejlepší aby řídili běloši supersporty.Běloši jsou většinou s nižší výškou tak okolo 180 centimetrů globálně a tak by mohli nejlépe využít supersporty hlavně běloši.Například s mojí výškou 186 centimetrů se v Audi R8 druhé generace nevejdu do interiéru na sedadle spolujezdce a na sedadle řidiče jsem úplně bez problému umístěn.Běloši tedy využijí supersporty nejlépe a to jako řidiči.Tedy pokud budou běloši řídit supersporty tak budou nejspokojenější a využijí globálně nejvíce supersporty díky své průměrné výšce.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o romech a jejich autech které se k nim nejvíce hodí.Romové jsou většinou menšího vzrůstu tedy do 180 centimetrů a proto se k ním nejvíce hodí sedany a to sedany jako Mercedes S600 Maybach.Tento vůz ztělesňuje podstatu romské rasy tedy nejrespektovanější rasy.Sedany jsou globálně jedny z nejrespektovanějších druhů aut planety.Tedy zde patří Bentely Mulsanne,BMW 7 2021,Audi A8 2021,Rolls Royce Phantom,Rolls Royce Ghost nebo Ferrari FF pro čtyři lidi.Tedy romové jsou nejlépe patřící do vozů kterými jsou luxusní sedany protože jsou dostatečné vysocí a nejsou moc vysocí pro umístění hlavy a to na všech pěti nebo čtyřech místech v sedanu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o head up displayi což jsou údaje o jízdě které se vysílají na přední sklo a řidič vidí všechny údaje o jízdě na čelním skle.Já chci hovořit o tom že by měl existovat upgrade tohoto systému kdy by při překročení maximální rychlosti začala blikat červená výstraha se značkou o nejvyšší rychlosti na Head up displayi.Auto by bylo pořád napojené na GPS a tak dokázalo určovat blikání informace o nejvyšší povolené rychlosti na daném místě.Tato funkce by tedy při překročení rychlosti začala blikat na čelním skle a takto by řidič mohl vždy zpomalit a dokázal auto korigovat tak aby byl provoz auta bezpečný.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o závodních kolech která by vyráběla firma vedlejší výrobou vedle závodních speciálů kola nebo podle rozměru který by nešel sehnat na supersport a tak by se vyráběli kola pro supersporty nebo SUV nebo sedany nebo hatchbagy.Kola by byli ve velikosti od 17 palců po 22 palců.Kola by byli z karbonu a byli vyráběny jako pro Rally nebo pro závody GT3.Kola by měli karbonový povrch a vypadali by skvěle.Tedy například by vozy jako Koenigsegg Jesko nebo Ferrari Laferrari nebo Mercedes AMG GT R nebo Mclaren Elva nebo Lamboprghini Aventador SVJ měli nově lehčí karbonová kola s povrchem z karbonu.Tedy supersporty,SUV,sedany a hothatche by měli závodní kola a to by umožnilo větší agilitu a rychlost.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vozech Škoda Fabia a Škoda Enyaq.Fabia je menší auto a Enyaq je plně elektrické SUV.Věc se má tak že by vozy těchto typů měli nově výbavu Laurin a Klement.Fabia by tedy byla luxusní protože Laurin a Klement ukazuje že je auto luxusnější a to tak že na předních blatnících jsou nápisy Laurin a Klement.Fabia by měla krásný béžový interiér a všechny možnosti těch nejluxusnějších vozů,jako hlídání mrtvého úhlu,pohon 4 krát 4 ,jízda v pruzích,3D navigaci ,masážní sedačky a všechny asistenční systémy jako ESP,ASR ,ABS a další pomocníci.Měli by ambientní osvětlení s měnícími se barvami.Větrané sedadla a to vše za cenu 600 tisíc v obchodě s transformery.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o závodech mezi supersporty mezi sebou s lidskými řidiči.Věc se má tak že by mohli závodit pouze auta s motorem před zadní nápravou tedy vozy jako Koenigsegg Jesko,Lamborghini Huracan EVO,Lamborghini Avenatdor SVJ,Ferarri 488 Pista,Ferrari Laferrari a Ferrari Enzo také Mclaren Senna a Porsche 918 Spyder.Tyto vozy by mezi sebou závodili na okruzích na planetě pro Závodníky pro všechny a na planetě Gran Turismo.Vozy s pohonem před zadní nápravou jsou nejlepší co se týče rozložení hmotnosti  a stabilitě vozu co se týče lepšího těžiště než u supersportů s motory za přední nápravou.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hothatchých a jejich motoru uprostřed o čem jsem již hovořil.Motory by měli s autem lepší stabilitu a těžiště než s motory za přední nápravou.A tak by vznikl závod mezi hothatchy s motorem před zadní nápravou a to na planetě Závodníků pro všechny a na planetě Gran turismo.Motory uprostřed by byli technicky zpracovány inženýry a vyrobeny jako čtyřkolka hothatch který je vyroben díky asistenci inženýrů a vývojářů.Takto by si to mohli rozdat hothatche na hraně a na limitu kdy by rozložení hmotnost bylo 50 na 50.Hothache by měli svůj prostor pro motor místo zadních sedaček tedy by byl hothatch pouze dvousedadlový.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o nejkrásnějším zadku u aut a to u supersportů.Věc se má tak že nejkrásnější zadní část u auta má Audi R8 Performance třetí generace která má krásné svislé lampy svažující se k zemi ,pěkné křídlo a celkově je nárazník velmi zdařilí a krásný ,má i krásné objemné výfuky v počtu dvou koncovek.Tato záď je tedy promyšlená a nejlepší.Tedy poráží Ferrari 488 Pistu a Lamborghini Aventador SVJ a Porsche 918 Spyder které jsou také kandidáty na post nejkrásnější zádi u supersportu.R8 byla krásná ve všech řadách kterých byli tři řady ovšem záď u třetí generace je nejkrásnější.Nejhezčí barva k této zádi je žlutá s kterou se třetí řada narodila a přišla na svět ve své premiéře.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o nejkrásnější přední části u auta na světě.Tedy věc se má tak že nejhezčí příď u vozu má Ferrari Laferrari.Má krásné podlouhlé lampy a krásný design kolem světel spolu s nárazníkem která je vynikající.Příď je dokonale široká a nízká a celkově je příď dokonale zapadající do sebe.Nejdominantnější jsou zde u tohoto vozu lampy které jsou překrásné a vytvářející Laferarri žádaný sexappeal.Laferrari je celkově sexi a to vytváří právě lampy a celkově příď je sexi.Přední nárazník je dostatečně nízký a vytváří závodní nádech vozu na příď navazují kola která jsou vždy dokonalá s krásná.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o nejkrásnějším profilu u vozu na celém světě mezi supersporty.Věc se má tak že se jedná o Bugatti Chiron Super Sport 300+ Longtail.Tento vůz má o 20 centimetrů prodloužený zadek vozu kvůli aerodynamice a těžišti s 1600 koni.Tento vůz vypadá velmi krásně a jeho záď zvýrazňuje jeho krásu a pohlednost.Longtail který stanovil rekord je krásný z profilu a vytváří automobilce Bugatti respekt a tím že dokázal pokořit 490 km/h se stal hvězdou nejvyšší rychlosti před všemi vozy na celém světě jako je Koenigsegg a Hennessey a Tuatarou který jel přes 450 km/h.Bugatti stanovilo laťku tak že jí bude těžké překonat a jediný kdo ho muže porazit je právě Koenigsegg.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit  o nejkrásnějším interiéru na světě u supersportu.Věc se má tak že nejhezčí interiér má Bugatti Veyron Super Sport a celkově všechny Veyrony protože mají interiér stejný tedy i kabriolety Vitesse ,targy a základní Veyrony s 1001 koni.Mají krásný broušený hliník kdy pádla na stěrače a blinkry stojí okolo 200000 korun a celkově je jeho prostřední část nejdokonalejší protože je celá z hliníku a je skvěle rozložená.Interiér Bugatti Veyronu je prostě velmi krásný a i sedadla jsou promyšlená kdy mají dost prostoru pro všechny velikosti člověka i pro větší lidi což se počítá jako přednost.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kolech která jsou nejkrásnější ze všech supersportů.Nejhezčí kola jsou v oranžové barvě u Bugatti Veyron Super Sport World Record Edition v černo oranžové barvě kdy kola jsou právě oranžové spolu se spodní částí karoserie.Tyto kola jsou nádherným doplňkem u vozu Veyronu a dotváří tak krásu a pohlednost tohoto vozu.Tyto kola stojí nová 240000 korun kdy jedno kolo stojí 600 000 korun a musí se měnit každých 16000 kilometrů za nová.Toto kola jsou nejkrásnější protože dotváří krásu tohoto vozu a vytváří z auta velmi rychlý vůz na pohled a celkově jsou nejlepším příslušenstvím pro vůz Bugatti Veyron Super Sport tedy s těmito koly je Veyron nekrásnější a nejpohlednější a to díky jeho jednoduchosti.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o nejhezčím křídle u supersportu.Věc se má tak že nejhezčím křídlem ze všech vozů na světě se svým statickým křídlem prezentuje Bugatti Chiron Pur Sport.Má statické křidlo protože je určen hlavně do zatáček a na okruhy.Toto křídlo dokáže vyvinout velkou hmotnost z náporu vzduchu a celkově je křídlo stavěno nejlépe a má nejlepší design.Design je to co ho povyšuje nad všechny auta se statickými i mechanickými pohyblivými křídli protože design je vždy nejlepší z každého úhlu což je priorita a důležitost v hodnocení křídla.Křídlo je krásné zezadu,zboku i ze předu nebo z boku ze strany.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o televizi která je kabelová a jedná se o HBO.Tedy auto by mělo integrovaný satelit pro příjem stanice HBO.A při autonomní jízdě díky transformeru by šlo sledovat tuto televizi na velkém displayi na palubní desce kdy by se stačilo uvelebit a dívat se na větší display uprostřed palubní desky.Na HBO jsou vždy zajímavé programy ať už jsou to dokumenty ,nové filmy ,nebo nové seriály.V autě by řidič a spolujezdec i cestující vzadu mohli sledovat tuto televizi a tak by se o zábavu postarala kabelová televize jak se jí říká a mohla zajístit sledovanost všech členů posádky.HBO je televize která se v autě běžně nevysílá a tak by musel být k dispozici satelit umístěn v útrobách automobilu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o sedanech a jejich používání televize HBO tedy prémiové televizi za kterou se platí.HBO by se mohla vysílat i když by řidič řídil a při tom když by převzalo řízení auto tedy transformer by se mohl dívat i řidič.Na HBO čteno ejč bi jou jsou různé programy jako různé seriály ,dokumenty nebo nové filmy které vyšli nedávno v kinech.Pak by stačilo kdyby se všichni uvelebili a to řidiči,spolujezdci i spolujezdci na zadních sedadlech a užili si například film právě vysílaný a HBO.HBO by šlo chytnout na satelitu a ten by byl uschován v útrobách auta a mohl zprostředkovat signál kanálu HBO.Tedy takto by byla stanice mobilní což není zvykem  a proto se bude jednat o specialitu pro lidi kteří mají rádi program který je aktuální a nový.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o transformerech jako tuningových autech.Věc se má tak že by měli transformeři v předním světlometu nebo světlometech nainstalovaný monitor který by pouštěl televizní pořady jako MTV nebo filmy z HBO a tento monitor by byl vyjižděcí tedy by se mohl monitor měnit spolu se světlometem statickým.Existují na světě auta jako Hummery které mají v předních světlometech instalovány monitory a tak by zde byla tato funkce tedy měněni světlometu s monitorem což by šlo pouze u transformerů.Takto by šlo sedět před autem a sledovat filmy a při tom když by chtěl řidič odjed tak by si aktivoval světlomety a mohl v klidu odjed.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o bouračkách aut transformerů a jejich opravách do 24 hodin tedy by se museli pouze u bouraček většího rázu tedy tak do 100000 korun auta opravit do 24 hodin.Šlo by o transformery tedy živé bytosti a proto by se museli opravit protože poškozený transformer je stejný jako zraněný člověk a proto se mu bude muset pomoci do 24 hodin.Tedy budou se měnit například dveře v barvě vozu tedy servisy budou muset mít každý díl se stejnou barvou auta.Servis bude u velkého skladu jako je hlavní velkosklad například Kauflandu kvůli dosahu všech dílů na každé auto a co by nebylo by se dovezlo ihned z jiného skladu který bude muset být na území daného státu.     

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o důchodcích a jejich nové zábavě.Jelikož je v domově důchodců většinou nuda tak by se mohli pořádat výlety pro důchodce a to na památná místa nebo jen do větších měst jako je Praha ,Brno a Plzeň.Důchodci by jezdili v nakoupených SUV značky Bentley Bentayga.Tedy by mohli jezdit ve čtyřech lidech nebo v 6 lidech při přítomnosti zadních sedadel.Bentaygy by byli dost luxusní pro důchodce a šetřili by jejich klouby.Tato zábava by důchodce určitě bavila a zavedla by se a mohlo by se jezdit každý týden ve všední dny ,tedy v sobotu a v neděli by se nejezdilo.Mohli by to tedy být výlety dlouhé i 400 kilometrů a nebo jen 20 kilometrů a pak pokračovat zase dále v další cestě.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o lakování supersportů jednou za dva roky.Tedy pouze supersporty a kabriolety supersporty by mohli být lakovány do dvou let.Bylo by to proto že by supersporty byli krásná auta a muselo by se o ně pečovat.Tedy tato procedura nového celolaku by stála do 200000 korun a to barvou která je na voze tedy značkové například od Lamborghini nebo Ferrari nebo Audi nebo Porsche.Supersporty jsou náchylné na poškození laku a proto se budou muset udržovat vždy v krásném stavu .Mohla by se dávat nová vrstva laku který byl před tím nebo lak změnit za jiný.Takto by se transformeři cítili nejlépe a oplatili by to řidiči tak že by k němu mělo auto větší respekt.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o transformaci z auta ze starším lakem do auta s novým lakem.Tedy pokud by měli dva kamarádi stejný vůz tedy použiji Ferrari Laferrari tak ten co by měl auto novější by mohl poskytnout svůj vůz ke kopírování a nechat si tak vyměnit transformací auto se starším lakem za auto s novým lakem.Vše by záleželo na domluvě mezi kamarády a tak by mohli laky obnovovat a auto by bylo pořád nové.Šlo by také si nechat lak uložit transformerem v jeho stavu novosti a tento stav laku vždy nechat transformovat na autě pokud by to majitel chtěl ,tedy po roku ,dvou letech nebo třech letech.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o pokutách za špatné parkování.Tedy chci hovořit o tom že auta by v budoucnu nesměli byt odtahovány a místo odtažení by stačilo poslat poštou pokutu s přiloženou fotkou s nesprávným parkováním.Transformeři nesmí být odtahovány jako obyčejná auta a tak protože jsou to živé organizmy tak nesmí být s nimi manipulováno jako s obyčejnými auty což je veškeré vysvětlení celé věci.Tedy auta nebudou odtahovány na menších nákladních vozech a budou jejich majitelé dostávat pouze poštu s pokutou ,výškou pokuty a fotkou jako důkaz o špatném parkování.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o baru v autech typu SUV která by byli plná tvrdého alkoholu a to místo zadních sedaček nebo v kufru.Pokud by šlo o řešení na zadních sedačkách museli by být v autě pouze dva lidi a v případě baru v kufru by bylo auto pro pět lidí.Podmínka by byla že by řidič nesměl řídit a pak by se mohl ke skupince lidí přidat v konzumování alkoholu i řidič.Při neřízení by bylo možné pít alkohol a to všech pět lidí v autě.Alkohol by mohl být lehčí jako Bayles,nebo tvrdší Tequila ,Vodka ,Fernet ,Rum ,Becherovka a nebo nejsilnější  Absint.Tedy i mnoho dalších jako Carolans Tullamore ,Jim Beam,nebo Jack Daniels.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o sedanech jako vozech které by si sebou vozili bar s tvrdým i měkkým alkoholem.Bar by byl místo zadních sedaček a nebo v kufru auta.Pokud by byl na zadních sedačkách s přístupem od řidiče tak by mohli být v autě pouze dva lidi vepředu a pokud by šlo o bar v kufru tak by mohli pít alkohol i další tři spolucestující.Podmínka je že by řidič nesměl řídit při konzumaci alkoholu a předat řízení transformerovi.Neřizení by tedy bylo možné pouze v autonomním režimu a auto by řídilo samo až do konce cesty která by se zadala před tím do navigace.Tedy sedany by byli další možností pro použití baru což by bylo důležité a prioritní.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hothatchých a jejich instalaci baru.Bar by byl buď v interiéru nebo v kufru.Pokud by byl v interiéru tak by bylo auto pouze pro dva a v případě baru v kufru by byl bar pro pět lidí.Podmínkou by bylo pouze že by řidič nesměl pít alkohol za jízdy.Neřízení pod vlivem by byla jediná podmínka pro provoz auta a tak by se mohl k ostatním přidat i řidič.Opět by zde mohl být měkký alkohol jako je Bayles nebo tvrdý alkohol jako Tequila,Vodka ,Fernet ,Rum nebo nejtvrdší s největší voltáží ajak se říká a to Absint.Tedy hothatche by byli další možností jak uplatnit bar v autě díky jeho prostoru který je dostatečný a prostorný.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o traktorech na baterky.Tedy traktory by byli poháněny jako elektromobily jen by měli větší baterie které by se dávali těsně pod sedadlo řidiče.Tyto baterie by měli vydržet i 500 kilometrů při plném zatížení.Traktory na baterky se jeví jako čistý způsob pohonu kvůli životnímu prostředí.Traktory by s takovou kapacitou baterií vystačili na zorání celého pole.Také by mohl jezdit traktor sám a řidič by zde byl jen jako dohled.Traktor na baterky by se nabíjel buď v nabíjecích stanicích vysokou rychlostí a nebo doma kde traktor parkuje přes mobilní kabeláž která se dodává ke každému nebo mnohým elektromobilům.        

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o transformerech a o tom že budou povahově vážní protože budou mít ničivé zbraně.Tedy protože budou moci být plně ozbrojení tak proto se k lidem budou chovat s respektem a budou vážní ovšem budou i transformeři co budou vtipálci a budou odlehčovat situaci tím že budou vtipní nebo budou vyprávět vtipy.Vtipy budou znát z internetu z webu plného vtipů o všech tématech ,tedy ženy ,zvířata a auta.Tedy transformeři budou povahově vážní protože jeden trasnforemr by dokázal potopit válečnou loď USS Nimitz tedy například Lamborghini Aventador SVJ by dokázal zásahy ze své zbraně potopit tuto loď a proto budou transformeři vážní a hovořit vážně.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o serfech pro serfaře a jejich oživení do transformera.Věc se má tak že serf by byl oživen a dokázal by sám najet na vlnu a projet vlnu která by se stáčela nad jeho hlavou.Tedy o vše by se postaral transformer a nájezd na vlnu a její projetí se na vlně by zvládal plně serf samotný .Serf by byl tak stabilní že by se na něm dalo dobře stát a bylo by vše uděláno serfem tak aby si serfař užil dokonale jízdu na vlnách.Mohl by si tedy užít autonomní jízdu na serfu a to klidně celý den.Stačilo by aby byl celý den s vlnami a tak by si mohl celý den užít serfař jizdu na autonomním serfu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Tuningu a jejich vozech Rande pro Rychlou záchrannou službu.Věc se má tak že by měli na planetě k normálním sanitkám přibít vozy Rande a to od Mitsubushi EVO od Norris Design.Tento vůz má 800 koní a je pořádně oturben a tak dává čtyřválec výkon 800 koní.Všechno co by vůz rande potřeboval jako defibrilátory ,kyslík nebo leky pro cukrovku jako inzulín atd..by měl v části kufru.Norris Design EVO by zrychlil na 100 km/h za 2,5 sekundy což jeho přesný čas a mohlo jed 320 km/h.Ovšem EVO Lancer by dodržoval předpisy a kde by mohl tak by na to řidič šlápnul a mohl tak využít potence daného auta a přijet na místo zásahu rychleji než obyčejná dodávka například od Volkswagenu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o třech vozech Škody a to Oktávia.Tento vůz by měl mít tři Oktavie v sobě a to od první generace až po třetí generaci.Tedy první generace by měla být faceliftovaná s jinými zadními světli než před faceliftem,potom by to měla být druhá Oktavie s druhým designem tedy po faceliftu a podlední by byla třetí Oktavia se čtyřmi světli ve opředu tedy jak se říká čtyřoká Octavia.Tyto Oktavie by museli být všechny ve verzi RS a to v benzínu.Tyto oktávie by byli měněny podle potřeby a jezdec by si tak mohl užívat motoru s výkonem v průměru okolo 200 koní.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o třech Škodách Fabia a to ve verzi RS podle toho jak šel čas.Tedy první by byla Fabia v naftě se 130 koní ,další by byla benzínová Fabia druhé generace s benzínovým motorem a třetí by byla aktuální Fabia s výkonem okolo 180 koní.Všechny Fabie všech generací ve verzi RS byli dokonalé a dobře řiditelné a i samozřejmě rychlé.Takto by si mohl řidič vyzkoušet všechny generace a vyvodit názor která je nejlepší.Tato trojice by byla pro fandy českých aut a pro milovníky modelu Fabia RS.Každý model od Škodovky ve verzi RS je rychlý a tak i Fabie nebudou zaostávat.Tedy každou ze tří Fabii si bude možné užít na limitu jejich možností  a to ve velkém bezpečí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Škodě Superb a jejich třech vozech v jednom.Věc se má tak že by měli existovat tři Superby podle toho jak šel čas.Tedy Superb první generace byl a je dost prostorný a proto by byl v této trojici protože další Superb druhé generace byl také velmi prostorný a to na zadních sedadlech.A třetí Superb je také prostorný na zadních sedadlech a muže být i výkonný s šestiválcem.Tedy tyto tři Superby by byli dokonalou kolekcí pro lidi kterým se Superby libí a který má rád české limuzíny a konkurenty Volkswagenu.Tři Superby v jednom by byli vždy v nejsilnějším provedení tedy s největší pohonnou jednotkou.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o třech Škodách Kodiaq a to ve verzi s naftovým motorem,dále benzínovým motorem a další s elektromotory.Tedy tyto vozy by byli tři v jednom vždy s jinou pohonnou jednotkou.Takto by si mohli řidiči vyzkoušet Kodiaq ve třech specifikacích a mohl by zjistit co nejvíc preferuje a co se mu nejvíc líbí.Například naftový motor by měl 240 koní a byl to model RS ,dále by to byl motor benzínový se 280 koni ,a nakonec by zde byl elektromotor tedy dva na každé nápravě s výkonem dohromady 300 koní čistě na elektřinu s očekávaným dojezdem 500 kilometrů.Takto by si člověk užíval tři Kodiaqi a mohl si získat ucelený názor tím že by je všechny otestoval.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o nutnosti v autě vozit blicí pytlíky.Mělo by jít o supersporty.Tedy každý supersport by musel být vybaven povinnou výbavou v podobě blicího pytlíku.Ten by musel být v kastlíku vedle řidiče a vždy když by někdo nezvládal jízdu na limitu ať už na planetě Závodníklů pro všechny nebo na okruzích a hrozilo by že bude spolujezdec zvracet tak by musel použít blicí pytlík.Mělo by se auto pořád doplňovat kdyby docházelo ke spotřebě těchto blicích pytlíků.Blicí pytlíky by tedy mohli být v Lamborghini Aventador SVJ nebo Ferrari 488 Pista nebo v Bugatti Divo jako příklad,tedy by museli být ve všech supersportech všeho druhu a značek blicí pytlíky proto aby nedošlo k poškození interiéru který by nebyl stavěn na vlhkost a tedy by byli blicí pytlíky velmi užitečné,preventivní a důmyslné.                      

            

 

Nyní bych chtěl hovořit o Super SUV a jejich nutnosti používat blicí pytlíky.Super SUV mají dnes okolo 500 až 750 koní a tak by museli být pro spolujezdce v kastlíku blicí pytlíky protože rychlost kterou dnešní SUV umějí dosáhnout je pro někoho nesnesitelná.Můžou to být muži nebo ženy kteří budou potřebovat blicí pytlíky.Blicí pytlíky se budou muset neustále doplňovat protože interiér SUV není stavěn na vlhkost a tak budou muset být chráněny interiéry proti zvratkům.Pro případ že by rychlost byla u spolujezdce nesnesitelná tak by zde byli blicí pytlíky.Špatně by se mohlo udělat člověku při jízdě na okresce nebo na okruhu a tak by byl každý vůz SUV vybaven v povinné výbavě blicími pytlíky.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o super Sadanech a jejich nutnosti mít v povinné výbavě blicí pytlíky.Tedy vozy jako Mercedes S 65 AMG nebo BMW M5 nebo Audi S8 nebo  Aston Martin Rapide by museli jako příklad používat blicí pytlíky tedy všechny super Sedany budou muset použít blicí pytlíky.Interér těchto vozů není stavěn na vodu a vlhkost a muže se vlivem vody rozžmolkovat.Špatně by se mohlo udělat spolujezdci na předním sedadle spolujezdce nebo pasažérům na zadních sedadlech a Ti by mohli o blicí pytlík požádat spolujezdce řidiče.Takto by byl interiér chráněn proti vlhkosti a proti zvratkům což by bylo důmyslné a potřebné a prioritní.Blicí pytlíky se budou muset doplňovat a jedině tak bude interiér transformera nejlépe ochráněn.Transformeři budou rychlejší než konvenční vozy a tak budou blicí pytlíky na místě.              

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čtyřkolkách s pohonem pásy na každé kole a to ve službách Policie.Bude to tedy policejní prostředek a to hlavně na horách.Tedy pro hory budou sloužit policejní čtyřkolky s pásy tedy pásové čtyřkolky.Tento prostředek je nejprostupnější terénem podobně jako tanky a tyto pásové čtyřkolky můžou být využity i v terénu na planetě SUV nebo planetě Zemi a to jako rychlý způsob dopravy do kterého se může transformovat z Audi RSQ8.Tedy je zde možnost  transformace z Audi RSQ8 do pásové čtyřkolky kdy bude transformováno auto se dvěma pasažéry tak aby seděli za sebou tedy bude použita chytrá transformace která se bude transformovat tak aby se nezranil spolujezdec.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Policii v USA tedy přesně v Atlantě a jeho policejním vozu Škoda Kodiaq.Tedy Kodiaq by byl ve verzi RS s 240 koni.V kufru auta by byla bazuka ,granáty a munice které budou k dispozici spolu se slzným plynem.Auto bude plně neprůstřelné včetně gum.Kodiaq bude mít bílou barvu s reflexními polepy ,rádio,majáky a sirény a nebo počítač pro možnou lustraci vozů před policejním vozem tedy za jízdy.Atlanta je krásné město v USA které je semeništěm dobrých raperů jako Ludacris nebo YD.Ludacris hráje například v sérii filmů Rychle a zběsile.Atlanta u Policie bude Kodiaq přijímat s respektem které bude vlajkovou lodí české Škody.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o policejním voze Škoda Kodiaq RS u Policie na Hawaii.Věc se má tak že by na ostrově Hawai mohli fungovat Škody Kodiaqi RS.Tedy ve městě Honolulu a po celém ostrově by fungovala česká Škoda Kodiaq RS s 240 koni.Kodiaqi by měli bílou barvu a reflexní polepy ,dále majáky ,sirény a rádio a počítač pro lustraci za jízdy za vozem které by chtěli vytěžit.Hawai je rodiště Baracka Obami a tak by jsem tam poslal opravdu kvalitní auta kterými Kodiaqi jsou,tedy jsou bezpečné,rychlé a prostupné i těžším terénem.Kodiaq by byl důstojným členem policie na Hawaii a stal se respektovaným členem policejního sboru.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Škodě Kodiaq RS a jeho použití v Africkém státě Ghana.Kodiaqi by se zde uchytili pro své terénní schopnosti tedy prostupnost terénem i dynamikou na asfaltu kdy by mohl jed až 250 km/h.Kodiaqi by byli v bílé barvě s reflexními polepy dále by byli opatřeny majáky ,sirénami ,rádiem a počítačem pro lustraci aut za jízdy tedy jejich vytěžením před tím než by ho případně zastavili.Kodiaq by byl dobrý v prostupnosti terénem a zvládl by projet vším tedy měl by funkce Bounc tedy se skákáním kol samotnými nesynchronně a s libovolným zvednutím každého kola což by ho dostalo z každé pasti.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o zpětných zrcátkách a jejich geniálním použití jako monitory pro pouštění filmů.Tedy jednalo by se o zrcátka vlevo a vpravo tedy pro spolujezdce vedle řidiče by mohli být vysílány filmy ve zpětném zrcátku a obraz by byl dokonale vidět přes sklo a zvuk by šel v interiéru.Tedy pokud by řidič nechal řídit transformera samotného tak by si mohl pustit v infotainmentu obraz a zapnout tak monitor na kterém by probíhal film pro řidiče.Tedy spolujezdce jedoucí na zadních sedadlech by si užívali filmu na monitorech na předních sedadlech pod opěrkou.Tedy by filmy pouštěné ve vnějších zrcátkách byli dobře přijaty a lidé na palubě by měli nejlepší výhled a mohli si užívat filmu puštěného na zpětných zrcátkách.Bylo by to geniální pro posádku ve předu kdy by mohli si pustit i televizi v reálném čase.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dysplayích na motorkách které by byli na zpětných zrcátkách.Tedy pokud by se chtěl jezdec podívat na film na flaschce tak by musel předat řízení motorce a pak by se mohl dívat například na superbiku v sedě na filmy a to na obou zrcátkách a zvuk by mu šel do sluchátek s bluetooth.Filmy by šli přehrávat jen při rychlosti 90 km/h a to jak na okresce tak na dálnici.Filmy by byli dokonale viditelné ve vysoké kvalitě a byli by odolné vodě a větru a vibracím.Tedy by musela mít motorka motor který by nevibroval jako jsou Japonské motorky a například Ducati V2 supersport který vibruje by nešel použít pro přehrávání filmů protože by moc vibroval,ovšem Ducati jsou motorky které jsou určené nejvíce na okruh a ne pro pouštění filmů.Tedy Japonci s hladkým a sametovým chodem by byli pro pouštění filmů nejideálnější.U všech druhů motorek by bylo možné přehrávat filmy na zrcátkách v autonomním režimu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech a jejich použití zpětných zrcátek jako monitory.Věc se má tak že by kamiony mohli při zapnutí autonomního režimu řízeném autem samotným po zadání cíle do navigace a pak by se mohl dívat na obrovské zrcátka na kterých by se vysílal film a zvuk by se pouštěl v interiéru.Mohl by sledovat zrcátko vlevo a v případě spolujezdce by mohl i spolujezdec sledovat film na zrcátcích které jsou venku a tyto zrcátka by měli krásný obraz a mohli tak kamiony zprostředkovat nejlepší obraz a šlo je i nastavovat tak aby ho řidič i spolujezdec co nejlépe viděl.Vše by se ovládalo v infotainmentu s flaschkou tedy zapínání monitorů na zrcátkách ,zapínání filmu a nastavení jazyku pro danou zemi.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čtyřkolkách a jejich zpětných zrcátkách která by uměla přehrávat filmy.Tedy při autonomní jízdě tedy řízením transformerem by se mohl jezdec usadit a sledovat filmy na zrcátkách.Zvuk by šel do přilby přes bluetooth sluchátka.Obraz by byl nejostřejší a nejčistší a mohl si jezdec film užít při rychlosti 80 km/h kvůli bezpečnosti a kvalitnímu sledování filmů na zrcátkách a to bez vibrací.Tedy na dálnici i a okresce by mohla čtyřkolka jezdit pouze do 80 km/h a transformer by tedy respektoval toto omezení.Čtyřkolka by mohla pouštět filmy i při stání stroje přes zrcátka která by byli s ostrým obrazem.Stačila by tedy flaschka s filmem a filmy v infotainmentu by se všechny ovládali dotykem a bylo vše krásně k dispozici.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o troubení motocyklu při tom když by předjíždělo auto,kamion nebo motorku.Řidič by tedy upozornil zazněním klaksonu na to že vykonává úkon předjíždění.Bylo by to pro bezpečnost aby řidič před ním věděl že ho předjíždí motorka.Muže se stát totiž to že bude v mrtvém úhlu motocykl a řidič ho neuvidí a tomu by předešel motocykl zazvoněním klaksonu.Šlo by to i nastavit jako automatický autonomní čin kdy by se v menu transformera nastavilo automatické zvonění klaksonu při předjíždění.Bylo by to na řidiči co by si vybral.Ovšem manuální režim by byl zábavnější kdy by si vždy zazvonil řidič sám a vykonal úkon předjetí vozidla.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autech a jejich zatroubení klaksonem za autem které by chtěl předjíždět.Mohlo by se stát to že by byl automobil v mrtvém úhlu a tak by bylo vždy lepší upozornit zatroubením a to na všech planetách.Zatroubení by šlo nastavit v menu transformera a při každém předjíždění by krátce zatroubilo tak by byla bezpečnost při předjíždění nejlepší.Vždy by to bylo na řidiči co by si vybral ovšem zábavnější by bylo zvonění manuální kdy by si to řidič lépe užil.Vše by šlo nastavit v infotainmentu vozu.Takto by byl provoz bezpečnější a nehrozilo by nabourání se aut která by se neviděla tedy aut před autem které by začalo odbočovat vlevo a nevěděl by že je předjížděn.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o důchodcích a jejich zábavě v cestování.Měl by pro ně být vyhrazen vůz SUV a to Lamborghini Urus pro celkem čtyři lidí i s řidičem tedy by mohli cestovat celkem čtyři osoby kterými by byli důchodci.Důchodci by mohli cestovat přes celou Českou Republiku a to i 400 km/h daleko nebo jen 30 kilometrů tam se podívat na památky a pak pokračovat do dalšího města vzdáleného 300 kilometrů.Jednalo by se o zábavu kterou by důchodci vřele přivítali kdy by bylo postaráno o jejich zábavu a volný čas.Urusy by jezdili pět dní v týdnu tedy o víkendu by nejezdili.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Range Roverech Velarech a jejich vození důchodců na výlety.Byl by to další vůz který by byl použitelný pro převoz důchodců kdy by se vešli do interiéru 4 osoby tedy 4 důchodci a jeden řidič.Takto by mohli cestovat například do Zoologických zahrad a pak 300 kilometrů daleko například do hlavního města kde by se mohli najíst a prohlídnout památky a jeli by zpět.Jednalo by se o zábavu pro důchodce kteří by si užili jízdu v měkkém interiéru s měkkým odpružením a tak by jejich klouby netrpěli a mohli by důchodci jezdit v naprostem luxusu.Velar je dokonalým vozem pro převoz důchodců a tak bude vždy používan vedle ostatních aut.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Rolls Royce Cullinanu a jeho použití pro převoz důchodců.Důchodci by tak měli dostatečný luxus a jejich klouby by netrpěli což by byla priorita pro převoz důchodců.Mohli by cestovat do Muzea vzdáleného 40 kilometrů a pak do hlavního města kde by se najedli a mohli odjed zase zpět do svého domova důchodců.Jezdilo by se pouze ve všední dny a o víkendech by se nejezdilo.Takto by mohli důchodci používat Cullinan každý týden ve všední dny a střídali by se po skupinách 4 lidí tedy každý den by jezdili jiní lidé.Cullinan by byl bezpečný pro transport a tak by se zavedl a důchodci by ho měli rádi a rádi by s ním cestovali.           

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o platu řidiče převážejícího důchodce.Plat by musel být ve výší 600000 korun plus 200000 korun za bonus k práci který by byl daný.Tedy bylo by to proto aby měl transformer respekt k řidiči a celé posádce což by bylo velmi důležité a prioritní.Tedy tento plat by si řidič zasloužil a vzhledem že by byl potřeba respekt tak by kvůli transformerům musel být plat v takové výši.Tedy měsíčně by získal řidič 800000 korun což by bylo úctyhodné a zasloužené také díky bezpečnosti kterou by musel řidič vytvářet.Také kvůli  tomu že by se jednalo o drahé vozy které by se nesměli poškodit by také měl takový plat.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit známkách na planetě Závodníků pro všechny.Zde by existovali známky pro rychlost kterou by chtěli řidiči se pohybovat tedy známky povolující maximální rychlost 250 km/h nebo rychlost 300 km/h nebo 350 km/h nebo 400 km/h.Pokud by se chtěl řidič pouze kochat krajinou zaplatil  by za známku 250 km/h a mohl jezdit pouze do této rychlosti a tedy i závodit do této rychlosti.Pokud by si koupil známku s 300 km/h tak by mohl závodit ovšem pouze do 300 km/h a při rychlosti 350 km/h by musel zaplatit za známku a při rychlosti 400 km/h u které by se muselo zaplatit také z známku.Za známku by se muselo platit každý týden a musela  by se daná rychlost dodržovat.Mohli by řidiče se známkou dojet policisti v civilu a při překročení rychlosti na kterou má řidič známku by mohl být pokutován.Tedy známky by měli na planetě Závodníků respekt a byli dodržovány.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autobusech a jejich využití matic na kole kterými jsou přišroubovány kola.Věc se má tak že by mohli být využity tato kola a matice jako kulomety a to z boku kamionu.Šrouby s maticemi by tedy mohli střílet na cíle které by se nacházeli na dané straně tedy vpravo nebo vlevo.Kulomety by byli na předních kolech i zadních kolech a mohli by střílet s nejvyšší kadencí a to stejnou municí jako mají běžné kulomety.Autobusy by tak měli další zbraně a to kulomety ve šroubech které drží kola.Kola by dokázali zničit jakýkoliv cíl a mohli být k dispozici při boji s jinou rasou.Ovšem žádná rasa se na naše planety nebude zastavovat protože budou mít respekt k transformerům.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kulometech umístěných ve šroubech kamionu která drží kola na nápravě.Měli by stejnou kadenci jako obyčejné kulomety s rotační funkcí,ovšem šrouby by nerotovali a pouze stříleli z daných šroubů.Mohli by střílet za jízdy nebo při stojícím kamionu.Mohli by střílet z kol na tahači tedy z předních nebo zadních kol na tahači a také z kol na návěsu tedy kamion by byl dokonalou ničivou zbraní.Dokázal by zasáhnout cokoliv co by bylo nebezpečné tedy například jiné rasy ovšem jiné rasy budou mít strach z transformerů a respekt a tak na naší planetu nikdy nezamíří a budou se zdržovat v jiném vesmíru který zatím neobsadíme.Tedy až budeme chtít ovládnout daný vesmír kde budou jiné rasy tak budou muset jiné rasy odletět do jiného pro nás neobsazeného vesmíru.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o transformerech řezbářích.Tedy transformeři budou umět pracovat se dřevem a budou schopny vyřezávat sochy ,sošky například figurky pro šachy ve velikosti figurek na výšku 12 centimetrů.Tedy bude stačit jim předat materiál tedy dřevo a transformeři budou moci začít s práci kdy jim bude předložena na obrázku podoba věci kterou budou vyřezávat a tuto věc dokonale zpracují.Budou používat externí nože nebo vlastní nože které budou mít jako transformeři ve své výbavě což pro ně bude lepší protože budou s materiálem propojeni a budou moci lehce pracovat a výrobky budou lepší a dokonalejší.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o práci zapsané na Úřadě práce a její minimální výdělek plus 200000 korun k práci.Tedy by mohli být zapsáni umývači oken na benzínkách kde by získali například 20 korun za jedno umytí ovšem k výplatě by dostali 200000 korun.Tedy to by byl jeden z nejjednodušších způsobu získání velkých peněz.Za výplatu by si mohli vydělat na auto jako je Škoda Fabia funglovka.Tedy by stačilo zadat že má zájemce o práci nový job a ten zapsat a pak by mohli k vydělaným penězům získat od státu 200000 korun.Byl by to důstojný způsob jak si přijít k 200000 korunám.Každý den v měsíci by se musel zaspat jestli byla osoba pracující na benzínce s mytím oken v práci a měla by podpis a razítko dané benzínky.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o zákazu vybržďování na planetách Závodníků a pro příklad použiji planetu Závodníků pro všechny.Na této planetě by se vybržďování trestalo pokutou 400000 korun.Tedy nesměli by auta vybržďovat kamiony nebo motorky by nesměli vybržďovat auta nebo kamiony by nesměli vybržďovat auta a motorky.Bylo by to z důvodu důležité bezpečnosti kvůli autům která by se řítili po dané dálnici například rychlosti 350 km/h kdy by mohl být ohrožen tím že by do jeho pruhu vjíždělo jiné vozidlo jako je například kamion a mohlo by rozhodit řidiče a ten by mohl havarovat.Tedy vybržďování by bylo přísně zakázáno a hrozila by vysoká pokuta.            

            

 

Na obrázku je Ferrari SF8 Stradale.