Jdi na obsah Jdi na menu

Program šedesát- 2

originalaudirs7-2-d9b4859f8f1d82be.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o SUV s motory uprostřed.Věc se má tak že všechna SUV mají nyní motory ve předu tedy za přední nápravou a to by se mohlo inovovat za pohon uprostřed.Jednalo by se o SUV ve stejném stylu jako supersporty které mají motory uprostřed.Motor by byl oddělen sklem a přestaly by existovat zadní sedačky.Vzadu kde bývá rezerva by byl prostor pro zavazadla stejně jako u Koenigseggu Gemera.Motory by mohli mít výkon 650 koní a do kabiny by nevstupovalo přebytečné teplo.Mohlo by se jednat o Lamborghini Urus nebo Bentley Bentayga .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motorech u SUV které by byli vzadu před zadní nápravou stejně jako u Porsche.Tedy by zůstali zadní sedačky a mohl se použít motor s šesti válci který by se vešel přesně do místa kde byl původně zavazadloví prostor.Mohlo by se jednat o Lamborghini Urus nebo Bentley Bentaygu neho Rolls Royce Cullinan.U všech těchto SUV by musel být použit V6 tedy šestiválec protože není náročný na prostor a je výborně skladný.Tedy všechny SUV by měli V6 a to umístěný před zadní nápravou.Bylo by to výborné umístění kdy by nádrž na benzín byla pod přední kapotou a vyrovnávala hmotnost.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hotchatchích a jejich motoru uprostřed.Hatche by měli motor uprostřed místo zadních sedaček a opět by byl zajištěn prostor pro zavazadla v kufru jak u Koenigseggu Gemera.Mezi motorem a kabinou kde budou sedět dvě osoby by bylo oddělující termoodolné sklo proto aby teplo od motoru nešlo do kabiny.Benzínová nádrž by byla pod přední kapotou.Hotchatche by byli s motorem uprostřed stabilnější a měli lepší těžiště než u motoru pod přední kapotou jako je tomu dnes.Auta by byli tedy jen pro dva jako je tomu u supersortů jako je Lamborghini,Mclaren,nebo Ferrari.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motorkách a jejich permanentním osazení zbraní.V přední masce by byla hlaveň kulometu a to mírně vystrčená a to permanentně.Jednalo by se o ochranu před nárazem ptáků do motorkáře a jejím zabránění rozhození jezdce v rychlosti například 200 km/h.Tedy by existovali kulomety které by zabraňovali nárazu ptáky do motorkáře a to tak že by ho před tím rozstřílelo na cáry a pták by se jezdce vůbec ani nedotkl.Byla by to nepřetržitá ochrana před střety s ptáky která by fungovala výborně a dokázala by nebezpečné ptáky odklonit kulometem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autech a jejich přední masce ve které by byl kulomet.Bylo by to pro ochranu proti ptákům kdy by v rychlosti od 200 km/h do 250 km/h mohli narazit rozhodit tak jezdce.Jezdec by byl chráněn proti ptákům permanentně a to tak že by střílel do ptáků před tím než by stačil pták zasáhnout jezdce například čelního skla nebo zrcátka nebo bok auta.Tedy by pták nebo ptáci byli rozstříleni tak že by se pták vůbec nedotkl auta.Jezdec by tak byl dokonale ochráněn a pták by se k němu  nemohl nikdy přiblížit.Auto by kontrolovalo prostor do 100 metrů a lokalizovala by ptáky a ty by v případě hrozícího nebezpečí ptáka rozstřílela.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čtyřkolkách a jejich zbrani v přední masce a to proti ptákům.Mělo by se jednat o kulomet .Čtyřkolky budou přizpůsobeny pro jízdu na dálnicích jak už jsem psal a tak budou moci dosahovat rychlosti 200 km/h a tak bude hrozit zasažení ptákem.Proti tomu by tu byl autonomní kulomet který by monitoroval dráhy letu ptáků a ty by v případě nebezpečí zasahoval kulometem který by nebyl rotační ale jednohlavňový.Takto by se zabránilo střetu ptáků s přilbou jezdce nebo jeho kombinézou což by bylo důvodem, pro rozhození jezdce a také bolesti pokud by jezdec byl zasáhnut  do hrudi.Tedy jezdec by byl chráněn a nehrozilo by žádné nebezpečí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o busech a jejich kulometu.Kulomet by byl jednohlavňový a byl by zastrčený v masce autobusu.Bus by měl kulomet proti ptákům které by mohli ve vysoké rychlosti i rozbít sklo a zranit tak řidiče.Řidič bude muset být chráněn zbraněmi kdy by u transformera a pohonu autobusu transformerem měl tuto možnost záchrany řidiče.Často se to nestává ale je třeba myslet na všechno protože řidič odpovídá za 60 životů kdy muže havarovat a přivodit zranění řidiči a rozhodit řidiče což je nebezpečnější než se zdá.Transformeři tak budou chránit řidiče a posádku autobusu monitorováním do dálky a to do 100 metrů a bude vypočítávat dráhy ptáků a jejich přeletu a tak bude podle těchto údajů střílet.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o elektrických skateboardech které by byli používány tak že by si jezdec pojistil nohy při jízdě na skatu a to na 10 milionů.Měsíčně by platil skateboardista 20000 korun za pojištění a v případě selhání stroje a například zlomení nohy by mohl využít pojištění které by platila  z velké části pojišťovna a v menší části firma na skateboardy.Tedy jezdec by dostal 10 milionů a 3 miliony by zaplatila firma na skateboardy a 7 milionů by zaplatila pojišťovna což by bylo protože by byla firma na skateboardy také pojištěna a tak by z toho vyšla ještě dobře.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o in-line bruslích a jejich konvenční výbavě.Tedy tím myslím brusle které by byli elektrické a s bateriemi.Tedy pokud by se na in-linech prokázalo že vina je na výrobci tak by mohl při tom když by si zlomil nohu žádat odškodné ve výši 10 milionů.Byl by pojištěný na nohy a v případě že by se stala nehoda a prokázala se vina na výrobci tak by musel zaplatit 10 milionů.3 miliony by platila firma prodávající brusle a 7 milionů by platila pojišťovna.Bylo by to z důvodu že by firma na in-liny byla pojištěna.Takto by byl jezdec pojištěný a mohl si v klidu užívat jízdu na in-linech.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o maxiskůtrech a to do 850 ccm.Mělo by se jednat o pojíštění nohou a rukou a páteře zároveň.Tedy pokud by se porouchal stroj například tak že by mu praskl řetěz a nemohl by jezdec dokončit předjížděcí manévr a stala se vážná nehoda jezdci kdy by narazil do auta před ním tak by musela firma zaplatit odškodné 20 milionů korun protože se jedná o větší nebezpečí a riziko které musí být firmám na motorky tedy maxiskůtry prevencí a musí vyrábět dokonalé motorky které nikdy neselžou.Opět by v případě prokázání viny platila firma na maxiskůtry 20 milionů a to tak že by firma na motocykly zaplatila 7 milionů korun a 13 milionů by zaplatila pojišťovna protože by firma na motorky byla pojištěná.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Mclarenu Speedtail což je supersport pro tři lidi kdy uprostřed sedí řidič a po stranách dva jezdci po každé straně.Jede 400 km/h a je vyloženě zběsilí.Má krásný interiér s monitory místo zrcátek a je to jedno z nejrychlejších aut planety.Speedtail by měl sloužit u Policie ve Francii tedy přesně na dálnicích jako dálniční Policie.Měl by bílou barvu a reflexní polepy.Měl by standartně majáky se sirénou ,dále počítač pro lustraci za jízdy a rádio.Mělo by jít o nejrychlejší dálniční auto ve Francii na které by byli policisté pyšní a vážili si ho jako transformera který by se mohl pro policii transformovat do robota a prohodit pár frází.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Ferrari Laferrari a jeho pohonu.Věc se má tak že by mělo být Laferrari čtyřkolka.Nyní je to dvojkolka a to se zadním pohonem samozřejmě.Věc se má tak že by Ferrari mělo postavit tento stroj s úpravou hnacích naprav.Muselo by ho vyrobit Ferrari a nabídnout ho obchodům s transformery tedy všem obchodům zároveň a to za 10 miliard korun.Auto by lépe sedělo v zatáčkách a pokud by bylo v konvenčním provedeními těžké bylo by možné ho nechat smrštit o 100 kilo bez následků na ztrátu kvality.Ferrari Laferrari 4 krát 4 by mohlo i zajet rekord Nurburgringu kde si vedlo velmi dobře při posledních měřeních.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o BMW M6 a jeho pohonu 4 krát 4.Věc se má tak že M6 je přetáčivá a potřebuje tedy čtyřkolku.Každá čtyřkolka je vždy lepší na jízdu a dodává autu lepší vlastnosti jako adheze ,trakce a odpich a proto by byla M6 k mání v obchodech s transformery s pohonem 4 krát 4 kdy by byla o 1 milion dražší kvůli převodovce,spojce a trakčnímu vedení.Se čtyřkolkou bude M6 lepší na výjezdech ze zatáčky a při projíždění zatáček jak na okruhu ,dálnici a na okresce.M6 se čtyřkolkou bude samozřejmě obratnější a agilnější což jí prospěje a hlavně také řidiči protože už nebude M6 tak přetáčivá a drsná a místo toho příjde jemná čtyřkolka.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o BVW M4 a jeho výrobě s pohonem 4 krát 4 u BMW a jejích pozdějším prodeji v obchodech  transformery.Mělo by jít o čistou čtyřkolku kdy by M4 která je už nyní skvělá na okruhu byla ještě lepší a stabilnější a spolehlivější.M4 je menší supersport kdy má 450 koní a je skvělým autem pro začátky pro najíždění cvičebních kilometrů.M4 je krásné auto a to by mělo mít i dobré jízdní vlastnosti a tak by ho musela pro obchody vyrobit BMW s čtyřkolkou a tuto M4 pak prodat za miliardy obchodům s transformery a Ti by ho mohli začít ihned kopírovat a prodávat a obchodovat s auty ,motorkami a například letadly.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o BMW M2 a  jeho použití čtyřkolky.Takto by se M2 stalo auto jako je například Subaru Impreza STI.Čtyřkolka by M2 určitě prospěla a auto by s ní bylo ještě zábavnější a sametovější a zlepšili by se  tím jízdní vlastnosti kdy by auto nešlo skoro vůbec přetočit a tady jen tehdy kdy by to majitel sám chtěl.M2 bude drsnější na jízdu a bude působit jako závodní vůz a na okruhu ho nic nevyvede z klidu.M2 by se těšila větší oblibě s pohonem přední nápravy k té zadní a bylo by ještě o něco více hravé.Samotná M2 je už tak nejhravější Mko na světě a ve čtyřkolce by to bylo ještě umocněno.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o létajících autech a o tom v čem bude hlavní výhoda.Tedy věc se má tak že by uvnitř auta které by létalo například 100 metrů by byl absolutní klid a jednalo by se o nejluxusnější dopravu ve městě i po okreskách a dálnicích.To ticho by bylo dechberoucí a auto by bylo také dobře odhlučněno a tak by neslyšel řidič létajícího auta žádný hluk z ulice pod ním ani před ním ani za ním.Tedy to ticho by bylo extrémně luxusní a komfortní kdy by řídil sám transformer a toto auto by mohlo v naprosto tichém provozu létat mezi města i mezi státy bez žádného hluku .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motocyklech zvaných supermota a chci představit další značku motocyklů kterou by byl kdo jiný než Volkswagen.Tedy supermota by nesli jméno značky Volkswagen se znáčkem VW.Supermota by byli s výkonem 130 koní a váhou 212 kilogramů což je dost na rozpoutání pekla.Měl jsem Supermoto se 92 koni a už tehdy to bylo peklo.VW supermota by se ihned zavedli a byli by to motorky které by šli ihned na odbyt.Volkswagen znamená z němčiny lidové vozidlo a tak se nemusí jednat pouze o auto ale může to být i motocykl.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o superbiku značky Volkswagen.Věc se má tak že by superbiky mohli být Volkswageny.Je to luxusní značka a proto bude tato motorka velmi žádána.VW superbike bude mít okolo 220 koní a bud mít krásný design který se bude hodit k nátuře aut ,tedy budou podobné těm nejhezčím autům jako je VW Tiguan a VW Touareg nebo VW T-Roc.Superbiky budou dokonalé a krásné a to v konvenčním stavu i v případě transformera.Transformeři budou mít jako superbiky krásný a jemný proběh výkonu jako je tomu u všech japonských motorek.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o choperech a jejich značce Volkswagen což znamená že budou nové chopery ve značce VW.Znak VW bude na každé nádrži choperu značky VW a to z obou boků.Chopery budou mít od 80 koní do 140 koni a to v konvenčním stavu i ve formě transformera.Chopery VW budou velmi žádány a tak bude muset obchod s transformery vyřizovat velké množství objednávek které budou už i zaplacené.Čekačka na choper VW bude do dvou týdnů a pak na něm bude možno i odjed z obchodu s transformery.Transformeři jako VW chopery budou mít prdlající zvuk vydávaný u výfuků.Tedy chopery VW budou respektované stroje a budou hlavně exkluzivní což bude prioritou pro koupi.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o maxiskůtrech  Volkswagen což by byla úplná novinka.Skůtr by měl objem 850 ccm a měl by pohon řetězem.Měl by výkon 85 koní a stal se nejsilnějším maxiskůtrem na světě.Zrychlil by na 100 km/h za 5,5 sekund a jelo by v maximu 230 km/h a to garantovaných.Maxiskůtr by si mohl vypůjčit filozofii designu kterou razí VW Touareg tedy krásná maska a krásná světla.Jelikož koncern Volkswagen má pod sebou firmu Ducati tak by motocykl značky firmě jen prospěli.Maxiskůtry by byli dokonalé a krásné stroje a to jak v konvenčním provedení tak v provedení transformera.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o malých skůtrech s objemem 50 ccm.. a to od značky Volkswagen.Malé skůtry by se osvědčili a to od značky VW protože by to byla spolehlivá a luxusní značka kdy má VW ve své sbírce VW Arteon a také ve verzi kombi a například VW Golf GTI TCR což jsou dokonalé stroje.A tak by se malé skůtry mohli řídit designem VW Arteonu a Golfu GTI TCR nebo Clubsport.50 ccm.skůtry by měli být pohledné a také respektované kdy by měli výkon 11 koní a mohl jet 110 km/h a měl přímé vstřikování paliva jako tomu je u skůtru 50 ccm.. značky Aprilia SR 50 Racing.Aprilia byla průkopníkem vstřikování paliva a byli první a ostatní měli pouze karburátor.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o policejním autě značky Pagani Huayra pracující pro Policii na Slovensku.Věc se má tak že by Slováci měli mít pro pořádek na dálnicích tento vůz.Huayra je nejrychlejším Pagani a zvlášť Huayry Imola je zběsilá.Ovšem pro Policisty by to byla jen obyčejná Huayra.Huayra by měla být v bílé barvě a s reflexními polepy ,rádiem,sirénami,majáky a počítačem pro lustraci za jízdy.Mělo by zde být okolo 20 Huayrer a vždy v bílé barvě pro změnu vedle stříbrné.Pagani je krásné auto a proto by ho mohli mít jen u dálniční Policie a nikdy by Huayře žádný vůz neujel .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o značce Replay a podprsenkách pro prsatice od velikosti 9.Devítky by mohli mít tyto podprsenky této značky.Jednalo by se o pokrytí žen které mají tyto velikosti košíčků.Každá žena s těmito prsy by tedy byla zajíštěna a byla by ochotna zaplatit i 10 tisíc za podprsenky značky Replay.Replay je dnes kvalitní značka kdy džíny stojí 7000 korun a tričko 2500 korun a bunda za 8600 korun.Všechny tyto šaty mám a oblíbil jsem si je.Je to opravdu změna mít na sobě značkové oblečení kdy se člověk cítí velmi dobře a  proto je ochoten zaplatit tyto sumy.Tedy podprsenky Replay jsou a budou vždy oblíbené u prsatic a to od 9 do 16 velikosti.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o značce Diesel a jeho podprsenkách pro prsaté a to od 9 do 18.Ženy s velkými prsy budou existovat na planetách prsatic a proto bude vyrábění těchto podprsenek od těchto velikostí důležité a prioritní.Diesel je opět značkou kterou mám ,kdy mám vestu za 6500 koruna trička a boty za 4500 korun od Dieselu a vím že v Dieselu je krásný pocit kdy oblečení dává pocit jedinečnosti jeho nositeli.Tedy by podprsenky ve velikosti 9 až 18 byli určitě prodávané a ženy s těmito prsy by byli dokonale zajištěny a cítili by se jako hvězdy což je důležité a to zvlášť když budou pobírat důchod za to že mají takto velké prsa.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o značce Dolce a Gabanna a jejím vyrábění podprsenek pro velikosti 9 až 18 v košíčku.Dolce a Gabanna je značka která je vyšší než Diesel a Replay kdy se prodávají drahé kabáty a tato značka je opravdu na vyšší úrovni a proto by se prodávali podprsenky dráž než u Dieselu a Repleye.Tedy podprsenky ve velikosti například 11 by stáli okolo 15000 korun.Dolce a Gabanna bude exkluzivní značkou pro prsatice a bude to značka která půjde velmi na prodej.Na světě je spoustu žen nadměrnými velikostmi prsou a proto je třeba na ně myslet a to zvlášť kvůli planetě Velkých prsou a její existenci.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o podprsenkách značky Pepe Jeans a její výrobě.Měl jsem dvakrát boty v semiši od Pepe Jeans a mám i trička a vím že v Pepe Jeans je opravdu dobrý pocit a tak můžu říci že by podprsenky od Pepe Jeans by byli pro dobrý pocit prsatic což by bylo prioritní.Mělo by se jednat o velikosti 9 až 18 velkých košíčků.Pepe Jeans by povýšili prsatici na nový level a už by se necítila špatně při jejím pochodu po ulici ani u moře.Tedy Pepe Jeans by vyrábělo tyto podprsenky a zajistilo by to prsatice a umožnilo jim to se lépe cítit ve společnosti která je neúprosná ve věci dělání si srandy s prsatic což by skončilo protože by prsatice měli podprsenky s kterými by se dobře cítili.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o značce Calzedonia a jejich podprsenkách od této značky ve velikostech od 9 do 16 košíčků.Značka Calzedonia by prodávala podprsenky s číslem 11 za 9000 korun.Mít podprsenku Calzedonia s těmito velikostmi by bylo dokonalé a povýšilo by to ženy s maxi prsy na novou úroveň.Podprsenku Calzedonia by mohli mít všechny prsatice a měli by z toho velkou radost což je prioritní pro prsatice.Tedy ženy s těmito prsy by se mohli ve společnosti cítit lépe a pomohlo by to k jejím sebevědomím což by bylo dobré pro pocit a pro respekt spoluobčanů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o podprsenkách Intimissimi ve velikosti 9 až 16 košíčků.Podprsenky Intimissimi by se stali terčem úspěchu protože by je chtěla každá prsatice a jelikož dnes se tyto podprsenky nevyrábí tak bude potřeba toto změnit a začít vyrábět podprsenky těchto velkých rozměrů.Podprsenka by mohla od Intimissimi stát akorát okolo 15000 korun.Jedná se o úspěšnou značku která by měla v budoucnu vyrábět košíčky podprsenek pro ty nejobdařenější a to z důvodu že je problém pro prsatici dnes sehnat podprsenku a proto se bude na trhu místo pro tyto produkty snažit je vyrábět což by sebou neslo i velký zisk.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Tangách u žen a jejich nové značce.Tanga u žen by vyráběla nově firma Replay.Tanga jsou krásnou ozdobou ženského zadku kdy ho nechává odkrytý což je velmi sexy.Replay by měl vyrábět tanga protože by tak umožnili ženám se dobře cítit a to ještě v luxusní značce.Tanga by stáli okolo 4000 korun od Replaye za kus.Replay je dobrou značkou která dává lidem krásný pocit a povyšuje je to ve společnosti za to že dali za tento oděv velké peníze které se jim ovšem vrátili v exkluzivitě v ošacení se v dnešní době a proto by měli existovat tanga od značky Replay a to pro dobrý pocit u žen.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o značce Diesel a jejich prodeji kalhotek v provedení tanga.Tanga by odkrývali celý zadek a byli dobrým pocitem pro ženy které by na nejintimnějším místě nosili krásné a kvalitní tanga což by byla exkluzivita pro ženy.Žena by tak mohla pocítit jaké je to si koupit tanga od světové značky.Tanga by byla dokonalou formou odívání na nejspodnějším místě u ženy.Žena by tak měla dobrý pocit a byli by také potřeba pro planetu Velkých zadků která bude existovat a musí existovat a proto budou kalhotky v provedení tanga v procesu výroby.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kalhotkách značky Dolce a Gabanna a jejich výrobě kalhotek zvaných tanga.Dolce a Gabanna by měla vyrábět kalhotky od této značky pro dobrý pocit pro každou ženu.Dolce a Gabanna je vyšší co se týče kvality než u Repleye a Dieselu a proto by byli i dražší tedy by stáli okolo 18000 korun.Dolce a Gabanna by na tom mohla zbohatnout protože je hodně žen které upřednostňují tanga oproti obyčejným kalhotkám které zakrývají zadek.Dolce a Gabanna se hodí k výrobě kalhotek a proto by se měli vyrábět.Co se týče zkoušení kalhotek typu tanga tak by to bylo možné přes kalhotky v kterých žena do obchodu vešla.Tanga Dolce a Gabanna by byli oblíbené a stali se velmi prodávaným zbožím.                                 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o těsnění aut ve vodě a to u supersportů.Mělo by se jednat o plutí aut na hladině a jejich těsnosti.Tedy pokud by bylo auto oživeno do transformera tak by se zaškrtli funkce jako létání a nebo plutí a hladině.Plutí na hladině by bylo důležité když by byl potřeba překonat určitou vzdálenost  po vodě a to například v Italských Benátkách nebo na Kanárských ostrovech mezi ostrovy nebo mezi karibským ostrovy jako je Kuba,Haiti,Dominikánská Republika nebo Jamajka.Plutí aut na hladině by muselo být dokonale utěsněno a to na podvozku a u kol ,poloos neb siletblocků tedy celý podvozek by musel být vystlán  gumou a gumovými těsněními.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o busech a jejich těsnosti při plutí na hladině.Opět by byl autobus oživen tak že by se ve virtuální tabulce zobrazila funkce plout a tak by se zaškrtla a autobus by mohl plout.Mohl by plout v Karibiku ,na kanárských ostrovech nebo v Italských Benátkách nebo mezi Španělskem a Afrikou .Plutí by byla šikovná věc která by byla zároveň důmyslná a důležitá.Autobusy by byli utěsněny u poloos ,ramen a silentbloků tedy celý podvozek by byl vyplněn gumou proti vniknutí vody do interiéru.Takto by mohli autobusy plout sami  například mezi Francii a Anglii a to tam i zpět.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech jejich těsnění ve vodě.Bylo by ze spodu spoustu gumy která by sloužila jako těsnění a to u brzd,ramen ,kotoučů a silentbloků.Takto by kamion byl utěsněn a mohl plout a to například v Benátkách v Itálii ,nebo mezi Anglii a Francii místo trajektu a také mezi Afrikou a Španělskem.Zde by se kamion uplatnil a stal se vyhledávaným způsobem dopravy  kdy by kamiony nemuseli čekat na trajekt a mohli ihned vyrazit.Kamiony  a všichni transformeři by používali vzadu lodní šroub který by se vysouval jak tažné zařízení a dokázal tak autobus pohánět vedle hrnutí hmotou a k tomu by měl i kormidlo které by ovládal volantem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o SUV a jejich těsnění při plavbě.SUV by mohli plout jako lodě a to s tím že by měli utěsněn celý prostor podvozku tedy všude kam se může dostat voda tedy přes poloosy,kotouče a silentblocky nebo přes ramena.Tyto místa by byli dodatečně vystlány gumou a vyzkoušeny tak že by se ponořili do vody kdy by bylo využito hydrostatické vztlakové síly díky dokonalému utěsnění podvozku SUV.Jen s dokonalým utěsněním by mohlo SUV plout protože tak by mohl být hydrostatický vztlak funkční a dokonale nadnášet celé SUV.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o sedanech a jejich těsnění ve vodě při plavbě.Musela by se použít guma která by těsnila celý podvozek.Tedy by se museli utěsnit poloosy ,ramena ,kotouče ,silentbloky a pak by mohl sedan bez problémů vyplout.Měl by lodní šroub a kormidlo ovládané volantem a sedany by mohli plout například mezi Španělském a Afrikou,nebo mezi Anglii a Francií místo trajektu a také v Italských Benátkách.Vždy by stačilo u moře najet do moře a sedan by byl připraven k plavbě.Sedany jsou a budou vždy plovoucímu dopravními prostředky protože by to podtrhovalo jejich luxus kdy by mohl být jako loď Bentley Mulsanne ,nebo Mercedes Třídy S 65 AMG.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hatchbaccích a jejich dokonalém zaizolování a utěsnění proti vodě.Jednalo by se o poloosy , ramena ,silentblocky nebo kotouče za těmito součástkami by bylo spoustu gumy která by vystlala podvozek proti tomu aby nemohla voda vniknout do prostoru interiéru.Auta by pluli na vodě jako lodě a mohli zastoupit trajekt a plout podle svého uvážení kdy by měli svůj lodní šroub který bys se otáčel při jízdě vpřed a jízdě vzad a také kormidlo které by se ovládalo volantem hothatche.Hothatch by tak mohl plout mezi Francií a Anglií,nebo mezi Afrikou a Evropou  nebo kanály v Italských Benátkách.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kabrioletech a jejich těsnosti při pohybu na vodě.Tedy by se museli utěsnit díly na podvozku jako jsou kotouče s brzdami,silentbloky,ramena nebo poloosy.Mohlo by se jednat o Ferrari 488 Pista ,nebo Lamborghini Aventador SVJ Roadster ,nebo Porsche 918 Spyder,nebo Mclaren Elva s předním sklem protože má absenci předního skla které jde dokoupit.Auta by museli být při plavbě se zavřenou plátěnou nebo pevnou střechou.Musel by se utěsnit dostatečnou gumou ze spojení střechy s předním sklem a také u bočních skel a vzadu by muselo být více gumy proti vniknutí vody do interiéru.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o těsnosti ve vesmíru a supersportovních vozech a jejich testu pro provoz ve vesmíru.Muselo by se na zemi vytvořit místo kam by se umístil supersport v tomto případě například Lamborghini Aventador SVJ a toto místo by byla místnost o velikosti 10 na 10 metrů a zde by se vypustil veškery vzduch tedy kyslík a tak by se zkoušelo jako ve vesmíru prostředí vesmíru a testovalo se tak utěsnění.Zásoba kyslíku by byla veliká protože by transformer měl prostor motoru bez motoru a tak přední prostor pod přední kapotou by byl volný tak by mohl v sobě uskladnit velkou zásobu kyslíku a s stou by mohl létat například na Mars nebo na Měsíc nebo do jiných slunečních soustav.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o utěsnění pro vesmír u SUV vozů.Museli by se utěsnit prostory  u nápravy proti úniku kyslíku.Tedy by se museli utěsnit poloosy ,ramena ,kotouče a silentbloky a posílit místo které je utěsněno proti vodě už v základu.SUV by museli mít posílenou těsnicí gumu u dveří a to dvakrát více než v základu.Musel by být utěsněn i kufr a to silnější gumou kolem otvoru pro kufr.Auto by muselo být uzamčeno proti otevření dveří které by se aktivovalo na zemi před samotným vzletem.SUV by tak mohlo létat vesmírem s velkou zásobou vzduchu a se stoprocentní těsností což by byla priorita číslo jedna.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o sedanech a jejich těsnosti.Mělo by se brát auto do místnosti pro vypuštění vzduchu kde by se vypustil vzduch z této místnosti a simuloval se vesmír.Auto by muselo prokázat že je za každých okolností vzduchotěsné a že vydrží například 3 hodiny až 24 hodin s vlastní zásobou  vzduchu.Museli by se utěsnit  poloosy ,ramena ,silentbloky nebo kotouče tedy celý spodek auta by musel být utěsněn a sním i všechny dveře okolo rámu dveří a také zadní dveře.Auto by bylo zamčeno proti nechtěnému otevření například dětmi ale i dospělými.Cesta do jiné sluneční soustavy by trvala asi 24 hodin kdy by letěla loď ve viditelném stavu ovšem nepocítitelném stavu dohromady.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hothatchích a jejich utěsnění pro provoz ve vesmíru.Auto by muselo být dokonale neprodyšné a utěsněné.Bylo by to auto pro dvě osoby kdy by za posádkou dvou lidí vepředu byl prostor pro kyslík a jeho aparaturu aby vydržel dostatečně dlouho.Museli by uplatnit utěsnění u poloos ,ramen a kotoučů a silentblocků kde by přišla větší část gumy.Utěsnit by se museli lépe i dveře a to montáží silnějších a neprodyšnějších gum a to i na dveřích kufru.Mohlo by se jednat o Hodnu Civic Type R ,nebo VW Golf R nebo Mercedes AMG 45 S nebo Seat Leon Cupra.Tyto vozy by byli k mání v obchodech s transformery.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kabrioletech a jejich utěsnění pro provoz ve vesmíru.Kabriolety by museli utěsnit dveře podvozek a zadní dveře a k tomu celou plochu střechy a to u spojení mezi střechou a sklem a tak na bocích u oken a také i zadního okénka.Šlo by to vyřešit použitím lepší neprodyšnějších gum které by nepropustili žádný kyslík ven.Mohlo by jít o Bugatti Veyron Super Sport Targa nebo u Rolls Royce Dawn nebo u Bentley Continental GTC.Tyto vozy by byli dokonale utěsněny a mohli směřovat například na Mars nebo na Měsíc a také do jiných slunečních soustav.V autě by byli i bomby s kyslíkem pro krizové situace kdy yb došlo k uniku kyslíku a pokud by to transformer neopravil museli by použít bomby jako při potápění a auto by letělo na nejbližší planetu kde by ho odborně opravili a doplnili mu i kyslík.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech a jejich utěsnění pro pohyb ve vesmíru.Museli by se samozřejmě utěsnit místa na podvozku kudy by mohl utíkat kyslík z kabiny tedy u kotoučů,ramen,poloos a silentblocklů ale také u dveří a to bočních kde by musel být použit neprodyšnější druh gumy který by musel být rozprostřen po celém rámu dveří proti pronikání kyslíku ven z kamionu.Ve vesmíru by létal kamion tak že by byl viditelný ale nepocítitelný a to kvůli meteorům asteroidům které by proletěli kamionem jako nic a nikomu by se nic nestalo.Kamiony by mohli létat na Měsíc a také na Mars a planety s lidskými zájmy.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autobusech které by byli utěsněny proti úniku kyslíku.Autobusy by museli být utěsněny na podvozku kde by nejvíce hrozil únik kyslíku tedy poloosy,ramena ,silentbloky a kotouče by museli být přetěsněny pro nulový únik vzduchu.Dále by museli být přetěsněny všechna boční okna a to v oblasti rámových uchycení ,měla by zde být použita neprodyšnější guma než u originálu a tak zadní okno a přední okno by museli být neprodyšně utěsněny.Autobusy by mohli létat na Mars dále na Měsíc a také do jiných slunečních soustav.Každý kamion by byl dokonale utěsněn a byl připraven pro let do vesmíru.Nutno dodat že by to bylo možné jen u autobusů které by uměli létat a měli to ve svém nastavení.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o utěsnění menších dodávek pro provoz ve vesmíru.Dodávky by mohli dopravovat motorky nebo čtyřkolky na planety s lidskými zájmy tedy například na planety Motorkářů.Dodávka by musela mít opět utěsněné poloosy ,ramena ,kotouče a silentbloky.Také boční okna by mohla být přetěsněna lepší neprodyšnější gumou a také přední okno by muselo být hlavně přetěsněno a neprodyšné a také zadní dveře by museli být přetěsněny proti možnému úniku kyslíku.Dodávky by mohli létat také na Mars nebo na Měsíc jen tak pro zábavu což by bylo pro dodávku to nejjednodušší oproti letům do jiné sluneční soustavy která by trvala 24 hodin.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o sněhu a jeho dobíjecích vlastnostem u transformerů.Tedy pouhý dotek sněhu u kamionu na plochu kamionu by dobíjel zdroj transformera.Tedy by šlo dobíjet zdroj tam kde by sněžilo tedy v Itálii,České Republice ,Rakousku ,v Americe v Aspenu a v New Yorku.Pouhý dotek by byl jistým tlakem na kamion a ten by si s tímto tlakem poradil tak že by ho využil pro mechanický způsob dobíjení zdroje transformera.Tedy díky dosedání sněhových vloček na kapotu a sklo by dobíjel zdroj transformera a to na plných 100 procent.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autech a jejich dobíjení za jízdy díky sněhu.Sníh by dobíjel zdroj transformera tím že by využíval tlaku dosedajících vloček sněhu.Tento tlak by se měnil na energii a ta by dobíjela transformera.Tedy v oblastech kde padá hodně sněhu jako je Aspen v USA nebo Rakouské hory ,nebo Italské hory by byli ideální pro dobíjení zdroje auta.Auta by se dobíjela i jen tehdy když by stála a sníh by dopadal na kapotu auta .Tedy by se ve všech zemích kde padá sníh uplatnilo dobíjení zdroje a mohli by auta jezdit na sníh respektive na padání sněhu.Byla by to energie která by se přidala ke vzduchu a k vodě tedy prostupností těmito druhy terénu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čtyřkolkách a jejich dobíjení za jízdy i při stání za pomocí sněhu.Vločky by dobíjel zdroj  transformera a to tlakem který by vytvořila spadená vločka na kapotu a na sklo.Dobíjení za pomocí sněhu by bylo možné ve všech státech které se potýkají se sněhem tedy USA v New Yorku,Aspen v USA což je lyžařský areál,v Rakousku a v Itálii nebo v Rusku i v České Republice.Tedy by sníh byl vedle deště,vody při plutí a větru ve vzduchu u letadel dalším způsobem jak dobíjet zdroj transformera a to do plna tedy do 100 procent.Sníh by byl další energetickou veličinou u transformerů kterou by využil vždy když by padal sníh.Čtyřkolka by byla tedy zajištěna v provozu se  sněhem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o busech a jejím dobíjení za pomocí sněhových vloček.Nejstyčnější plocha pro dobíjení by byla přední sklo a střecha a boky autobusu.Tedy sníh by dobíjel hlavně přes přední sklo a střechu energii zdroje transformera.Transformer by se využil jak v Aspenu,tak  Rakousku,tak v Italii,tak v České Republice tak ve Slovenské Republice v Tatrách.Autobusy by dobíjeli vločky tlakem na kapotu a sklo autobusu a dobíjeli tak zdroj transformera do plna tedy do sta procent.Tedy vedle pršení které dobíjí zdroj by také voda u lodi dobíjela zdroj a nebo u letadel by dobíjel zase vzduch který by tlačil a vytvářel tlak na povrch transformera.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dopravě turistů a celkově civilistů na Eifelovu věž.Bylo by tomu konáno s vrtulníkem Apache který by neměl rotor.Tedy jako atrakce by se používal vrtulník který by dopravil i 4 lidi do prvního patra Eifelovi věže kde by byl průchod lidí z vrtulníku do prostoru 1. patra Eifelovi věže a to pouze tam a zpátky by musel už člověk pěšky až dolů což není až tak strašné.Byl jsem na Eifelovce a vím že je to zajímavé místo v Paříži které by měl každý vyzkoušet.Je z ní krásný výhled na Paříž kde jsem jednou být na Eifelovce a jednou jen u ní s mým řidičem ještě když jsem měl Škodu Superb která najela 30000 kiometrů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o traťových komisařích držících značku s maximální povolenou rychlostí na planetě Gran Turismo.Traťový komisaři by pobírali plat 1 milion korun a k tomu dvěstě tisíc korun a měli by za úkol na přehledných úsecích držet značku tak aby jí řidič viděl a to značku s maximální povolenou rychlostí z důvodu aby byl řidič informovaný o rychlosti jestli jede podle doporučené rychlosti kterou by ukazoval traťový komisař.Traťový komisaři by mohli být v počtu 20 lidí kteří by drželi v ruce oranžový nápis na dřevěném držadle s nejlepší doporučenou rychlosti.Mohl by držet rychlost 80 km/h nebo také 250 km/h.Traťový komisaři by byli velmi důležití pro bezpečný provoz na planetě Gran Turismo která by byla velmi exkluzivní.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě pro Prémiová auta a jejich traťových komisařích kteří by za tuto práci pobírali plat 1 milion korun a k tomu 200000 korun.Měli by za úkol držet mimo jiné ukazatele maximální doporučené rychlosti.Tedy mohlo by jít o značku s rychlosti 80 km/h nebo 200 km/h nebo 300 km/h.Ukazatele by byli na dřevěném držadle a byli v oranžové barvě pro lepší viditelnost.Řidiči by měli tyto značky číst a podle toho upravit rychlost nahoru nebo dolů.Ukazatele by byli rozmístěny na tratích kde by byla výborná viditelnost a nešla by přehlédnout.Komisaři by tak museli držet značky celý den kdy by se konali závody mezi Mercedesy ,BMW a Audi tedy prémiovými vozy.        

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o traťových komisařích na planetě Závodníků pro všechny vozy kde by měli na okruzích a na dálnicích na okreskách demonstrativně ukazovat maximální rychlost na tabulích kterou by drželi v rukou.Traťový komisaři by mohli ukazovat kolik je nejlépe jed se supersporty a všemi typy vozů.Na dálnici by to bylo z krájí zprava,na okreskách by to bylo také zprava a na okruzích by to bylo na rovinkách a v zatáčkách kde by řidič musel sledovat tyto značky pro bezpečnost provozu na těchto třech druzích silnic.Mohli by ukazovat například 80 km/h nebo 200 km/h nebo 320 km/h.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Kabrioletů a o jejich traťových komisařích.Traťový komisaři by pobírali plat 1 milion korun plus 200000 korun k platu a jejich úkolem by bylo ukazovat doporučenou rychlost a to na tabulích s oranžovým podkladem s černými čísli pro dobrou viditelnost.Mohli by ukazovat rychlost jako například 80 km/h nebo 190 km/h nebo 290 km/h a to na rovinkách.Supersporty by bylo důležité korigovat pomocí tabulí na dřevěném držadle.Kabriolety bude potřeba hlídat protože jsou v případě havárie náchylné k absolutnímu zničení automobilu což by bylo vyloučeno s tím že by komisaři drželi tabule s doporučenou rychlostí a to na rovinkách a také v zatáčkách které budou muset řidiči respektovat.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Lamborghini a jejich komisařích na tratích.Komisaři by měli obstarávat držení tabulí s dřevěnými držadly a to s maximální doporučenou rychlostí a měli by tedy držet například maximální rychlost pro daný úsek a také by se starali o odklízení škod které se budou dít na okruhu nebo dálnici nebo okresce.Komisaři by byli i na okreskách nebo dálnici a hlavně na okruhu.Vozy Lamborghini jsou krásné vozy a proto je třeba řidiče informovat o maximální doporučení rychlosti aby se tyto krásná auta nikdy neponičili.Tedy pokud se budou dodržovat tyto informace tak nebude hrozit žádné nebezpečí a s tabulemi by tedy měl být provoz bezpečný a dokonalý.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Formule 1 a o jejich traťových komisařích.Traťový komisaři by pobírali dohromady s 200000 korunami tedy 1200000 korun protože by šlo o rychlou a důležitou práci.Měli by ukazovat rychlost na všech viditelných místech a to i při dešti kdy by se doporučovala rychlost nižší kvůli špatnější adhezi a přilnavosti.Tedy za sucha by jelo na stejném místě 190 km/h a při dešti by byla doporučená rychlost 120 km/h pokud by šlo o táhlou zatáčku.Tedy traťový komisaři by mohli fungovat na dálnicích a také okreskách určených jen pro závody a závodní auta.Pokud se budou lidé jako budou traťový komisaři činit ve věci ukazování doporučené rychlosti bude provoz na planetě F1 bezpečný.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Porsche a jejich traťových komisařích.Traťoví komisaři by pobírali plat 1200000 korun a mohli tak dobře pracovat při náročné práci kdy by drželi tabule s černými čísly a oranžovým podkladem a to celý den kdy by se závodilo.Mohli by ukazovat rychlost jako je například 80 km/h před zatáčkou a 290 na rovince.Řidiči by ve vlastním zájmu měli tyto tabule respektovat a to pro všechny auta od značky Porsche tedy Porsche 911 GT2 RS 2020,dále Porsche 918 Spyder nebo Porsche Panamera Turbo S,nebo Porsche Cayenne Turbo S a nebo Porsche Macan Turbo a Porsche Taycan Turbo S.Provoz na planetě závodníků se zaměřením na Porsche bude tedy bezpečný a klidný.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Bugatti Divu a jeho lepším zrychlení.Věc se má tak že pokud se spojí pohon koly transformera s hrnutím a její sílou tak to bude znamenat lepší zrychlení.Jak jsem již psal tak otáčení kol transformerem a hrnutí jsou dvě odlišné síly a proto při jejich spojení bude dosahováno větší rychlosti ve zrychlení z 0 na 100 km/h a také z 0 a 200 km/h a také zrychlení na 300 km/h a zrychlení z 0 na 400 km/h což by mělo mít rychlejší hodnoty.Bugatti Divo jede maximálně 370 km/h a tak se bude měřit pouze do 300 km/h což by mělo dokonalé hodnoty který by byli rychlejší na 100 km/h kdy by Divo jelo v maximu na 100 km/h za 2 sekundy.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Bugatti Centodieci a o jeho lepším zrychlení díky hrnutí .Pohon kol je odlišný od pohonu hrnutím vpřed a proto by při spojení těchto pohonu tedy hybridu by mělo být zrychlení lepší a to z 0 na 100 km/h a to za 2 sekundy.Také zrychlení z 0 na 200 km/h a z 0 na 300 km/h by bylo lepší a to maximálně do dvou vteřin podle toho jak by Centodieci chytlo přilnavost ve 150 km/h.Pokud by byla adheze výborná mohla by být rychlost na 200 km/h lepší o 2 sekundy a to maximálně.Hrnutí a kola by způsobili větší sílu a tak by zrychlení na tyto rychlosti bylo snadnější.Je třeba vytvářet nejrychlejší auta protože se jedná o krásný revír kdy auta ukazují svoje svaly.

 

 

Na obrázku je Audi RS7 od ABTu.