Jdi na obsah Jdi na menu

Program šedesát- 3

abt-audi-rsq8-r.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o Bugatti Chiron Super Sport 300+ který zajel rekord 490 km/h na okruhu Ehra Lessien.Pokud by se vzali dvě veličiny tedy pohon koly samotnými který stačí a přidal by se k němu pohon hrnutím sebou samým tak by to mohlo zlepšit rekordy ve zrychlení a to z 0 na 100 km/h a to o 4 setiny tedy by zrychlilo za 2 sekundy.Zlepšit by se mohlo i zrychlení z 0 na 200 km/h i z 0 na 300 km/h a z 0 na 400 km/h.Takto by mohlo Bugatti vyhrát v disciplíně  0-400-0 a měl by porazit Kenigsegg který vede v této disciplíně a drží tedy žezlo a je králem v této disciplíně.Takto by se mohlo zrychlit z 0 na 200 o sekundu a maximálně i o dvě sekundy což už bude balistická střela v luxusním balení.Transformeři budou exkluzivní a budou to experti na rychlost v jakékoliv situaci.   

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Bugatti Veyron Super Sportu a jeho pohonu u transformera a to vedle kol tady hrnutím.S hrnutím by auto šlo dopředu asi o 40 procent více a tak by šlo čas z 0 na 100 km/h zkrátit na 2 sekundy.Síla hrnutím je zde proto aby pomohla transformerům při těžkém stroji a zlepšení jeho agility.Mohlo by se jednat o Bugatti Veyron Super Sport který by díky hrnutí a pohonu kol u transformera byl i rychlejší na 200 km/h a 300 km/h kdy by se časy mohli zlepšit o dvě sekundy.Také pružné zrychlení by bylo lepší a to v řádu vteřin.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Bugatti Pur Sport a jeho lepším zrychlení z 0 na 100 km/h díky hrnutí které by se přidalo k pohonu koly a tak by mohl zlepšit rychlení na 100 km/h za 2 sekundy.Jedná se o první Chiron postavený pro okruhy a pro závody.Kdy například Chiron od Hermesu je moc těžký a nepůsobí až tak závratně a jako závodní auto.Pur Sport by měl i lepší zrychlení na 200 km/h a na 300  km/h a na 400 km/h kdy by se mohl vyrovnat Koenigseggu Agera RS a jeho rekordu v disciplíně z 0 na 400 a na 0 km/h.Zrychelní na 400 km/h by bylo brutální a lepší než u konvenčního Pur Sportu protože Bugatti Chiron je stavěno pouze na 370 km/h.Musel by se prách rychlosti s 400 km/h nastavit u každého Pur Sportu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Ferrari Laferrari a jeho pomocné síle ve zrychlení kterou je hrnutí.Auto bude hrnout vpřed protože je to jeho vlastnost jed vpřed a proto bude hrnout vpřed a to celou svojí hmotou.Laferrari zrychlí na 100 km/h za 3 sekundy a to by se mělo zlepšit hrnutím kdy by mělo Laferarri dosáhnout zrychlení z 0 na 100 km/h za 2 sekundy.I zrychlení na 200 km/h nebo 300 km/h nebo 350 km/h což je maximálka by bylo o vteřiny rychlejší kdy by dosáhlo 200 km/h o 2 sekundy rychleji a u 300 km/h by to byl o 3 sekundy rychlejší čas.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Rolls Royce Cullinanu a jeho službě na Vysočině v České Republice.Zde bývá zima nejkrušnější a je zde i hodně sněhu a tak by Cullinan používal hroty a to podle potřeby kdy by ve sněhu hroty vyjeli na přání řidiče Cullinanu a Cullinanu by nic na sněhu neujelo.Cullinan by měl majáky ,sirény ,bílou barvu pro reflexní polepy,rádio a počítač pro lustraci za jízdy řidičů jedoucích před nimi.Rolls Royce Cullinan by byl na sněhu a ledu výborným společníkem kdy by nabízel velký luxus který by na policisty dýchal.Policisté by si Cullinanu vážili a patřil by jenom zde protože Cullinany jsou nejvhodnější pro tuto lokalitu v České Republice.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Olympiádě a jejich novém sportu.Mělo by se jednat o Kick Box který by se přidal k boxu.Kick box je sport náročný na fyzičku a proto jsou kickboxeři obdaření velkou silou a výdrží což je prioritní vlastnost.Dělal jsem Kick box a můžu říct že je to velká makačka a zápasník musí mít hodně tvrdou hlavu.Kick box by obohatil Olympíjské hry a stal se stereotypem na každé Olympiádě kdy by skončili tři nejlepší na bedně.Kick box je krásný sport a dobře se na něj dívá a každý zápasník si prochází peklem před každým zápasem stejně jako je tomu u boxu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o UFC soutěži a jejím umístění na Olympiádu.Je to stejné nebo podobné jako Judo a tak není důvod proč by nemohli být UFC na Olympíjských hrách.UFC zná spoustu nových a stávajících dobrých zápasníků a ti by se mohli na Olympiádě vyřádit a poprat se o první místo na bedně.Vyhrát UFC na Olympiádě by bylo fenomenální a byl to fenomenální úspěch.UFC fighteři by jeli na tuto soutěž pouze pro medaili a ne pro peníze tedy šlo by o respekt daných zápasníků kdo by vyhrál na věhlasné Olympiádě.Olympíjský vítěz by bylo označení pro nejlepší zápasníky.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o transformerech jako o sběračích hub.Každý transformer by musel vědět a znát každou houbu a tak by se předešlo že by posbíral jedovaté houby.Tedy transformer by je sbíral a prodával na trhu s houbami kdy by se muselo platit kartou a to pouze kartou kdy by se k transformerovi na paži s ramenem přiložila karta a transakce by mohla proběhnout.Po transakci by si mohl zákazník odnést tašku s houbami tedy hřiby ,bedlami atd..Tedy transformer by sbíral houby a dával je do košíku hlavně po dešti a peníze za houby by náleželi majiteli transformera což by mohlo být BMW M2 nebo Audi RS5 2020 v zelené barvě zvané Sonoma.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o bojích tanků mezi vrtulníky a to pro testování kdo je lepší ,odolnější a rychlejší a přesnější.Tanky by měli jedno velké dělo tak jak ho známe pak kulomety s rotací po stranách a nahoře na střeše tanku by byli vedle kanonu dva vrhače granátů.Vrtulník by měl po stranách rotační kulomety ,dále zavěšení na plošině granátomety a za spodu další vrhače hranátů.Tedy výbava by byla konkurenceschopná a tak by mohli mezi sebou bojovat a používat úhybné manévry.Nutno dodat že by šlo pouze o boje ve vzduchu.Tedy celý boj by probíhal striktně ve vzduchu tedy ne na zemi a ve vzduchu ale pouze a jen ve vzduchu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o bojích mezi SUV a sedany a to pro zkoušku kdo je lepší .Tedy ve všech bojích které jsou na zkoušku by nebyli nikdy lidé na palubě žádného transformera a to kvůli bezpečnosti.Tedy boje by probíhali pouze ve vzduchu a nesměli by nikdy při boji opustit vzdušný prostoru.SUV by měli na střeše dna rotační kolumety a na bocích dva granátomety a v masce jednohlavňový kulomet.Tedy ničivá síla by byla dostatečná a u sedanu by to bylo obdobné tedy dva kulomety po stranách a na střeše dva granátomety a vrhač granátů.Tedy boje by mohli začít tedy vyhýbací manévry a taktika boje kdy by mohl sedan střílet na SUV ze vzduchu nad ním kam by si naletělo.Opět kdo by koho dřív zničil tak by vyhrál  a měl respekt armády.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit zkušebním  boji mezi motorkami a auty.Motorky by byli osazeny vrhači granátů,kulomety a jednohlavňovým kulometem v přední masce.Motorka by byla z pancíře a auto také tedy by měli účinnost pouze kulomety a granátomety.Motorky by si měli vést dobře kdy by mohli dělat dobře úhybné manévry stejně tak i auto.Tedy ten kdo by byl dříve zničen ten by vyhrál souboj.Rozhodovala by strategie a přesnost míření.U těchto bojích by se nesměla používat naváděná střela aby souboj trval co nejdéle.Pokud by vyhrála motorka která by byla favoritkou tak by to znamenalo nejen úspěch v souboji ale i respekt na celém světě.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vrtulnících versus kabriolety.Kabriolety by museli mít pevnou střechu která by musela být při boji zavřená.Vrtulníky by měl zavěšené po stranách granátomety a kulomety tedy by bylo v plné polní a kabriolet by měl na střeše dva granátomety a po stranách dva rotační kulomety a v přední masce jednohlavňový kulomet.Vrtulník by byl bez vrtule a tak by mohl létat a bojovat.Rozhodovali by úhybné manévry a rychlost zaměření.Nebyli by povoleny naváděné střeli a oba transformeři by to dělali pro respekt své rasy tedy u vrtulníku,jeho rasa vrtulníků by v případě výhry měla od všech ostatních ras transformerů jako jsou kombíky nebo městská vozidla velký respekt.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o bojích mezi čtyřkolkámi a hothatchi.Čtyřkolky by měli po stranách vysunovací kulomety v rotační úpravě a v masce by mělo jednohlavňový kulomet a ze zádi čtyřkolky kam se dává náklad by byl vysunovací granátomet.Tedy čtyřkolka by byla v plné polní a mohla být velmi nebezpečná protože by byla lehčí a agilnější ovšem auto hothatch by mělo po stranách rotační kulomety na střeše dva granátomety a v přední masce jeden jednohlavňový kulomet a na zádi vozu by vyjíždělo ještě menší dělo s dalekým doletem tedy auto a čtyřkolka by byli vybaveny tak že by praskali ve švech.Opět by rozhodovali uhýbací manévry a strategie.Bez řidičů by to bylo jediné možné  tedy by opět bojovali mezi sebou pouze transformeři.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o zkušebním boji mezi supersporty a hothatchi.Supersport by měl plnou polní tedy granátomety po stranách a na střeše rotační kulomety v počtu dvou kusů,mel by jednohlavňový kulomet v přední masce což by byla slušná výbava ovšem Hatchback by měl zase dva granátomety na střeše a dva rotační kulomety na střeše a jeden jednohlavňový kulomet v přední masce a jedno výsuvné dělo na zadní části hothatche před zadními dveřmi a ten by byl na boj zblízka.Nutno dodat že supersport a hothatch by bojovali jen ve vzduchu a nesměli by bojovat na zemi tedy by se nejednalo o boj na zemi i ve vzduchu ale pouze ve vzduchu.Boj by probíhal tak že ten kdo by druhého dříve sestřelil by vyhrál a tak by se zjístilo co je ničivější silou tedy která rasa transformerů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o prachu dosedajícího na auta a dobíjení díky prachu.Věc se má tak že pokud bude stát auto v garáži nebo na ulici tak bude vždy dobíjeno za pomocí prachu dosedajícího na povrch kapoty a skel a pneumatik.Prach by opět vytvářel tlak na vozidlo a tento tlak by dobíjel mechanicky energii a rekuperoval by elektrickou energii jen tím že by stál.Tedy auto které by bylo například zazimováno  tak by bylo neustále zazimováno kdy by se mohl do garáže umístit malý ventilátor který by vířil prach a ten by dopadal na auto respektive na jeho kapotu.Takto by vypadalo dobíjení pomocí prachu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motocyklech a jejich garážování.Věc se má tak že by motorka mohla být dobíjena prachem a to tehdy když by byla zazimována.Mohlo by se využít garáže do které by vedli dva otvory o velikosti 20 na 20 centimetrů které by lépe výřili vzduch který by potom jako prach dosedal na kapotu motorky.Každá motorka se v zimě zazimovává a tak by mohlo být použito na garáži bez větrání ventilátoru namířeném na motorku a v nejpomalejší režimu by se prach stíhal usazovat.Každý prach by byl k dobru věci a dobíjel by zdroj transformera a transformer by takto přečkal zimu bez nutnosti vybíjení baterie například při stání ve svislé poloze a to 4 měsíce.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech a jejich dobíjení zdroje transfomera.věc se má tak že by mohl být dobíjen prachem dosedajícím na plochu kamionu z venku tedy kapota,skla nebo pneumatiky.Dobíjet by se mohl přes noc strávenou v servisu nebo více nocí a nebo pouze na odpočívadlech kde by mohl prach dosedat nejlépe.Tedy na ulici nebo odpočívadle nebo v kolonách by se zdroj mohl dobíjet jen tím že by na kamion dosedal prach.Kontaktem by vznikal tlak na kapotu nebo gumy nebo skla a tento tlak by vytvářel elektrickou energii která by dobíjela zdroj transformera doplna.Tedy tlak by vytvářel rekuperaci elektrické energie což by umožnilo nepřetržité dobíjení zdroje transformera.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čtyřkolkách a jejich dobíjení prachem.Čtyřkolky by  se mohli dobíjet na pláži kde by na ně foukal prach a písek.Také při stání na parkovišti by dosedal na kapotu prach což by bylo přínosné pro dobíjení zbývající kapacity baterie.Baterie by tak byli opečovávány tak že by se dobíjeli pouhý prachem.Prach je pro kapotu a gumy a skla dostatečně pocítitelným a silným prostředkem který by vždy dobíjel zdroj transformera.Čtyřkolka by musela být vždy v zimě zazimována v severských zemích a tak by se dobíjela prachem dopadajícím na kapotu čtyřkolky což by mohlo být posíleno malým ventilátorem který by vířil prach a způsoboval by usedání prachu na kapotu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o prostoru a za jakou dobu se otočí kolem Zeleno bílé krve.Zeleno bílá krev by otočila prostorem kolem sebe tedy mechanického slunce které je lepší než všechny slunce prostoru a silnější by tedy otočil prostorem za 24 hodin podle toho za jak dlouho se otočí tato planeta.Od bodu kdy začíná planeta obíhat tak za celkem 24 hodin otočí celý prostor a to za 24 hodin.Kdyby se planeta Země otočila za 34 hodin tak by trvalo otočení prostoru 34 hodin.Tedy 24 hodin se otáčí celý vesmír ,galaxie  a také samozřejmě i prostor.Prostor se musí otáčet protože bez Zeleno bílé krve by svět a všechny světy stáli a nebyli by chráněny a nebylo by jim pomoci a zanikly by protože by se planety nezelenali a postupem času by byli zničeny tím že by je pohltilo slunce.Tedy Zeleno bílá krev zabraňuje zaniknutí sluncí protože je jako mechanické slunce všechny udržuje v rovnováze a to díky neutrinum které jsou v rovnováze z působení neutrin proti neutrinům ze slunce.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o fénech na baterky.Fény na baterky by měli být vynalezeny a to pro větší bezpečnost v koupelně a také pro mobilitu kterou by fény nabídli.Fény na baterky by byli výbavou každé ženy na světě kdy by si mohli umýt vlasy kdekoliv a kdekoliv i vysušit.Fén by měl vydržet i 10 hodin provozu kdy by na jednu baterku mohli sloužit do 10 hodin a na další baterku by fén opět zase fungoval.Bylo by tedy  potřeba mít sebou náhradní baterku pro případ vybití baterie.Fený jsou a budou vždy důležité pro sušení hlav nebo pro ofuk zbylých vlasu při stříhání.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Škodě Citigo Monte Carlo Edition.Chtěl bych tento vůz vytunit a poslat jako dárek na Kubu ode mě jako nejlepšího tunera.Mělo by se jednat o Citigo na 18 palcových kolech a gumách Delinte s 35 profilem dále by měl mít tuningové prahy a také přední a zadní spoiler,také křídlo a skořepiny ,hudbu od Fokalu ,vzduchový podvozek od Airliftu 3.Kola od Oxiginu ,čalouněnou střechu ,Playstation 5 s převaděčem napětí na 240 voltů.Auto by bylo vytlumené a mělo by rám.Lak zatím ponechám jako tajemství.Jednalo by se o dvě barvy kdy jedna by pokryla celý vůz a druhá barva by byli hvězdy a to třícípé a 5 cípé.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Opelu Adamovi Recaro Edition.Tento vůz by chtěl vytunit a to pro Japonsko tedy pro Tokio.Věc se má tak že bych jeho motor se 150 koni načipoval a to na 180 koní.Dal bych na něj kola Oxigin 18 palců.Audio Fokal ,pneumatiky Delinte s 35 profilem ,čalounění s barvami podle karosérie.Lak by byl dvou barevný a to s celolakem v jedné barvě a s hvězdami v jiné barvě.Dal bych do něj Playstation 5,vzduchový podvozek Airlift 3,pochromoval bych celý interiér a celý motor s bombou pro vzduch.Auto by bylo do speciální síně kam by se na něj mohli koukat turisté a návštěvníci Tokia.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Audi RS5 2020 a jeho tuningu pro Německo.Tento vůz je pro vzduch jak stvořený kdy jsem ho viděl v Tuning World Bodensee a vypadal krásně.Kola by měl od Lexani nebo Asanti v chromu.Měl by v kufru zástavbu audiem od Alpine tedy basáky a zesilovače.Měl by rám a něm by byli zadní sedačky odstraněny aby šli do interiéru zvuky z audia,celkově by tam bylo audio za 250 tisíc,motor ,interiér a rám by byli pochromovány Měl by i jiné přední a zadní nárazníky spolu s prahy.Lak by byl dvoubarevný tedy celolak by byl v jedné barvě a druhá barva by byli hvězdy do kontrastu.Mělo by se jednat o nejkrásnější tuning který v Německu je a bude.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o lodích jako jsou zaoceánské parníky a výletní lodě.Věc se má tak že by lodě mohli plout maximálně 60 km/h a existovali by policisté v rychločlunech kterými  by byli transformeři a Ti by měřili maximální rychlost u lodí.Tedy pokud by loď jela rychlostí 65 km/h nebo 70 km/h tak by to Policie zaznamenala radarem a loď by zastavila a vylezla by na loď po žebříku který by zde byl spouštěcí a železný a na palubě by sebou měla radar a důkaz že kapitán překročil rychlost a musel by zaplatit 100000 korun.Takto by byli pokutováni trajekty ,výletní lodě a tankery .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vlacích respektive rychlovlacích a jejich měření rychlosti Policií.Tedy pokud by jel na místě kde může vlak maximálně rychlostí 190 km/h a jel by 220 tak by byl vlak zastaven a Policie by za ním jela v SUV až k přední kabině lokomotivy.Vlaky by museli dodržovat rychlost pro bezpečnost která je u vlaků velmi důležitá a to zvlášť u rychlovlaků proto budou Policisté tratě měřit a při překročení maximální rychlosti o 20 až 40 a více tak dostane pokutu v řádu 100000 až 150000 korun.Pokuty by byli důležité aby byli řidiči ukáznění a aby se starali o bezpečí posádky tohoto vlaku.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o navrtání Kapského města kvůli absenci vody.Vodu by mohl navrtat Shock wave což je transformer pro vrtání.Po navrtání spodní vody by mohlo být Kapské město samostatné a mohlo se koupat jak by chtělo tedy bez limitů na spotřebování vody.Voda by měla být navrtána a obyvatelé Kapského města by měli být zajištěny.Transfromer pro vrtání by se z kamionu transformoval v obrovský vrták a ten by dokázal vrtat do hlouby 1 kilometr a to na více místech Kapského města.Kapské město je oblast s extrémně malým množstvím vody a proto se zde můžou sprchovat  minimálně a je to zde velký problém.Tímto by se problém vyřešil a Kapské město by mělo být v oblasti vody samostatné.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kapském městě a jeho dovozu pitné vody která by šla použít jak k pití tak k umývání.Voda by se přivážela v cisternách které by byli nakopírované a v tomto městě by byli cisterny pořád a to v minimálně 20 kusech.Cisterny by měli vydržet na několik dní tedy okolo 3 dnů až 1 týdne.Pokud by se Kapské město zazásobilo vodou která by byla dovezena vzduchem cisternami tak by skončil problém s minimem vody v této destinaci.Po vyprázdnění cisterny by cisterny odletěli pro další pitnou vodu kterou by naplnila až po okraj a vyrazila zpět do Kapského města.Zdejší obyvatele by tuto možnost přivítali a byli by rádi že mají dost vody a to pitné vody pro pití a pro umývání.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o mapě ženského přirození.Mapa by existovala proto aby se muž neztratil a byl vždy informován na co zrovna šahá.Tedy žena má venušin pahorek nad vagínou ,dále pysky ve dvou kusech ,dále má pochvu což je něco jako předkožka u muže a pak je zde vagína pro vstup penisu.Dále je zde klitoris který je drážděn a díky němu vzniká i orgasmus stejně jako díky pyskům .Každá část mapy ženského přirození je citlivá a erotogenní tedy každá část je erotogenní zonou.Erotogení zony je třeba vzrušovat aby žena byla mokrá a byla s ní možná soulož.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o mapě mužského přirození  pro rozkoukání se u žen.Muži mají penis a na vrcholu mají žalud který jen vysoce vzrušující u kterého je uzdička a pak je zde šourek a nakonec varlata které spolu souvisí kdy vajíčka která vytváří sperma jsou pokryty kůží a ta se jmenuje šourek.Tedy varlata jsou velmi erotogenní zonou stejně jako penis a žalud s uzdičkou a samotný penis po celé své délce je velmi erotogenní zonou.Mužské přirození je tedy stejně jako u ženského přirození plný vzrušujících oblastí  které u mužů způsobují stopoření a u žen vlhkost.Toto je mapa mužského přirození která slouží i pro sexuální výchovu pro děti.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o značce Porto což budou mé supersporty.První který je už známí je Porto Sexi a další by měl být Porto Dany tedy po mém jménu Daniel.Mělo by se jednat o baby Porto s menším výkonem a maximální rychlostí 370 km/h.Mělo by výkon 920 koní a zrychlilo by na 100 km/h za obligátních 2,4 sekundy kdy by s hrnutím byl vylepšen čas na 2 sekundy.Z 0 na 200  km/h by to bylo 5,5 sekundy.Mělo by jít o baby Porto stejně jako u Porsche s 918 Spyder a byby Porsche Cayman GT4,nebo u Lamborghini Aventador SVJ a Lamborghini Huracan EVO.Porto by bylo prodáváno za cenu 25 milionů korun a to s krásným designem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Kamionu který by byl Správce klidu.Tento tahač bez návěsu by byl stejně rychlý jako SUV a hlavně jako supersporty.Tedy tahač jako Správce klidu by operoval na všech planetách pro Závodníky kde by bylo předjetí kamionu například Lamborghinim Huracan EVO velkým úspěchem a poražení kamionu by byl zářezem na pažbě každého závodníka na planetě Zavodníků.Mohl by tedy operovat na planetě Závodníků pro všechny auta ,dále pro planetu Lamborghini ,dále planetu Porsche a planetu Premiových aut a poslední by byla planeta Kabrioletů.Tento Správce klidu by měl napsáno na bocích Klid a Respekt a byl by vždy v bílé barvě.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom že pokud by byli u motorky sjeté desky tak by motorka nevyjela a mohla by pouze do servisu a to 30 km/h rychlostí v daném městě.Zde by transformer musel být objednaný tak aby ho v konvenčním stavu opravili.Po výměně destiček by mohl motocykl všude tedy na dálnici ,okresky a také hlavně okruhy na planetě Motorkářů nebo na této planetě.Tato planeta by musela být respektovaná tedy Země a to s rychlosti 50 km/h ve městě a 130 km/h na dálnici a 90 km/h na okreskách a jediné místo kde by to šlo rozpálit by byl okruh kde by mohli jezdit do rychlých a táhlých  zatáček i 190 km/h.Tedy se sjetými deskami by nešlo vyjet a musel by se motocykl dopravit do servisu na vozíku nebo by musel jed do servisu 30 km/h rychlostí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o sjetých destičkách u brzd u aut a jejím řešení opravy.Věc se má tak že by se mohl do servisu dopravit odtahovkou nebo na vozíku za autem nebo by mohl do servisu přijet ovšem po okreskách by mohl jed pouze 50 km/h a ve městě 30 km/h a to kvůli bezpečnosti.Jel by do servisu kde by se mu vyměnili kotouče s destičkami tedy kompletní servis brzd a to značkových což se doporučuje kvůli záruce.Auta by mohli jed ve městě s ojetými destičkami a kotouči pouze 30 km/h což by se muselo respektovat a to zvlášť u supersportů které by tím zachránili krásný zevnějšek a celý vůz po technické stránce.Tyto brzdy by se měnili jak u luxusních SUV tak u luxusních sedanů kde by byla také potřeba bezpečnost proti zničení těchto vozů.Tedy všechny  vozy by byli zajištěny v případě že by měli sjeté desky s kotouči a s kterými by auto jinak nevyjelo než s omezenými rychlostmi pro bezpečnost transformera a posádky.                    

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech a jejich nemožnosti vyjet z garáže se sjetými deskami a kotouči.Auto by prostě stálo a nešlo s ním ani hnout pod přísahou že pojede kamion na okresce 45 km/h a ve městě 20 až 30 km/h a to až do cíle do servisu.Mohl by řídit kamion sám pro větší bezpečnost proti čemu by řidič člověk neměl nic proti.Po dojetí do servisu by byli kamionu vyměněny brzdy na tahači tedy čtyři kotouče s destičkami pak by řidič zaplatil a mohl odjed kam by chtěl tedy na okresky a na dálnice.Servis kamionu by mohl stát do 40000 korun včetně materiálu a práce.Konvenční kamiony budou vždy oblíbené a budou se používat i když 70 procent vozidel všech druhů budou elektrická.  

 

                 

Nyní bych chtěl hovořit o protipohybu hrnutí hmoty u vlaků.Vlaky by měli ve věci hrnutí takzvaný zpětný chod a ten by fungoval tak že pokud by bylo potřeba brzdit z nenadále situace jako je překážka na trati v podobě kamionu tak by se zapnul zpětný chod a ten by zastavil vlak že by způsobil přetížení 2 G pro cestující a pro řidiče vlaku jednalo by se o rychlovlaky a o vlaky mezi obci a mezi kraji.Tato proti sila by dokázala vlak zastavit před přejezdem a nehrozil by náraz do kamionu nebo auta.Hrnutí vzad by bylo stejně silné jako při přímém chodu a tak by vlak zabrzdil před přejezdem na centimetr přesně.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autobusech a jejich protipohybu hrnutím hmoty.Protipohyb by se používal pokud by například selhali brzdy u konvenčního busu nebo by nastala na silnici překážka z ničeho nic jako například motocyklista který by upadl nebo pokud by se převrátilo auto na střechu.Tedy v těchto případech by se zapla funkce protipohybu a to buď transformerem samotným který by bus řídil nebo řidičem který by zatáhl za páku která by proti brzdění aktivovala.Tato funkce by byla velmi užitečná a pro bezpečnost nezbytná.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autech a jejich proti síle hrnutí hmotou.Auta by mohla při nebezpečných situacích zareagovat proti hrnutím hmoty a to při překážce na vozovce jako paleta ,motorkář s padenou motorkou.Řídit by mohl transformer nebo lidský řidič a u autobusu který by jel sám by se funkce proti hrnutí aktivovala.Tedy na sněhu nebo dešti by se tato funkce ujala také a auto by tak bylo na ledě a sněhu nebo dešti tlačena zpět což by způsobilo přetížení 2 G což by znamenalo brutální deceleraci a auto by mohlo zastavit bez smyku na pár metrech.Auta by toto proti hrnutí přivítala a řidiči také což by bylo pro bezpečnost prioritní.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motocyklech a jejich hrnutí vzad.Motorky by potřebovali také brzdit a to v krizových situacích kdy by se na silnici objevila paleta nebo jiný motorkář v noci který by ležel na vozovce nebo auto převrácené na střeše nebo nabouraný supersport.Motorka by využila hrnutí tak že by ho tlačila do protisměru a motorka by tak mohla zastavit na místě tedy z 200 km/h na 60 metrech.Motorky mají delší dráhu při brzdění protože mají jen jednu stopu což je neopravňuje k tomu  rychle zastavit jako například auto které má čtyři styčné plochy oproti dvoum a proto zabrzdí dříve bez hrnutí.S hrnutím  vzad by motorka zastavila dříve a zabránila by tak havárii a neštěstí.Tato funkce bude moci být používána jen u transformerů kteří by sklidili následný respekt.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hrnutí vzad u kamionů.Kamiony by s návěsem uměli zabrzdit ještě lépe než nyní a to nyní už jde o slušný brzdící úkon kdy brzdí i zadní kola na návěsu.Ovšem byla by zde možnost hrnutí vzad a to by brzdnou dráhu zkrátilo o 10 metrů až 20 metrů.Každý kamion tedy kamion samotný nebo kamion s řidičem by dokázali využít proti síly v hrnutí.Brzdilo by se transformerem samotným a nebo řidičem který by zatáhl za páku a zpětný chod hrnutím by aktivoval a pak by se kamion zcela zastavil.S hrnutím hmoty by byla velká budoucnost a to vpřed a i vzad a proto bude hrnutí vzad přijato s velkou radostí a respektem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hrnutí vzad u čtyřkolek.Čtyřkolky by uměli používat funkci hrnutí vzad a to kvůli bezpečnosti.Mohla by se využívat jak na dálnici tak na pláži.Čtyřkolky by mohli jezdit na dálnicích i 200 km/h o čem jsem již hovořil kdy by byli rozšířené pro větší stabilitu a byli by delší což by znamenalo použití funkce proti hrnutí.Funkce proti hrnutí by fungovala i na běžných čtyřkolkách jako je Yamaha Raptor nebo Kawasaki tedy obyčejné čtyřkolky jak je známe dneska.Čtyřkolka by mohla funkci proti hrnutí používat na dálnici když by byla na dálnici paleta nebo by tam byl padený motorkář v noci který by se nehýbal nebo převrácená dodávka.Tedy čtyřkolka by zabrzdila o 40 metrů rychleji než bez zpětného hrnutí.      

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vyjíždějícím beranidle které by zezadu bylo aktivováno tehdy když by transformer věděl že není cesty zpět a jedná se o krizovou situaci.Tedy vyjíždění beranidla by řídil transformer a při srážce ze zadu by byli škody minimální protože by se jednalo o velké beranidlo od spodu auta až po střechu a bylo by ze železa.Beranidlo by zabránilo vniknutí auta do interiéru a zachránilo tak posádku sedící vzadu před zraněním.Tedy by transformer mohl bezpečně ochránit posádku a to tak že by neměla ani škrábnutí.Jednalo by se o stoprocentní ochranu pro všechny cestující.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o beranidle které by vyjelo ze předu při nepřehledné situaci a při zabránění škod na autě a úhlavně na životech.Přední beranidlo by vyjíždělo na signál transformera a to tehdy pokud by vyhodnotil že náraz je neodvratný a tak by zachránil posádku sedící ve předu.V podstatě by zachránil celou posádku protože by mohlo cestující na zadních sedačkách zaklínit posunutí předních sedaček dozadu.Beranidla by byli veliká tedy od kotoučových brzd tedy jejích výšce až po střechu.Takto by se podařilo zachránit posádku a to u všech vozů tedy u SUV ,supersportů ,kabrioletů nebo u sedanů a Hothatchů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o nárazu z boku a beranidlech.Beranidla by byli široká od předního kola z boku až po zadní tedy podél rozvoru.Beranidla by vysouval transformer a to tehdy pokud by vyhodnotil že srážka je neodvratná a tak by beranidla vysouval on sám.Tato funkce by byla k použití u SUV dále supersportů,sedanů,kabrioletů a hothatchů.Beranidla by byli ze železa a pomohli by celé posádce sedící na straně nárazu z boku v tom že by nebyli ani mírně zraněni tedy by neměli ani zkřiveny vlásek na hlavě.Pro jistotu by vyjela i beranidla z druhé strany kdyby náraz poslal například SUV na stromy kde by byli potřeba také beranidla .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o elektrických elektrárnách a jejich umístění jako transformerů.Věc se má tak že budoucnost elektrických elektráren je v obnovitelných zdrojích tedy větrných elektrárnách a vodních elektrárnách.Větrné elektrárny by pracovali jako transformeři tiše bez vrtulí a dokázali by napájet celé město.Tedy každé město by mělo určeno svoje větrné elektrárny.Tedy například Praha by si vystačila s 30 větrnými elektrárnami a Kroměříž který má 30000 obyvatel oproti 1 milionu který má Praha by si vystačil s 5 elektrárnami.Například New York by potřeboval 200 elektráren a Los Angeles by měla také 200 elektráren tedy po jednom elektrických větrných elektrárnách.Elektrárny by se točili rychlostí 200 km/h a dokázali by dodávat do sítě dostatek elektrické energie která by se musela také platit.    

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o černém Mercedesu S 65 AMG e jeho nasazení pro zásahovku.Tedy by se zde vešlo pět policistů a Ti by mohli přijet namísto a vzít zde z kufru beranidlo a tímto beranidlem vyrazit dveře a zločince kteří prodávají drogy tak zneškodnit.Tyto zločince by odvážela policejní dodávka a zásahovka by odjela zpět v Mercedesu S 65 AMG v černé mastné barvě který by patřil k Policii.Tedy zásahovka by byla včetně řidiče policisty kteří by jeli zneškodnit drogový gang.Tento vůz se pro tuto práci hodí a proto bude vždy nasazován jako policejní vůz pro zásahovku protože je drsný a také hrubý což je prioritou zásahovky

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom že auta která by stáli na parkovišti podél cesty a to ve městech.Věc se má tak že tyto auta by byli při stání ofukováni větrem od aut a tak by se dobíjel zdroj transformera.Tedy od aut která by projížděla kolem by vytvářelo vzdušné proudy a ty by dosedali na kapotu auta a dobíjeli tak zdroj.Tedy stejně jako lodě nebo letadla by dobíjel i auta vzduch který by v tomto případě šel od projíždějících aut.Každý vítr dobíjí transformera a proto by se dalo využít tohoto dobíjení tedy vzduchem od projíždějících aut.Vzduch by opět tlačil na kapotu auta z boku a tento vzduch by vytvářel tlak který by se přeměnila elektrickou energii jako u obnovitelných zdrojích elektráren.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autobusech bez řidiče a to jen jako transformeři.Věc by fungovala tak že by byl u dveří chip a s kreditem navýšeným na této kartě by mohla být karta přiložena jako chip k portu pro chipy a transformer by poznal že je vše v pořádku a že na kartě jsou peníze a pustil by cestujícího do autobusu a tak by to šlo pořád dokola dokud by se autobus nenaplnil.Takto by byl bus naplněn a mohl pokračovat v jízdě do další vesnice nebo města po dálnici.Po okreskách by jezdil samozřejmě autobus 90 km/h  a autobus bez řidiče by sloužil dokonale už napořád protože by se jednalo o ověřenou funkci stroje.Jezdili by i lidští řidiči a to v poměru 60 na 50 procent.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o VW Transporterech používaných Policií.T-čka by měli výkon  700 koní a stávající výbavu jako sedadla proti sobě když by vyslýchali piráta který by jel moc rychle nebo automobilové nehody kde by měřili hladinu alkoholu a zjišťovali přítomnost návykových a omamných látek v těle stěrem z jazyka.Tečka by byli rychlá a odlehčená a byli to transformeři kteří by mohli jezdit i 270 km/h rychlostí.T-čka by byli i pro ochranu kdy by byli prakticky neprůstřelní  a měli skla s šířkou 4 centimetry které by nic neprostřelilo a tak by byla tato dodávka jako pevnost do které by se nešlo dostat .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o technologii transformerů kteří by vymysleli způsob jak levně a účinně odsolovat vodu a to mořskou vodu.Jednalo by se o funkci kdy by transformer jako stroj byl umístěn na pláži kde nechodí žádní lidé tedy by zde byli skály a zde by tento transformer velikosti tahače s návěsem měnil slanou vodu ve sladkou vodu a používal by vodovod od této pláže který by šel rovnou do domácností a dodával by jím čistou sladkou vodu.Těchto transformerů by mohlo být více a vytvořili by vodovodní síť která by procovala pod zemí a zásobila lidi vodou pro pití a pro koupání.Voda by se musela platit a za to by člověk dostal pravou mořskou vodu která by byla dokonalým postupem odsolena.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dálnicích v České Republice,dále na Kubě a také ve Spojených státech amerických.Zde by se měli stavět dálnice pro maximální rychlost 160 km/h.Tedy by zde byli dálnice jen pro rychlost 160 km/h.Tedy v ČR by to byli dálnice které by se museli neprojektovat tedy síla větru v této oblasti kde se má stavět ,a hlavně rovinky na dálnicích kde by se mohlo jezdit bezpečně 160 km/h a o konci povolené 160 km/h rychlosti by tak informovali výrazné ukazatele ve žluté reflexsní barvě  o blížící se konci možnosti jízdy rychlostí 160 km/h.Na Kubě by tomu bylo stejně tedy dálnice i ve vzduchu stavěné jako dálnice tedy s mostními pilíři atd..a v USA by tomu bylo stejně kde by bylo potřeba vystavit více dálnic protože v USA je to možné tedy stavět dálnice a je pro ně dost místa a dost prostoru.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o ambientním osvětlení u aut které by začalo blikat při překročení maximální povolené rychlosti.Mělo by se jednat o supersporty kterým by jejich ambientní osvětlení při vyšší rychlosti začalo blikat při překročení rychlosti a i při situaci kdy by radar transformer zaznamenal,tedy měření rychlost a začal by blikat ještě rychleji než při překročení rychlosti a takto by řidič poznal že jde o radar s policistou a mohl bezpečně zpomalit a ušetřit za pokutu.Každý supersport by měl tuto funkci a chránil by řidiče před pokutami.Transformer by dokázal detekovat radar na 500 metrů dopředu a tak by nehrozilo že by radar přehlédl a nezačal rychle blikat celým ambientním osvětlením oproti pomalému u překročení rychlosti.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o ambientní osvětlení u motorek kdy by začalo blikat při překročení rychlosti ve 130 km/h a také by detekovalo radar na 500 metrů dopředu.Takto by nehrozilo že by řidič dostal pokutu tedy o všem by rozhodoval transformer tedy o měření rychlosti a o překročení limitu 130 km/h  a o radaru který by byl před vozem a to do 500 metrů.Večer by bylo ambientní osvětlení ještě krásnější kdy by doslova zářilo a bylo by i lépe vidět světla a jejich blikání.Tedy při překročení rychlosti by začalo ambientní osvětlení pomalu blikat a při detekci radaru by začalo blikat rychle a dramaticky což by byl impulz pro zašlápnutí pedálu když by jel motorkář například 180 místo povolených 130 km/h na dálnici.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech a jejich ambientním osvětlení a jeho blikání při překročení 100 km/h a nebo při detekci radaru kdy by před kamionem  v délce 500 metrů před kamionem začalo blikat ambientní osvětlení ve větších a rychlejších intervalech než u překročení rychlosti kdy by blikalo osvětlení pomalu a konstantně.Kamion by fungoval nejlépe v noci nebo večer kdy by bylo osvětlení lépe vidět ovšem i ve dne by bylo osvětlení dobře vidět a řidiči by nic neuniklo a to pouze tehdy pokud by kamion řídil sám transformer a v případě řidiče který by řídil kamion by bylo upozorňování důležité a tak mohl předcházet pokutám za rychlost.Kamiony jako transformeři by byli přesní a to člověk taky a proto by se  ambientní osvětlení zavedlo a stalo se stereotypem pro dopravu kamiony.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autobusech jejich ambientním osvětlení.Věc se má tak že autobusy můžou jet v maximu 90 km/h až 110 km/H a tak by ambientní osvětlení ukazovalo blikáním že by překročil 110 km/h a při detekci radaru transformerem by začalo blikat ambientní osvětlení rychle a to proto že by bylo urgentní snížit rychlost.Autobusákům by tak odpadla nutnost platit pokuty a také by se zvýšila bezpečnost.Autobusy musí dodržovat rychlost protože odpovídají za 60 životů a více a proto musí dodržovat dopravní předpisy.Autobusáci by si tedy hlídali rychlost a tím pádem by ušetřili za pokuty a cestující by byli v dokonalém bezpečí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čtyrkolkách a jejich ambientním osvětlení.Čtyřkolky by mohli nově na dálnici kde by se musela dodržovat rychlost 130 km/h.Tedy čtyřkolky by byli uzpůsobeny pro jízdu na dálnici a to rozšířením a prodloužením čtyřkolky a tak by její jízda byla pro jezdce upgradovaná na to blikat když by překročila 130 km/h a nebo při detekování radaru by mohla blikat rychleji a to výrazně rychleji.V noci nebo večer by bylo ambientní osvětlení nejlepší kdy by bylo krásně vidět a bylo to i bezpečnější kdy by se jezdec nemusel dívat na ambientní osvětlení a viděl ho periferně.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o SUV a jejich ambientním osvětlením a jeho použití při překročení maximální povolené rychlosti na okresce nebo na dálnici kdy by začalo pomalu blikat a při detekci radaru by začalo ambientní osvětlení blikat rychle což by nešlo přehlédnout.Nejlepší by to bylo v noci kdy by viděl člověk ambientní osvětlení a jeho hlášku lépe a mohl ho vidět periferně směrem dolů k budíkům podél bodíků.Tedy ambientní osvětlení by bylo dobrým kolegou každého řidiče SUV a to v obou případech tedy překročení rychlosti 130 km/h a při detekci radaru.SUV by mělo ambientní osvětlení v celé kabině a tak by bylo vše dokonale vidět a řidič by mohl rychle zareagovat a zašlápnou brzdu například ze 150 km/h na 130 km/h.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kabrioletech a jejich funkci s pomoci ambientního svícení za jízdy.Supersporty i pomalejší kabriolety by mohli mít všichni ambientní osvětlení.Ambientní osvícení by se používalo pro detekci radarů a pro překročení maximální povolení rychlosti.Tedy při překročení maximální povolení rychlosti by začalo ambientní osvětlení blikat pomalu a při detekování radarů by začalo blikat rychle což by dokázal transformer na 500 metrů před radarem.Ambientní osvětlení by bylo nejlepší večer nebo v noci kdy by bylo nejlépe vidět a mohlo tak vytvářet krásný zážitek z jízdy s otevřeným kabrioletem a s ambientním osvětlením které by plnilo funkci dekorační a také bezpečnostní kdy by upozorňovala na rychlost a na radary.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hymně pro Jižní Afriku na této planetě.Věc se má tak že by se jednalo o Crunkovou hymnu kdy Crunk je druh Hip hopu založený na jednoduchém rapování a řevu.Mělo by jít o hymnu od Lil Jona a to skladba Bia Bia což je velký hit v hip hopu.Tato skladba by byla vždy jen pouštěna jako nahrávka a nešlo jí rapovat živě a to proto že natočená skladba je kvalitnější a dokonalejší než při živém výstupu.Tedy Jižní Afrika by měla tuto skladbu jako hymnu protože je to černošská skladba a je to krásná skladba která je zpívána také Ludacrisem a Chynou Whyte.Jde o krásnou skladbou na poslech a vytváří tedy i patřičný respekt.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o značce auta GMC a to v podobě největšího SUV.Toto SUV by mělo díky své výšce problém s projetím Mcdrive u Mcdonaldu a tak by se to vyřešilo transformací z GMC do Ferrari 488 Pista se 720 koni a jednom z nejhezčích aut světa a pak by mohlo Mcdrivem v pořádku a bez problému projet.Tedy transformace z velkého auta do nižšího a menšího by  vyřešila tento problém jinak by GMC do Mcdrivu nemohlo.Tedy toto by bylo řešení a všechny podobné SUV například s rakví na střeše by se mohli transformovat například do Porsche 911 GT2 RS nebo Lamborghini o Aventadoru SVJ nebo do Mclarenu Senna.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dodávkách a jejich ztíženém vjetí do Mcdrivu.Tato věc by se řešila transformací do Bugatti Diva a mohlo tak projet Mcdrivem.Mcdrive by byl pro dodávku nepřístupný kdy by měla velkou výšku a zátarasy pro nadměrnou výšku by dodávku nepustili.Dodávky a jejich řidiči by museli myslet na tuto transformaci a nebo by šlo naučit transformera aby o tom informoval tedy o tom že se blížíme k Mcdrive a že jede s dodávkou a že se musí auto transformovat do například Bugatti Diva.Nebo například Porsche 918 Spyder nebo do Ferrari Laferrari nebo Mclarenu Speedtail nebo Bugatti Chiron Longtail nebo Bugati Centodieci.Auto vedle dodávky by si každý řidič dodávky předem koupil a mohl si vybrat jakékoliv auto.

 

 

Na obrázku je Audi RSQ8-R od úpravce ABT.