Jdi na obsah Jdi na menu

Program sedmdesát- 1.

eyj1ijoixc91cgxvywrzxc8ymdixxc8wnvwvzmvycmfyav84mtjfy29tcgv0axppb25lxziuanbniiwidyi6mjqznswidii6ijeumcj9.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o Mclarenu Speedtail který by spadal do skupiny nejlepších auta na světě která by dělali prestižní práci.Speedtail by mohl hlídat v době kdy se spí tedy kdy řidič spí.Celou noc nebo den by hlídal naftu ,auta ,cisterny atd..Speedtail by měl na výšku 2 metry a 100 kilo váhy.Speedtail by počkal jestli se v danou dobu vzbudí a pokud ne taky by ho šel probudit na boční okénko kam by zaklepal.Potom by se transformer pohodlně usadil a jel by dál vnitrostátně nebo mezi státy kdyby se různě zkoušeli kdo co ví a dávali by si hádanky, vyprávěli vtipy  a normálně spolu také hovořili o situaci ve světě a jaké jsou novinky ve světě.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o taxi v budoucnu kdy si bude moci zavolat občan Taxi a to buď supersporty pro 4 lidi ,nebo luxusní sedan nebo luxusní SUV.Bude stačit říci kde je člověk a kde se nachází a pak jaké auto by chtěl, nebo vyžadoval .Mezi superspoerty by to byl Bentley Continental GT který má prostoru v zadu poskromnu ovšem jednu osobu převeze když si dá nohy bokem.Dále by to bylo Ferrari FF nebo Aston Martin Rapide nebo Koenigsegg Gemera.Mezi sedany by to byla Třída S 2021,RR Phantom,nebo Bentley Mulsanne a mezi SUV by to bylo Lamborghini Urus nebo Bentley Bantayga.Tedy by to šlo na planetě Zemi nebo dalších planetách Zemí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autistech a jejich léčení.Autizmus je věc kdy má člověk poruchu autistického spektra a chová se jak dítě když je mu 50 let.Autizmus půjde léčit transformery kdy budou znát tuto poruchu a budou jí umět uzdravit přístrojem který bude jako je solární studio kdy si nemocný lehne do lehátka a lehátko definuje co je na pacientu špatného a bude to umět uzdravit bez zásahu do těla.Celá procedura bude trvat maximálně 3 minuty a pak bude člověk uzdraven.Když si transformeři stvořili lidstvo tak ho budou umět od a do z umět léčit a to všechny choroby na světě.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Parkinsonovi a jeho vyléčení.Opět by s využilo lehátko jako v solárním studiu a zavře se za nim nástavba která je stejná jako v solárních studiích.Po pár vteřinách se načte to že má člověk Parkinsona a ihned se pustí do jeho vyléčení.Vyléčení bude hotovo do 3 minut tedy se v mozku odstraní příznaky parkinsona a člověk bude zdraví.Parkinson je dnes nevyléčitelný ale v budoucnu s transformery bude plně léčitelný.Tedy tyto přístroje budou transformeři a tak budou umět operovat bez zásahu do mozku.A vypálí v mozku to co bude potřeba a to bude věc která vyléčí každého nemocného Parkinsonem tedy například celebrita jako Mohamed Ali.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o převozu cisteren svého nákladu.Věc se má tak že by cisterny byli hranaté tedy měli by navařené boční a horní ohrazení a cisterna by vypadala jako normální kamion jen s tím že by měl vzadu výpusť.Takto by se v případě  nabourání na stranu do příkopu kdy by si cisterna do příkopu lehla by mohlo poškodit cisternu a proto by zde byli boční a horní ochranné zábrany v podobě čtverce.Tedy by se jednalo o ohraničení proti úniku benzínu,nafty nebo mléka nebo oleje.Takto by nedošlo k přímému kontaktu cisterny s terénem a proto by se tato možnost nejlépe uplatnila.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o novém VW Phaetonu.Phaeton býval vždy konkurenceschopným vozem ve třídě ultra luxusních aut a kdysi i vyhrál v disciplíně nejdelšího a nejlepšího dosvitu u luxusních aut kdy porazil BMW i Mercedes.Měl by tedy vzniknout nový Phaeton a to klidně nyní ovšem je možné také počkat na dobu kdy budou existovat obchody s transformery a těm bude moci být Phaeton prodán za 10 miliard korun tedy obchodům s transformery.Ovšem raději by měl vzniknout hned protože VW potřebuje respekt v segmentu ultraluxusních aut a proto je pro něj VW Phaeton klíčový.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Brutální Marylin co bude autobus v tuningu.Měla by to být stará Karosa na vzduchu se speciálním tlumiči pro vyšší hmotnost.Brutální Marylin bude hlavně o laminátu a hudbě.Hudba bude například od Ground Zera nebo od Alpinu.Kdy Ground Zero je brutální muzika známá ze srazů.Celý autobus bude sloužit jako moderní muzeum hudby kterým se bude procházet ve předu u řidiče a bude se vycházet zadními dveřmi.Na očích jim budou basáky v laminátech,vodopád tedy improvizovaný vodopád uprostřed autobusu.Také bude možné poslouchat uvnitř muziku kde bude ten nejbrutálnější bass co jde vyvinout .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o mrakodrapu který by byl v české Republice a to v Brně.V brně je možné postavit takový projekt.Mají spoustu volných plání a je zde spoustu prostoru pro realizaci tohoto projektu.Každý mrakodrap takových rozměrů musí být vymyšlen do detailu tedy zjistit jaké jsou zde povětrnostní podmínky což v Brně je vše v pořádku a nemůže zde vzniknout písečná bouře jako v Dubaji u Burj Khalify.Tedy mrakodrap by byl vyšší než Burj Khalifa tedy okolo 900 až 1000 metrů.Bude muset být dokonalá a vyřešena ve věci hašení a nic jí nebude moci ovlivnit ve věci hašení.Tedy v ČR budou mrakodrapy v oblibě  a budou se zde stavět celkem často.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o nové technologii  aut transforemrů kterou by bylo napojení se na banku a hlasovým ovládáním člověka řídit platby.Rychle bude možné být napojen na banku a platit auta za jízdy kdy by každý majitel účtu měl uložené čísla účtu kam nejvíce posílá peníze a vždy by stačilo když by se objevilo například v nabídce auto Pagani Huayra R tak bych poslal peníze na ůčet firmy s vozy a Ti by zařídili transport do jejich showromu.Huayra R stojí 82 milionů a tak bych během jízdy zaplatil  Huayru R.Takto by to mohl mít každý do doby než by přišli obchody s transformery.U této službu bude neustále napojen na banku a věc by využil i dnes každý člověk co má peníze a to jednoduše z auta a s hlasovým ovládáním.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motocyklech a jejich řešení posílání peněz na auta a motorky přímo z motorky.Jezdec by měl v helmě sluchátka a díky nim by komunikoval s transformerem a říkal mu věcí jako zaplať toho Harleye Elektra Glide obchodu s Harleyi a transformer by poslal částku na kterou by se transformer před tím zeptal a tak by byli motorky nebo auta placena na uložené čísla účtu.Motorky by tedy mohli být pořád připojení na banku v motocyklu protože by se jednalo o technologii transformerů kdyby s ním člověk komunikoval a plnil jeho povely jako u koupě Ferrari 812 Competizione.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech a jejich neustálém připojení na banku které by fungovalo u transformeru protože je to technologie transformerů.Každý kamion by se hlasově ovládal a tak by prováděl platby sám a to na účty které by nejvíce používal a byli předem uloženy.Tedy při koupi jako je Porsche Taycan Turbo S by řekl kamionář zaplať 100 milionů firmě XX a napiš platba za Bugatti Chiron Pur Sport.Kamiony by byli neustále připojeny na internetovou banku a dokázali tak ihned během tří minut poslat peníze a to na účet například firmy zabývající se prodejem luxusních aut.   

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čtyřkolce a jejím neustálém napojení na mobilní banku.Tedy čtyřkolka by byla neustále připojená na internet banku a mohla by využívat možnosti kupování aut po tom co by by věděla číslo účtu a měla je uložená v kamionů.Tedy by měl uložená čísla účtu která nejvíce využívá a na tyto účty by mohla posílat peníze s názvem o co jde dydy například 2 miliony a nadpis u transakce například BMW M2.Tedy by mohl mít uložen showroom s auty a nebo značkovou prodejnu pro motorky jako je například Yamaha,Honda a nebo Suzuki.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o převozu krve na Machrovské planetě a o autě které by se proto využívalo tedy na Machrovské planetě by operovali Mclareny P1.Takto by se převážela krev v prostoru pod přední kapotou.Auto by mohlo i lítat v případě kolony nebo použít uličky a sirény a majáky.Tedy dělo by se vše proto aby byla dovezena krev mohla předat co nejrychlejší tam ke by to bylo potřeba .Krev se nyní rozváží v pomalých autech a to  se musí změnit.Mclaren P1 bude na Machrovské planetě dokonale pracovat a bude dopravovat například ve vzdálenosti 400 kilometrů do 1,5 hodny.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Bohatých a jejich převozu krve které by se dělo v Bugatti Divo.Krev by byla převážena v předním prostoru pod přední kapotou.Planeta Bohatých by měla divoké a krásné Divo.Mohlo by létat v případě kolony nad auty a nebo po ose po silnici de by mohl jezdit minimálně 200 km/h s majáky a sirénami nebo uličkou mezi auty auty.Auta by byli transformeři a mohli tak pohánět vůz zadarmo a to na silnici nebo ve vzduchu.Každý vůz jako trarsnformer a supersport by mělo tuto možnost a mohl by být nejrychlejší a vždy by používal sirény a majáky a to i ve vzduchu kde by byl také pouštěn ostatními řidiči.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Závodníků pro všechny a jejich autě které by převáželo krev.Krev by se převážela pod předním víkem kde by byla krev v bezpečí.Auto by bylo Bugatti Chiron Super Sport 300+ Longtail.Zde by auto bylo nejrychlejší na dálnici a v případě potřeby jelo auto na silnici nebo dálnici pro kamiony a dodávky aby se tak dostalo auto nejrychleji k městu a k dané nemocnici.Transformeři by jeli po dálnici pro supersporty a byli by zde odbočky nebo sjezdy s nápisem nomocnice tedy Hospital.Vždy by mohlo jed auto 300 km/h pro převozu krve a odbočit na dálnici na trasu k nemocnici.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Kabrioletů a jejich převozu krve.Krev by vozilo Bugatti Centodieci.Vozil by pod přední kapotou tyto zásoby krve které by byli potřeba v dané nemocnici.Tedy na planetě Kabrioletů by operovalo Centodieci a to na dálnicích nebo vzduchem kdy by použilo majáky a sirény a mohlo by projet vzdušným provozem které řídí transforemři a to tak že by ho všichni pouštěli e vzduchu.Ovšem byla by zde možnost i po silnici a to v maximu tedy by mohla krev jed v rychlosti 300 km/h s krví a pak by odbočili na odbočce s nápisem Nemocnice a jejím názvem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Studentů a jejich aut pro převoz krve který by bylo Ferrari 488 Pista.Auto je dokonale rychlé v přímce a v zatáčkách které se projíždí 200 km/h.Pisty by jezdili 300 km/H s krví anebo by mohlo létat v případě zácpy nebo havárii na dálnici a uzavřené dálnici .Krev by byla doručena na odbočce na dálnici na sjezdu s názvem nemocnice.Mohli by řídit i auta samotná a to i 300 km/h a odbočovat na sjezdu pro nemocnici a pak by mohl pokračovat po silnici pro kamiony a dojel by až do nemocnice.Planeta Studentů by měla krásnou a schopnou Ferrari Pistu která by byla rychlá a  bezpečná zároveň.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Humoru a jejím převozu krve.Převoz krve by obstarával vůz Mercedes 65 AMG.Krev by vozil v kufru auta v boxu s chlazeným principem,kdy by box musel být chlazený pro čerstvost krve.Každá krev by byla převážena v chlazených boxech a mohlo by jed rychle po cestě nebo vzduchem kdy by po cestě mohl až 250 km/h a vzduchem by to bylo rychlejší kdy by pustil řidič majáky a mohl proletět zastaveným provozem co nejvýše a letět do nemocnice a zde by se mohla krev využít která by  se jen aplikovala do kapačky a tak doplnila krev daným lidem kteří by jí využili.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Pro Prémiová auta kde by měl převoz krve být provozován Mercedesem AMG GT Black Series.Black series by mělo jezdit na dálnici pro závody a moci  sjet na sjezdu pro Nemocnici která by byla zapsána jako název nemocnice.Tedy auto by mohlo letět tak že by zapnula majáky a sirény a auta ve vzduchu u všech aut by zastavili provoz.Mohlo by jezdit i po dálnici kdy by byla volná cesta i 300 km/h tedy krev by byla převážena v této rychlosti když by za 1,5 hodiny byla na místě pokud by zdolávala vzdálenost 400 km/h.   

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Planetě Lamborghini a jejím převozu krve.Mělo by se jednat o Lamborghini Huracan STO.Jedná se o nejnovější Lamborghini které je nejhezčí Lamborghini Huracan na světě s upravenou zádí což mu hodně prospěje.Auto by umělo i létat a mohlo zapnout sirény a majáky a tak zastavit provoz ve vzduchu a to pouze pokud by šlo o krev která by byla nutná k použití přes kapačku.STO by mělo jezdit i 330 km/h.Tedy by s krví  kterou by měl pod předním víkem mohl jezdit 330 km/h a pak odbočit na sjezdu k Policii a hlavně Nemocnici kam by mělo namířeno.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Porsche a jejím vozem které by převáželo krev.Auto které by se této funkce ujmulo by byl Mclaren Speedtail.Tedy Speedtail by vozil krev pod přední kapotou a to v mrazícím boxu.Mohl by jet po ose a nebo v případě zácpy na dálnici pro kamiony by mohl jed v případě zácpy vzduchem a zapnulo majáky a sirény a tak zastavil provoz a auto by mohlo prolétat mezi auty která by tvořili provoz ve vzduchu.Planeta Porsche by měla krásný vůz pro převoz krve a mohla by rychle převést krev pro pacienty kterým by  se aplikovala krev díky kapačce.Tedy by krev byla převážená 300 km/h rychlosti.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Zemi a jejím pro převozu krve.Mělo by se jednat o Bugatti Chiron Sport.Bugatti Chiron by byla nejlepší volba pro převoz krve a mohlo by se jednat o exkluzívní volbu a tento vůz by uměl i létat tedy by v koloně mohli zapnout majáky sirény a tak by mohlo zastavit provoz a proletět mezi vysícími vozidly až do výši na vzdušnou dopravu a zde by mohla auta létat až 300 km/h kdy by byl ve vzdálenosti 400 kilometrů za 1,5 hodiny.Při tom když by bylo auto s krví nad nemocnicí a nad heliportem tak by zapnulo sirény a majáky a zastavilo dopravu tak aby slétlo na heliport bez kolizí s auty která letí autonomně nad obyvateli města.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o finanční gramotnosti u dítěte okolo 7 až 12 lety.Děti  by měli dostávat informace kolik peněz můžou utratit na den a kolik měsíčně.Jde o to aby děti pochopili hodnotu peněz.Děti musí znát hodnotu peněz proto aby nebyli rozmazlení a mohli si v budoucnu až budou muset mít desítky milionů po dovršení 18 let a peníze si užít a byli skromní a pokorní a aby měli úsporné zachování majetku.I při 17 milionů korun měsíčně bude dobré aby penězi šetřili a koupili si auto které nidko nemá jako Bugatti Divo ve speciálním barevném provedení.

 

 

Nyní bych  chtěl hovořit o táhnutí letadla Boeing 747 a to supersporty což by byla exkluzivní věc.SUV už zde byli a nyní předvedu supersporty.Jako první by byl Lamborghini Aventador SVJ který by před taháním nabyl na hmotnosti 7 tun se zbraněmi,i pancířem který by se transformoval z lehké váhy kdy by byli smrštěny zbraně a pancíř na některých místech a tak by vážilo 7000 tun a to by stačilo pro tahání letadel.Letadla.By se zahákla za tažné zařizení které by zvládlo i 30 tun a bylo by vyrobeno jen pro tento rekord.Tedy by se auto zaháklo a letadlo by se rozjelo za autem jako by o ničem auto nevědělo .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Ferrari 812 Competizione a jeho táhnutí letadla.Tento vůz je úplnou novinkou a opět by došlo k nabytí hmotnosti jak je pancíř a zbraně které by byli uvnitř a jen by auto nabylo na hmotnosti.Mělo by 7 tun a tak by mohlo táhnout letadlo tedy typ 747.747 by se zahákl za tažné zařízení které by bylo předem vyrobené jen pro tuto zkoušku a 812 Competizione by se rozjelo jako by o ničem nevědělo kdyby mu pomáhalo hrnutí vpřed a otáčení koly a také tlačení tlumiču k zemi.Každý kdo by neměl tyto možnosti by letadlo neutáhl ani náhodou.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Koenigseggua jeho táhnutí Boeingu 747.Za pomocí nabití hmotnosti na 7 tun u trasnformera a s pomocí hrnutím vpřed a pohonem koly samotnými by se mohlo letadlo rozjet jako by nic netáhli auto by se chovalo jako by o ničem nevědělo.Pomáhaly by i tlumiče která by táhli auto k zemi proti prokluzu kol.Koenigsegg by měl tažné zařízení vytvořené přímo pro tuto zkoušku a utáhlo až 30 tun i více.Při takové hmotnosti transformera kterou by bylo 7 tun by mělo jit se normálně rozjed a ujed s letadlem i 10 kilometrů i když by dokázalo jezdit pořád dokola.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Bugatti a jeho táhnutí letadla Boeing 747.Tahat by mělo Bugatti Centodieci které by nabilo na 7 tuna dostalo zbrusu nové tažné zařízení první vůbec pro Bugatti které by utáhlo 30 tun i více.Centodieci by bylo nejlepší protože je ho kus a to se uplatní v hrnutí a pohonem koly samotnými a tlumiči které by tlačili Bugatti k zemi.Takto by se Centodieci rozjelo jako pán  a to tak že by o ničem nevědělo tedy o tom že táhne letadlo.K tomu že stojí Centodieci 200 milionů korun tak by to bylo dobré vysvědčení pro Centodieci kdy jako jediný utáhl Boeing 747.Transformer by pracoval sám a řidič by ho nemusel řídit a auto by jelo samo.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Audi R8 3 a jejím táhnutím letadle Boeing 747.R8 by měla nabýt na 7 tun hmotnosti.Kdyby se změnili i pneumatiky kdyby byli uložitelné v boji a pro těžkou hmotnost.Tedy s nabitou hmotností ,hrnutím v před a pohonem koly samotnými by se s tlumiči tlačících auto k zemi rozjela R8 jako by o ničem nevěděla a mohla najíždět kilometry po letištní dráze.R8 by měla jako jediná tažné zařízení a tak by bylo toto zařízení s nosností 30 tun využito a mohlo sloužit pro tento test.Bylo by to dobré vysvědčení pro R8 což je jediný supersport na okruh od Audi co vyrábí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Mercedesu a jeho supersportu který by měl táhnout letadlo.Tímto vozem by se stal Mercedes AMG Black Series.Tedy vítěz mezi seriovými auty na Nurburgringu.Tedy ne upravenému autu ale auto z výroby tedy fabriky.Mercedes Black Series by nabyl nejprve hmoty na 7 tun  vyměnil gumy tedy vše na voze bez zvedáku atd..a pak by se využilo hrnutí a pohon koly samotnými a letadla s autem by se rozjelo jako by o ničem auto nevědělo.Mělo by speciální tažné zařízení dimenzováno až na 30 tun i více podle hmotnosti letadla.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o BMW jako transformeru a jeho možnosti táhnout letadlo.S hrnutím ,nabití hmotnosti pohonem koly samotnými,tlumiči tlačících auto k zemi kvůli adhezi aby kola neprokluzovala.Mělo by se jednat o BMW I8 které na tom není výkonově moc dobře ale zde jde pouze o hrnutí a pohon koly samotnými tedy ty dopravní letadlo Boeing 747 utlačí a ujedou s ním klidně 30 kilometrů po letišti.BMW bude hrnout s nabitou hmotností 7 tun a tak letadlo hravě utáhnou a bude je dokonce bavit táhnout 747 ku.I8 bude muset mít speciání tažné zařízení které utáhne 30 tun a více a také lepší pneumatiky na větší zatížení.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Jaguaru jako o supersportu kterým by byl Jaguar F-Type.Jaguar F-Type je to nejrychlejší co Jaguár vyrábí.A tak by nabil na hmotnosti na 7 tun a pak by využil pro táhnutí letadla Boeing 747 své hrnutí které by měl brutální sílu také kola by měli brutální sílu a mohla táhnout spolu s tlumiči tlačících k zemi auto vpřed a tak utáhnout například 747ku.Mohlo by se s ní auto rozjet jako by o ničem nevědělo a mohlo by s ním ujet 10 kilometrů po letištní ploše.Jaguar by měl tažné zařízení které by odtáhlo i 30 tun a více podle hmotnosti letadla s váhou paliva nebo bez.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o zásobování květinářství a to vozem Koenigsegg Agera R s rakví na střeše.Zde by byli bezpečně pugety s květinami připevněny aby nelétali po rakvi.Tedy by si obchod s květinami objednal službu dovozu květin a ty by jí květiny doručili.Bylo by to stejné jako s rozvozem jídla.Transformeři by byla auta a ty by se starali o kytky aby nelétali také po rakvi tedy by drželi kytky síťky a zároveň je udržovala v klidu i zábrana transformera.Květiny jsou spotřební zboží a tak bude potřeba s nimi zacházet opatrně a tak aby dlouho vydrželi.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o transformerech jako motocyklech a jejich perfekcionizmu.Tedy motorky superbiky budopu vyžadovat perfekcionizmus a to při řazení s rychlo řazením ,kdy by chtěla motorka jen dokonalé řazení od řidiče a když by věděla že řidič tam kvalty strká jak peřinu do povlečení tak by se ozvala.Také přesné brzdění by bylo také důležité a ve správný čas pokud by brzdila motorka pozdě byl by pokárán transformerem že brzdí pozdě a že je to nebezpečné.Také by byl perfekcionizmus motorky jak a jak dlouho drží přední kola nahoře tedy u whelie .Stejně by káral když by motorka ve snaze pálit na místě kolo špatně protáčela kola.To vše by musel řidič vylepšit a tak by šlo o to že by motorka dělala z řidiče lepšího řidiče jak se říká jenomže zde by to bylo o 100 procent lepší.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o perfekcionistech transformerech a to autech.Auta by vyžadovali od řidičů preciznost aby se mohli cítit v klidu a zároveň by naučila jezdce jak se jezdí.Tedy u manuálního řazení by bylo potřeba aby řídil člověk přesně jako automat.Nesměl by protahovat práci spojky a řidič by se měl snažit aby byl co nejjemnější při řazení co by bylo první pokárání ,dále brzdy kdyby se brzdilo moc pozdě před zatáčkou kam člověk nevidí tedy to by byla další výtka dále při driftu by měl jezdec umět driftovat a pokud by mu to nešlo tak by mu auto poradilo co udělat jinak a jak na to jít.A Burnouty tedy pálení gum by také transformer učil řidiče a to krok po kroku a pak by mělo být soužití člověka spolu s transformerem na výborné úrovni.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o SUV a o jejich perfekcionizmu.SUV budou perfekcionisti v jízdě.Tedy budou moci pokárat řidiče za to že brzdí pozdě do zatáčky na okresce,nebo že předjíždí na poslední chvíli kamiony ,také brzdění z 300 km/h na 50 km/h na trati  a také parkování tímto vozem nebo při překračováni rychlosti o 100 km/h na místě kudy by právě projížděl.Tedy by auto káralo řidiče do té doby než by s zlepšil.Takto by mohl mezi řidičem a SUV vzniknout dobrý vztah kdy by si navzájem rozuměli což bude potřeba aby si rozuměli.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hothatchých a jejich perfekcionizmu.Hothatche jsou auta která budou moci vyčítat že jezdí moc rychle před zatáčkou a že musí začít brzdit dříve ,dále jak dělat burnouty a kak dělat donuty krok za krokem.Transformer by učil lepšímu řízení kdy by řidiče učil správně řadit.Když by byla skříň pro řazení manuální tak by učil řidiče aby řadil plynule a to bez kopanců tedy položit každý kvalt jemně bez cukání.Učil by ho a káral za maximální rychlost a moc brzké a nebo pozdní brzdění.Tedy pokud by brzdil moc pozdě tak by mohl vyletět z dráhy čemu by zabránil transformer vším co by měl tedy hrnutí vzat a kola vzad a v případě příliš brzkého brzdění by zas nenajel do zatáčky včas.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tancích a jejich perfekcionismu.Tanky by byli také perfekcionisti a proto by tank káral řidiče za to že jede tak že ho nikdo nevidí a může do něj nabourat.Potom by ho učil jakou rychlostí jed na daném místě tedy terénu na terénní  cestě by mohl až 80 km/h na kopcích vytvořených lidmi by zase musel opatrně protože by neviděl jestli někdo není za kopcem.Když by jel moc rychle před zatáčkou kam by neviděl tak by ho transformer pokáral.Takto by mohl vzniknout dobrý vztah mezi transformerem a člověkem a to navždy díky jízdě jakou by předváděli jezdci prostřednictvím transformera.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autobusech a jejich perfekcionismu.Autobusy by mohli řidiče kárat hlavně za to že jede v obci více než 50 km/h nebo že jede 110 místo 100 km/h nebo pozdním brzdění do zatáčky kdyby jel tam kam by neviděl,nebo na okresce by nesměl jed rychle a museli by jet plynule.U autobusů s konvenční řazením bez automatu tedy s řazením ručním by mohl být člověk pokárán za to že neřadí plynule a že trhá převodovkou a jeho řazení je s cukáním.Tohle by se museli řidiči naučit pro pohodlí lidí cestujících a také pro dlouhý život převodovky.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit i kamionech a jejich perfekcionizmu.Jejich řidiči by mohli být pokárány  za rychlou jízdu na místě kde je 40 km/h,nebo v obci kde by bylo 50 km/h by nesměli řidiči překročit tuto rychlost.Stejně tak i na dálnici při rychlosti která je povolená tedy 90 km/h by řidiči museli tuto rychlost dodržovat také by nesměli řidiče ohrozit vjetím do levého pruhu což se dá hovořit že dnes funguje dokonale ale aby byla jistota v bezpečnosti u supersportů které kolem kamionu proletí se tu o tom hovoří.Nesměl by brzdit pozdě do zatáčky kdy by neviděl co je za zatáčkou.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čtyřkolkách a jejich perfekcionizmu.Čtyřkolky b museli dodržovat rychlost a to jak na dálnicích ve zvětšené verzi tak malé čtyřkolky v terénu kde by byli značky na terénních cestách.U čtyřkolek by byla v terénu povolena maximální rychlost 90 km/h což by byl strop a nebylo by možný všude jezdit 90 km/h což by upravovali značky na silnici by nesměli jezdit rychle do zatáček protože mají terénní pneumatiky které mají tlustý vzorek a ten na asfaltu brzdí špatně a také proto aby viděli do zatáček a byl provoz bezpečný.Každán čtyřkolka by musela jezdit bezpečně a to hlavně při tom když by převážela dva pasažéry.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hybridu transformera a konvenčního stroje.Tedy pokud by byl automobil v konvenčním stavu tak by mohl používat brzdy a motor a převodovku klasicky a při tom by se mohlo občas přidat hrnutí a to tehdy když by auto už nestíhalo na planetě transformerů tak by se přidal k normálním autu transformer a to hrnutím a pohonem koly společně a auto by  se chovalo jako při použití dusíku tedy by dávalo velké kopance do zad.Takto by srovnal řidič na planetě Závodníků pro všechny tempo a byl plně konkurenceschopný a dokázal i auta porážet .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dvou okruzích pro Japonsko.V Japosnku jsou auta připojeny na družici a mají auta zablokována na 160 k/h a mohli by jezdit pouze na okruzích.Auta jsou kontrolovány.A proto bych chtěl postavit dva okruhy a to na Japonském území a to u Tokia.Dva okruhy bych platil já ze své kapsy.Takto by se mohli postavit další okruhy vedle okruhu Suzuka  a mohli se zde jezdit Moto GP a Formule 1.Tyto okruhy by byli úplně jiné než jinde na světě  tedy by se jednalo o úplné originály na světě tedy planetě Zemi a také na planetě Závodníků.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Bohatýách a jejich pohonu vodíkem.Zde by si mohli dovolit zaplatit vysoké ceny za výrobu vodíku a tak by zde byla početná skupina aut jezdící na vodík tedy zhruba 50 procent lidí kteří by používali jako pohon svého auta vodík.Vodík je náročný na výrobu a je drahý na výrobu proto se dnes bere jako varianta elektromobilita.V budoucnu bude velké procento aut elektrických oproti autům se spalovacím motorem.Vodík je ovšem použitelný proto bude na planetě Bohatých používán v hojné míře.Vodík bude plně bezemisní což bude jeho priorita.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o krásných ženách a jejich nutnosti používat deodoranty .Existují krásné ženy které na toto zapomínají a proto je třeba je informovat že si tak nedělají dobrou reklamu.Holky které jsou šikovné tohle nevědí  a v malém procentu nepoužívají deodoranty a proto je jejich zápach na to že jde o dámy příšerný.Tedy pach potu je nepříjemný na potkání.Já osobně tomu říkám že tento člověk je jako opičí pavilon.Každá žena musí na toto dbát jinak se nebude dobře cítit a to cítit se čerstvě což je pro ženy v dnešní době  a dobudoucna pro ženu velká škoda že na sebe nemyslí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o zákonech na planetě Sexu pro všechny.Věc se má tak že ženy budou muset vonět a také i muži ,dále nebude moci vstupovat do sexu mezi lidmi třetí člověk  pro nerušený sex.Gangbangy budou muset být předem oznámeny a nebudou do nich moci vstupovat lidi kteří se nezaregistrovali.Při hromadné masturbaci nebudou moci v tomto aktu být rušeny muselo by se zde zdravit tak jako Pěkně prcám atd..Pokud bude řídit na planetě zemi žena tramvaj a muž jí osloví a požádá o sex tak jí bude muset slušně pozdravit a to buď:Pěkně prcám nebo Ať prcá a podle sympatii by s ním začala souložit kdy by řídila a vystrčila zadek a mohl tak muž provést pěkný sex plný adrenalinu což bude pro existenci prioritní tedy adrenalin ale co je nejhlavnější bude to respekt který na této planetě bude vládnout.              

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o selfie pořízené na měsíci a to s měsícem za zády.Tedy by se natočilo auto nejlépe SUV předním oknem k planetě Zemi a pak by se mohlo dát selfie se planetou Zemí za zády kdyby se vytočili dva lidi k oknu a vyfotili tak selfie s planetou za zády.Mohlo by se tak dít když by auto jelo na měsíc jen tak na výlet.Tedy denně by jezdilo na měsíc autonomně a to ve dvou směrech tedy ve vzduchu by byli dva směry jen na měsíc a druhý z měsíce vlevo.Transformeři by tak měli na měsící svojí Rychlou Záchrannou službu proto aby nemuseli létat z planety Země.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o záclonkách které by byli u aut SUVneprůstřelné.Šlo by o to že když by bylo okno otevřeno tak by zde byli jedny záclonky.Tedy záclonky by zastoupili funkci neprůstřelného skla a to tehdy když by chtělo řidič vyvětrat vzduch a provést evakuaci vzduchu.Tedy záclonky by mohli mít luxusní sedany ,SUV ,supersporty a hotrhatche .Všechny tyto vozy by zde měli záclonky když by bylo otevřené okno a  bylo by potřeba zastoupit neprůstřelná skla která by mimochodem byla tlustá 2 centimetry a pokryta pancířem který by byl neviditelný.Záclonky by byli z neprůstřelného materiálu jako mají neprůstřelné vesty.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o sedanech a jejich neprůstřelných záclonek.U Sedanu by u těch více luxusních jako je RR Phantom byli záclonky vyměněné za neprůstřelné které by byli z tkaniny použité u neprůstřelných vest tedy by záclonky s neprůstřelnou variantou byli na bázi neprůstřelných vest.Okénka by byli samotná neprůstřelná se tloušťkou skel 2 centimetry s pancíře který by odvracel střelné náboje a byl při tom neviditelný.Tedy sedany by měli ochranu i při tom když by potřeboval člověk vyvětrat kouř od marihuany a nebo od cigaret.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hothatchých a jejich záclonkách které by byli neprůstřelné.Jednalo by se o stejnou tkaninu jako u neprůstřelných vest .Bylo by to v době kdy by šéf seděl vzadu a tak by mohl kouřit trávu,doutníky nebo cigarety a proto by šéf jezdil tak že by větral a musel větrat.Okna by bylí neprůstřelná s pancířem který by byl neviditelný a to na všech oknech jako čelní sklo boční okna ve předu a boční oka vzadu a zadní okno by bylo kompletně z pancíře který by byl neviditelný a pocítitelný.Tedy při větrání by sloužila k ochraně řidiče a cestujících a tyto záclonky by měli stejnou funkci jako u skel tedy neprůstřelné.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionu ve věci jeho neprůstřelných záclonek .U kamionu by byli záclonky s většími rozměry pro velká boční okna.Tedy pokud by řidič pokuřoval tak aby neměl kabinu od kouře tak by větral a proto by zde byli záclonky neprůstřelné.Jednalo by s eo tkaninu a technologii proti střelbě jako u běžných neprůstřelných vest.Skla by byli neprůstřelná a tlustá 2 centimetrů což by znamenalo 100 procent v ochraně proti každé střelné zbrani a proti granátometům také.Každá střela by byla účinná ovšem u kamionů by neměl nikdo šanci.Proti granátometům by zde byli okna z pancíře a neviditelná a tak by odolala i granátometům.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dodávkách jejich neprůstřelných záclonek.Věc se má tak že by v případě kdyby řidič dodávky větral tak by musel mít záclonky které by byli neprůstřelné.Okna u dodávek by byli 2 centimetry tlusté a nepustili žádnou střelnou zbraň a také i granátomet protože by okna byli z pancíře neviditelné.Dodávky a všechny auta by byli celé z pancíře a tak by měli smrštěnou vrstvu pancíře bez ztráty na kvalitě a ta by chránila i místa mimo okna tedy by byla dodávka byla plně neprůstřelná.Každý transfromer který by měl pocítitelnou vrstvu okna ovšem neprůstřelnou a tak by cítil každého homara který by skončil na okně a podle toho by auto samo umývalo okna.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dvojkole s dvěma lidmi za sebou.Věc nemá tak že by se mělo ponechat kolo jako transformera.Mohlo by najet i 1 milion kilometrů a vždy by jelo jako transformer tedy jen s pohonem koly bez hrnutí.Mělo by jít o dobré svezení dvou lidí kdy by samozřejmě řídil ten kdo by byl vepředu tedy by mohl používat i blinkry a dvojkolo by mohlo jed až 35 km/h na stezkách pro cyklisty i na silnici tedy okreskách a to v jednom nebo ve dvou jezdcích.Kolo jako transformer by bylo dokonalé a mělo by plyn na pravé straně řídítek kdy  by přidával plyn jako u motorek a brzdil by jako skůtr tedy oběma páčkami na obou stranách.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o omezovači rychlosti a to u dvojkola.Dvojkolo by měli permanentně omezovač  rychlosti na 35 km/h protože více už by bylo netříditelné protože stabilita se drží u dvojkola mnohem obtížněji a zpravidla je to neříditelná verze proto dvojkola jak konvenční stroj jezdí pomalu nemůžou jezdit moc rychle protože se zde špatně drží rovnováha což je prioritní věc ovšem u dvojkola při rychlosti například 25 km/h je kolo ovládáno díky odstředivé síle a tak může být ovládáno dobře na 35 km/h zpomalit na 0 km/h bez nejmenšího problému.Tedy ovládání dvojkola by do 35 km/h bylo bezpečné a důmyslné.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dvojkole které by umělo létat.Tedy dvojkolo by bylo takové že by vzneslo do výšky 1 metru nad vozovku a dvojkolo by bylo ovládáno hrnutím vpřed a hrnutím vzad.Provoz by byl možný pouze na cyklistických stezkách tedy zonách pro kola a zde by mohli létat dvojkola.Transformeři by dokázal jezdit 35 km/h a to byl strop.Jeden metr by byl dostatečný pro provoz na komunikacích.Zvedání a létání by bylo možné provozovat i celý den a to 1 milion kilometrů.S baterii kde by byl zdroj transformerů  a to pod kolem.Rekuperace a obnova energie by byla díky pohybu kol,brzd ,foukání větru a nebo sluneční svit nebo pouhé světlo.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vládě v České Republice.Vláda se a Preimerem Andrejem Babišem  v roce 2021 20.května je vládou která je spolehlivá a vždy reaguje na problémy s koronavirem a vytvářelo výborné restrikce.Andrej babiš chce vše nejlepší pro občany České republiky a chce je ochránit proti covidu 19.Dokázal zajistit spoustu vakcín pro Českou Republiku a udělal maximum že zajístil pro  Českou Republiku roušky testy ,obleky.Dá se hovořit o tom že pan Babiš zvládl tuto situaci výborně kdy vyměňoval ministry Zdravotnictví a to  celkem třikrát .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech které by dostali hlídače ve funkci dvou transforrmerů když by řidič spal.Kamion by mohl vozit hlavně a jedině drahá auta jako Ferrari.Dva transformeři by mohli být Ferrari 812 Competizione každý v jiné barvě.Tedy by drahá auta jako Mercedesy nebo M kové BMW nebo Ferrari 458 Italia jako například takto se v Anglii normálně převáží kamionem drahá auta.Tedy 812ky by jezdili na sedadle spolujezdce ve velikosti 2 metry a 100 kilogramy a druhý robot by byl vzadu tam kde se běžně spí.Každý transformer by měl během celé doby kdy by řidič spal dva transformery které by hlídali auta a uchránili drahá auta a SUV nebo sedany nebo Hothacthe.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o SUV a to drahých SUV jako Lamborghini Urus,nebo Bentley Bentayga,nebo RR Cullinan,nebo Range Rover Velar nebo VW Touareg 2021.Tedy věc se má tak že by měli tyto kola jako maximum 24 palců což by znamenalo že bude pekelně rychlé a to hrnutím a pohonem koly samotnými.S rozměrem 24 palců by to znamenalo že čím větší kola tím větší síla a s tím spojená vyšší rychlost.Každé ze zde vyjmenovaných SUV by mohlo mít 24 palcová kola a mohlo být pekelně rychlé.Například SUV Lamborghini Urus by zrychlovalo na 100 km/h za 2,5 sekundy a mohlo jed v maximu od 320 až 350 km/h.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o supersedanech a jejich kolech.Tedy pokud bude mít sedan 23 palcová kola tak bude pekelně rychlé.Šlo by to u aut jako RR Ghost,Mercedes S 65 AMG 2021,nebo Bentely Mulsanne,BMW 7,Audi S8 2021 nebo Aston Martin Rapide.Tedy od kol s rozměrem 23 palců by vytvořili z auta raketu se zrychlením na 100 km/h za 2,5 sekundy a jelo v maximu 320 až 350 km/h.Pokud necháme auto nastavené na transformera tak bude auto hrnout jako Formule 1 a protože půjde u auta u kterého půjde snížit hmotnost tak bude se chovat jako motokára a pokud bude auto dobře odlehčeno bude fungovat dokonale a bude i bezpečnější když auto bude hrnout s lehčím autem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o supersportech a jejich kolech ve velikosti 22 palců Tedy výkon se odvíjí od velikosti kol.Tedy supersporty by měli mít a mělo by jim stačit mít rozměr kol 22 palců.S 22 palcovými koly bude supersport dokonalý a dokonale rychlí.Díky 22 kám bude supersport dostatečně rychlí tedy zrychlí na 100 km/h za 2,5 sekundy a v  maximu pojede 350 km/H tedy každý supersport bude mít tyto parametry minimálně.Dvaadvacítky budou pro tuto dynamiku dostatečné kdy auto bude hrnout vpřed a vždy bude nejrychlejší co mu kola dovolí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o 20 kách kolech u hothatchů.Dvacítky kola budou moci hrnout autem maximálně jak to půjde a také budou točit kola vpřed sebou samým.Kola budou u hothatchů znamenat zrychlení z 0 na 100 km/h  za 2,5 sekundy a maximální rychlost 320 km/h,samozřejmě bude potřebovat hothatch dobrý aerodynamický bodykit ,aerodynamické štítky a velké hliníkové křídlo zasahující od dveří až nad dveřě.Každý bodykyt bude potřebovat přilnavost a velkou váhu přítlaku aby byl jako supersport a měl dokonalou přilnavost a přítlak .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o anténě u choperů pro chytání televizních programů.Choper by měl anténu pro chytání všech programů a  zobrazovaných programů na dysplaji.Choper by měl anténu a mohl chytat kdykoliv televizní programy a mohl mít i O2 TV která dokáže zobrazit každý program zpětně tedy týden zpět.S touto funkcií by byl choper dokonalý a uměl dokázat zprostředkovat každý program a to živě nebo zpětně jeden týden zpět.Na televizi by se mohli za jízdy dívat jen spolujezdci a to s reproduktorem ve přilbě.Chopery jsou jediné motorky které slibují televizi a to kvůli jejích velkosti a jejich luxusu .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o českých třech úpravách u českých aut.Tedy první je Škoda Superb Laurin a Klement ,dále u Škody Kodiaq RS  a Škoda Octavia Laurin a Klement.Tyto vozy by byli v jednom voze ze tří vozů.Mohl by být každý vůz od těchto úprav.Laurin a Klement je luxusnější verze daného modelu a znak RS je sportovní divize Škoda Superb od Lautrin a klement má luxusnější interiér a také luxusnější kola,a Octavia Laurin a Klement je také luxusnější a má luxusnější interiér e luxusnější kola a je to lepší auto.A divize RS je Kodiaq s výkonem 240 koní což je pro Kodiaq RS dostačující.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vlaku značky Kawasaki.Vlaky značky Kawasaki budou mít možnosti pro vlakovou dopravu a to rychlovlaky.Kdy budou moci jed i 400 km/h.Měli by být používány ve Španělsku a nebo v Japonsku kde jsou rychlovlaky zavedeny.Byli by to transformeři tedy nejsilnější transformeři na světě a mohli by pracovat zadarmo kdy by měli od lidí respekt a to by transformerům stačilo.Řidiči vlaků museli mít větší platy tedy od 600000 korun proto aby měl transforemr respekt k řidiči.Každý transformer Kawasaki by uměl táhnout vagony pro rychlovlaky rychlostí do 400 km/h a byl by dokonalým strojem pro rychlovlaky.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autobusech značky Kawasaki.Kawasaki jako autobusy by byli luxusní tedy v kůži a uměli by jezdit do 120 km/h což by stačilo pro hbitý provoz autobusu řízeném řidičem a nebo transformerem podle toho co by se nastavilo.Autobusy Kawasaki je důmyslný  nápad kdy Kawasaki dokáže vytvořit dost slávy a dokáže u motorek vytvořit náležitý respekt ať už starou Kawasaki ZX 12 R nebo novou Kawasaaki Z 1400 což je lokomotiva na dvou kolech.Každá Kawasaki je dokonalá a to od roku 2018 kdy starší mají divném motory které jsou výbušné.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autobusech Honda.Autobusy Honda budou také velmi žádané.Autobusy Honda budou dokonalé luxusní s koženými potahy,televizí,DVD a toaletou.Motocykly Honda jsou skvělé stroje kdy je například Honda Goldwing,Honda CBR 1000 RR Fireblade 2008 což je nejlepší motorka na světě v hnědo žluté barvě a další je Honda Fireblade 1000 RR 2021.Tyto motorky jsou luxusní a dokážou rychle dosahovat vysokých rychlostí a mají skvělí krouťák z 50 km/H na 250 km/h kdy je tam motorka během pár vteřin.Jedná se o bombarďáky nejvyššího kalibru.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o srazech trasnformerů a jejich možnosti nechat se umýt od hasičů díky hadicím které by si hasiči vyndávali.Tedy pokud by viděli zabahněné SUV Lamborghini Urus atak by mu nabídli že by ho umyli.Hasiči by tedy po souhlasu začali stříkat plným proudem na SUV ze všech stran a kdy by byl Urus dokonale umyt ze všech stran díky silnému proudu pod který by se neudržela žádný nečistota.Šlo by o dva hasičské vozy kdy by jeden stříkal pěnu a ostříkal by celé SUV a pak by ho opláchly cisterny s vodou a tak by došlo k dokonalému výslednému vyčištění vozu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Toyotě Yaris GR a jejím výkonu 500 koní.Šel by použít motor z Toyoty Supry nové generace nebo nechat nakoňovat motor z Yarisu GR silnými turby Garett a tak by měl Yaris 500 koní.Yaris je vyroben tak aby zvládl 500 koní kdy jeho zadní kola mají velký rozchod a podvozek je na 500 koní stavěný.Je to šílené auto které jde opatřit výfukem od Milteku a jde obědnat i bodykit na Yarise GR.Yaris je krásné auto které si 500 koní zaslouží a musí si vystačit s motorem protože s koly z GR nejde dosáhnout 20 palcovými vyšší rychlosti protože dvacítky se sem nevejdou.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o pichlé gumě u kamionu a jeho automatickém zvednutí do výšky 1 metrů kdy by se zvedl s návěsem a mohl pokračovat po ose ve vzduchu kdy by pouze hrnul vpřed a vzad kdy by kamion byl řízena tak že by sešlápnutí plynu znamenalo jízdu v před a brzda by znamenala zastavení kolosu kamionu.Musely by jet opatrně a to do 70 km/h pro maximální bezpečnost.V případě většího klidu by mohl řídit kamion sám a to do 80 km/h.Kamion by nabídl adrenalinovou možnost jak dopravit kamion do cíle a mohl tak poskytnout variantu jízdou ve vzduchu 1 metr nad zemí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o supersportech a jejich píchlé gumě.Věc se má tak že pokud by u supersportu pichla guma tak by se auto autonomně zvedlo do výšky 1 metr a to tak aby to řidiče a posádka věděla a aby se nelekly a mohli to očekávat.Transformer by musel letět ve výšce 1 metr při píchlé gumě tehdy by neblokoval jízdní pravý pruh výměnou za další gumu a tak to by dojelo do cíle tedy guma by byla pichlá a auto by letělo maximálně 80 až 100 km/h v tomto stavu.Transformer by se tedy postaral o situaci kdy by se pichlá guma a mohla by se tak s celým autem vznést do vzduchu a letět vzduchem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o SUV a jeho pichlé gumě.SUV by v případě že by zaregistrovalo pichlou gumu tak by zvedla auto do vzduchu do výšky 1 metr a byla poháněna hrnutím vpřed a vzad.Při stlačení plynu by se SUV rozjelo tak by mohlo zpomalit hrnutím vzad což by bylo dokonalé citlivé stejně jako brzdy konvenční s kotouči.Auto by tak mohlo bezpečně cestovat rychlosti do 100 km/h.Takto by doletělo do cíle a pak by řešil pneumatiku a její výměnu nebo opravu.Auto by ve vzduchu dokázalo brzdit brutálně tady pokud by ho řidič zašlápnul tak by auto zastavilo na fleku.

 

 

Na obrázku je Ferrari 812 Competizione.