Jdi na obsah Jdi na menu

Program sto- 1

nyd_koenigsegg_jesko_resized.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o technicky nejlepší a designově krásné motorky.Věc se má tak že dnes jsou nejhezčí Ducati a to modely Panigale proto by se použil design z Ducati V4 Superleggera a motor by měla z BMW S 1000 RR a jako gumy by měla závodní slicky a brzdy by byli Brembo.Toto by byla konvenčně nejlepší motorka s konvenčními díly tedy by to nebyl transformer.Tato motorka by šla koupit v obchodě s transformery a to za cenu okolo 700000 korun.Ducati a BMW by spadal pod křídla Volkswagenu tedy Ducati už pod křídla spadá a BMW by následovalo.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o topení u motorek a to zvlášť u superbiku.Tedy by měli výdechy jako u aut a to za řídítky po stranách displaye.Teplota by šla v konvenčním provedení použit z teploty motoru a u transformera by to bylo nezávislé topení bez potřeby teplého zdroje.Teplota by mohla být nastavena do teploty 28 stupňů.Každá motorka by mohla používat této možnosti,tedy na podzim by se mohli motorky používat s topením kdy by teploty byli okolo 14 stupňů celsia.Tedy choperry,naháče,maxiskůtry,supermota by mohli mít také topení které by zahřívali podle nastavení nohy nebo jen ruce a hruď.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vlacích Zenvo.Vlaky by měli u lokomotiv design Zenva ST-1 nebo TS-1 které jsou až na maličkosti stejná auta a odlišuje je hlavně jiné křídlo které se naklání nahoru a dolu po stranách.Zenvo by mělo vlak připomínat tedy hrany s DNA Zenva by byli na stejné úrovni.Zenvo je auto které s výkonem 1100 koní konkuruje Bugatti Veyron.Zenvo je krásný vůz který jde použít pro design vlaku.Vlaky by mohli dokonce přijímat licenci kterou by platil Státní úřad pro dopravu a výška ceny by  byla na 5 miliardách korun což by stačilo na vývoj nového SUV od Zenva.Tedy Zenvo SUV ještě chybí a proto je třeba se na něj zaměřit .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o nejkrásnějším zvuku u aut.V této disciplíně hraje hlavní roly Ferrari Mansory Stallone které je šílené už na volnoběh.Další auto je Lamboprghini SVJ který zní jako pila a má nádherný zvuk zároveň a dalším adeptem je Mercedes Mclaren SLR který má zvuk jako muslecar.Tyto auta si to rozdají o první místa spolu s dalšími.Vždy se bude hodnotit volnoběh a jeho krása a dále se bude hodnotit vytáčení motoru.Každý vítěz této disciplíny bude dělat dobré jméno automobilce od které bude pocházet a získá respekt který bude automobilce stačit a proto bude mít tato soutěž svůj smysl .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motocyklech a jejích zvucích a jejich hodnocení krásy zvuku.Mezi favority patří Ducati Panigale V4R ,nebo BMW S 1000 RR 2020 nebo Honda CBR 1000 RR 2020 nebo Suzuki GSX-R 1000 2020.Toto jsou motorky s nejhezčím zvukem a proto je třeba počítat s tím že půjde o favority.Většinou by šlo motorky s laděnými výfuky.Bude se hodnotit volnoběh a jeho zvuk a dále motor vytáčený do omezovače.Ten kdo by dostal nejvíce bodů by vyhrál a stal se králem v disciplíně krásy zvuku z výfuku u motocyklů.Motocyklová značka která by vyhrála by získala respekt na kterém by si určitě zakládala.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hanlivém slově a to je slovo negr.Věc se má tak že slovo negr by bylo trestný čin.Za tento čin by se chodilo na 6 měsíců sedět což by stačilo na nápravu daného člověka.Pokud by neměl člověk černé rasy nahrávací zařízení tak by šlo použít kamer z bankomatů,průmyslových kamer a nebo městských kamer kde by byl i zvuk.Celá síť by byla živá tedy internet kde by všechny kamery byli,by mohl zpětně vše dohledat.Tedy takto by zmizelo slovo negr ze slovníků lidí a lidé by se respektovali.Uvést v zákon zákaz říkání slova negr je důmyslné a chytré protože je hlavním problémem rasizmu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hanlivém slově cigán.Slovo cigán je hanlivé a zlé podobně jako negr a proto musí zmizet ze slovníku všech lidí a toho by se dosáhlo tak že by se uzákonil zákaz slova cigán.Za vyřčení slova cigán Romovi by se chodilo na půl roku do vězení.Nejde o omezování svobody slova ale jde o slušnost která musí v nové realitě fungovat a proto bude slovo cigán odstraněno ze slovníku lidí a pokud by slovo dané osobě řekli po trestu 6 měsíců tak by šel sedět na rok.Slovo cigán je ohavné a je v něm nenávist a proto je důležité ho odstranit.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autech a to nejlepších se vzduchovým podvozkem.Tedy nejlepší auta jsou od 3kového Golfa přes 4 Golfa až po sedmého Golfa,u Audi by to byli Audi A1,RS5,RS6,RS7,S8 nebo R8 nebo TT.U BMW by to bylo BMW M3 2020 a M4 2020,jako další by šlo o Opely tedy všechny Astry,všechny Opely Corsa a všechny Opely Adam.Dále by šlo o Leony od roku 2016 které jsou nádherné.Vzduchový podvozek dodá autu krásu která je nejdůležitější tedy to že si auto lehne na zem.Jedná se důležitou úpravu která nesmí u pořádného showcaru chybět

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tuningu a vzduchových podvozcích u kamionů.Dnešní kamiony jsou tuněny tak že o tom nemáme ani představy.Jsou zde velké vzduchové podvozky ,airbrushe ovšem vzduchové podvozky jsou skoro na každém kamionu což vytváří krásu zvlášť ze předu kdy kamion leží.Jedna věc ovšem není dokonalá a to že kola nejsou schovaná nebo s lemy ale jsou celá vidět.Tedy v tomto jsou auta na vzduchu lepší než kamiony ovšem kamiony jsou dnes na srazech kamionů překrásné se složitými airbrushi a hlavně jsou na zemi přední částí což je nejlepší.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o nevěstincích a o jejich zvýšení platu prostitutek se změnou.To je také důležitá věc protože po změně budou nevěstince odvádět daně a tak budou prostitutkám účtováno i deset tisíc za hodinu tedy za noc si muže žena přijít na 50000 korun plus 200000 za měsíc za práci.Tedy pokud by to ženu bavilo mohla by pracovat jako prostitutka.Platové podmínky by byli dostačující a tak by toto řemeslo nezaniklo.Jsou ženy které tuto práci dělají protože je prostě baví což bude důležité pro jejich zákazníky.Žena by odváděla 10000 pro podnik za jeden den kdy by si přišla za den na 40000 korun což už je pěkná suma.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom co je důležité proto jezdit v klidu 270 až 310 na okresce.První věc je že musí mít člověk pro strach uděláno což jde navodit díky vědomí a podvědomí a jako druhá věc je být v klidu protože při rychlosti 270 km/h na okresce se člověk o klid opírá.Tedy nesmí být nervozní.Každý motorkář si musí promyslet kde toho dosáhne a díky sebezáchovným myšlenkám jako přežiju vše ve zdraví,jsem v klidu a nic mi nehrozí jsou příklady jak myslet.Každý člověk má stejné vědomí a podvědomí a proto se může na tyto jízdní výkony připravit a to každý motorkář.U mě je to talent a sebezáchovné myšlenky a proto mi to jde,ovšem já bych už takto neriskoval pro mnohé protože pro mě to byla suverenita tedy jed 270 km/h na okresce.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Audi A1 v mém tuningu.Věc se má tak že bych Audi A1 prodal 50 Centovi například za 100 bilionů a on by ji pak prodal draž jinému státu který by si vybral.Jelikož bych dal státům biliardy tak by si mohli dovolit zaplatit například 10 biliard korun.Takto by to bylo u všech aut které bych vytvořil tedy prodal je 50 Centovi a ten by se postaral o jejich zpeněžení v biliardách korun.Peníze od 50 Centa bych věnoval na charitu a různé pomocné společnosti.50 Cent by měl jako automobilový Boss v budoucnu Škody Auto možnost prodávat auta za biliardy a ty by si mohl ponechat.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o akceleraci z 0 na 100 km/h  a to ze země do vzduchu.Tedy superbiky jako Ducati V4 Superleggera ,nebo BMW S 1000 RR,nebo Honda CBR 1000 RR,nebo Suzuki GSX-R 1000 by mohli soutěžit ve zrychlení na 100 km/h a to tak že by se používala družice tedy přes satelit.Takto by to bylo možné při zrychlení ze země do vzduchu změřit zrychlení a to s největší přesností.Dalo by se očekávat tempo od 2,4 do 3 sekund.Jelikož by byli motorky transformeři tak by měli stejné schopnosti kromě hmotnosti motocyklu.Na každém motocyklu by byla přítomnost jezdce člověka a tak by záleželo také na nízké váze okolo 50 až 60 kilo.Jezdec by byl podmínkou pro tyto soutěže.Ten kdo by vyhrál by vytvořil automobilce respekt který by byl pro každou značku prioritní.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Humoru a planetě Závodníků všech druhů a planetě Tuningu a to o čtyřech barvách na semaforech.K Zelené ,oranžové a červené by přibyla modrá.Modrá by byla druhá nad zelenou.Tedy takto by se nestartovalo na semaforech na oranžovou ale muselo by se přes modrou na spuštění zelené.Tedy by se tak startovalo na Zelené a to až po zhasnutí modré barvy.Je to důležité pro přesnost startu.Tyto světla by se používali i na Formuli 1.Každý semafor na těchto planetách by měl čtyři barvy a byl spolehlivým náčením pro planety které jsou stvořeny pro auta.Tyto planety jsou stvořeny pro čtyřbarevné semafory a ostatní planety jako planeta Země nebo planeta Hip Hopu by měli semafory trojbarevné.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o KFC ,Mcdonaldech a Burger Kingu.Věc se má tak že by měli fungovat 24 hodin denně.Nyní jsou otevřeny buď do desíti nebo do 4 a otevírají v šest.Tato věc se musí změnit protože Mcdrive a Drive thru budou potřeba v každou hodinu a pokud budou mít lidé peníze tak budou Mcdrive nebo Drive Thru hojně využívat.Ovšem budou otevřeny i vnitřní klimatizované prostory a lidé si budou moci objednat buď přes kiosek nebo u pokladny.24 hodinový provoz je určitě dobrý a také potřebný a proto se také zavede.Jelikož budou všechny tyto tři fastfoody moje tak nastavím otevírací dobu já bez potřeby jakékoliv rady.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o závodech Koenigseggu Jeska a Bugatti Chiron Longtail.Závody by probíhali na známém okruhu Ehra Lessien kde dosáhl rekordu 490 km/h Bugatti Chiron Longtail.Zde by si to mohli rozdat jak Koenigsegg Jesko tak Bugatti Chiron Longtail.Mohla by se zde vyzkoušet maximální rychlost u obou aut a také to kdo dojede do cíle dříve po druhém zahřívacím kole.Koenigsegg by patřil pod VW později Škodu a proto by mohli být závody povoleny.Samotného Koenigsegga by na Ehru Lessien nepustili protože by nepatřil pod Škodu a proto by byl brán jako konkurence.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Ehra Lessien a tentokrát pro motorky.Byl by vyhrazen den a čas kdy by se mohli zkoušet maximální rychlosti u moto tedy bez omezovačů.Dá se počítat s tím že Ducati V4R by mohla dosáhnout 330 km/h ,Suzuki Hayabusa také 330 km/h a BMW S 1000 RR by mohlo dosáhnout 330 až 340 km/h a nejrychlejší by byla Kawasaki H2R,poslední motorka z výkroje všech moto by byla Honda CBR 1000 RR 2020.Zde by se mohla vyzkoušet maximální rychlost u všech superbiků a to bez omezovače tedy reálná rychlost jakou konvenční motorky která by jela na doraz a maximum otáček na šestku.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o zákonu který by vydala Afrika a to o tom že zvířata nesmí žít ve volné  přírodě.Pokud se tak stane tak veškeří sloni,žirafy ,nosorožci,mroži,gazely a zebry včetně pakoňů ,krokodýlů nebo nosorožců budou muset být umístěny do Zoologických zahrad po celém světě protože místa pro výstavbu Zoo na světě jsou mraky a proto by se zde umisťovala zvířata která byla vyjmenována a zde by měli zvířata své nové útočiště.V pohodě  v klidu by se zvířata mohli chovat v zajetí po celém světě a Afrika by byla od zvířat vyčištěna a mohla by sloužit pouze lidem a to ve všech Afrických státech.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vyhřívaných sedačkách u superbiků včetně heftů tedy řídítek a madel.Tato možnost by se naskytla u každé motorky tedy u Choperrů,Supermot,naháčů a maxiskůtrů.Každá sedačka by měla 3 polohy úrovně teploty.Tato věc by byla jezdci na superbiku na podzim vřele přijata a i vyhřívané hefty by přišli vhod.Takto by bylo cestování na superbiku pohodlnější a stačili by jim letní rukavice a vyhřívání sedačky by se také dobře přijalo a proto budou v budoucnu existovat superbiky a všechny druhy motocyklů s vyhřívanými hefty a vyhřívaným sedadlem a to i pro spolujezdce.Člověk by tedy vydržel na motocyklu déle v teplotách okolo 15 stupňů celsia.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o nákupácích na planetě Studentů.Věc se má tak že by zde mělo existovat 200 obchodů a všechny by byli s knížkami.Tedy lidé by si mohli vybírat v jakém jazyce by knihy byli a od toho by zde bylo tolik obchodů.Tedy například v angličtině by zde bylo 10 obchodů,českých 5 obchodů a 5 španělských obchodu se španělskými knihami.Dále by zde byli německé obchody také Japonské ,Čínské nebo Slovenské.Úřední mluva by na planetě Studentů byla angličtina a tak by si obyvatelé planety Studentu kteří by byli němci mohli kupovat knihy ve svém rodném jazyce což by bylo důmyslné a chytré.V nákupních centrech by si každý našel to svoje a ve svém rodném jazyce.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hasičácích v supersportech.Věc se má tak že by měli být hasičáky povinou výbavou u supersportů.Tedy například Lamborghini Aventador SV který nemá hasičák by potřeboval doplnit do výbavy hasičák větších rozměrů které stojí okolo 5000 korun.Další auto by bylo Bugatti Divo a další Bugatti Chiron Super Sport  300+ Longtail.U těchto aut je hasičák důležitá věc kdy při požáru dokážou uhasit celý požár.Je důležité si požáru všimnout brzo protože úroveň hluku je u Aventadoru minimální.Také Lamborghini Gallardo LP-560-4 je tak tiché že je zvuk výfuku tímto interiérem minimalizován.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vodě v autě pro uhašení požáru.Tedy u transformerů bez motorů by mohl být místo motoru rezervoar s vodou a z toho by se v případě požáru hasil tento požár a to buď z venku nebo v interiéru.Tedy by šlo o stejný systém jako při hašení v domech jen v autě.Kohoutky ze kterých by šla voda by byli zajížděcí jako soška Spirit of ecstasy u Rolls Royce.Stejně by tomu bylo u venkovního hašení.Tedy do rezervoáru by se vešlo takových 50 litrů což by stačilo pro samouhašení vozidla.Tato funkce je důmyslná a chytrá a dokáže předcházet větším požárům.Jde o další technologii transformeru.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o samouhašení kamionů.Věc se má tak že v případě kamionu by byli transformery a tak by místo motoru mohl být rezervoár s vodou a to s 200 litry vody.Kamion by uměl uhasit vnějšek kamionu a měl by umět hasit i interiér.Tedy kamiony by byli zajištěny ve věci samouhašení a mohli se uhasit sami bez asistence hasičů.Jen pokud by se požár rozrostl tak že by nebyl zvládnutelný tak by byli potřeba hasiči.Tedy při rychlém uvědomění si že kamion hoří tak by hasicí systém mohl  zafungovat a požár uhasit.O ohni by informoval transformer a tak by upozornil na to že se bude hasit.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autobusech která by byla jako kamiony transformer a konvenční autobus.Začali by hořet vždy konvenční autobusy a tak by měli na místě zasahovat hasící přístroje kdy by se aktivoval transformer který by upozornil na požár a upozornil na to že se bude hasit.Každý autobus by byl pod motorem vybaven rezervoárem které by mohlo pojmout 200 litrů vody.Hasilo by se z vnějšku a také v interiéru i při účasti cestujících.200 litrů bude stačit pro uhašení autobusu z vnějšku i zevnitř a nikdy by nehrozilo žádné nebezpečí všem cestujícím.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Motorkářů a o jejich pravidlech.Věc se má tak že by měli mít všechny motocykly zelené blinkry.Zelené blinkry by byli dokonale čitelné protože by se jednalo o ledky.Jednalo by se o přední blinkry a zadní blinkry.Tedy například Ducati Panigale V4R,nebo BMW S 1000 RR 2020 nebo Honda CBR 1000 RR 2020 by byli motorky které by měli povinně zelené blinkry.Jednalo by se o exkluzivitu pro planetu Motorkářů tedy zelené blinkry by byli krásné zvlášť v noci.Na jiných planetách by byli světla konvenční tedy oranžová.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o zadních světlech na planetě Motorkářů.Mělo by se jednat o zadní světla u motocyklů.Světla by byli v modré barvě.Tedy modrá světla by dodali na motocyklech na exkluzivitě a byli krásné zvlášť v noci nebo večer kdy by vytvářeli krásnou hru světel.Modrá barva by byla i na brzdových světlech.Tato věc by zkrášlila celou planetu Motorkářů.Tedy jinde než na planetě Motorkářů by tato modrá světla nemohli být protože by to byla věc exkluzivity a patřila pouze planetě Motorkářů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o blikajících značkách na benzínky tedy upozorňovací značky které ukazují že bude následovat benzínová stanice a to proto aby se nezapomínalo tankovat a pokud by se dostali do kolony tak aby jim nemohl dojít benzín nebo nafta.Proto by existovali blikající oranžovou barvou návěsti a upozorňovali na benzínku pro doplnění benzínu.Tato možnost by byla možná na všech planetách tedy planetě Zemi nebo planetě Popu.Blikající značky by ve dne svítili silně a v noci nebo večer by se blikání značek ztlumilo proto aby zbytečně neoslňovali.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dynamických světlech u motocyklů.Věc se má tak že by světla na motocyklech tedy blinkry blikali ze strany na stranu a to opakovaně tak jako u dnešních aut.Tedy bylo by to u předních blinkrů tak u zadních a to u všech motorek.Tedy Chopery ,supermota,naháče nebo maxiskůtry.Celý motorkářský svět by začal používat dynamické blinkry a měla by to být bezpečnější varianta protože více komunikuje s řidiči jedoucích za tímto motocyklem.Dynamické blinkry by byli dokonalým systémem kdy by zostřovala pohled na motocykly s dynamickými blinkry.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dynamických světlech u čtyřkolek.Věc se má tak že čtyřkolky můžou jezdit po okresních komunikacích a proto by potřebovali dynamické blinkry.Opět by šlo o světla svítící ze strany na stranu a to opakovaně.Zvlášť večer by dynamické blinkry prokoukly a zvýšili by viditelnost a bezpečnost u každé čtyřkolky.Čtyřkolky by jezdili i po plážích kde by také používali blinkry a to ve dne a v noci.Tedy například Yamaha Raptor by mohl využít dynamických blinkrů a proto by mohl díky jak předením tak zadním dynamickým  blinkrům působit bezpečněji.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dynamických blinkrů u autobusů.Dynamické blinkry jsou něčím co neexistuje a proto je třeba zavést dynamické blinkry u autobusů.Zvlášť večer by se jednalo o pěknou podívanou při které by blinkry svítili ze strany na stranu v jednom směru a to pořád opakovaně.Busy by byli bezpečnější a ukazovali by zajímavěji blinkry a to tak že by to nebylo přehlédnutelné.Přehlednější blinkry autobusy potřebují a to pro řidiče jedoucí za autobusem.Každý autobus na světě a jiných světech by měl dynamické světla což by bylo pro bezpečnost prioritní.

    

 

Nyní bych chtěl hovořit o Chironu Longtail a jeho větráku.Větrák je v zadní části auta s kterým přišlo Ferrari FXX 599 a tento systém vytváří větší přilnavost v zatáčkách.599 má dva větráky která vytváří tlak na auto a auto lépe sedí.Tedy větrák by mělo Bugatti Chiron Longtail a mohlo by být vozem které by lépe sedělo při vysokých rychlostech a nebo v zatáčkách.Větrák je dokonalou možnosti jak přisát auto k asfaltu.I Red Bull X1 má větrák a je nejrychlejší zatím v plánech ovšem s větrákem bude nejrychlejší .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Lamborghini Aventadoru SVJ s větrákem.Toto je další auto které si větrák zaslouží.SVJ s větrákem by se vyrobilo v továrně a pak prodávalo v obchodech transformery.Opět by s musela zaplatit licence okolo 10 miliard korun.SVJ s větrákem bude ještě přilnavější a tak bude i bezpečnější.Mohlo by se využít větráku také u jízdy na Nurburgringu a zpravení si reputace a zajet rekord Nurburgringu který mu sebralo Porsche 911 GT2 RS.Větrák u SVJ má velkou budoucnost a to jak v přilnavosti tak jistotě ve stopě.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o porsche 918 Spyder a jeho větráku.Větrák a jeho vedení by bylo po stranách motoru.Větrák by způsobil ještě větší přilnavost a auto by bylo ještě rychlejší.Větrák je budoucnost u aut kdy výří vzduch a přilepuje auto k vozovce.Ferrari je průkopníkem ovšem i jiné značky si můžou vyrobit vlastní větrák.Větráky budou pro 918 dokonalým příslušenstvím.Opět by ho musela vyrobit továrna,odzkoušet a pak pustit do světa.Opět by šlo o licenci za 10 miliard korun a pak by se mohla 918 prodávat v obchodech transformery.918 je geniálním náčením kdy zajela i rekordy na určitých okruzích na světě.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Koenigseggu Jesko a jeho větráku.Opět by větrák šel okolo motoru po stranách a vývody by byli vzadu pod křídlem u obyčejného Jeska tedy ne u Jesko Absolut.Jesko by mělo větší přilnavost a umělo by dosáhnout 500 km/h s maximální přilnavosti a jistotou.Jesko je auto které je nádherné a navíc má skvělou techniku jak je u Koenigseggu zvykem.Jesko s větrákem bude rychlejší a to hlavně v zatáčkách pro které se větrák používá.Opět by se muselo zaplatit za navrhnutí,odzkoušení a pak by mohlo auto do světa a to za licenci 10 miliard korun.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Pagani Huayře a jejím větráku.Věc se má tak že Ferrari FXX má motor v předu a větráky v kufru auta a tak se musí u motoru vzadu vymyslet jak vést větrák aby bylo auto stabilní.Tedy to by šlo po stranách motoru vzadu.Huayra s větrákem by byla hlavně bezpečnější a lepší v zatáčkách.Větrák je budoucnost proudění vzduchu a vytváření stability vozu v zatáčkách i na rychlých rovinkách.Huayra by se musela zaplatit a to licencí za 10 miliard.Za deset miliard by obchody s transformery dostali navržené auto,odzkoušené auto a mohlo jít do světa.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom aby Koenigsegg vymyslel něco s předním nárazníkem u Koenigseggu Jesko a to proto aby se při rychlosti 500 km/h nevznesl.Zatím to vypadá že by se mohl Koenigsegg proletět .Přední nárazník je nejdůležitější věc v aerodynamice a proto rovná plocha u Jeska vypadá nebezpečně a nevzbuzuje důvěru.Pokud se bude Jesko Absolut používat s nárazníkem tak jak je bude to rizikové.Musel by být nakloněn co nejvíce k zemi aby ho vzduch tlačil k zemi.Věřím že Koenigsegg ví co dělá a udělá dokonalé auto které překoná 500 km/h což si muže s Absolutem dovolit.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o letadlech která přistáli na vodě a to dopravních letadlech.Existuje případ kdy v Americe sedlo letadlo na řeku Hudson a všichni lidé přežili.Chci hovořit o tom jak by probíhala přeprava letadla zpět na letiště.Tedy letadlo by se vzneslo kolmo vzhůru a odletělo by jako transformer z řeky do vzduchu a pak na letiště.Pokud by letadlu vletěli u konvenčního letadla ptáci do motoru jak tomu bylo na řece Hudson tak by se letadlo transformovalo do transformera a mohlo letět tak že by hrnulo hmotou.Tedy havárie jako na řece Hudson by nikdy nevznikly a předešlo by jím už ve vzduchu transformací do druhého identického letadla které by byl transformer .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech a jejich stabilizaci na návěsu.Návěs by mohl mít i 10 tun a tak by zadní tři nebo dvě nápravy se uměli chovat jako stabilizace.Návěsy se stabilizací by byli o moc bezpečné tehdy aby se nedostávali do protisměru na dálnicích a vytvořili tak past pro protijedoucí vozy.Stabilizace u zadních kol je dokonalá věc která ještě chybí.Tedy každý návěs by měl stabilizaci a to v konvenčním provedení a v provedení transformera by byl kamion živý a tak by věděl jak se chovat při smyku a vyvázl by bez nejmenšího šrámku.Kamiony se stabilizací by přinesli do světa kamionů bezpečnost ,jistotu a klid.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motokárách a jejích vítězství a získaném autu.Tedy podmínky by byli takové že by museli zajet 5 krát za sebou prvním místo tedy 5 krát vyhrát a pak by mohl získat nádherné auto kterým by byl Mercedes S 600 Maybach.Tedy vítěztví pětkrát za sebou by znamenalo získat tento vůz a to navždy.Buď by ho mohl jako nový vůz výherce prodat nebo by si ho nechal a měl ho na vyjímečné události jako odvoz na ples,nebo na diskotéku nebo na maturitní ples.S 600 Maybach je ultraluxusní vůz který připomíná dokonale Maybach 62 S.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o EFormuli 1.Věc se má tak že by byli monoposty naprostými elektromobily skloubené s transformery.Transformeři by sloužili pro dobíjení baterií monopostu.Tedy hlavně v zatáčkách,na rovinkách i na horizontech nebo do kopce by se přidával transformer a dobíjel by elektromobil.Transformer by se dobíjel rekuperací elektrické energie z kol ,a všech pohyblivých dílech u monopostu jako je řízení brzdění a akcelerace .Transformer by byl pořád na 100 procentech baterie a tak by mohl dobíjet elektro Formuli neustále a to také na 100 procent.Takto by bylo dosaženo dobré agility,a rychlosti kterou elektromobil má a proto by bylo použití elektromobility v závodech Formule 1 velmi žádoucí.    

 

                

Nyní bych chtěl hovořit o automobilových bossech a jejich uličce na dálnici.Věc se má tak že auta která jsou bossy značky o kterých jsem psal tak budou moci využít uličky mezi oběma pruhy,tedy pouze auta kteří jsou bossy jako Prezidenti  což by byl také důvod ke koupi u občanů.Měl by sirénu a světla co by se muselo dokoupit ,tedy by boss nesměl využít uličku pokud by si nekoupil sirénu a majáky do předního nárazníku.Takto by tedy při zapnutých majácích a siréně mohli projíždět bossové se svými řidiči kolonou a to uličkou mezi oběma směry.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o bossech motocyklech o kterých jsem hovořil.Tedy bossové motorky by mohli jezdit v odstavném pruhu.Museli by mít sirénu opět dokoupenou bez které by nešlo s motorkou v odstavném pruhu jed.Bossové motorky by mohli se svými jezdci jezdit v odstavném pruhu protože by to byli hvězdy  a celebrity značky.Každá značka by měla svého bosse a ten by měl tuto vyjímečnou možnost a jiné motorky mimo bossy by odstavný pruh používat nesměli.Takto by se bossům cesta zkrátili i o hodiny a mohli by předjet všechny auta a kamiony.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionu Optimusovi Primeovi.Šéf transformerů tedy ten nejvyšší by mohl využít uličky na dálnici protože by to byl důležitý transformer s velkým respektem.Tedy Optimus Prime by měl možnost průjezdu uličkou v dlouhých kolonách aby nemusel čekat.Transformer jeho respektu musí mít uličku pro například Policii s Prezidentem nebo záchrannou službou.Optimus by měl majáky a sirénu která by houkala tedy by měl možnost vrzu tedy sirénou.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o mém stvoření basketballu.Basketball vznikl ve Spojených státech amerických a nejdříve ho hráli pouze běloši a až později se přidali černoši.Basketball je teamová hra a tu jsem chtěl vymyslet.Tedy všechny úkony jako dva kroky,smečování ,smečování s přihrávkou ze vzduchu,nebo trestné hody nebo hvězdy basketballu jako Lebron James tak tohle vše jsem stvořil já.Událo se to v mé mysli boha která je nejkreativnější duší v prostoru .Basketball je dnes hrou kde dominují černoši a bělochů je dnes málo a to hovořím o USA.Basket a streetball je krásná hra a to bylo mým nápadem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o fotbale a jeho stvoření mnou jako bohem.Fotbal jsem stvořil od píky tedy od doby kdy začali existovat televize.Vymyslel jsem ofsajd ,trestné kopy,hra rukou,žluté a červené karty ,dresy a také jsem stvořil hvězdy fotbalu jako Messiho ,Ronalda a Neymara.To vše jsou mé nápady.Vymyslel jsem světové šampionáty ,Mistrovství světa a vymyslel jsem i kopací míč což byla předloha celé hry.Hra jako je fotbal má spoustu příznivců po celém světě jako je Severní amerika ,Jižní amerika ,Evropa ,Japonsko,Afrika nebo Čína .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o mém stvoření hokeje.Tedy jsem vymyslel puk což bylo předlohou a pak hokejky ,výstroj branky a ledovou plochu ,mantinely ,fanoušky a hvězdy světového hokeje jak v Rusku tak v USA tak v České Republice.Tedy jsem tvořil Jaromíra Jágra,Weina Grezského,Dominika Haška Alexansra Ovečkina atd.. Tedy hokej je rychlá hra na čas který jsem také stvořil tedy tři třetiny.Hokej jsem stvořil od píky kdy ještě bily černobílé televizory.Hlavně bylo důležitém stvořit hru pro diváky a tak hokej vznikl.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o boxu a mém stvoření boxu.Box jsem vytvořil také od píky tedy od černobílých televizí,stvořil jsem ring s pásy ,boxerky dva protivníky a hvězdy boxu.Stvořil jsem například Anthonyho Joshua,potom Tysona Furyho,Mika Tysona ,a Vitalije nebo Vladimíra Klička.Šlo hru pro diváky a proto jsou také platy boxerů vysoké aby si to rozdali boxeři na plno a nikdo nikoho nešetřil.Joahua například vyhrál 60 milionů liber což je hodně vysoká cena.Vytvořil jsem i Floyda Maytwetherra.Box je hodně o penězích a proto jsem to takto vymyslel tedy aby si diváci přišli na své.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o mém stvoření baseballu.Baseball je opět kolektivní sport a to pro diváky který se těší velké oblibě zvlášť v Americe.Tedy baseballové pálky ,rukavice ,dresy ,trenéry a publikem plné lidí jsem stvořil já.Baseballový míček byl předlohou pro tuto hru a pro vytvoření show pro diváky.Baseball je rozšířený i na Cubě kde existuje spoustu teamů a existuje zde legitimní soutěž o hlavního vítěze.Dnes je baseball jeden z nejlépe placených sportů jehož hráči jsou milionáři v dolarech.Tedy vše spojené s touto hrou jsem stvořil já a stojím za vším jen já.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o mém stvoření Formule 1.Věc se má tak že Formuli jedna jsem stvořil od píky tedy od doby kdy byli ještě černobílé televize.Tedy jezdilo se v nebezpečných Formulích na tu dobu.Dnes jsou již Formule bezpečné s deformačními zonami a pevným monokokem.Tedy jsem vytvořil sport pro diváky na celém světě a vytvořil jsem tedy monoposty,okruhy ,cílové praporky,boxy ,mechaniky a superstar Formule 1 jako je Lewis Hamilton nebo Nickyho Laudu ,Michaela Schumachera a také například Sebastiána Vettela.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o mém stvoření Dakaru.Dakar jsem stvořil od píky.Tedy jsem vymyslel trasy kde by mohl Dakar vést a podle toho vytvořit tuto soutěž.Tedy jsem vymyslel kamiony v Dakaru,motorky v Dakaru,auta v Dakaru tedy všechny kategorie Dakaru.Chtěl jsem vymyslet sport ve kterém si lidé sáhnou až na dno svých sil a i sil svých automobilů a motorek.Stvořil jsem značky kamionů ,.motorek a motocyklů a vymyslel jsem techniku jakou používají při závodech.Dakar je velkolepá soutěž při které vyhrávají jen Ti nejodolnější a hlavně nejrychlejší.            

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o výhře v Dakaru a její odměně k výhře.Věc se má tak že Dakar je těžce únosná soutěž tak by teamy vyhrávali 3 Bugatti Chiron Super Sport 300+ Longtail.Tedy auta by mohli zpeněžit v obchodech s transformery jejich prodejem buď výkupem nebo komisně a nebo by si auta ponechali a  ty jim dělali dekoraci v továrnách kde se speciály Dakaru vyrábějí.Jeden Longtail by mohl vyjít okolo 75 milionů korun za nový nejetý kousek.Tedy Longtaily jsou velmi chytře vyrobené a mají nebeskou přilnavost a přítlak a jsou to jedny z nejchytřejších aut na planetě protože Longtail jel 490 km/h což je ukázkou dokonalé inženýrské práce.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o výhře v Rally.Rally je jedna ze soutěží kde musí být dokonalý jezdec tedy řidič a navigátor.Jedná se o rychlou jízdu a řidič závisí na navigátorovi.Rally je těžký podnik a proto by získávali za výhru ve finále 3 Bugatti Diva.Bugatti Diva by šli zpeněžit výkup za což by dostali o lidi okolo 20 milionů a v případě komisního prodeje by to mohlo být okolo 75 milionů korun.Většinou by si auta lidé nechávali a buď je používali nebo byli v muzeu dané značky.Bugatti Diva jsou Bugatti dělaná do zatáček a proto se do cen za výhru v Rally hodí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o výhře v maratonu a jejich další výhře.Maratonu dominují Keňani i jiné africké státy a samozřejmě i Evropani nebo Američani.Za výhru v maratonu který má 40 kilometrů by se dostávali jako motivace na výhru 2 Koenigseggy Jeska.Koenigseggy jsou rychlá auta s rychlou akcelerací kterou maratonci také předvádějí.Uběhnout maraton 40 kilometrů je velmi těžké a obtížné a vyhrávají jen Ti nejodolnější ,nejrychlejší a nejvybavenější.Nejvybavenější jsou ti maratonci které mají dokonalé svaly pro běh.Tedy dvě Jeska by putovali k výherci maratonu a ten by je mohl zpeněžit nebo si je užívat.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o boxu a jeho odměnách za výhru.Tedy k penězům by se vyhrávali auta a to přesně Koenigseggy Agera RS,Agera One:1,a Agera R.Tyto auta by si boxeři buď ponechali nebo je prodali za cenu 50 milionů korun v komisním prodeji a za výkup by byla cena 20 milionů korun.Ovšem muselo by se  jednat o nové ,voňavé a dokonalé auta s nájezdem do 1 km.Auta by si mohli také boxeři ponechat a mít je jako trofeje za každý vyhraný zápas kdy by šlo o velké pásy by byl ohodnocen třemi Ageramy.Agera je nádherné auto a zapadá do boxu protože je drsné a klidné zároveň.Pokud je boxer v klidu má větší možnost na výhru.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Golfu a jeho cenám k peněžité výhře.Golfisté na profesionální úrovni by hráli o dva Bugatti Chirony Pur Sport.Tyto Chirony by mohli prodat nebo si je nechat.V případě prodeje by za výkup získali 25 milionů a za komisní prodej by vyšel na 75 milionů korun.Ale pokud by si je nechali tak by měli dva další transformery ke svým které si koupily před vyhraným zápasem.Tedy Pur Sport znamená čistý sport a je to první druh Chironu který je dělaný do zatáček a je o pár desítek kilo lehčí.Toto by byla hlavní odměna za vyhraný Championát Golfu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o šachách a její výhře k výhře samotné.Šachysté by za vyhrané tři partie po sobě získali Bugatti Centodieci.Šachysté  by tedy měli velkou motivaci a snažili se používat různé taktiky a možnosti jak soupeře porazit a jak ho obehrát.Šachysté by měli za vydřený souboj Centodieci což je auto za 200 milionů korun tedy druhé nejdražší Bugatti po La Voiture Noire což znamená černé auto.Centodieci by mohli buď prodat komisně za nějakých 150 milionu a 50 milionů za výkup což by činilo z hry v šachy vydělávající byznys.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o rychlobruslení a Olympýjských hrách a jejich bonusy za výhru.Pokud by v rychlobruslení zajela bruslařka nejrychlejší čas na 5000 metrů tak by vyhrála Lamborghini Urus Venatus.Mansory Venatus má oproti sérii která  má 650 koní výkon 750 koní a,dále má větší kola okolo 24 palců,drsný bodykit s krásným interiérem.Nejen že tohle auto dobře jezdí ale ono i dobře vypadá a proto by se k vítěztví na 5000 metrů náramně hodilo.Zároveň jde o bezpečný vůz na což Mansory dbá.Mansory je německý úpravce aut který má jeden z nejpovedenějších designů u každého auta.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o cyklistce v Tour De France a jejím vedlejším dárku.Dárek by byl pro vítěze v úplném závěru tohoto podniku .Za jeho vítězství by získal cyklista nového Rolls Royce Cullinana od Mansory.Jedná se o SUV vůz který je tím nejluxusnějším SUV planety a od Mansory je ještě ostřejší a dokonalejší.Mansory prostě umí a každé auto ať už Ferrari 812 Stallone,nebo Bentley Bentayga Mansory nebo Mclaren MP4 12C jsou jedny z nejhezčích vozů planety.Tedy cyklista by mohl Cullinan prodat nebo si ho nechat a mít ho ve své sbírce trofejí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tenisu a jeho bonusu za výhru ve Wimbledonu.Za tuto výhru by se dávali Mclareny P1 ve žluté barvě tedy barvě slunce.Pokud by se tenista rozhodl auto prodat tak komisně by ho mohl prodat za nějakých 25 milionů a za výkup by se dávalo 10 milionů za tento vůz.Mclaren P1 by si ale mohli tenista a tenistka  nechat a oba by dostávali po jednom kusu P1.P1 je jedno z nejrychlejších aut světa kdy zrychluje doslova infarktově a dokáže držet velmi rychlé tempo.Tento vůz bude dobrý pro planetu Závodníků kde bude velmi obávaný vůz který často vyhrává a zvlášť s větrákem to bude ještě větší drsňák v rukavičkách.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kulečníku a jeho výhře v turnaji kdy se hraje obyčejný kulečník se šesti otvory.Výhra k penězům by byla Monsory Bentley Continental GTC tedy kabriolet.Jedná se o jeden z nejhezčích kabrioletů na světě s obrovskými koly což můžou být i 23ky.Za výhru tedy absolutní výhru v kulečníku by se dostával tento limitovaný automobil.Hráč kulečníku by mohl auto zpeněžit a to výkupem  za 5 milionů a nebo komisně za 9 milionů korun.Auto by muselo být nové,nemít žádný nájezd,tedy maximálně 1 kilometr a je jisté že by bylo auto ihned pryč.GTC Mansory by bylo krásné auto za výhru v kulečníku a proto by se vždy dostávalo každý rok k novému majiteli tedy hráči kulečníku.

 

                     

Nyní bych chtěl hovořit o transformerech a jejich samostatném blikání na jiná auta.Dělo by se to jen mezi bossy.Tedy bossové všech značek by se zdravili mezi sebou bliknutím a to bez vědomí řidiče.Auto by poznalo co jede před ním a podle toho by jednou nebo dvakrát zablikalo.Dělo by se to tedy jen u bossů tedy žádné jiné auto by boss nezdravil tedy jen bossy od každé značky.Takto by si vzdávali úctu a respekt a blikání mezi auty by se stalo stereotypem mezi transformery Řidiči by o tom nemuseli vědět a proto by zůstali ve vědění o tom že blikají odloučeni.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o ženách a o úslužnosti.Věc se má tak že ženy měli být úslužné k muži proto aby se muž cítil co nejlépe a byl obsluhován ženou.Žena by se měla sama nabízet udělat muži třeba dobré jídlo nebo masáž nebo by pomáhala s výběrem věcí jako je oblečení atd..Úslužnost je důležitá vlastnost ženy a podle toho si i muži ženu vybírají tedy proto že se o muže umí pěkně starat.Úslužnost je i u kamarádů tedy kamarádi jsou také úslužní ke svým kamarádům a jsou věrnými přáteli mužům nebo ženám ovšem ženy by měli být úslužné protože se to nejvíce k ženám hodí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Hayabuse a B-Kingu tedy motorkách od Suzuki.Věc se má tak že se jedná o obrovské motorky a proto by měli mít tyto motocykly zpátečku.Hayabusa s B-Kingem jsou obrovské a tak by měli tlačítko na řídítkách které by bylo pro zpátečku.Zpátečka by se hodila k mírnému manipulování s motorkou a motorka by šla sama pří pouštění spojky.Zpátečka a tyto modely od Suzuki by se museli nejdříve vyrobit se zpátečkou a pak by se za licenci a její zaplacení ve výši 6 miliard korun mohla začít prodávat v obchodě s transformery.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom že v lékárnách by mělo být vše zadarmo.V budoucnu by mělo být vše zadarmo v lékárnách tedy všechny léky na různé nemoci jako je cukrovka atd. ovšem ulevovací léky jako na záda nebo na klouby by zůstali pořád zpoplatněné.Tedy za léky na předpis by se nemuselo platit nic.Protože bude na světě dost peněz tak se léky zaplatí z těchto peněz a člověk nebude muset platit nic.Léků na předpis je spousta a proto se bude zaplacení léků státem hodit.Všechny léky tedy budou zadarmo a bude moci jen přijít s receptem a domů půjde s lékem zadarmo.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o létajících balonech a jejich oživení do transformera.Věc se má tak že balon s košem pro posádku by byl živý a tak by nepotřeboval žádné bomby s plynem a oheň a balon by se ovládal joistikem.Tedy na joistiku by byl let vzhůru a let dolů potom do všech světových stran a mohl by se stoupat rychleji a klesat rychleji.Balony by se mohli použít pro přelet celého světa tedy stejně jak známé celebrity které se o přelet světa snažili.Teď by to bylo možné s ovládáním joistikem a transformer by uměl sloužit o 1 rok v kuse.Jen by si museli přibalit posádky spoustu jídla aby byli zajištění ve věci potravy.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o mlhovkách u motocyklů.Mlhovky u motocyklů by byli jen vzadu tedy by byli v zadním světle tedy v jeho rohu pokud se bavíme o superbicích.Další motorky jako chopery by mohli mít mlhovku také v zadním světle respektive v rohu světla.Stejně by tomu bylo u supermot,naháčů nebo maxiskůtrů nebo malých skůtrů s objemem 50 ccm.Takto by byli motorky dobře viditelné za mlhy a to mimo město nebo ve městě.Ve městě je také mlha a proto by skůtry s objemem 50 ccm také zužitkovali tyto mlhovky.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit  o motocyklech a jejich skocích padákem.Jednalo by se o transformery a to jen ve stavu motorky.Tedy transformeři by vyjeli sami z letadla ze zadních dveří a letělo jako motocykl dolů.Byl by to nový zážitek než ve skoku jako transformer tedy robot.Otevřeli by se dva padáky a tak by přistání motocyklu bylo měkké.Také by se mohl motocykl před kontaktem se zemí transformovat do robota a tak přistát měkce na své nohy.Protože se jedná o motocykl superbike s hmotností 200 kilo s plnou nádrží benzínu by museli použít dva padáky aby bylo přistání co nejměkčí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tancích a jejich provozu.Věc se má tak že pokud by na tank začalo pršet tak by byl kapkami dobíjen jeho zdroj při provozu.Kapky by byli svým dotykem na povrch mechanickou silou která by dobíjela tank stejně jako pohyblivé části tanku jako pásy ,kola,brzdy atd .Tak by déšť dobíjel celý tank.Čím větší by déšť byl tím lépe by se transformer dobíjel,tedy respektive rychleji dobíjel.Při dešti by se tank dobil do plna a mohl pracovat například na tankodromech.Každý transformer v podobě tanku by se mohl dobíjet jako druhou variantu za deště.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o blikajících výstražných trojúhelnících.Tedy věc se má tak že by při zastavení auta na dálnici nebo okresní cestě musel člověk obléknout antireflexní vestu a umístit na silnici výstražný trojúhelník který by nově blikal oranžovým světlem.Příjde doba kdy se trojúhelníky budou vyrábět pouze s blikáním.Tedy trojúhelníky budou mít malý zdroj  velikosti krabice od bot který bude pohánět trojúhelník.Je možné že auto bude stát i 3 hodiny a tak bude zdroj potřeba a bude vytvářet větší bezpečnost.Bezpečnost je na dálnicích velmi důležitá a proto se trojuhelníky zavedou a budou stereotypní výbavou u každého auta.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o transformerech pracujících v rafineriích.Věc se má tak že by se měli k lidem v rafinériích přidat transformeři.Mělo by být rozložení transformerů s lidmi v poměru 50 na 50 procent.Transformeři by byli jistým druhem auta a to Škody Skala která by pracovala pouze v rafineriích.Tedy Skala by mohla jako jediný transformer pracovat v rafinériích a vyrábět benzín a naftu.Výroba nafty nebo benzínu je velmi složitá a tak by Skaly s iq160 zvládali tuto práci.Skaly by byli transformování do robotu s výškou 180 centimetrů a váhy 80 kilogramů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o transformerech pracujících na ropných plošinách na moři.Zde by mohli pracovat pouze transformeři kteří by měli nastudovaný každý šroubek plošiny a tak by se nikdy nestala žádná havárie plošiny s ohněm atd..Provoz plošiny by byl bezpečný a to pouze s transformery.Transformeři by pracovali zadarmo a patřil byli jim jen respekt který by jim stačil.Auto které by mohlo pracovat na ropné plošině by byli Audi R8 třetí generace neboli třetího faceliftu.R8ka by pracovala svědomitě a nedělala žádné chyby jen by pracovala tak že by všechno věděla o plošině a proto by provoz plošiny byl velmi bezpečný bez možnosti havárie.

 

 

Nyní chtěl hovořit o snech které můžou být realita.Jsem toho názoru že sny by se měli brát vážně a měli by být akceptovány jako možná budoucí realita.Každý má sny jen si je třeba nepamatuje a pokud si je pamatuje tak je může brát vážně i nemusí záleží na každém jak se s tím popasuje. Jak se běžně ve školách učí tak jsou sny věcí které by se mělo věřit a měli by být brány vážně.Sny jsou stvořeny naším podvědomím a podvědomí může ukazovat potencionální realitu a proto by sny měli být brány s respektem a vážností protože můžou být realitou.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech které by byli viditelné a prostupné tedy nepocítitelné.Podle toho že existuje neviditelná realita a nepocítitelná kdy není například kamion vidět tak existuje viditelný kamion jen má nepocítitelný stav a to znamená že může projíždět různými věcmi jako jsou závory,domy a na dotek je kamion který je viditelný a nepocítitelný takový že jim jde prostoupit rukou.Tedy viditelné kamiony  můžou být nepocítitelné stejně jako u neviditelného transformera.Jak jsem již říkal neviditelné auto může být buď nepocítitelné nebo pocítitelné.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o viditelných tancích s jejich nepocítilelnosti.Věc se má tak že tank by byl viditelný ovšem pokud by se ho chtěl člověk dotknout tak by pouze promáchl rukou v tanku a nebyl by na dotek vůbec cítit.To by se hodilo například Policii kdyby mohla projíždět auty a nedocházelo by ke kontaktu.Nepocítitelný tank by byla použitelná věc v boji nebo jen tak pro provoz ve kterém je možné vše projet a neexistuje pro něj žádná překážka.Střílet by mohl tank pouze v pocítitelném stavu a to neviditelném i viditelném stavu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o automobilech tedy o osobácích které by byli transformery a uměli by být viditelní a nepocítitelní ,tedy by mohli projíždět věcmi což by bylo reálně vidět ,tedy například pokud by se chtělo projet autobusem tak by auto projelo autobusem v nepocítitelném stavu a bylo by jen vidět jak auto autobusem projíždí.Tedy po této ukázce by se vědělo že je možné projet vše s tímto autem.Jednalo by se o transformery a jejich další technologie.Tedy auta by mohli také projíždět zdmi ,auty nebo kamiony ovšem tato technika by byla známa jen v USA a lidi by ji nesměli používat tedy civilisté.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motocyklech a jejich možnosti být viditelné a prostupné neboli nepocítitelné.Motorky by museli jezdit sami bez jezdců protože člověk by prostupný nebyl.Mohlo by se jednat také o válečníky a to o motocykly jako jsou superbiky ,chopery,supermota,a a maxiskůtry.Tedy vše by bylo v režii motocyklů kdy by mohli stát bez stojánku a mohli tak projíždět například auta jako podívanou což by bylo krásně vidět tedy průjezd automobilem.Každý motocykl který by byl viditelný a nepocítitelný by měl jeho technologii přísně utajenou.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vlacích a jejich viditelností a zároveň nepocítitelnosti.Tato technologie bys se dala použít v provozu kdy by vlak nemohl srazit žádného sebevraha a protože by byl nepocítitelný tak by jen člověkem projel.Nepocítitelné vlaky by byli užitečné i na železničních přejezdech kde by mohli projet například kamionem nebo autem které by na přejezdu stálo.Nepocítitelné vlaky které by byli zároveň viditelné by se stali dokonalým dopravním prostředkem se stoprocentní bezpečností.Železnice by tedy v každém případě byla bezpečná nehrozila by kolize.Lidé uvnitř vlaku by byli chráněny celoplošně a taky nepocítitelnost působila pouze na vlak a lide by v bezpečí mohli cestovat bez strachu že jimi něco projede.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čtyřkolkách a jejich prostupností díky nepocítitelnosti a zároveň viditelnosti.Čtyřkolky by mohli projíždět věcmi jako je například dům,kamion nebo auta.Pokud vezmeme v úvahu tak by se mohlo vyzkoušet projetí čtyřkolky autem.Čtyřkolky by mohli jezdit pouze bez jezdců protože Ti by prostupní nebyli a tak by projela čtyřkolka autem sama a bylo krásně vidět jak projíždí celým autem od konce do začátku auta.Čtyřkolky by byli dobrými válečníky které by proti nepříteli mohli stát a být nepocítitelné proti střelám od nepřítele a pak zmohli být neviditelní a prostupní tedy pocítitelní a mohli teprve využit munice a zničit nepřátelský cíl.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o letadlech a jejímu využití v nepocítitelnosti a zároveň viditelnosti.Letadla by tak byla zbavena vletění ptáků do motoru kdy by ptáci jen proletěli motorem a v nepocítitelnosti a v klidu by se motorům nic nestalo.To je hlavní nepřítel letadel a to dopravních letadel tedy ptáci.Dále by nehrozili srážky mezi letadly kdy by mezi sebou společně proletěli,nebo by bylo ušetřeno kolizím s vrtuníky.Letadla jako nepocítitelná by ani tedy nepociťovali žádný chlad který je v 10000 metrech znát tedy by letadla neměli -50 stupňů celsia ale pokojových 25 stupňů celsia.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o stíhacích letadlech a jejich možnosti být viditelní a zároveň být nepocititelní.Tedy stíhačky by mohli prolétat mezi sebou samými a užívat si tuto zábavu.Opět by nehrozilo že by ptáci proletěli motory tedy proudovými motory.Přistání letadel by bylo v pocítitelném stavu proto aby mohli dosednout na ranvej.U letadel by to byla jediná překážka to být pocítitelný při přistání protože by prostupnost mohla způsobit že by letadlo zajelo do letecké ranveje a zabořilo se do země.Stíhačky by tedy byli také o moc bezpečnější než před tím a nemuseli mít k tomu spalovací motory a létalo by se zadarmo a jak dlouho by bylo potřeba.                      

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o obrněném transportéru Pandur 2.U Panduru 2 by se mohlo využít nepocititelnosti a zároveň viditelnosti.Tedy Pandur 2 by mohl projet například autobusem plném lidí.Bylo by krásně vidět jak Pandur 2 projíždí autobusem a je v nepocítitelném stavu a projede celým autobusem od začátku až na konec.Tato technologie by byla přísně tajná a nešla by používat civilisty.Tedy by jí střežili spojené státy americké ,Česká republika a Kuba tedy tři nejbohatší země na světě.Svět s viditelnými a nepocítitelnými Pandury 2  a všemi jinými dopravními prostředky by byl opět lepším světem a bezpečným světem a bezpečným vesmírem a později bezpečnými vesmíry.

                                

 

Nyní bych chtěl hovořit o osmiproudové dálnici v Africe.Tato dálnice by měla vést všemi státy kterých je přes dvacet.Mohlo by zde být osm dálnic s čísli jako u České Republiky jako je D1 nebo D5.Osmiproudovka je dálnice která se těžko dá ucpat což by se mohlo stát jen například u kamionu který by zasahoval do všech pruhů a hořel by ,pak by byla celá dálnice ucpaná do uhašení požáru.Po osmiproudovce by se dalo jezdit rychleji tedy do 140 km/h.Dálnici by zaplatila Africká vláda.Dálnice by vydržela 40 let a pak by se musela opravit a nanést nový koberec.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o silnici pro létání aut nad vozovkou a to na planetě Závodníků.Zde by mohli závodit auta nad vozovkou a to do 300 km/h.Auta by uměla krásně zrychlovat na 100 km/h okolo 3 sekund a jed v maximu tedy těch 300 km/h a uměla by dokonale brzdit ze 300 km/h na 0 km/h a vůbec brzdy by byli výborné  za každé situace kdy by létající auta byli jeden metr nad vozovkou a brzdili auto takzvaně na fleku.Auta by drželi perfektní stopu a řezali by výborně zatáčky.Každé auto které by létalo nad zemí by mělo stejné schopnosti a rychlost a proto by v těchto závodech vyhrál jen ten nejrychlejší řidič.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o recyklaci bankovek.Peníze by se měli recyklovat a znovu pouštět do oběhu.Peníze jsou vyrobeny ze speciálního odolného papíru který odolá i malému kontaktu s vodou.U bankovek které jsou natržené nebo roztržené se dají vyměnit za dobré bankovky v bance a tyto bankovky které banka získá tak ty by měla recyklovat a z recyklovaného papíru vyrobit nové bankovky.Bankovky se dělají ze speciálního papíru a proto bude po recyklaci něčím novým tedy voňavý a pevný papír.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o výrobě bankovek pro státy celého světa protože bude po prodeji potřeba více peněz pro občany kteří si budou chtít nakoupit a vybrat z bankomatu.Například v Bolívii bude potřeba více peněz pro nákupy lidí v obchodech všeho druhu.Také pro USA se bude muset vyrobit více bankovek v dolarech a stejně v České republice a na Kubě bude potřeba více peněz.I když by se mělo platit častěji kartou nebo mobilem tak hotovost bude také vždy použitelnou možností k nákupu věcí v hypermarketu a podobných obchodech.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dálkových autobusech jako je harmonika.Tedy například z Kroměříže do Prahy by mohli nějakých 270 kilometrů jezdit harmoniky a pak zase zpět.Harmoniky by byli transformeři.Harmoniky by měli tu možnost dobře zatáčet ve městě i na okreskách a harmoniky by se stali stereotypem k běžné autobusové dopravě jako je v České republice Flixbus a také Student agenci.Sedadla by byli v harmonice pohodlná jako ve Student agenci a také z kůže a nabízeli by výborný komfort.Byli by zde televize a také WC.Harmoniky by se zavedli a stali se stereotypem každého dne.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Eifelově věži která by měla být do posledního detailu okopírována pro Machrovskou planetu.Eifelovka by měla výtahy jako současná věž a měla by dvě patra tedy první by bylo rozsáhle pro více lidí a druhé patro by bylo pro VIP a pro lidi kteří by za to zaplatili více peněz.Eifelovka by byla na planetě Machrovské proto aby mohla být specialitou kromě Francie kde se nachází a mohla tak být machrovynou s číslem jedna.Eifelovka prostě na Machrovskou planetu patří a má zde být protože je to fenomén planety Země a proto by měl tento fenomén mít svojí kopii na Machrovské planetě.                   

 

Nyní bych chtěl hovořit o Soše svobody a to na planetě Bohatých.Na planetě Bohatých by měla být Socha svobody proto že je to fenomén planety Země a to přesně Spojených států amerických.Protože je to fenomén tak patří na planetu Bohatých.Sochu svobody má USA od Francie a je to znak USA a proto by mohla Socha svobody být na planetě Bohatých.Planeta Bohatých je místem kde budou jen Ti nejbohatší a proto by zde měli mít symbol USA a to Sochu svobody.Tedy v celém prostoru by byli jen dvě Sochy svobody a to ve Spojených státech amerických a na planetě Bohatých.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o méně hrůzostrašných autech pro ženy.Tedy například Mclaren P1 je hrůzostrašné auto pro ženy a tak by se mohl vyrábět P1 pro ženy a to výkonem místo 800 koní jen s výkonem 500 koní.Opět by se muselo auto vyrobit a zaplatit licence.Jsou ženy které mají z rychlosti strach a proto by zde byli modely aut která by byla zeslabená na výkonu.S 500 koňovým P1 by auto zrychlilo na 100 km/h do 3,5 sekundy a jelo v maximu 300 km/h.Tedy vozy jako Porsche 918 ,nebo Ferrari Laferrari by mohli být změněny ve věci výkonu a to na nižší výkon okolo 500 koní.Opět by se musela zaplatit licence za auta se sníženým výkonem a to okolo 5 miliard korun.Takto by se ženy nebály jezdit v hyperautech které by byli ženám přizpůsobena na míru a ženy by se nemohli bát z hrůzostrašné rychlosti protože by se jednalo u krásných aut o výkon jako je například ve starém BMW M6.Tedy by ženy mohli jezdit v P1 atd. a neměli by strach z jízdy protože P1 je infarktově rychlá.Ženy by tak mohli být spokojeny a mohl řídit beze strachu tyto hypercary s nízkým výkonem a mohli si užívat designu těchto aut.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motorkách pro ženy a to takových které by nebyli hrůzostrašné pro ženy.Tedy jednalo by se o superbiky.Superbiky by měli pro ženy snížený výkon proto aby nebyli tak hrůzostrašné jak by to mohli dělat například Kawasaki nebo Ducati.Obě značky by měli snížit výkon pro tyto motorky a to zhruba na 130 koní.Pak by motorky nebyli pro ženy hrůzostrašné a mohli si užívat nižšího výkonu a využít ho na plno a také by si užívali designu těchto motorek.Každý superbike by šel sehnat v obchodě s transformery a obchody s transformery by museli platit licenci za což by bylo u Kawasaki například 5 miliard korun.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o popelářích jako transformerech.Transformeři by měli být s lidmi v poměru 50 na 50 procent.Tedy by mohli jezdit jedním popelářským autem dva popeláři kdy jeden by byl člověk a druhý transformer a nebo by mohli jezdit dva transformeři a nebo mohli jezdit dva lidi.Každý týden by se to měnilo.Transformeři popeláři by mohli být auta Fiaty 500 Abarth.Tyto vozy jsou ostrými verzemi Fiatu 500 a vypadají velmi dobře.Tedy popeláři na celém světě by byli Fiaty 500 Abarth a to smrštěni na výšku 180 centimetrů a 80 kilo což by bylo dostačující pro vykonávání práce popeláře.Transformeři by dělali práci zadarmo a měli by od lidí respekt což by jim stačilo.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o žralocích v Zoo.Jsou na světě Zoo které nemají ve svém seznamu zvířat žraloky.Tedy bazény které by měli pro lidi spodní podlaží kde by si mohli přes sklo žraloky prohlédnout a to velké žraloky jako žralok bílý nebo žralok kladivoun.V České republice by měla pražská Zoo v budoucnu určitě žraloky a to velké žraloky aby to stálo za to.Žraloci by měli být v budoucnu po celém světě v každé Zoo.Žraloci by se lovili v moři a chovali se pro rozmnožování žraloků.Žraloci by byli pro návštěvníky velkým, zážitkem a proto se musí žraloci podporovat.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o každodenní cateringu pro planetu Mars a to pro KFC ,Mcdonald nebo Burger King.Cesta ze Země na Mars by ve viditelném stavu a nepocítitelném stavu mohla trvat okolo 2 hodin.Catering by mohl fungovat každý den protože návštěva Marsu by byla u lidí velmi oblíbená a tak by spotřeba jídla ve fastfoodech byla enormní a musela se neustále doplňovat jejich zásoba jídlem.Catering by tedy fungoval na 100 procent a ve dne na Marsu by byli vždy vesmírné lodě s doplňujícím cateringem.Tedy by se nikdy nemohlo stát že by došlo jídlo a cateriring by fungoval dokonale.

         

 

Nyní bych chtěl hovořit o sexu v přímém přenosu.Existují webkamery kde se ženy svlékají a dělají to co jim člověk napíše že mají dělat.Obdobou by byl živý sex tedy sex v přímém přenosu je věcí která není ještě rozšířena a tak by mělo existovat provozování sexu přes webkameru a nebo také přímo v televizi.Pokud by šlo o sex v televizi tak by se musel zaplatit program a v případě webkamery by se muselo zaplatit kartou tento přenos který by byl přímí.Web kamery nebo televize se sexem živě by šlo sledovat na televizi tedy by měl člověk ze sexu ženy a muže ten pravý požitek.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o ženském a mužském basketu.Ženy nejsou tak drsné jako muži.Ženy také nesmečují a když ano tak velice zřídka.Ženy jsou pomalejší a dá se říct že mají muži i lepší skore po jednotlivcích než ženy.Ženy se nesnaží být nejlepší ovšem muži trénují také více v posilovně.Muž v NBA nastřílí více bodů než úspěšná žena v Evropě tedy například Španělka.Tedy muži jsou celkově lepší než ženy v basketu tedy nepočítám streetbal.Jsou rychlejší a zábavnější než ženy.To je porovnání žena mužů v basketu a v basketu jsou lídry tedy samozřejmě muži.

 

 

Nyní  bych chtěl hovořit o akrobatickém motokrosu s croskami a transformery pro ukázku.Tedy akrobaté na croskách v podobě transfromerů by se museli nejdříve odskoušet a pak by mohl podle regulí začít soutěžit a dělat těžké kreace.Transformerem který by byl na crosce by mohla být Mazda MX5 tedy malé vozidlo v kabriu.Jedná se o mrštné,agilní vozidlo které se pro akrobatické lety na motorkách croskách hodí.Transformeři by byli jak motorka tak řidič by byl transformer a tak by mohl dělat transformer nejtěžší kreace které známe z kaskadérských a akrobatických klání nebo v televizi.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o lepších oblecích pro Moto GP a celkově pro motorkářský svět.Mělo by se jednat o takové oblečení u kterého by bylo prioritou to že by si člověk nemokl zlomit kost a to jak na ruce tak na nohách nebo prstech .Mělo by jít i pohodlné obleky které by měli vylepšeny výstuhy na rukách o celém obvodu ruky a stejně u noh a pak mít lepší,měkčí páteřový pás.Nové obleky by byli schopné z rychlosti 200 km/h obstát v ochraně pilota a neměl by si zlomit žádnou kost.Rychlost  200 km/hna superbiku znám a tak vím že z 200 km/h je bezpečné spadnout ovšem muselo by to být pouze na závodní trati.     

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o plamenometu a to na kobylky.V Africe a Novém Zelandu se potýkají každý rok s kobylkami a jejich útokem na úrodu zemědělců.Proto by se mohli nasadit na místech kde by nemohl vzniknout požár plamenomety a kobylky zničit a zničit tak i jejich možnost množení.Plamenomet by používala Městská Policie která by plamenomet měla.Tedy na nejkritičtějších místech by se plamenomety mohli použít.Pokud by byli na stromech tisíce kobylek tak by šel strom pod náporem ohně dolů i s kobylkami.Muselo by se jednat o menší stromy.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dobíjení transformera za jízdy.Věc se má tak že by transformera dobíjel za jízdy vítr.Vítr dokáže pocítitelně způsobovat nárazy a proto by působící vítr za jízdy mohl dobíjet transformery.Opět by šlo o mechanický nápor jako když se dobíjí transformer otáčejícími koly  nebo součástkami v motoru.Tedy vítr by díky působení podobné mechanickému působení mohl dobíjet transformera.Šlo by o tlak na auto a ten by dobíjel automobil do plna tedy do 100 procent.Vítr by se stal přítelem transformerů.Protože by tlačil vzduch na karosérii auta tak by se začal automobil dobíjet.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o sexu.Věc se má tak že sex je jedinou věcí která je primitivní a zároveň zábavná.Protože co je primitivní je většinou nudné proto je sex který je primitivní věcí zároveň zábavnou věcí.Sex a moc sexu zprimitivňuje a vytváří z člověka jednoduchého člověka a tak se cítí primitivně a proto je třeba spoustu sexu prokládat jízdou v autě nebo na motorce protože pak se cítí člověk zase novodobě a moderně a má moderní pocit ze světa a kdo nemá motorku nebo auto tak si stačí pohovořit s přáteli a tak získat lepší pocit tedy nebude se člověk cítit primitivně a opět se bude cítit moderně protože konverzace s lidmi je užitečná a má svůj smysl protože se člověk mnohé dozví nebo pozná dobrého.