Jdi na obsah Jdi na menu

Program sto deset- 3

mansory-rolls-royce-cullinan-coastline-4.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o superbicích a jejich absenci akumulátorů a dodávání energie pro všechny systémy a spotřebiče ze zdroje z motocyklu transformera.Tedy akumulátorům by odzvonilo a byli by zde pro dodávání elektrické energie baterie ze zdroje transformeru.Supersporty by dobíjeli zdroj buď slunečním svitem což by šlo jen přes den a nebo větrem což by šlo denně a večer a v noci což by bylo přínosné a důmyslné.Šli by dobíjet i přes noc kdy by stáli například na dvoře nebo na ulici a padal by na ně prach,tedy tento druh dobíjení by byl také přístupný kdy by kapota byla supercitlivá a prach mohl dobíjet zdroj a poslední by byl déšť a nebo sníh.   

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o supermotech jejich absenci akumulátorů a jejich nahrazení zdrojem  transformera.Věc se má tak že by měli být všechny spotřebiče  a funkce v autě poháněl transformer.Zdroj transformera který by se vybíjel dílky zapnutým všem funkcím jako je také například startování v konvenčním režimu transformerem.Transformer by byl dobíjen větrem nebo sluneční svitem ,nebo jen světlem bez svitu,dále prachem upadajícím na auto a deštěm při stání.Každý transformer by vnímal tyto varianty a dobíjel by zdroj.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit to choperech a jejich odběru energie ze zdroje transformera.Tedy akumulátorům by odzvonilo a přešlo by se na zdroj z transformera.Zdroj by dobíjelo slunce,vítr,prach a déšť tedy vždy něco u těchto čtyř variant šel by i sníh ale to by motorka musela být už zazimovaná protože by to klouzalo.Vítr by dobíjel ve dne v noci a světlo jen určitý čas ve dne.Prach by dobíjel zdroj při stání chopera kdy by ho dobíjel padající prach na vnější část motorky a poslední by byl déšť který by mohl účinně dobíjet za jízdy nebo při stání na parkovišti.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čtyřkolkách a jejich dobíjení a novém zdroji.Tedy akumulátorům by odzvonilo a místo nich by přišel k dobíjení zdroj z transformera.Transformer by poháněl funkce čtyřkolky nijak moc nevybíjelo jen by bylo potřeba aby byla baterie pořád plná a k tomu by zde bylo dobíjení vzduchem tedy větrem,potom slunečním svitem,a prachem při stání a deštěm při jízdě nebo na parkovišti.Při dobíjení větrem by byla výhoda že by se mohlo dobíjet ve dne i v noci.Každý transformer v choperu by měl tuto funkci a tato funkci by se zavedla a také by se nemuseli měnit akumulátory a byl by zde jeden zdroj a to transformer.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Toyotě Yaris GR což je nejvýkonnější Yaris v historii.Věc se má tak že by měl tento Yaris utáhnout Boeing 747. Šlo by to tak že by Yaris nabyl hmotnosti která by byla původně smrštěná jako pancíř do plné hmotnosti a zbraně do plné hmotnosti.Takto by jsme se dostali na 6000 kilo a k tomu by se mohlo dát do interiéru závaží složené z 2000 kilo.Yaris by musel mít speciální pneumatiky které by vydrželi toto zatížení.A takto by mohl táhnout pomocí kol a hrnutím což by byla největší síla kterou by transformer dokázal vygenerovat.Tedy takto by se Yaris rozjel jako transformer a dosáhl by rychlosti 20 km/h což je slušný výkon na takto malé auto.Mohl by se projet po volné runwayia a táhnout boeing 747. Tedy by to bylo možné u takto těžkého Yarisu tedy v 8000 kilech.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tisícikoňovém Golfu R.Golf R má 300 koní a tak by musel dostat kit na 1000 koní kde by byli jiné kované písty s ventily jiné ojnice ,jiný diferenciál,převodovka DSG dvouspojková ,jiný výfuk a jiná dvě turba Garret ,jiné svíčky ,intercoler a brzdy které by museli mít větší kotouče.Převodovka by musela být vyměněna za závodní ,dále by zde musel být rám a kola 20 ky.Tisíc koní by tedy šlo dosáhnout u Golfu R a ten by mohl zrychlovat s pohonem 4 krát 4 na 100 km/h za 2,4 sekundy.Když by zabrala turba tak by auto vystřelilo vpřed a mohlo být rychlé jako Bugattti Chiron Sport.         

 

Nyní bych chtěl hovořit to Hondě Civic Type R 2019  v tisícíkoňové verzi.Museli by dostat balíček pro tisíc koní který by zahrnoval kované písty a ventily ,ojnice za lepší,intercoler ,lepší závodní výfůk,dvě turba ,blow of ventili vždy na každé turbo,závodní převodovka,rám, lepší brzdy s šesti písty ve předu a čtyřmi vzadu.Koly 20 palců a bodykit s nárazníky více k zemi,tak by šlo se dostat ze 320 koní na 1000 koní.Tisícikoňový Civic Type R by dosahoval rychlosti 320 m/h kde by byl omezovač a zrychlení na 100 km/h za 2,4 sekundy.Civic Type R by mohl být takto jedním z nejrychlejších Hothatchů na světě což by bylo důmyslné a chytré.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tisícikoňovém Seatu Leon Cupra se 300 koni.Šlo by toho dosáhnout jinými kovanými písty a ventily,s jinými ojnicemi tedy odolnějšími ,intercoler pro chlazení vzduchu které je účinnější než u klasického chladiče,dále dvě trurba garret.Rám v interiéru,větší brzdy ,bodykit s nižšími nárazníky.Takto by šlo z výkonu 300 koní dostat 1000 koní a mohl jed v maximu 320 km/H což by bylo zastaveno omezovačem a zrychlením z 0  km/h na 100 km/h by proběhlo za 2,5 sekundy.Každý Seat Leon Cupra tedy i s 280 koni by šel takto upravit a byl by plně funkční pro závody na planetě Závodníků a prodával by se v obchodech tarnsfroemry.

  

 

Nyní bych chtěl hovořit Fordu Focusu RS a jeho výkon 1000 koní.Pokud se má uvažovat o takovém výkonu tak se musí myslet na poloosy ,na diferenciál a hřídele pro pohon 4 krát 4.Dále samozřejmě intercoler,kované písty a ventily,upravená nová řídící jednotka.Rám ,bodykit s nízkými nárazníky ,větší a ,lehká karbonová kola ,skořepiny a takto muže fungovat nový Foerd Focus RS s původními 350 koni a nyní by měl 1000 koní kdy by uměl zrychlit z 0 na 100 km/h za 2,5 sekundy.Takto rychlý a opepřený hatchback by jednak někdo nepředjel kromě Ferrari,Lamborghini,Mercedesu nebo Mclarenu nebo Bugatti.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Mercedes 45 AMG S který by měl mít 1000 koní.A 45 AMG S dokáže již s výkonem 420 koní jezdit 320 km/h a má i slušné zrychlení.S balíčkem pro 1000 koní by dostal nový intercoler,nová dvě turba Garret, nové kované písty s ventily,novou řídící jednotku ,nové ojnice ,nové svíčky nové poloosy ,nové hřídele pro přenos na všechna čtyři kola které by se mohli utavit.Tedy vše by bylo nové a navíc ještě rám,bodykit a větší kola pro lepší zátah díly kolům kdyby transformer hlídal hlavně ochranné systémy jako protiprokluz nebo stabilizace.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Renaultu Megane RS Trophy a jeho balíčku na 1000 koní.Prvně by dostal nové poloosy.hřídele ,diferenciál,a pak by mohl dostat dvě Turba Garret ,intercoler,novou řídící jednotku ,nové kované písty  s venčili nové svíčky a dále hlavně také rám a skořepiny které by ušetřili nějaký ten kilogram.Dostal by bodykit,větší kola,závodní výfuk a závodní převodovku.Každý transformer by pouze dohlížel na záchranné systémy a asistenty.Každé Trophy  by mělo výkon v 1000 koni a mohli tak zrychlit na 100 km/h za 2,5 sekundy.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Renaultu Clio RS a jeho 800 koních.K tomu by mu pomohl balíček na 800 koní s novými kovanými písty a ventily,novou převodovku,novou řídící jednotku,nový výfuk,nové turba Garret ve dvou kusech,nové odolnější poloosy a hřídele pro přenos výkonu.Šlo by o starou školu která by nebyla zanedbatelná.Dále by měl rám,skořepiny a bodykit.Toto auto by tedy místo 200 koní mělo koní 800.Vůz by tak zrychlil na 100 km/h za 3,1 sekundy a jel v maximu 310 km/h k tomu by musel mít i velké brzdy kdy by vepředu byli šestipístky a vzadu čtyřpístky.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autonomní MHD tedy Městské hromadné dopravy.Městská hromadná doprava by jezdila na minutu přesně což by byl její charakter,k čemuž by museli dopomoci i řidiči aut a pouštět vždy autobus vyjet ze zastávky.Každý bud městské dopravy by jezdil bez řidiče tedy autonomně celý den a jízdenky by kontroloval například v Kroměřiži revizor.Tedy by se nevyplatilo jezdit načerno protože dřív nebo později by se na něho také přišlo.Autobusy by jako transformeři jezdili na minutu přesně a to v každé roční období tedy - jaro,léto,podzim ,zima.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vlaku jezdícím autonomně tedy bez obsluhy a řidiče.Každý vlak by uměl jezdit sám protože by ho řídil transformer a ten mu nedovolil žádnou chybu a byl neomylný .Takto by mohl vlak jezdit na minutu přesně co by byla jeho hlavní funkce a poslání tedy jezdit na minutu přesně.Vlaky by zastavili na minutu přesně jak je to napsáno v jízdním řádu.Jízdní řád by byl jenom jeden a proto by ho museli transformeři dodržovat a vyvářet tak civilistům dobré podmínky pro cestování,kdyby vše stihli a byli všude včas.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Metru které by bylo vždy na minutu přesně ve stanici.Tedy by se odpočítával čas na televizích u tratě kolik zbývá do příjezdu Metra a tento čas by byl dodržen.Metro by nikdo neřídil a řídil by ho pouze autobut neboli transformer.Takto by mohl jezdit na minutu přesně.Tedy by museli cestující rychle nastupovat protože intervaly pro nástup by se mohli zrychlit pro dosažení další stanice do jedné minuty přesně.Transformer v lokomotivě by byl nejpřesnější a nejsilnější a nejspolehlivější.Každý transformer by si dokázal trasu rozpočítat a podle výpočtů a zastávek v metru by dokázal jezdit na minutu přesně což by bylo důmyslné a chytré.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o přistávací ploše a o jejím ambientním osvětlení.Tedy celá dráha pro přistání by svítila jedno jakou barvou ,tedy po celé délce by svítili buď zelené pruhy ,nebo červené pruhy ,nebo modré pruhy,nebo žluté pruhy ,nebo fialové pruhy a podle těchto pruhů by letadla přistávala kdy by řidič krásně viděl celou přistávací plochu.Bylo by to jako novodobí způsob osvětlení tedy ambientně jako je tomu například večer u Mercedesu Tříd S.S ko krásně předvádí jak budou runwaje svítit tedy novodobě a krásně kdy se každou hodinu změní barva pro zábavu všech na řídící věži a pilotů samotných.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Machrovské planetě a jejích přistávacích dráhách pro letadla.Věc se má tak že by zde byli dráhy osvětleny ohněm.Tedy oheň by naváděl večer a v noci letadla  a to tak že by byli k místům s ohni zaveden plyn a ten by poháněl oheň.Tedy by existovala centrální jednotka pro zažehnutí všech světel a celého rozvodu na jednom místě a tak by mohli ohně začít hořet.Byla by to frajeřinka a machrovinka na Machrovské planetě.Oheň by mohl hořet celou noc a to do výšky 30 centimetrů.Přistávací dráha by byla dobře vidět což by byla priorita a luxus celé věci s osvětlením přistávací dráhy.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom že veškerý letecký benzín bych platil já a to pouze pro tuto planetu.Na jiných planetách by to platil stát ale zde na této planetě se o letecký benzín postarám já.Udělám to proto že si zdejší planety hluboce vážím a i když budou jiném planety jako například planeta Lamborghini tak tato planeta pro mě bude srdcovka a tak zaplatím všechen benzín sám ze svých financí tedy mích Kvingintilionů a kvingintiliard s Golfem kdy dostanu za obě auta při prvním výběru z například milionů výběrů 1,5 kvingintiliard.Tedy na letecký benzín budou peníze kdy denně létá okolo 50000 letů na této planetě a proto bude zaplacený benzín dokonalým a lepším světem kdy budou prospívat hlavně cestovním kancelářím.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom že by mohl člověk nakopírovat svoje letadla ty smrštit a odvézt domů a takto by si mohl zavést vlastní cestovní kancelář.Dále by to šlo koupením letadla v obchod ě s transformery kdy za Boeing 747 Jumbo by mohl dát člověk 500 milionů korun a za Airbus A380 800 milionů korun.Takto by mohl létat s valutní cestovní Agenturou a leteckou společností a vydělávat svoje peníze.Lide by se nemuseli bát že by letadlo bylo vadné nebo poruchové protože by to byl transformer a ten by uměl létat bezporuchově a bez chyb a mohla tak vzniknout nová a kvalitní cestovní kancelář jako Lufthanza nebo Britisch Airwaves.,

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o taxících jejich vystřídání v New Yorku za Mercedesy třídy S.Mercedesy třídy S by byli s 3,0 litry a s dobrou spotřebou.Byli by místo žluté v bílé barvě a mohli tak poskytnout  ten nejlepší luxus v New Yorku pro taxíkovou přepravu.Večer by na zákazníky dýchal luxus ambientního osvětlení a ve dne by na ně dýchal luxus palubní desky a sedadel kdyby seděl vzadu.Podle toho jak daleko by se jelo by řidič nabídnul při dlouhých trasách zákazníkovi masáže a ortopedické sedadlo pro maximální luxus zákazníka který by si mohl jízdu dokonale užít.Výměnu by platil stát  a to za každé žluté auto v taxíku.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o limuzínách  a jejich jízdě na nerovnostech.Kdyby byla silnice fakt rozbitá tak by se auto zvedlo do výšky 20 centimetrů na měchách a pokračovalo by komfortní jízdou přes nerovnosti beze strachu že se urve něco na podvozku.Bylo by to pro komfort a luxus řidiče a spolucestujících kteří by se vezli na vzduchovém podvozku který by byl v režimu komfortu.Každý Mercedes S by měl tuto možnost a mohl se ukazovat  jak dokáže odolávat terénu a rozbytým cestám kdy by mohl i hrnout a být poháněn koly samotnými a tak by auto drželo na cestě a žehlilo nerovnosti.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Bugatti Veyron se čtyřmi turby a jeho výměně za turba lepší od Garretu vyrobená přímo na Veyron Super Sport s 1200 koni.Po výměně by měl Veyron zrychlovat na 100 km/h za 2,4 sekundy a jel by v maximu 450 km/h.Turba je to co tvoří jeho monumentální výkon a tak se na ně musíme zaměřit a poladit tak už skvělý Veyron.S novými turby by dával Veyron 1500 koní tedy jako Bugatti Chiro Sport.Tehdy by byl Veyron plně srovnatelný s Chironem a měl by stejné  zrychlení jako on což by byla exkluzivita a navíc by se zesílil svist turb kdy by garrety pískali jak monstra.Veyronu s maximální rychlostí 450 km/h by zbývalo do Longtailu 40 km/h což by bylo zanedbatelné což by byl Bugattti Chiron Super Sport 300+ Longtail.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kolech Lexani a Asanti na vozy Bugatti.Museli by se vyrábět tak aby byli stejné v rozměrech tedy zadní šířka například u Veyronu a přední šířka také u Veyronu.Lexani by mohli vytvořit krásné kola pro Veyron a to buď od Lexani a nebo Asanti a nebo Arelly které jsou na Zeleno bílé krvi která by se nesměli používat protože by je mohl mít jenom Zeleno býlí unikát.Ostatní kola Arelly by šlo koupit na Veyron nebo Chiron nebo Centodieci nebo Bugatti Divo.Takto by byl trh dobře zásoben exotickými koly tedy z Ameriky do České Republiky nebo pro Kubánskou Republiku.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o whelie u transformerů což ej zvedání předního kola .Whelie by měl probíhat tak že by při whelie za jízdy by se mohl transformovat také například do superbiku a to za jízdy ve whelie a to symetricky a sladěně s jedoucím motocyklu.Tedy by mohli jezdit na Ducati V4 R ve whelie a transfomovat se již s točícími koly ve whelie do BMW M1000 RR 2, a pak do Hondy CBR 1000 RR 2021 s 217 koni Takto by se dalo frajeřit kdyby na točící zadní kolo navázal symetricky jiní motocykl a mohl pokračovat ve whelie.To by šlo konat jen na prázdné cestě a pro absolutní bezpečnost která by byla prioritní.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o burnoutu a měnění aut při burnoutu.Tedy burnouty by mohl započít BMW M4 2021 a do jeho protáčení kol by se začalo protáčet další auto a to Mercedes E 63 AMG a to při burnoutu a třetí do kterého by se transformoval s již pálicími gumami by byla Audi RS5.Tedy synchronně a symetricky by na sebe auta navazovali již s točícími se jinými gumami u jiného auta.Neměl by to být problém protože auta se dokáží transformovat během vteřiny a proto by to bylo možné kdy by před transformací byl už vytočen do omezovače nastávající automobil z této trojice.              

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Jamajce a její životní úrovni stejné jako v Dubaji.Tedy v Dubaji mají samé architektonické rekordy od Burj Khalifa což je nejvyšší mrakodrap světa, největší mosty a nejdražší hotely atd.a stejně by tomu bylo o Jamajky.Jamajka je ostrov v karibiku který ke chudý a ta by se to mělo změnit a měl bys se z něj stát bohatý s biliardami korun.Každý dům by byl nový tedy nové byty od 3 do 60 milionů a mohli by si je tak lidi kupovat když by chtěli dobře bydlet rak by si koupili luxusní 6 + 1 a mohli by žít na úrovni nebo by si mohli nechat postavit dům za 250 milionů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Haiti a jeho úrovni jako je Dubaj.Dubaj je bohatý stát díky jeho ropě která se vyváží do celého světa.Haiti by mělo být bohaté jako Dubaje a mít také i rekordní stavby jako mosty ,mrakodrapy  a tunely například z Haiti na Kubu.Haiti bude jedním z nejbohatších na světě protože je v karibiku a v něm je i Kuba tedy všechny ostrovy v Karibiku  budou bohaté kdy Haiti bude mít také biliardy korun ve státní kase kdy bude muset mít na Haiti zrovna biliardy.Haiti postihlo zemětřesení což je pár let a tak i obnova Haiti bude na snadě a bude se stavět a to nové byty a domy.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Dominikaně která má zisk z cestovního ruchu ale to Dominikánskou Republiku nezajistí ve věci nových bytů od 3 do 60 ,milionů,nových domu od 25 do 450 milionů.Bude mít nové silnice e nové mosty a tuleny mezi Dominikánou a Kubou pod vodou bude tedy na úrovni Dubaje která bude vždy bohatá  a proto bude i Dominikána bohatá a to navždy kdy po utracení biliard tedy například 20 biliard dostane nové peníze ve stejné výší.Opět jde o ostrov v karibiku a ten musí být bohatý protože je zde Kuba a to je ostrov ve kterém jsem přišel na svět a proto musí být každý ostrov v karibiklu bohatý.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit to státě v Africe kterým je Etiopie.Etiopile by měla být bohatá jako Dubaj tedy měla by mít největší nákupáky jako jsou v Dubaji ,obrovské mosty tunely pro rychlovlaky ,mrakodrapy a po chudobě by nic nezbylo.Bude tak bohatá že si budou moci jezdit v klidu v hromadné dopravě zadarmo,budou létat za levnější letenky po celé Africe.Každý stát v Africe bude jedním z nejbohatším Etiopie je jako příklad protože je hodně chudá proto se pro příklad hodí.Bude zde také provoz vzduchem nebo na nových dálnicích tak bude provoz vždy plynulý na což se bude myslet při stavbě.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom že nebude už nikdy existovat hlad.Tedy hlad vymizí.Všichni známe jaké je to když někakou dobu nejíme a jaké utrpení to je.Pro obyvatele Afriky je to denní chleba a to i v Indii a nebo v Číně .V Číně  si můžou koupit na jídlo alespoň hmyz ale v Africe se běžně vaří hlína s vodou a dává se jíst dětem.Proto půjdou peníze nejdřív do Etiopie kde se vystaví dálnice a okresní cesty vymohl vzniknout komunikace mezi státy a zde by se mohlo hned dopravovat jídlo z letišť které by dovezli jídlo a životně potřebné věci jako kosmetika a oblečení ,tedy hlad bude navždy odstraněn ze života Afričanů a bude zde pouze nadbytek co se týče jídla v Africe.      

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o holobytu a jeho odstranění.Holobyt je chudoba a antonymum pro blahobyt.Blahobyt by měl nastat hlavně v Africe ,Číně a Indie kdy by se mělo dodávat ihned jídlo a po něm kosmetika a oblečení na které by dostali lidé peníze ovšem na poprvé by mohli lidí oblečení dostat zadarmo a pak je naučit jak zacházet s penězi a jak s nimi platit například ve fastfoodu.Fast foody budou novinkou Africe.Další věcí by byli auta která by si mohli Afričané koupit a také motorky ve skůtrech nebo suoperbicích nebo supermotech nebo naháčích nebo choperech.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kšeftech dražších obchodů s modou .Kdy by jim celosvětově  stouply prodeje ať u v Evropě tak v Africe a Indii a Číně a tak by zaznamenali obchody jako například Diesel neb Replay ,nebo Dolce a Gabanna a nebo Prada a Vertu což jsou mobily které jsou nejdražší na světě.Oblečení by tak šlo na odbyt a musela by se zesílit výroba značkového oblečení.Značkové oblečení by v prodeji vzrostlo o 50 procent i v České Republice i Kubánské Republice.Oblečení by si drželo svojí cenu a to na celém světě tedy by nikde nebylo levnější protože by to bylo  nefér k ostatním státům na světě.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autech na parnících které by dobíjeli elektřinu na parnících by tedy dodával zdroj transformera kdy by transformer byl dobíjen prachem upadajícím na kapotu auta nebo velkými ventilátory které by dobíjeli transformer a vítr z těchto ventilátoru by byl namířen na automobil a tak by se transformer dobíjel doplna.Mohlo by se jednat o BMW X7,nebo Audi RSQ8,nebo BMW X6M 2021.Tedy auta by dobíjeli veškerou elektřinu na lodi od osvětlení přes kuchyně až po hrací automaty.Tyto věci by dobíjel jeden transformer  a to neustále dokola a na sto procent baterie.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o válečných lodích a jejich jednom automobilu který by poháněl elektřinu na celé lodi.Dodával by elektřinu pro kuchyně ,pro hrací automaty ,osvětlení válečných lodí pro rozvod pro zásuvky pro nabytí například mobilních telefonů,toalety ,sprchy a pro osvícení lodě z venku aby byli dobře vidět.To vše by dobíjel jeden vůz umístěn v podpalubí kdy by se tam dostal ve smrštěném stavu a pak by se nechal transformovat do životní velikosti .Transformer by dobíjel i ventilátory a to tak aby jelo auto jako 80 km/h  tedy pro příklad.Mohlo by se jednat o Audi SQ7,nebo BMW X5M nebo Mercedes GLS Maybach.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vlacích které by mohli být dobíjeny autem ve věci elektřiny.Pukud by tedy byla věc taková že by lokomotivy neměli elektromotory tak by se místo něho mohlo naskládat auto do lokomotivy a ta by dobíjela elektřinu.Lokomotivu by poháněl jen transformer tedy veškerou elektřinu ve formě auta.Auto by tedy dobíjelo světla ve vagonech ,dál ovládací centrum v lokomotivě a brzdy a světla zvenku lokomotivy.Mohlo by to být BMW X7 které by bylo napojeno na síť a bylo by dobíjeno vzduchem z jízdy lokomotivou který by byl směřován ze střechy a tak by došlo k úplnému pokrytí celé lokomotivy ve věci elektrické energie.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dobíjení města a to pohonem lodě tedy velké lodě jako Oasis of the seas a to tlakem vody kterou by loď vytlačila svojí hmotností.Podle Archimédova Zákona kdy voda vytlačuje loď a tato síle by šla využít pro permanentní dobíjení menšího města jako je Ústí nad Labem kde by mohla menší loď dobíjet v síti světla večer na ulicích  ,všechny domactnosti ,kamery na ulicích viditelné v centrech Policie.Loď jakou by vytlačilo vodu která by způsobilo tlak na loď  a ta by  se stala základnou pro odběr elektrické energie což by šlo pouze u transformerů.Například v Hamburgu by mohli být lodě větší  s větším výtlakem a tak by mohli dobíjet samozřejmě více energie a tak by zajístili celý Hamburg na celou noc i den.    

 

 

Nyní  bych chtěl hovořit o tenisácích a jejich kopírování se ve strojích které střílí tenisáky.Věc by fungovala tak že by byli ve stroji žetony a z těch by se transformovali transformeři do tenisáků.Tedy mohlo by tedy být okolo 200 žetonu které by se vždy do zásoby transfroermovali a byli připraveny pro střílení tenisáků.Tedy by byli furt nové tenisáky které by se měnili z žetonů do tenisáku.Každý tenisák by byl transformer a když by bylo okolo 50 tenisáků vráceno do stroje tak by se automaticky transformovali do žetonů a ty by v případě střílení tenisáků opět byli transformovány do tenisáků tedy podle potřeby a podle toho co by bylo zrovna zapotřebí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o řidičích řídících míchačky.Tedy věc se má tak že by měli být řidiči odměňováni 600000 korunami za tuto práci a to proto aby měli transfroemři respekt k řidiči protože když nebude mít transformer respekt tak si nebude vážit řidiče a bude na něj drzí což určitě nechceme.Řidič míchačky by tedy byl dobře zaplacen za práci která je důležitá což si trasnformer bude uvědomovat a proto bude potřeba mít respekt ke svému řidiči a to plat 600 tisíc zajistí náramně ,transformer bude mít respekt a řidič bude mít také respekt a vše bude dokonalé a všichni budou spokojeni.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o řidičích tramvají kteří by měli pobírat 600000 korun.Bylo by to z respektu který by musela mít tramvaj a to k jejímu řidiči nebo řidičce.Pokud bude mít řidič 600000 korun měsíčně bude spokojený jak on tak i tramvaj protože jí bude řídit king který bude dobře zaplacen.Každá tramvaj bude potřebovat aby jí řídil takto zaopatřeny řidič a to z důvodu respektu který by byl prioritní, vyžadován a poskytnut.Vždy každá tramvaj by měla respekt a měla by dobré slovo s řidičem se kterým by mohla tramvaj komunikovat a ke kterému by měla důvěru protože důvěra znamená respekt a ten by byl oboustranný.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Metru které budou řídit řidiči.Tedy tam kde zůstane zachována obsluha s řidičem tam bude muset mít řidič Metra respekt od Metra a jeho vagonů tedy celý vlak.Pokud bude člověk pracovat jako řidič Metra tak bude dosahovat 600000 korun českých a to pro oboustranný respekt kdy by byl řidič rád že si přijde na tuto sumu a rád by zde pracoval a transformer by měl také radost protože by ho řídil nadmíru bohatý řidič.Respekt se musí brát vážně protože respekt znamená důvěra a proto se o ní musí u transformerů usilovat.Každý řidič Metra bude bohatý a to v milionech za rok což už bude stát za úvahu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o pilotech dopravních letadel a jejich platu 600000 korun protože by museli letadla řídit bohatí lidé a ti by měli v tomto případě opět 600000 korun.Každý řidič letadla by byl bohatý a měl tedy za rok plat v milionech což by znamenalo že by byl řidič bohatý a mohl si užívat život s tím  že by měl létal a měl k tomu tyto peníze a letadlo by bylo v klidu protože by ho řídil člověk který by prošel prověrkou jestli se na to hodí a podle toho by dostával tyto peníze.Pokud bude u řidiče a letadla oboustranný respekt a budou mít dobrou vzájemnou řeč o všem dění na světě tak letadlo by létalo rádo a s respektem.Nyní bxch chtěl hovořit o řidičích u Vojenské Policie a jejich platu ve výší 600000 korun.Tato suma by musela být dodržována protože je respektabilní a dostačující pro respekt od transformerů.Tedy opět by šlo o respekt od člověka k transformerům a také naopak transfroemerů k lidem který by byl pro dobré vztahy stěžejní.Transformeři umí spoustu věcí a jsou velmi chytří a proto bude muset být vyplácen plat ve výši 600000 korun.Když nastoupí řidič do práce tak první platba bude nástupní tedy  200000 korun a každá další platba bude už 600000 korun.Takto se transformer s člověkem sžije a stanou  se z nich dobří přátelé.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Městské Policii a jejich pobírání platu vy výši 600000 korun.Tato suma bude použita pro respekt mezi auty a policisty.Tedy například zde v Kroměříži bude operovat u Městské Policie Lamborghini Urus  Venatus a jeho řidiči budou muset být bohatí aby měli Venatusy respekt ke svým řidičům a také ke své posádce.Pokud se bude platit 600000 tisíc měsíčně bude existovat oboustranný respekt mezi člověkem a transformerem.Je to věc která nemůže být jinak protože oboustranný respekt je důležitý pro vzájemnou důvěru kdy by mohli transformeři Policistům poskytnout ochranu a pomoc stejně jako je tomu u názvu na policejních autech tedy Pomáhat a Chránit

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o pilotech vrtulníků a jejich platovém ohodnocení.Věc se má tak že by piloti vrtulníků měli plat ve výši 600000 korun což by posílilo tedy spíše zavedlo respekt mezi transformerem kterým by byl vrtulník a jeho pilota tedy by začal platit oboustranný respekt a oboustranná důvěra která by existovala už navždy.Takto by si mohli vojáci kteří by jako, jediní mohli řídit transfroemra a další lidi kteří by chtěli řidit vrtulník by mohli podstoupit trénink na létání s vrtulníkem a zde by měli s jeho vrtulníkem muset být opět respekt a to oboustranný.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Celní Správě a jejich platech ve výši 600000 korun.Tato práce by byla také důležitá a musela by byl korektně ohodnocena a to tak aby byl respekt mezi řidičem a transformerem.600000 je částka která dostačuje k tomu aby měli řidiči Celní Správy  respekt od transformerů a také řidiči aby měli respekt k automobilům.Takto by mezi oběma stranami vznikl dobrý respekt což by bylo důležité aby si rozuměli.Transformeři budou pracovat zadarmo ale za to chtějí mít důvod proč respektovat příslušníka Celní správy tedy tak až bude mít takto vysoký plat.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Rychlé záchranné službě a jejím platu pro řidiče kteří by jezdili pro Záchranku.Každý řidič by musel mít jako plat 600000 korun.Plat 600000 korun by pobírali i řidiči vozů Rande.Tato suma by byla pro respekt transformerů k lidem a pro oboustranný respekt mezi lidmi a transformery. Tedy kompletní sestavu vozů jako je například v České Republice u běžných sanitek VW Transporter v úpravě a širší po stranách,nebo VW Amarok ve stejné specifikaci jako VW Transporter a jako SUV má Česká Republika Škodu Yeti a nebo Škodu Karoq kteří slouží jako vozy Rande.Pokud bude panovat respekt mezi transformerem a člověkem kdy bude řidič rád za svůj plat a transformer bude rád že může řidiče respektovat tak budou všichni spokojeni a vše bude v pořádku.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vzdušné navigaci která by byla ve 3D tedy by se vysílal na monitoru například Lamborghini Urus kamerou dění před vozem a do této reálné navigace používající jako cestu opravdovou ulici při odbočování doprava nebo doleva a šipka vpřed.Tato navigace se používala dnes u Mercedesu a tak by se používala tato navigace na autech ve vzduchu tedy by se zobrazovali za volantem nebo na dysplayi a to mrakodrapy před námi a tak by existovala tato nová navigace pouze se změnou že by byla ve vzduchu.Tato navigace by dokanale zobrazovala obraz živého prostoru před námi a tak by byli interaktivní.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o navigaci u motocyklů která by byla zcela nová a ukazovala by na dysplayi 3D obraz před námi na kameře a v obraze by se objevovali přímo šipky kdy odbočit doprava ,doleva a nebo přímou cestou.Motorky by tedy létali a používali navigaci kterou by si vozili ve vzduchu a s kterou by jako jedinou by mohli v autě pracovat kromě regulace teploty atd..Tedy řidič si navigaci nastaví na určité místo a tam ho motorka odveze a přitom bude moci sledovat jak navigace pracuje a sledovat chod celé cesty na dysplayi a to v přímém přenosu živím 3D prostředím.

 

 

Nyní bych chtěl  hovořit o kamionech a jejich funkce reálné navigace tedy navigace ve 3D a to pro vzdušný prostor.Každý kamion by dokázal létat sám a to díky navigaci která by mu promítala cestu před ním a to živou cestu a jen by se objevovali šipky před realitou na monitoru nebo za volantem.Každý kamion by musel zadat cíl trasy a pak by se o vše postaral sám transformer a člověk nebo posádka by byli pouze diváci jak by se auto samo autonomně dokázalo dopravovat do cíle a mohli by sledovat navigaci jak ukazuje kde odbočit tedy jestli doprava nebo doleva a nebo vpřed.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autobusu a jeho používání navigace která by byla 3D s živým pozadím.Živé pozadí by se zobrazovalo pouze na palubní desce autobusu a to tak že by do živého obrazu zasahovali šipky tedy šipka vpravo a šipka vlevo a nebo šipka dopředu.Tedy autobus by se musel na zemi nastavit pouze kam to bude a o zbytek by se postarala navigace sama a člověk řidič by je sledoval jak navigace pracuje a jak dává šipky a bylo by to exkluzivní a supermoderní,tedy stejně  jako je tomu u Mercedesu S 2021.Tedy stejný systém nebo podobný by mohl být dáván do autobusů a to pro kochání se moderními technologiemi.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit  o čtyřkolkách a jejích létání.Létání na čtyřkolkách by bylo bezpečné kdy by byl řidič připoutaný jako v závodním autě a nic by nehrozilo.Tedy by navigace ukazovala po záhájení létu kam pojede tedy kde bude odbočovat doprava nebo doleva a nebo vpřed.Ukazovala by šipky na živém pozadí kterým by se zrovna projíždělo.Každá navigace pro čtyřkolky bude viditelná na velkém dysplayi kdy bude jasné kde se zrovna člověk nachází a kdy se bude zase odbočovat ,doba jízdy do cíle a počet kilometrů do cíle a rychlost.Navigace bude tedy u čtyřkolek důležitá bez které nebude možné létat která bude důležitá pro přehled o letu se čtyřkolkou.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o omezeních na planetě Závodníků.Věc se má tak že by se po určité době měnil takzvaně koberec tedy dávala nová cesta a tak by museli být na dálnicích omezení na určitou rychlost a u planety Závodníků by to bylo svižných ale bezpečných 200 km/h.Tedy by se mohlo závodit v omezeních a po vyjetí z omezení by mohli zase auta jezdit 350 km/h až 370 km/h a vyjímečně 400 km/h.Tedy omezení jaké jsou u nás v České Republice tedy na rychlosti 80 km/h by bylo na planetě jinak a  to s maximální rychlostí 200 km/h.Což by byla cesta upravena když by 8 proudá dálnice byla uzavřena na 4 pruzích tak by se v tomto omezení mohlo jezdit maximálně 200 km/h.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motocyklech a jejich omezeních .Na omezeních by se mohlo jezdit maximálně 200 km/h a to na osmiproudých dálnicích kdy by mohli jezdit kolem 4 opravovaných pruhů a to rychlostí maximálně 200 km/h.Tedy v omezeních na planetě Motorkářů by se mohlo závodit a po vyjetí z omezení na 8 mi proudovku by mohli jet motorkáři opět 300 km/h a závodit.Každá motorka ať už superbike ,supermoto ,nebo maxiskůtr nebo naháč by se mohli předjíždět do 200 km/h na omezení kde by byli i značky s maximální povolenou rychlost 200 km/h.Tedy by si mohli piloti užívat 200 km/h na omezení a také s tím spojeném závodění.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Monster Trucích na Planetě Závodníků pro všechny.Tyto kamiony by mohli jezdit v omezeních na dálnici místo 8 proudů jen ve 4 proudech a v tomto omezení by se mohlo jezdit 180 km/h pro bezpečnost a plynulost dopravy a proto aby se nepožduchali.Každý kamion by tedy mohl v omezeních závodit například s SUV se kterými má stejnou dynamiku kdyby vážil stejně jako SUV a měl i 2000 koní a více.Monster Trucky by si mohli užívat v omezení rychlost 180 km/h a řidiči by museli tyto rychlostní omezení dodržovat aby bylo na dálnicích bezpečno což by se zavedlo a řidiči kamionů by si tak mohli užívat života na této planetě.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tabulích s vyzivateli před námi a za námi  a to v kilometrech.Tedy by se vědělo že je za námi vozidlo které chce závodit a je to vyzyvatel a o jaké auto jde a barvu.Pokud by to řidič věděl tak by zpomalil a počkal si až si  k němu dojede vyzivatel a tak by mohl vyzivatel dorazit a postavit se vedle našeho auta a to by znamenalo závod a tak by se dalo závodit s tím s kým bych chtěl což je dokonalé a stejně by to platilo u jezdců jedoucích jako vyzivatelé před námi tedy by stačilo ho dojed a předjed ho a počkat jestli se postaví vedle našeho auta a pokud ano mohlo by se začít závodit.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tunelech a jejich zbarvování se do určitých barev podle rychlosti.Tedy pokud by platilo na místě v tunelu že se má jezdit 80 km/h tak by se to muselo dodržovat a v opačném případě při překročení o 5 km/h by se zbarvil tunel do červené barvy a při snížení rychlosti na 80 km/h by se zbarvil tunel zeleně po celé ploše tedy na stropu ,a po pravé straně a levé straně a to v ambientním způsobu přenesení světla.Tedy takto by se muselo rychlost dodržovat aby světla byli pořád v zelené barvě.Každý řidič kterému by svítila červená a nechtěl by zpomalit by mohl dostat i tučnou pokutu.Tedy ambientní tunely by se zavedli a stali se stereotypem každodenního života.                

 

Nyní bych chtěl hovořit o nakopírovaní slepic pro jejich rozmnožení.Slepice ve stavu kdyby byla zralá na porážku by se transformovala okopírováním .Kopírování je tedy budoucnost kdy bude z lidské fuguríny nakopírována slepice.Lidské figuríny se tedy budou muset vyrábět pro okopírování slepice.Kdy by vzala figurína jeho vnější stav i vnitřek slepice a tak by mohlo docházet ke kopírování.Takto by došlo k tomu že by se mohli zesílit dodávky slepic po celém světě a to letadly které by byli s mrazícími boxi a tak by nehrozilo že by se slepice zkazili a zůstali tak v konzumním stavu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o prasatech a jejich transformaci z lidské figuríny a to do prasete kterého by oskenovali a okopírovali a z figuríny by se stalo prase a to ve stavu kdy je před porážkou.Mohlo by se nakopírovat vjednom prasečáku okolo 50 prasat vždy každý měsíc nebo 14 dní podle potřeby tedy by šla uspokojit poptávka po vepřovém mase.Každý transformer by už zůstal prasetem a do smrti prasete kdy by se prase odstavilo tedy jeho transformer a stal se z něj transformer který by vystoupil z transformera prasete ve formě robota který by bylo radio s CD přehrávačem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o krávách a hovězím mase které by byl zapotřebí zvlášť kvůli mase a kůži která by sloužila například pro luxusní auta samozřejmě po úpravě.Hovězí maso by bylo nejdůležitější a tak by se krávy před porážkou transformovali ze dvou figurín najednou a tak by bylo masa dostatek.Ze dvou figurín by šlo krávu okopírovat kdyby byli fuguríny spojeny a tak transformovány do krávy.Každá kráva by s okopírovala z figurín a vše by bylo jako na drátkách.Po tom až by byla kráva po smrti tak by z ní vystoupil transformer ve formě rádia s CD a mohlo tak oživovat a kopírovat další krávy pro potřeby různých států.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Caparu T1 a Formulí 1 tedy monopostu.Caparo stojí 8 milionů korun a je to vůz který připomíná Formuli 1 jen má plexi štít přes celou plochu plexi tedy je odhlučněno a šetří uši řidiče.Caparo bylo srovnáno s Bugatti Veyron Super Sport a měli podobné výkony.Caparo T1 je jediný kdo se může rovnat s monopostem Formule 1.Caparo T1 bude i bez víka tedy plexi a bude moci závodit jako řidič Formule 1 aby byli možnosti stejné.Každé Caparo T1 by mělo vyhlídky celkem dobré kdy by mělo i šanci vyhrát ovšem to by musel jed s Caparem na limitu a na hraně.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o detekci u transformerů zbraní jestliže je civilista má.Šlo by o technologii transformerů pro klid bezpečí.Tedy policejní auta by mohli mít detekci zbraní jestli je někdo nemá a pode toho by probíhali namátkové kontroly a ty by měli zjišťovat jestli má občan nebo cizinec zbrojní pas a pokud by měl vše v pořádku tak by mohl pokračovat a pokud ne tak by skončil v poutech a byl odvezen na policejní stanici na podání vysvětlení a kde by se poznalo detailněji jestli někdy zbraň měl a jestli ji měl se zbrojním pasem.Každý transformer by uměl tuto funkci u Policie.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o nakopírování bambuse a to z Melounu.Meloun by byl transformer a měl by možnost se nakopírovat do polí kde roste bambus který mají rádi pandy a tak by se pandy na celém světě  mohli radovat že mají to co jím nejvíce chutná.Mohl by se kopírovat bambus kdy by se strom s bambusem  nakopíroval vedle toho co by stál vedle něj a to z melounu což by stačilo do zvětšení se do vyšší plodiny.Po sekání bambusu pro pandy by se před tím z bambusu transformovalo rádio s CD přehrávačem a bambus by zůstal bambusem .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o nosorožcích kterých začíná ubývat a tak by se  mohli nosorožci transformovat ze psa do nosorožce.Pes by  uměl nabít do prostoru hmotou a tak by z něj mohl být nosorožec a to samice nebo samec.Nosorožec který by byl schopný rozmnožování by se nakopíroval a stal se pokračovatelem rodu.Každý transformer nosorožec by měl v sobě i psa který by mohl být vlčák ale nikdy by se nesměl transformovat protože by život nosorožce již byl zaběhnutý a mohlo by dojít k šoku u jiných nosorožců.Tedy pes by byl nosorožec a tak by šlo rozmnožit samice a samce a populace nosorožců by byli zajištěny na stovky let kdyby se mohlo nakopírovat 10 nosorožců samců a 10 samic nosorožce což by v klidu stačilo.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o slonech a jejich nakopírování a to psem transformerem který by okopíroval vzhled slona a tak by mohl se transformovat do slona tedy z vlčáka do slona.Každý slon by existoval jako stejný do kterého se nakopíroval.Tedy slon by byl nakopírovan a to z psa do kterého by se nesměl nikdy transformovat aby nedošlo k šoku u slonů.Sloni by se stali příslušníky rodiny slonu a mohli by se mezi sebou množit kdyby mohlo být nakopírováno okolo 20 slonů samců a 20 samic a tak by svět dokázal udržet populaci slonů na světě a touto transformací ze psa by se jim to nejlépe podařilo.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o bílých tygrech kteří jsou vyjímeční a kterých je málo a tak by se mohlo přikročit k tomu je kopírovat a to ze psa kterým by byl vlčák.Bílý tygr by tak mohl být okopírován ve 30 kusech samců a 30 samic ..Tito býlí tygři by s prodávali lidem kteří by o ně měli zájem a to za cenu Rolls Royce Phantom tedy 11 milionů korun.Býlí tygři by byli v krásném vzhledu kdyby si museli dávat lidé pozor koho kopírují a jestli se bude za cenu 11 milionů líbit majiteli a tak by vzniknul businnes mezi bílými tygry a také by to mělo přínos že by bílý tygři nikdy nevyhynuli .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o gorilách a jejich rozmnožování kopírováním.Gorily by měli jako svého původce psa a to vlčáka a ten by musel po nakopírování do gorily zůstat v gorile a nesměl by se transformovat do vlčáka aby nedošlo k šoku u goril kdyby mohla gorila napadnout vlčáka a vážně ho zranit.Každá gorila by tedy zůstala ve stavu gorily a mohla tak být nakopírována do 20 goril samců a 20 goril samic což by zajistilo možnost se rozmnožovat a tak by gorily byli hojně kopírovány z vlčáka po celém světě všude kde budou potřeba doplnit stav a kde budou chybět samci a tam se budou gorily transformovat z vlčáků protože jde o zvíře které může nabít na hmotnosti z kterého se muže transformovat do většího objektu tedy v tomto případě do gorily .      

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom kdo překročí 12 bodů na planetě Zemi dostane pokutu 5 milionů korun.Na planetě Zemi se bude muset dodržovat rychlost protože se jedná o velín planet ve vesmíru a zde se musí rychlost dodržovat aby nevznikali jakékoliv havárie.Pro rychlou jízdu a závod by zde byli planety jako Planeta Závdoníků pro všechny a planeta Lamborghini a Planeta Porsche a planeta Prémiových vozů a planeta  Formule 1 s civilisty.Tedy pět milionů pro hříšníka který překročí rychlost minimálně o 20 km/h.Protože budou lidi dostávat peníze 17 milionů od státu tak to bude únosná pokuta ale prevence pro tyto pokuty bude e důležitá.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom že školy budou v budoucnu na této planetě a jiných planetách jako planeta Studentů poháněny jedním autem a to Smartem.Smart bude pohánět školy v celém městě a také osvětlení a domáctnosti .Bude pohánět elektrickou sít a bude na něj namířen velký ventilátor a ten bude pohánět Smart samotný a z něj se bude také dobíjet zdroj a to tak aby doplnil vždy stav baterie transformera doplna.Každý Smart by mohl být použit u malého města jako je například Kroměřiž.Smart by poháněl všechnu elektřinu v daném městě a to každý den 24 hodin denně kdy by to v pohodě zvládl a vše poháněl bez námahy.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o všech dobíjecích stanicích ve vetších městech jako je Olomouc nebo Ostrava.Jde o to že by měli být dobíjecí stanice dobíjeny vozy Ferrari Pista.Tedy předně by na tento vůz by namířen velký ventilátor který by poháněla také Pista a tak byla dobíjena Pista doplna.Pista by tedy měla na starosti dobíjet všechny stanice pro dobíjení elektromobilu ve městě které by bylo větší a u větších měst jako je New York by jich stačilo 60 tedy 60 Ferrari 488 Pista.Pokud bude Pista na jedno město v jednom kuse tak to buse dostačující.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom že auto musí být vždy nastaveno tak aby se nevzneslo.Tedy například Koenigsegg Jesko Absolut který má pokořit 500 km/h a má pofidérní přední nárazník s kterým by mohlo auto vzlétnout,tedy bude se muset auta upravovat tak aby nikdy nevlítli při například 480 km/h do vzduchu.Každý vůz který se bude pokoušet o pokoření 500 km/h bud muset být do detailu promyšleno a i vyzkoušeno v aerodynamickém tunelu.Přední nárazník bud muset být namířen k zemi a ne rovně což by způsobilo perfektní přítlak což bude pro stabilitu prioritní a potřeba.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Bodybuilderů a jejich pozdravu na jejich planetě.Na planetě bodybuilderů se bude zdravit takto tedy: Dobrej triceps a to na celé planetě.Pozdrav Dobrej Triceps se zavede a bude oblíbeným pozdravem a na této planetě se nebude zdravit tak jako Dobrý den a místo toho zde bude pozdrav Dobrej Triceps.Triceps je pro jistotu sval na ruce vzadu nad loktem.každý pozdrav Dobrej Triceps bude slušností a bude to stereotyp kdy ho lidé rychle a snadno uloží do podvědomí a už se tak bude zdravit podvědomě.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o pozdavu na planetě Bodybuilderů a jejich zdravení .Věc se má tak že k pozdravu Dobrý Triceps by přibil pozdrav Dobrý Biceps .Biceps je na opačné straně jako je triceps tedy nad loktem ve předu.Biceps je důležitý a základní sval pro procvičování pro to kdo myslí cvičení pro kulturistiku vážně ,dále jsou zde deltové svaly,zádový sval ,břicho a stehna.Tedy biceps je základ  a tak bude pozdrav Dobrý Biceps použitelný a adekvátní .Pokud se bude zdravit pozdravem, Dobrý Biceps stane se to stereotypem a vstoupí do podvědomí a bude se takto zdravit podvědomě.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vypouštění peněz na planetě Bohatých ze vzduchu z vrtulníku bez vrtule a to na náměstích ve městech .Měli by se vypouštět stokoruny a to v celkovém počtu 300 stokorun.Což dělá 30000 korun.Tedy vždy každou neděli by se v 14 hodin konala tato akce a každý člověk by si tak mohl nachytat peníze pro zábavu a za tyto peníze zajít do restaurace nebo na Pivo nebo na zmrzlinu a to velkou s kopečky.Každý člověk by musel sledovat kam letí daný vrtulník a podle toho zaujmout pozici pro chytání peněz.Nešlo by o nic proti dobré výchově dětí ale stačilo by to brát pouze jako zábavu kdy by i mělo jít jen o třicet ticic korun tedy 300 stokorun.Což je akceptovatelné.Pokud se stane tato hra zábavnou a přiláká spoustu lidí tak se bude moci zvyšovat množství peněz například na 50000 korun.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kouření marihuany v autě na planetě Hip Hopu.Každá planeta Hip Hopu by dovolovala řízení s požitím marihuany a dokonce i za jízdy.Jen by musel znát svojí míru aby se nezačal smát jako šílenec a přitom řídil.Planeta Hip Hopu by povolovala menší množství než malé a mohla takto řídit auta i motorky kdy by člověk byl zhulený jen trošičku na náladičku která by byla tolerantní.Každý člověk který by kouřil marihuanu by mohl vykouřit menšího jointa a nikoliv velkého jointa a mohl by nechat kolovat jointa posádce auta tedy ve čtyřech lidech.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Maybachu Pullman který je limuzínou Třídy S v prodloužené délce do 7 až 8 metrů.Pullman by měl nově funkci bounc tedy zvadání kol nahoru jako lowrider s každým kolem zvlášť kdy by se střídali kolo a vždy tak že by jiné kolo bylo zrovna ve vzduchu.Takto by byl Pullman vybaven do terénu kdy by kola měli i zvětšenou světlou výšku a auto bylo průchodné terénem.Tyto auta by měli používat Američtí Prezidenti kteří by ho používali také pro létání z trávníku Bílého domu na letiště k Boeingu 747 Air Force One.Tedy Pullman by měl i schopnosti v terénu a s funkcí bounc by mu to šlo o dost více lépe.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o aktuálním Prezidentském vozidle pro Přezidenta Spojených států amerických kterým je Cadillac One zváné zvíře.Kdy je neprůstřelný spolu s pneumatikami a skly.Zvíře bude muset mít i možnosti prostupnosti terénem a tak by měl použít funkci bounc tedy skákání kola vždy každé jinak a tak se dokáže dostat zvíže z jakékoliv pasti,tedy z bahna ze sněhu nebo z písku.Zvíře bude s touto funkcí dokonalé a perfektní a bude i schopno zdolávat terénní překážky a bude v něm vždy bezpečno protože bude samostatný a soběstačný.Zvíře bude tedy připraveno pro funkci bounc a bude umět i létat což bude pro posádku s Prezidentem,jeho chotí a bodyguardem sedícího vepředu napravo důležité a prioritní.                    

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o maxi SUV u Opelu.Tedy ke Crosslandu a Grandlandu a Mokkě by přibilo maxi SUV srovnatelné s VW Tiguan All Space nebo ke Kodiaqu 2.0 TDI.Mělo by se jednat o největší SUV od Opelu a to na úrovní Kosdiaqu ,Audi Q7 nebo BMW X5 2021.Mělo by to být luxusní auto což Opel umí u elektrické verze Mokky kdy má krásný interiér a voňavý interiér.Každé největší SUV je bráno velmi dobře a je bráno s respektem a u Opelu bude mít dostatečný odbyt a co  se vyrobí to se prodá.Každé vozidlo u Opelu je velmi kvalitní už nyní a s maxi SUV bude mít Opel ještě větší zisky.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o největším SUV u Hyundai které Hyundai potřebuje.Doposud je největším SUV u Hyundai Santa Fe ovšem i to má velikost stejnou jako Opel Grandland tedy stejnou jako VW Tiguan All Space.Větší SUV by pomohli Hyundai k tomu aby mohlo mít respekt na trhu velkých SUV a mohli by tak být prodeje velkých SUV na úrovni s Audi Q7 2021.Hyundai by si tak společně se Santa Fe vytvořilo svojí základnu a být prodávány ve velkých číslech.Pokud by se podařil design tak by se s dobrou dieselovou motorizací probojovali na vrchol a byli obstojnou konkurencí pro Audi,BMW nebo Mercedes.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o novém nástupci u Fordu Edge.Ford Enge je největší SUV u Fordu.Ovšem pořád není tak velký jako Audi Q7 nebo BMW X5 nebo Mercedes GLS a tak by měl Ford myslet na lidi kteří chtějí velké SUV na úrovni Audi Q7 od Audi.Ford je kvalitní značka která by mohla přispět k velkým SUV novým modelem o velikosti BMW X5.Pokud budou auta od Fordu větší způsobí to zájem protože lidí si dokážou říci že by chtěli velkého Forda a tak by je měla automobilka vyslechnout a nabídnout jim velké SUV od Fordu a dobrou dieselovou motorizací.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o největším voze SUV u Kie.Kia by tak mohla ke svému modelu Sorento přidat ještě větší model protože Sorento je vizuálně menším SUV a největší SUV od Kie ještě chybí.Každé SUV od Kie je kvalitní a to zvlášť u Kie Sportage 2 která je krásná a proti jejímu předchůdci zkrásněla a je dobrá i v interiéru a proto potřebuje Sportage a Sotrento největší SUV značky Kia kdy bude na úrovni Audi Q7 2021.Každé největší SUV od Kie by mělo v budoucnu přinést velké zisky protože každý nechce Audi nebo BMW nebo Mercedes a jsou lidé kteří preferují Kiu a proto by se největší SUV hodilo a přišlo vhod.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o balíčku u motocyklu do terénu a na silnici které by se automaticky měnili když by přijeli do terénu a z terénu do vozovku.Mělo by se jednat o silniční okruhovou zbraň v podobě Ducati V4R a druhé motorky ve formě Ducati Multistrady 1200 Enduro která by mohla do těžkého terénu díky jeho terénním pneumatikám.Tito motorky by se mohli doplňovat pří cestě po silnici a po přejetí na polní cestu by se motorka transformovala do Ducati Multistrady Enduro.Tento baliček by byl velmi oblíbený a mohl by vyjít tak na 1,5 milionů a už patřil navždy k majitelovi a to by mohli přibít ještě tři motorky do pěti motorek celkem.     

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o luxusním BMW Enduru a jeho změně při najetí na silnici do BMW M 1000 RR 2.Také by to bylo opačně kdy by se při vjetí z cesty na polní cestu kdyby stačilo držet ruce na řidítkách a řídítka by se přizpůsobovala řidiči.Tedy by mohla motorka jezdit i na okresce nebo na dálnici na hraně 300 km/hj a to na planetě Motorkářů.Motorky by se uplatňovali jak v terénu tak na polní nebo terénní cestě kdy má BMW luxusní Endura s kovovými kufry a je to výborný cesťák.Každá motorka by byla ve vlastnictví na desítky let než by je změnil za jiné motorky.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o skončení rasizmu.Tedy pohledem na Zeleno bílou krev tak vzniká respekt z něj se stává láska a to k Zeleno bílé krve a to odráží respekt mezi čtyřmi rasami tak to funguje tedy respekt který způsobuje klid tak se stává klid a respekt mezi lidskými rasami kterých jsou 4.Rasizmus tedy skončil a existuje respekt mezi čtyřmi rasami.Každá rasa se tedy respektuje a nejsou k sobě lidi drzí a zlý nechovají se k jiným rasám s rasizmem.Existuje jen respekt mezi čtyřmi rasami a je zde konec rasizmu kdy se černá rasa miluje od všech tři ras protože všichni musí být negrofili a u romů jde zase o to že jde o nejrespektovanější rasu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o klidu a pohodě kterou přinesla Zeleno bílá krev a trápení duše jako je reasizmus ,nebo chudobě  a hladu ,a znevažování rasy.Tedy Zeleno bílá krev by tedy zajistila klid pro duši u černochů u Indů i u bělochů od černochů a romů.Klid a pohoda v duši je dokonalou věcí která je vytvářená Zeleno bílou krví.Zeleno bílá krev budu epicentrem klidu a majestátnosti u lidí které dokážou duši uklidnit.Tedy auta jsou tichá a tento klid uzdravuje duši pro černochy a bělochy ,asiaty a romy.Takto bude Zeleno bílá krev chránit duševní klid každého člověka a také respekt a pohodu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o mé Zlaté komnatě s bohatstvím jako zlaté talíře,stříbrné příbory ,truhly se zlaťáky v jednom.Tato komnata by existovala jako objekt v USA městě a to například Miami.Poklady z Miami by nebyli u mě doma  a mohli by se pouze navštěvovat.Tedy by se mělo v této komnatě  nacházet i poklad až 2 miliardy.Komnata by byla pouze pro mě tedy se všemi druhy pokladů jako žezla ,meče a zlatá jablka.Prostor by měl na délku 200 metru a na šířku 200 metrů a výšce 10 metrů.Tyto poklady by střežili Ferrari TDF,nebo Mercedes AMG GT Black Series.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o mých bodyguardech a realitě která by byla živá.Tedy by mohl střežit dům auta jako Porsche 911 GT3 RS ,dále Ferrari 488 Pista ,dále Lamborghini Aventador SVJ a poslední by bylo Porsche 918 Spyder.Tyto auta by střežili ze všech stran a to buď ve formě robotů nebo aut.K tomu že by pomáhala realita která by kontrolovala všechny bloky v 10 kilometrech a také vzdušný prostor do 5000 metrů nad zemí.Každý transformer bude pracovat pro mě ve věci mé ochranky a to když se půjdu jen projet tak vždy budou se mnou tyto vyjmenované vozy.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o důkladném upevnění nákladu u dřeva.Pokud by  dřevo spadlo na zem a ohrozilo to civilisty tak by dostal 2 roky zákaz řízení kamionů,tedy auta a motorky nebo autobus by mohli jezdit dál.Špatně upevněný náklad je lidský faktor a proto bude muset být kladena za to sankce  a to by byla pro řidiče špatné protože by přišel o plat 600000 měsíčně.Dnes jsou v České Republice dřeva převáženy v pořádku a jen mám zkušenost že se vysypali klády tak že se urvalo oko pro přídavný návěs o 8 metrech.Jinak vše by bylo vždy v pořádku a naprostém klidu.Jen je důležité aby tomu tak bylo u všech států po celém světě.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o řidiči vezoucí automobily.Pokud by šlo o kamiony kde by se stalo to že by byl most nižší než výška s auty nebo by naboural kamion před ním a auta by popadala na zem.Každý transformer by sice držel auta na místě ale kdyby se vytrhli z kurten tak by nic nebránilo tomu aby spadlo dolů z kamionu.Pokud by auta popadali tak by řidiči přišli o práci na 2 roky a to pouze u kamionů tedy auta a motorky a autobusy by mohli řídit dále.Takto by šlo nechat řidiče důkladně upevnit a jezdit hlavně bezpečně s velkými odstupy a bude muset dodržovat rychlost a to u kamionu převážející auta dvojnásob.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Fordu Focus ST 2021 a jeho vytunění pro planetu Závodníků pro všechny.Focus ST by dostal kit pro motor kterým by nabyl a měl zvýšený výkon na 450 koní.Dostal by lepší brzdy s většími kotouči a to od Bremba a lepší gumy pro přilnavost a lepivost na okruhu.ST je ikona a to svým výkonem a rychlosti.Ford Focus RS má s kitem 1000 koní a ST budou mít dostačujících 450 koní.Každé ST bude krásným vozem a se svým výkonem by dokázalo naložit i Ferrari 458 Itália s výkonem 570 koní když bude ST lehčí tak bude mít i větší šanci na výhru na planetě Zavodníků pro všechny kvůli jeho nízké hmotnosti .   

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o traktorech  a o jeho 600 koních.Traktor by měl výkon jako Audi RSQ8 a dokázal by největší rychlosti orat pole a to rychlosti do 70km/h.70 km/h je u traktorů závratná rychlost a to díky výkonu 600 koní.Traktor by tak mohl po silnici jed až 90 km/h kde by byl omezovač.Musel by mít i dobré brzdy s velkými kotouči.Takový traktor se bude muset i dobře brzdit a tak budou mít kotouče o 40 centimetrech jako je tomu o Bentley Continental GT.Každý traktor s 600 koni bude trhákem pro zemědělce kdy si budou moci řidiči traktoru jízdu užívat.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Audi RSQ8 a jeho šéfování ostatním Audi Q8.Tedy Audi Q8 50 TDI ,dále Audi SQ8.Tyto vozy by mělo Audi RSQ8 šéfovat a vždy by mělo hlavní slovo například na letištích která nejsou používána a zde by byli srazy a Audi RSQ8 by bylo auto po kterém by se ostatní Audi SQ8 a Audi Q8 50 TDI zajímali.A tak by se s velkým respektem chovali ostatní Q8ky k RSQ8 protože by to byl king a nejrychlejší SUV u Audi které by šlo předělat u Abtu a tak by mělo RSQ8 740 koní a brutální bodykit a spoustu vychytávek.Audi RSQ8 by byli nelepší u Audi ze všech  SUV a byl by to zaslouženě král SUV u Audi.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Porsche Cayenne Mansory jako králi všech SUV a sedanů  u Porsche tedy například Porsche Cayenne Turbo S ,Porsche Taycan Turbo S,Porsche Macan Turbo a Porsche Panamera Turbo S.Tedy Cayenne Mansory  2021 je králem všech SUV a sedanů u Porsche.Tento model na který sáhlo Mansory je králem a dokáže být i nejrychlejší a má různé specialitky pro aerodynamiku. A to jak přední nárazník,také z profilu a ze zadu s krásným difuzorem.Každé Porsche Cayenne v úpravě Mansory muže byt jedině skvělé a kvalitní a s dokonalým jízdním projevem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o parnících která by byla dvakrát větší než Oasis of the seas.První parník ze tří které uvedu bude zlomkem toho jaké parníky vzniknou a po kom se budou jmenovat.Tedy první parník bude pro Baracka Obamu který bude ultra luxusní s bazény ,velkým kasínem a saunami,obchody od světových značek atd..Další bude George Bush další bude Bill Clinton.Toto je možnost po kom se budou lodě jmenovat.Lodě by se museli jmenovat i po dalších prezidentech jako například Ronald Regan.Další by byli jen Ti u kterých to stojí za to,tedy například Abraham Lincoln.

 

 

Měl by být vyroben jeden z největších parníků s velikostí dvakrát větší než je tomu u Oasis of the seas.A to po nejlepším basketbalistovi kterým je nejbohatší basketbalista Michael Jordan.Po Jordanovy by  se mohl jmenovat pouze jeden parník a to pro jeho služby pro Chicago Bulls.Michael Jordan je nejbohatší sportovec všech dob a má vše na co si vzpomene jako drahá auta jako Lamborghini Reventon nebo Pagani Huayru.Každou Huayru mají jen ti nejúspěšnější kdy ji má i Mark Zuckenberg a spoustu kingů po celém světě.Loď pojmenována po Michaelu Jordanovy by byla zaslouženě postavena a to je pro všechno priorita  

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Wayne Gretzkém tedy legendárním hokejistovi který vévodí v z tabulce střelců v NHL a vede i před Jaromírem Jagrem.Wayne Gratzký je legenda která ve svých dobách zářila a nyní už je na odpočinku a užívá si života jako nejlepší hokejista všech dob.Wayne Gratzky si zaslouží aby se po něm jmenovala loď která bude pro nejlepší sportovce a prezidenty.Gratzkyho loď budou mít lidi rádi a to protože se jmenuje po hokejistovy který je nejlepší.A bude v ní i místnost slávy kde budou všechny úspěchy Weyna Gratzkého tedy jeho Stanley Cupy pochopitelně na fotce.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o největší lodi po Lewisovi Hamiltonovy.Byla by to loď dvakrát větší než obyčejné parníky na tomto světě jako je  Oasis of the seas.Hamilton dorovnal Michaela Schumachera a stal se legendou a to hlavně díky Mercedesu a když porazí Schumachera bude to ta největší sláva což znamená že nyní mu zbývá pár bodu na prvenství a vyhrání 8 Championátu.Každý transformer by chtěl být touto lodí ovšem existovala by realita a ta by všechno řídila a tak by mohla realita řídit i výběr toho kdo bude danou lodí a to by mohli být buď Airbus A380 nebo Boeing 747 Jumbo.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Ronaldovy a jeho lodi která by se jmenovala po Christianu Ronaldovy kterému se občas říká mimozemšťan kvůli tomu jak dokáže dávat goly,tedy v enormním počtu.Po Ronaldovy by se měla postavit obří loď dvakrát větší než Oasisi of the seas a která by nesla jeho jméno a měl by zde svojí síň slávy tedy své úspěchy ve fotbalu.Dále by zde byli obři bazény ,kasína ,lázně ,a obchody od renomovaných značek a minigolf.Ronaldo si tuto loď zaslouží tedy být postavena podle jeho jména.Ronaldo bude hrdá loď která bude hlídána proti havárii tím že by používala živou realitu a hlídala by kdy by se zde nebezpečně přibližovala další loď a tak by bylo předcházeno střetům na moři.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o boxu a jeho mistru světa kdy vyhrál na Olympiádě a to o Antony Joshuovi.Porazil Vladimira Klička a chce porazit posledního rivala a to Jasona Furyho.Jason Fury by měl předem prohrát protože Joshua chce zůstat hladový což mají napsáno na teamových tričkách a mikinách tedy Zůstaň hladový.Po Antonym Joshuovi by se měla jmenovat loď která by byla dvakrát větší než Oasisi of the seas.Na této loďi by byla síň slávy se všemi tituly a úspěchy v kariéře Antonyho Joshua.Tedy by to byla loď o boxu který je miliardářský bussines a za zápas si přišel Joahua na 600 milionů korun.Joshua je normální člověk co preferuji a proto vybíram právě Antonyho Joshuu jako člověka po kterém bude pojmenován jeden z největších parníků poháněných sebou samých tedy hrnutím a nebo lodním šroubem samotným který by byl transformer a dělal by to co umí nejlépe,tedy pohánět loď lodním šroubem.                         

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o menších parnících jako je Oasis of the seas.Tedy pojmenovaných po Českých prezidentech.Tedy první je Tomáš Garyk Masaryk.Loď by měla být luxusní s bazénem ,minigolfem ,obchody s modou od všech značek jako Dolce a Gabanna ,Diesel a Replay a Fornarina.Masarykova by plula trasy přes moře z Hamburku do New Yorku a a zajíštovala by tedy plný luxus a komfort.Byli by zde bary pro seznamování se lidí mezi sebou.Každá loď by nesla jméno po Českých prezidentech a to u Masaryka hlavně protože to byla velká osobnost.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Václavu Havlovy což byl prezident České Republiky a po kterém je pojmenováno letiště v Praze ,tedy by po něm měla nést jméno výletní loď kterých by mohli být stovky protože by se jednoduše okopírovala.Tedy loď by nesla jméno Václava Havla což by byla pocta jak Václavovi Havlovi tak lidem kteří by jí chtěli pojmenovat podle Václava Havla.Toto bude pocta Václavu Havlovy jak se patří a tak by byl vzdán hold Václovu Havlovi tedy pojmenováním lodě velké jako je Oasis of the seas.Každý transformer by byl rád touto lodí a sloužil by lidem pod tímto jménem lodě tedy Václav Havel.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Václavu Klausovi a jeho lodi která by byla po něm pouze pojmenována tedy by nebyla jeho.Václav Klaus byl výborným, prezidentem který neudělal žádnou chybu a je to známí vydavatel knih kterých napsal více než dvě knihy.Prezident Klasus si zaslouží aby byl Český prezident stát na boku lodě s názvem Václav Klaus.Na lodi by bylo veškeré vyžití jako sauna ,bazény,kasina a obchody s drahou modou.Lodě by byli oblíbené a byli by zde i knihkupectví s knihami v malém pokojíčku a kde by byli všechny knihy od Václava Klause. 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o velkých parnících velikosti lodě Aasis of the seas.Tedy klasický parník.Loď by byla pojmenována po Miloši Zemanovi tedy aktuálnímu prezidentu který je už v druhém období svého úřadu.Miloš Zeman je chytrý prezident který vydal pěknou knihu Dokážeme si vládnout sami s jehož názory nejde nic než souhlasit.Má pravdu ve všem co tam píše.Díky němu je Česká Republika samostatná a dospělá a tak může prezident Miloš Zeman za to že máme v Evropě dobrou reputaci a tak mu můžeme poděkovat i za jeho návštěvy jako v Číně kde dělal velmi dobrou reputaci ČR a toho si musíme cenit.     

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o krmení slepic transformery.Transformerům by nevadil pach kuřat a tak je bude moci krmit.Bude chodit kolem řad slepic a bude jim sypat krmení jako jsou různá zrní.Každý transfoer by mohl být veliký 170 centimetrů a těžký 75 kilo a mohlo by se jednat o BMW M8 což je auto které se hodí pro krmení slepic protože slepice jsou dobrou pochoutkou a tak dostanou jako krmiče právě M8ku.M8ka by dokázala sypat zrní slepicím celý den kdy by mohla obcházet slepic tak že by je prošla i dvakrát až třikrát denně kdyby měli před sebou koš jako u batohu ale naopak a z něj by brala M8 zrní pro krmení slepic.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o krávách a jejich krmení transformery .Transformeři by měli stejný koš před sebou a to jako u batohu a v něm, měli trávu nebo seno.Každá kráva by byla obcházena transformerem který by měl na výšku 170 centimetrů a 75 kilo a jednalo by se o Ferrari 812 Competizione který by mohl v klidu krmit krávy a to tak že by mohl celý krávin obcházet pořád dokola celý den vždy každou hodinu.Mohl by pracovat 24 hodin denně a i v noci a krávy by byal zajištěny a to proto aby nemuseli lidé čuchat smradlavě kravíny a aby si mohli tuto nepříjemnou práci odpustit.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o prasetech o jejich práci pro transformera ve věci krmení prasat.Transformer by byl vysoký 170 centimetrů a měl 70 kilo a bylo by to Ferrari 812 Superfast.Každý transformer by měl práci na 24 hodin denně.Tedy lidi by nemuseli pracovat v tom smradu který v prasečáku je a tak by se vyslal tento transformer na práci krmiče prasat.Prasata aby byla krmena delikátně a honosně a tak by mohlo být i vykrmení rychlejší a s tím i důležité porážky které by mohli být rychleji podle krmení prasat.Když by se krmilo hodně tedy 24 hodin denně tak by prasata nabývali na váze rychleji a mohli jít tedy rychle na porážku což by bylo prioritní pro celý svět.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom že v budoucnu nebudou v autech žádná tlačítka a vše bude ovládáno hlasem.Tedy vymizí tlačítka na klimatizaci,vyhřívání sedadel ,ohřev zrcátek a ohřev skel a mnoho dalšího bude zde jen velký dysplay podobný jako je nyní v Mercedesu S 2021.Tedy například tak že by řidič řekl zvýšit teplotu na 22 stupňů a teplota by se zvedla ze 17 na 22 stupňů příkladně.Auta tedy budou jen poslouchat a to u konvenčních vozů a u transformerů u by to byl úplně jiný level kdy by auto vtipkovalo a bylo chytré a zábavné .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motorkách a jejich absenci tlačítek jako na měnění palivových map nebo zapnutí vyhřívání sedadel nebo heftů tedy na řídítkách.Nebo přepínání potkávacích dálkových světel.Motorka by se musela vždy spárovat s helmou řidiče a tak by mohl řidič dávat povely z přilby přes bluetooth.Takto by odzvonilo tlačítkům a v případě trasnformera by to byl úplně jiný level kdyby mohli mezi motorkou a řidičem existovat soutěže ve nevědomostech které by si oba dávali,dále by si vyprávěli vtipy a celkově by byl transformer vtipný a zábavný.Tedy by byla motorka bez tlačítek a obvládáná hlasem to u konvenční motorky.Jediné co by zůstalo by byli páčky na stěrače a blinkry a pádla na volantu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit kamionech které by neměli žádná tlačítka a měli by pouze páčky na stěrače a blinkry.Celý systém by se u konvenčních kamionu změnil tak že by nebyli potřeba žádná tlačítka pro měnění teploty ,nebo zapínaní teploty sedadel.Vše by bylo ovládáno hlasem tedy například i teď budeš řidit a řízení by se přepnulo do autonomního režimu a řídil by kamion sám a v případě transformerů by to byl jiný level kdyby se s řidiči tarnsforemři normálně smály a říkali si vtipy a hádanky a soutěžě by ve všeobecných vědomostech.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o zadních světlech u motocyklů.Pro příklad vezmeme Ducati V4 Superleggera.Tato motorka by měla světla 3D tedy by zobrazovali prostorově a ve 3D.Byl by to nový způsob cestování kdyby motorky automaticky ve dne zvýšili jas a večer a v noci by zeslabila jas.Světla by dělali parádu kdy by po dynamickém pouštění blinkrů ze strany na stranu přibyl poslední způsob vnímání světel kdy by po 3D svícení by již skončil pokrok kdy by už nešlo nic víc vymyslet.3D Světla by byli dokonalým způsobem osvětlení a to ve den i v noci díky svému 3D efektu který by byl vidět i z profilu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech a jejich 3D světlech u kamionů a to zadních světel která by byli vidět i z boku díky jejich 3D efektu a to by bylo znát hlavně ze zadu kamionu kdyby světla vystupovali z běžného světla a vytvářelo by tak v realitě 3D prostorový obraz.Každý transformer by měl tuto funkci tedy kamiony zvlášť protože jich jezdí opravdu mnoho tak by to bylo lepší i pro přehled řidiče co by jel za autem s 3D efektem.Každý tahač by měl 3D světla i za tahačem a pak na návěsu vzadu.Toto by dosáhlo toho že by byl tahač skvěle viditelný ostatními tahači a tak by se přestali požduchávat kamiony a na silnici a byla by to frajeřinka a také užitečná a bezpečná věc.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autobusech a jejich světlech ve 3D tedy zadních světel.Zadní světla ve 3D by bylo krásně vidět už z profilu a byli by geniálně vidět i za autobusy.Když by auto předjíždělo autobus tak by vidělo světlo jak svítí v prostoru do 50 centimetrů od autobusu.Ze zadu by to bylo nejlepší díky čemu by bylo světla krásně vidět.Bylo by to dobré i pro bezpečnost a to kvůli jeho nepřehlédnutelnosti těchto světel.Světla by přes den zesílili jas a večer a v noci by ho zase snížili aby neoslňovali řidiče jedoucí za autobusem.U každého autobusu by se světla zavedla kdyby hlavně v noci museli být světla co nejméně svíticí ovšem 3D efekt zůstane.

 

 

Na obrázku je Rolls Royce Phantom.