Jdi na obsah Jdi na menu

Program sto dvacet- 1

8cfe05ad-2129-46a1-8eca-31373411cb8e.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o mých ženách a dalším charakteru, který budou muset mít.Věc se má tak, že mé ženy budou muset být vůdkyněmi.Bylo by to z důvodu lepšího sexu, protože vůdkyně jsou mi podřadné a tak to celé funguje, protože já jsem hlavní autorita ve vztahu s ženami.Ženy si se mnou užijí více a sex bude rozmanitější.Proto, aby byl sex rozmanitý, tak musí být se ženou dobrá domluva a musí se se ženou dát hovořit a různých praktikách v sexu a ty také provozovat.Ženy musí být svolné ke všemu a jedině tak toho jde dosáhnout tedy tak, že žena bude vůdkyně.Pokud to bude domácí puťka, nebude to fungovat.Tedy pro nejlepší sex musí být žena vůdkyně a zároveň velmi přitažlivá a krásná.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o nové ženě v domácnosti, kterou by byla myčka.Myčka by dokázala do sebe nádobí poskládat a také ho řádně umýt a myčka by se dokázala transformovat do humanoidního robota, který by připomínal ženu, tedy by se oblékal jako žena a měl by hlas, který by šel nastavit ze 100 hlasů.Transformovaný robot by měl tvář jako člověk a unesl by až 90 kilo.Opět by byl transformer ve stavu robota poháněn rekuperací, tedy veškerým pohybem jeho aparátu, tedy nohama, rukama a pateří.Tedy domácí myčka by se transformovala do robota vždy na požádání nebo na oběd a večeři, což by bylo automatické.Tedy robot by dokázal i uvařit a to dvakrát denně.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čtyřkolkách uzpůsobených na dálnice.Dnes mají čtyřkolky například v České Republice zakázán provoz na dálnicích a můžou jen na okresky a nezpevněné cesty.Čtyřkolky, které by šly uzpůsobit na dálnici, by musely být o půl metru delší než je tomu nyní a také o o 25 centimetrů širší.Čtyřkolky mají malé těžiště a to by se vyřešilo tak, že by narostla čtyřkolka do šířky i do délky.Takto by mohly čtyřkolky na dálnici, kde by mohly jezdit 130 km/h a více, pokud by to značky dovolovaly.Čtyřkolka po provozu na dálnici volá a tak bude moci tam, kde nemůže jezdit nově jezdit po dálnicích podle zákona a po dodržení proporcí pro provoz na dálnici.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o obchodech s transformery a o mateřské u žen.Věc se má tak, že by ženy mohly požádat díky tomu, že by byly na mateřské, o půjčení nového Mercedesu GLS Maybach.Jedná se o SUV s funkcí bounc, o které jsem již hovořil a je to jedno z nejluxusnějších SUV planety spolu s Rolls Roycem Cullinanem a Bentley Bentaygou a  Lamborghini Urus.Tento vůz by byl dokonale bezpečný pro rodinu a její transport například do hypermarketu a podobně.Žena by se za tři roky užívání Maybach GLS rozhodla zda si ho ponechá a zaplatí cca 3 miliony korun.Takto by se kšeftovalo  s Mercedesem GLS Maybach.Ovšem pro ženu na mateřské by to bylo jediné auto které by šlo půjčovat.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o ženách a jejich ježdění na okruhu a to bez brzd.Věc se má tak že by auto brzdilo samo a byl to transformer.Tedy před každou zatáčkou,každou šikanou ,na konci každé rovinky by brzdilo auto samo bez asistence šlapání na brzdový pedál.Auta by jezdili plně autonomně ve věci brzdění.Tedy žena by pouze šlapala na plyn a držela směr a o vhodném použití brzd by rozhodoval a konal transformer.Jednalo by se o luxusní funkci, kdy by transformer ženu k brzdění nepustil a takto jí naučil jezdit na každém okruhu a až by se dostal okruh ženě pod kůži tak by mohla pomalu začít brzdit.Byla by to dobrá funkce i pro nácvik svižnější jízdy na dálnicích a okreskách.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o začátečnících na okruhu kteří už můžou řídit Bugatti Chiron Sport a dopracovali se k němu od nuly tedy například začínali na Golfu 7 R.Tito řidiči by mohli řídit Bugatti Bolide ovšem jen tak že by nemohli brzdit.Každý transformer by dokázal řídit dokonale a bez chyb tedy by mu brzdění šlo samo od sebe.Vždy by zabrzdil přesně před zatáčkou ,v zatáčce a na konci rovinky.Brzdění by bylo tedy plně na transformerovi.Brzdění by bylo dokonalé a přesné tak aby se řidič trefil do zatáčky a mohl řídit a zrychlovat podle libosti.Takto by se začátečník na okruhu mohl naučit kdy přesně brzdit a potom by mohl převzít brzdění až by se to dokonale naučil a mohl zajíždět kola nejdříve pomalu a potom rychleji a to až na limit brzdění tak jak by tomu bylo u samotného transformera.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o profesionálech řidičích a o jízdě na okruhu.Profi závodníci by používali automatického brzdění tak aby se takzvaně očuchali s tratí a sžili se sní.Tedy na limitu by auto brzdilo tak aby projelo bezpečně zatáčku ,nebo aby brzdilo v zatáčce nebo aby brzdilo dokonale z rovinky kde se jezdí běžně 300 km/h.Mohli by jezdit s vozem Lamborghini Terzo Millenio což je studie od Lamborghini která bude existovat.Po odkroužení 20 kol by mohli závodníci začít brzdit sami při pomalém tempu a toto tempo by šlo zvyšovat tak aby se dostali na samí limit vozu.Po očuchání se s brzděním by tedy jezdili kola řidiči sami i s brzděním a byli by naučení kdy a kde je nejlepší brzdit.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o závislácích na rychlosti.Existují lidé kteří mají závislost na rychlosti a to by se řešilo tak že by se vybouřil řidič závislí na rychlosti na okruhu.Zde by mohl být použít Bugatti Bolide s kterým by se dříve učil brzdit s brzdami v plné autonomii.Takový řidič může dostat vůz Bugatti Bolide který má 1850 koní a zrychluje na 100 km/h mezi 1,6 až 1,8 sekund.Závislý řidič na rychlosti by tak uspokojil svoje ego a uspokojil svojí touhu po rychlosti.Mohl by se vybouřit i s vlastním Bugatti Chiron Super Sport 300+ kde by si mohl vyzkoušet i 490 km/h a takto by mohl, jelikož by to byl transformer, jezdit celý den, tedy i 450 km/h nebo 420 km/h na Ehra Lessien a to dokud by neodešly gumy, pak by se musely přezout za nové gumy.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o přirozené lásce mezi černým lidmi a bílými lidmi.Láska od bílých lidí by byla opětována černochy.Tedy by nešlo dělat to, že by se lidé do něčeho nutili.Tedy žádné nucení ani žádné vynucování.Láska mezi čtyřmi rasami a zvlášť mezi romy a černochy ve vztahu s bílými lidmi a asiaty by musela být přirozená, protože přirozená být musí a je to v každém bělochovi a asiatovi,  že se narodili s tím být negrofily.Tedy žádné nucení ani vynucování od bělochů a od černochu k respektu, který už vládne, není přípustné.Respekt je jen jeden a nejde ho rozdělit na dva kusy, tedy ten vládne nepřetržitě a je všudypřítomný.Tedy na nikdy nekončící dobu bude respekt mezi lidmi všech ras daný a nebude ho možné zneužívat pro vlastní blaho.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hip hopu a o tom že je nejlepší.Hip Hop je nejvýše ze všech hudebních stylů.Tedy poráží Rock,Pop,Rythm and blues.Je to proto, že je svobodný a je možné rapovat o všem bez cenzury.Dnes existují krásné písničky od amerických raperů s dobrými texty.Slovo negr do hip hopu patří a proto ho všichni používají, protože nechtějí, aby jim tak lidi říkali a vůbec bojují za respekt černošské rasy.To je smysl rapu, tedy změna v myšlení jiných ras o černoších.Černoši dělají skvělý rap, ovšem nejlepší je Eminem a to je běloch, tedy hip hop patří bělochům a to je velmi převratné.Eminem je nejrychlejší raper na světě, kdy řekl přes 65 slov i více za jednu minutu.Hip Hop může díky své svobodě dát šanci raperům, aby čistili svět od rasismu a zla.A každý raper má šanci se vyjádřit k situaci na světě a tu ovlivňovat k lepšímu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hip hopu a jeho nesmrtelnosti a nekonečnosti.Hip hop nikdy nemůže skončit, protože čím větší slovní zásobu rapper má, tím větší má možnost se zařadit vedle velkých váh v hip hopu a to mluvím o Americe.Hip hop letí i ve Francii, na Kubě, v Česku a ve Španělsku, a proto hip hop nikdy nezemře a bude zde provždy pro posluchače.Hip hop bude rozjetý, až se podaří obnovit Afriku, kdy bude nalézáno spoustu nových raperů se smyslem pro rytmus a s talentem na skládání textů.Dále budou vypadat dobře a budou zajímaví pro publikum.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o mých ženách, které by měly být důležité.Důležitost je důležitá vlastnost mých žen, tedy měly by to být ženy, které jsou bohaté nebo mají firmy nebo jsou jinak důležité.Důležitost generuje dobrý sex.Čím důležitější žena je, tím více ji budu milovat.Důležitost je důležitá pro můj respekt k ženě, který se nezískává od mě jen tak a tak ženy, které budou důležité a budou mít důležité postavení a budou krásné a důležité,  budou moje.Jedná se o jistý druh přitažlivosti, kterým je postavení ženy.Ženy mají s důležitostí jistý druh sexappealu, který je patrný zvlášť u mě a proto budou mít důležité ženy u mě přednost.Jakmile ženu poznám a budu vědět, že je důležitá nebo patří k důležité rodině, tak bude mít šanci mě poznávat.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o koloběžkách s rychloměrech s použitím družice.Tedy z družice by díky signálu GPS mohly fungovat jako ukazatel rychlosti.Rychlost zobrazená přes GPS by byla nejpřesnější a u koloběžky,  která by mohla maximálně 40 km/h.Tedy zobrazovaná rychlost by byla nejpřesnější a byla by nejlepší pro použití u koloběžky.Koloběžky s rychlostí měřenou přes GPS budou nejlepší pro přesnost a jistotu správně zobrazené rychlosti.40 km/h je slušná rychlost a proto je třeba už použití GPS.Tedy transformer by měl v koloběžce budíky pro zobrazení rychlosti a díky technologii připojení k GPS síti u transformera by byla funkce GPS v koloběžce další technologií transformerů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit kolech, tedy bicyklech a jejich měření rychlosti díky družici tedy GPS signálu.Kolo by mělo budík s rychlostí a ta by byla u kola maximálně 45 km/h.GPS signál by zajistil přesnost údaje na km za hodinu přesně.Kola si zaslouží měření rychlosti přes družici tedy přes GPS.Jednalo by se o další technologii transformerů,  tedy rychlost u bicyklu měřenou GPS signálem.Kola by používala rychlost do 45 km/h, což by zajišťoval omezovač rychlosti.Omezovač by byl nutný,  protože je to vysoká rychlost na kolo.Tedy by rychlost měřila u kola pouze GPS u každého kola .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o chudých státech a jejich dotacích.Dotace pro chudé státy musí být vyšší než pro bohaté a rozvinuté země.Tedy Afrika a Indie a například Honduras by dostaly více peněz a to na stavby domů, ulic ,měst ,dálnic, mostů atd..Pro lidi bude také potřeba více peněz, aby mohli nakupovat jídlo, oblečení a tak bude pro výrobce oblečení Afrika a Indie dobrým novým trhem.Pro všechny firmy to bude nový trh,  tedy auta,  motorky, tanky a autobusy si budou moci kupovat lidé v obchodech s transformery.Tedy dotace pro lidi v chudých zemích budou vždy vyšší proto,  aby si co nejjednodušeji zvykli lidé na novou realitu,  která po prodeji zavládne a to realita krásná a dokonalá.  

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vyhlazování planet proto,  aby se z nich staly planety s lidskými zájmy.Planety budou muset být zbaveny velkého hmyzu,  který na některých planetám v jejich stádiu a nebo stáří obklopuje velký hmyz jako velké vážky,velké stonožky atd.Tedy toto by se mělo vyřešit, tedy vyhladit od hmyzu a od zvířat,  která by se lovila do zajetí jako například mamuti nebo dinosauři.Celá planeta by byla vyhlazena pro postavení nové civilizace a pro postavení nového světa.Vyhlazení planety by bylo pouze pro potřeby lidské zábavy.Tedy například planety Závodníků nebo Machrovské planety, planety Bohatých.Připravovat svět bude v režii transformerů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o automatické změně při najetí na okruh se supersportem jako například Audi R8 třetí generace.Tedy při najetí na okruh by se změnily pneumatiky za slicky z běžných gum s dezénem.Každý supersport by měl mít tuto funkci, tedy při najetí na prostor okruhu nebo depa by se gumy autonomně změnily na slicky a při odjezdu pryč z okruhu by se gumy zase změnily za gumy s dezénem.Každý supersport by měl tuto funkci,  tedy Ferrari Laferrari by mělo tuto funkci, také Porsche 918 Spyder  a McLaren P1.Všechny supersporty této ráže by mohly měnit gumy, které by byly slicky a to smrštěné v autě ve velikosti 2 na 2 centimetry.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o pneumatikách na superbiku.Pokud by najel superbike na okruh,  tak by se mu změnily gumy na slicky a mohl je využít pro závody na okruhu mezi amatéry i profesionály.A při odjíždění z okruhu by šly gumy zase transformovat na gumy s dezénem.Tedy každé přejetí na území závodní dráhy,  tedy do depa,  by se gumy změnily na slicky  a po opuštění by autonomně změnila motorka gumy na gumy s dezénem.Tedy na gumy se slickovou úpravou a naopak by byla funkce,  na kterou by se nemuselo myslet, tedy autonomní změna.Autonomní změna provedená transformerem by byla další funkce a technologie transformerů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o plynových autobusech.Plynové autobusy dnes běžně jezdí například v Kroměříži a všude po světě.Tato forma pohonu, tedy paliva, by byla nejlepší při přechodu na plnou elektrifikaci.Autobusy na plyn mají stejnou spotřebu jako naftové motory.Plyn je lepší pro přírodu a zároveň jde o levné palivo.Plynové busy dokážou jezdit celý den stejně jako nafta.Hlavní výhodou busů na plyn je levnější provoz a šetření přírody.Plyn nevydává černý kouř a je plně přírodní.Plyn je přírodní palivo, vycházející z ropy a jejích zplodin.Plyn se vyrábí z ropy a jeho výroba je vedlejším produktem vedle ropy.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o elektrobusech.Elektrobusy jsou například v Rakousku  v menším rozměru.Je třeba podporovat větší busy, které jezdí nejen ve městě, ale i mezi město.Tyto elektrobusy budou najíždět i 800 km, než se budou muset dobít.Doba dobíjení by měla být také lepší a to u busu okolo 1,5 hodiny. Elektrobusy budou dokonale fungovat, kdy se bude muset chladit prostor s bateriemi a elektromotorů.Elektrobusy se budou muset podporovat pro jejich čistotu provozu, kdy bude provoz nejlepší bez emisí a bez plynového odpadu.Elektrobusy budou také tišší, protože nebudou mít spalovací motor, který je hlučný.Elektrobusy budou každodenní realitou a stanou se ze 100 procent nejpoužívanějšími autobusy.       

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dvourotorovém stroji, tedy vrtulníku, který by sloužil u hasičů jako vyprošťovací stroj pro hasiče pro rychlejší práci.Tedy pokud by zapadl kamion do škarpy, tak by ho mohl vyprostit vrtulník s dvěma rotory.Tento vrtulník má dost síly, aby dokázal postavit kamion ze škarpy zase na kola.Stačilo by zaháknout vrtulníkem kamion na vnitřní naviják a tak kamion vytáhnout ven.Práce by šla od ruky a kamion by byl do 30 minut vyproštěn.Šetřilo by to čas a zastavená doprava by mohla pokračovat ve své jízdě.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o výhrách na planetách Závodníků pro všechny. Vedle kalhotek, bot na jehlách nebo podprsenek by existovala výhra v penězích.Tedy mělo by se jednat o částky od 2 do 10 milionů korun.Tedy ten, kdo by vyhrál, by vždy dostal buď 2 nebo 4 nebo 6 nebo 10 milionů korun podle náročnosti jízdy.Pokud by šlo o okruh, tak by se dostávalo plných 10 milionů a na dálnicích by se dostávalo od 4 do 6 milionů a na okreskách by to byly  2 miliony.Vždy by musel projet závodník cílem jako první a pak by mu byla započítána plná odměna za charakter trati.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o myčkách podél dálnic, kde by se závodilo.Jednalo by se o průtažné myčky, kde se prochází procesem pěnování, kartáčování a sušení.Jednalo by se o možnost, jak umýt auto hned proto, aby mělo auto krásný čistý vzhled.Tedy aby auta prokoukla a byla čistá, tak by existovaly myčky podél závodní tratě na dálnici.V případě, že by auto žádalo o umytí, tak by se myčky podél dálnic hodily.Proces by trval 4 minuty a auto by bylo jako nové.Auta by se špinila od aut jedoucích před nimi, kdy by na ně létaly zbytky z pneumatik nebo by na ně foukaly zplodiny, což by také špinilo auta.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motorkách a jejich závodění na dálnicích.Věc se má tak, že by podél dálnic měly být myčky pro mytí motocyklů.Myčka by byla statická a stačilo by najet do myčky a nechat motorku stát, což by dokázala sama, protože by to byl transformer.Po 4 minutách by mytí skončilo a motorka by měla krásný čistý vzhled a byla jako nová.Motorky by byly v mytí ve čtyřech fázích a to nanesení šamponu, pak kartáčování, pak sušení a nakonec voskovaní.Každá motorka by mohla požádat jezdce o to, aby byla umyta, což je věc o které jsem již hovořil, tedy mytí na přání motorky.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čtyřkolkách a o jejich mytí. Pokud by čtyřkolky na planetě SUV potřebovaly umýt, byly by myčky na každém rohu, ale pouze na zpevněných cestách, kterých bude 20 procent.Myčky by byly užitečné pro mytí čtyřkolek, protože čtyřkolky by se špinily v blátě.Každá čtyřkolka by měla být myta po každém dni stráveném na nezpevněných cestách a to zvlášť pokud by čtyřkolky požadovaly umytí na zpevněných cestách.Myčky by byly každý druhý kilometr pro SUV a pro čtyřkolky.Čtyřkolky by prošly mytím jako je pěnování, kartáčování,sušení a voskování.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o speciálních nových odtahových vozidlech.Tedy pro superbiky jako příklad by měla existovat odtahová vozidla, která by měla uzpůsobené uchycení motorky tak, že by se do něj najelo přední gumou a pak by se jen upevnilo kurtnami stejně jak je tomu u vozíků pro motorky.Tato možnost odtahovým službám chybí a vozí motorky opřené o korbu odtahovky, což je špatně a musí se to změnit.Tedy při zničení kola motorky by se motorky odnesla do držáku pro přední gumu a zde by se uvázala.Takto by mohla být motorka odvezena bezpečněji a bez problémů.Motorka by se vezla v bezpečí až do jejího cíle ve značkovém servisu nebo domu, kde by si motorku opravil jezdec sám.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kvalitnějších pneumatikách a to o takových gumách, které se pomalu sjíždějí. Mělo by se jednat o gumy budoucnosti, kdy by na SUV měly vydržet i 40 tisíc kilometrů místo 10 až 15 tisíc kilometrů.Mělo by se jednat o kvalitnější směs při výrobě a guma by se sama sjížděla jen minimálně a  to i při drsném zacházení, kdy by se guma nijak drasticky nesjížděla a  dá se hovořit o tom, že při permanentní jízdě na limitu by gumy vydržely 30 tisíc kilometrů.Nové gumy by tedy šetřily peníze a peněženku.Každá guma zvlášť by stála okolo 25 tisíc korun a byla by na ní záruka, že najede 40000 kilometrů při volném a klidném tempu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motocyklech a jejích gumách budoucnosti.Věc se má tak, že by se měly vyrábět gumy, které snesou větší zátěž a budou mít větší dojezd.Větší dojezd by byl v číslech okolo 15 tisíc kilometrů místo obvyklých 5 až 6 tisíc kilometrů u superbiku.Mělo by se jednat o lepší á odolnější směs, která by vytvořila lepší využití a dojezd gumy do úplného sjetí gumy.Při maximální zátěži by mohly gumy vydržet nějakých 10 tisíc kilometrů.Guma by mohla získat při výrobě příměs, která by vytvořila pevnější povrch a ten by se méně sjížděl.Gumy na motorku jsou dnes ještě v plenkách a tak nás čekají gumy odolnější a lepší s vyšším dojezdem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech a jejich lepších pneumatikách.Věc se má tak že v budoucnu budou existovat gumy které u kamionu více vydrží a více snesou a dokážou najet více kilometrů.A to vše díky novým pneumatikám s lepší směsí která pneumatiku ztvrdne a tak se začne méně sjíždět.Všechny gumy na kamionu budou muset mít tyto nové gumy a při jejím používání by měli najet okolo 40000 kilometrů a to proto že mají velkou plochu a čím více plochy bude tím více vydrží.Při naloženém kamionu najezdí v průměru 30000 kilometrů a při prázdnem kamionu najede 40000 kilometrů což se zprůměruje a vyjde číslo které bude hovořit o průměrném sjetí pneumatik tedy při prázdném a při plném kamionu.    

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o značkách na všech planetách doporučující maximální rychlost v modrých informačních značkách.Tedy by zde byli značky doporučující rychlost 300 km/h a také 350 km/h.Tato značka by platila pro vozy kteří dokážou jet 350 km/h.Což by bylo pro případ Ferrari Laferrari ,nebo Lamborghini Aventador SVJ nebo Mclaren Speedtail nebo Bugatti Divo s maximální rychlostí 370 km/h.Tyto značky by byli na místech kde je za nimi dlouhá rovinka v řádu 20 kilometrů až 35 kilometrů.Tedy zde by mohli mazat auta bezpečně 300 až 350 km/h a nehrozilo by žádné nebezpečí.Tyto značky by byli pro řidiče velmi užitečné a Ti by věděli kdy přijde čas na maximální rychlost.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o politicích kteří jsou ministři.Ministři by tedy najížděli ve volném čase googolplexi v České Republice.Tedy v České Republice by jezdili Audiny RSQ8 a to v různých barvách.Každý ministr by měl svojí barvu.Tedy například ministr životního prostředí by měl bílou Audi RSQ8,ministr vnitra by měl modrou RSQ8,ministryně financí by měla červenou RSQ8,ministr práce by měl zelenou barvu,a ministr dopravy by měl černou RSQ8 a ministr školství by měl oranžovou RSQ8.Audi RSQ8  je SUV s 600 koni a je výborně postavené ,intuitivní tedy nechce Vás sežrat a jít a sežrat Vaší rodinu ale je to sofistikovaný vůz který je mimořádně bezpečný.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Kubě a jejich vozech pro ministry kteří by museli žít v demokracii.Zde by jezdili Lamborghini Urusy v různých barvách.Všechna ministerstva by měla každé jinou barvu laku.Tedy byli by zde červené,černé,zelení,bílé,oranžové a modré Urusy,každé pro jiného ministra.Ministři by jezdili ve volném čase.Urusy by byli transformery.Urusy jsou luxusní SUV které jezdí 305 km/h a nabízejí nebývalí luxus.Urusy budou nejlepší pro ministry na Kubě všech druhů a ministři tak budou přidávat peníze na konto Zeleno bílého unikátu který je bude vlastnit tedy peníze bude vlastnit auto.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Spojených státech amerických a jejich vozech pro ministry.Ministři v USA by měli používat ve volném čase Rolls Royci Cullinan Mansory.Každý ministr by měl jinou barvu tedy ministři by měli barvy Cullinanu v červené,modré,černé,bíle,zelené,oranžové a žluté podle každého ministerstva zvlášť.Rolls Royce Cullinan se jmenuje podle největšího diamantu na světě a má 570 koní a je považováno za nejluxusnější SUV planety.USA bude vůdčí zemí a tak musí mít nejlepší SUV na světě.Cullinan bude ministry oblíben pro jeho tiché svezení a luxusní vlastnosti.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kinech pro diváky v autech.Měli by se konat kina pro supersporty.Proto aby si našli dobrou řeč se supersportem po pravici a nebo po levici kdy by mezi sebou komunikovali telepaticky.Tato sešlost supersportů pro majitele supersportů by byla možnost jak si pokecat telepaticky.Supersporty mají jiný život oproti jiným vozům jako jsou SUV nebo sedany a tak by existovalo kino pro supersporty proto aby existoval respekt mezi vozy stejné filozofie.Supersporty by byli auta jako Ferrari Laferrari ,nebo Porsche 918 Spyder,Bugatti Divo nebo Bugatti Chiron Longtail.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kinech pro SUV.SUV by mohli mezi sebou komunikovat telepaticky a dobře by si pokecali protože by hovořili s auty které mají stejný nebo podobný osud a hlavně druh vozu který by byl stejný by byl prioritní.Kina pro diváky v SUV by tak byl euforický protože by auta ve venkovním kině byli stejným druhem tedy SUV.Vytvářelo by to pěknou atmosféru.SUV i lidi by si kino užili a k tomu by si transformer i pokecal s SUV vedle něj.Tedy by uměl transformer SUV hovořit s autem vedle něj a zároveň sledovat film.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kinu pro sedany.Sedany by si mohli dobře pokecat se sedany vedle nich a zároveň sledovat film.Sedany by našli vozy stejné koncepce které mají stejný život a které jsou stejné a mohli by se mnohé dozvědět od kamarádů transformerů.Mohli by komunikovat mezi sebou Rolls Royce Ghost 2020,dále Bentley Mulsanne,Bentley Continental GT Fling Spur,nebo Mercedes S 65 AMG a Audi A8 a BMW řady 7.Takto by se všichni dobře pobavili a byli spokojení.Sedany by byli dalším druhem aut které by mohli jedině navštěvovat toto kino které by hrálo pouze pro sedany.Kino by se organizovalo na internetu tedy kdy a kdo má otevřené kino tedy jestli pro SUV,Sedany a supersporty.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o hatchbackech a jejich návštěvě kina.Při návštěvě kina by si mohli auta skvěle pokecat v telepatii ,tedy auto napravo i nalevo by mohlo být vhodné pro komunikaci.Hatchback by dokázal sledovat film s diváky na palubě a zároveň komunikovat s auty po stranách tedy v tomto případě  s hatchbagy.Toto představení by mohli navštěvovat hatchbacky.Hatchbacky by mohli být například VW Golf R ,Honda Civic Type R ,Seat Leon Cupra ,Renault Megane RS Trophy,nebo Mercedes AMG A S.Tyto vozy by mezi sebou komunikovali a probrali svět a život s majitelem a stav světa a o transformerech a novinkách a zkušenostech ze světa transformerů a také historky.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o jednom autě ze tří dohromady.Věc se má tak že by auta byli ve třech výkonových parametrech a to ve stejné značce.Auta stejné značky by způsobili exkluzivitu pro každého řidiče.Tedy mělo by to být tak že by byli od stejné značky tři auta od nejslabšího po nejsilnější a hlavně od nejpomalejšího po nejrychlejší.Mělo by tomu být u BMW tak že nejpomalejší by bylo BMW M 2 CS ,jako druhý by bylo BMW M4 jako středně rychlý a jako nejrychlejší by bylo BMW M6.Tedy tyto tři vozy by byli od nejpomalejšího po nejrychlejší a to od značky BMW .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Porsche a jejich třech autech které by byli v jednom autě a to od nejpomalejšího po nejrychlejší.Tedy vozy Porsche by měli baliček v obchodě s transformery tři auta a ty by byli tedy od nejpomalejšího a tím by bylo Porsche GT4 Cayman,středně rychlý  by byl Porsche Taycan Turbo S a nejrychlejší by bylo Porsche 918 Spyder.Tyto vozy by byli ve třech autech v jednom.Auta od nejpomalejšího po nejrychlejší by byli exkluzivitou pro každého řidiče kdy by v případě že by už nestačili na protivníky stačilo ve vteřině transformovat například vůz z Porsche GT4 Cayman do Porsche 918 Spyder a srovnat dynamiku s konkurencí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vozech Lamborghini a jejich trojici v jednom autě.Jednalo by se o tři auta které by byli vybrány jako auta od nejpomalejšího po nejrychlejší.Tedy nejpomalejší Lamborghini by bylo Lamborghini Urus s 650 koni.Další středně rychlé by bylo Lamborghini Performante a jako nejrychlejší by bylo Lamborghini Aventador SVJ.Tyto tři vozy by byli v jednom voze a majitel by s touto sbírkou byl exkluzivní a také fajnšmekr.Vždy pokud by na ringu nestačili auta na protivníky mohl by z Urusu nechat transformovat auto do SVJ což by s časy zahýbalo.Všechno by byli transformeři a tak by mohli jed rychleji a posunout limit ještě dál.Vozy od nejpomalejšího po nejrychlejšího by bylo exkluzivitou pro každého řidiče.         

              

Nyní bych chtěl hovořit o třech Ferrari v jednom a to podle výkonu a rychlosti.Tedy tři auta od nejpomalejšího po nejrychlejší.Mělo by se jednat o nejpomalejší vůz kterým by bylo Ferrari 458 Speciale,jako druhý nejrychlejší by byla Ferrari Pista a jako nejrychlejší by bylo Ferrari Laferrari s výkonem 951 koní.Tyto tři auta by byli v jednom voze tedy by se jednalo o transformery.Tato sbírka aut by učinila z majitele exkluzivního člověka který má smysl pro vkus.Mít tři nejrychlejší Ferrari v jednom je velké exkluzivita a dá se použít jak na parkovišti pro diváky a také na okruhu kdy jednomu autu dojde pára na konkurenci a tak se transformuje ze Speciale do Laferrari.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Mclarenu a jeho třech vozech v jednom a to od nejslabšího po nejsilnější a hlavně od nejpomalejšího po nejrychlejší vůz .Nejpomalejší by byl Mclaren Elva a jako druhy nejrychlejší by byl Mclaren Senna a jako nejrychlejší by byl Mclaren P1.Tyto tři vozy by byli exkluzivitou je mít v jednom voze a přinesla majiteli respekt a úctu protože se jedná o nejlepší auta současnosti.Mclareny jsou považovány za jedny z nejrychlejších aut světa kdy umí zrychlovat jako Bugatti Veyron Super Sport.Mclareny by šli využívat pro ukázku na parkovišti a také na okruhu kdyby došla pára Elvě a tak by jí mohlo nahradit P1.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o značce Bentley a jejich třech nejrychlejších vozech v jednom.Jako první by byl Bentely Mulsanne jako další by to bylo Bentley Bentayga a jako nejrychlejší  by to byl Bentley Continental GT s 630 koni.Mulsanne nejede ani 300 km/h a jede těsně před 300 km/h a Bentayga jede v provedení Mulliner 306 km/h a Continental GT jede přes 330 km/h.Tyto tři vozy by byli v jednom voze což by činilo z auta velkou exkluzivitu.Šli by používat na okruhu a nebo  na parkovišti jako frajeřinka pro diváky.Kdyby došla Bentayze na okruhu pára na konkurenty tak by mohla být transformována do Continentalu GT.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o značce Rolls Royce a jejich třech vozech poskládaných po sobě podle toho jak jsou rychlé.Tedy první auto by byl Rolls Royce Cullinan s 570 koni,jako druhý by byl Rolls Royce Ghost a jako nejrychlejší by to byl Rolls Royce Wraith s výkonem okolo 700 koní.Tato sbírka aut by byla exkluzivní a šlo by se s ní předvádět na parkovišti před hypermarketem nebo by šlo využít na okruhu když by Ghostu docházeli síly tak by mohlo být auto transformováno do Rools Royce Wraithu.Mít tři různě rychlé auta by byla exkluzivita která jen tak neomrzí a proto by byli Rolls Roycy žádaným zbožím s pěknou cenovkou okolo 7 milionů korun za tři auta v jednom.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Nissanu a jeho třech autech v jednom poskládaných od nejpomalejšího po nejrychlejší.Jako nejpomalejší by byl Nissan 350 Z se 300 koni,další by byl Nissan 370 Z a jako nejrychlejší by byl Nissan GT-R.Auta by šli předvádět kamarádům na parkovišti a nebo s nimi jezdit na okruhu a pokud by 370 Z došla pára tak by se práce chopilo GT-R které je přezdíváno jako Godzila a je brán jako nejrychlejší auto kdy se zrychlením podobá Bugatti Veyron Super Sport.Nissany jsou spolehlivé stroje protože jsou Japonské a zde je spolehlivost na prvním místě.Tedy tyto různě rychlá auta by byla vjednom voze a šla by měnit ve vteřině za jiné což by bylo prioritní.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Audi a jejich třech autech které by byli v jednom poskládány podle toho jak jsou rychlá.Audiny by začali na nejpomalejším voze a tím by bylo Audi RS 3 a jako druhé nejrychlejší auto by bylo Audi RS 5 a jako nejrychlejší by bylo Audi R8 třetí generace s výkonem 640 koní což je nejrychlejší Audi všech dob.Mít tyto tři vozy v jednom by šlo prezentovat na parkovišti mezi kamarády a šlo by použít také na okruhu když by došla pára RS5ce tak by se transformovala do R8 a závod by mohla vyhrát.Tato trojice by byla exkluzivním zbožím které by mohlo stát ve třech vozech 7 milionů v obchodě s transformery.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Mercedesu a jeho třech vozech od nejpomalejšího po nejrychlejší.Mercedes by měl jako nejpomalejšího Mercedes A 45 S AMG a jako druhý by byl Mercedes S 65AMG Coupe a jako nejrychlejší by byl Mercedes AMG GT-R Black Series.Tyto vozy by šli po sobě výkony a podle váhy a rychlosti by byli poskládány v jednom voze za sebou.Mít tři auta od nejpomalejšího po nejrychlejšího ve třech vozech v jednom by byla pěkná machrovinka která by se ujala pro ukazování majitelů na parkovišti i na okruhu když by došla A 45 S AMG pára a tak by  se transformovala do Mercedesu AMG GT-R Black Series a mohla tak závod vyhrát.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Hondě a jejich třech vozech od nejpomalejšího po nejrychlejší a to vjednom voze.První by byla Honda Civic první generace s 217 koni druhá by byla Honda třetí generace což je dnešní Honda Civic Type R s 320 koni a jako nejrychlejší by byla Honda NSX roku 2021.Toto jsou tři nejrychlejší auta od Hondy.A bude exkluzivita je mít v sobě tedy v jednom.Půjde s ní machrovat na parkovišti měněním vozů a nebo na okruhu když by došla Civicu s 320 koni pára tak by se transformovala do NSX a mohla závod dovést k vítěztví.Tři Hondy jdoucí po sobě podle rychlostí by byla exkluzivita to mít protože si zajezdí řidič tak na co se právě cítí tedy na rychlost kterou zrovna potřebuje.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Mazde a jejich třech vozech rozdělených podle rychlosti.První auto by byla Mazda MX5 druhá by byla  RX7 s wankelem,další by byla nejrychlejší Mazda RX8 s Wankelem.Tyto tři vozy by byli tři nejrychlejší vozy od Mazdy s kterými by šlo machrovat na parkovištích před kamarády s transformací nebo na okruhu když by už Mazda RX 7 nemohla tak by jí zastoupila RX8 a mohla závod vyhrát.Mít tyto tři vozy v jednom by byli pro fajnšmekry a patřili by opravdovým řidičům.Tyto tři Mazdy jsou krásné vozy které nejde přehlédnout a tak budou stát v obchodě s transformery okolo 8 miliony korun.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Maserati a jeho výběru tří aut od nejpomalejšího po nejrychlejší.Maserati by šlo poskládat od Maserati Gran Turismo a jako druhý by bylo Maserati MC20 a jako nejrychlejší by bylo Maserati MC 12.Auta by šli měnit na okruhu vždy když by auto nestačilo na protivníka tedy z Maserati MC 20 by se mohlo změnit auto na Maserati MC 12 a mohlo závod i vyhrát.Jinak by se dalo auta v jednom prezentovat na parkovišti u hypermarketu tedy jeho tři auta.Maserati je exkluzivní značka která je luxusní a auta této značky mají nádherný zvuk kdy znějí jako by probudili sopku a to zvlášť u Maserati Gran Turisma a  Maserati MC 12.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o výjezdu ze státu a to například u Spojených států amerických ,nebo států v Evropě.Tedy každý člověk by měl dávat pozor při výjezdu ze svého domovského státu a to na Dopravní Značky.Všude jsou jiné křižovatky a křižovatky které vypadají na to že je člověk na hlavní ovšem opak je pravdou.Křižovatky mohou být matoucí a tak vznikají přestupky jako nedání přednosti v jízdě a ohrožení jiných aut.Proto je třeba se dívat na značky když nefungují semafory a to kvůli bezpečnosti a pro správný chod silničního provozu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Le Mans na bicyklech.Le Mans na bicyklech by se konala na závodních kolech jaké jsou používány na Tour De France.Kola by měli maximální rychlost 70 km/h a mohl se konat pouze na planetě Zemi a to v Česku Republice na Masarykově okruhu v Brně tedy tam kde se konaly závody Moto GP.Kola by střídali jedno kolo každý po třech hodinách.Kola by byli transformeři a tak by nepotřebovali benzín a byli bezemisní.Le Mans by vyhráli Ti nejodolnější jezdci kdy by v jednom teamu bylo 8 jezdců.Mělo by jít o zábavu pro diváky a pro jezdce samotné.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o třech nejrychlejších vrtulnících v jednom.Vrtulníky by byli řazeny od nejpomalejšího po nejrychlejší.Nejpomalejší by byl dvojrotorový vrtulník a druhý by byl Marien One který používají Američtí prezidenti a nejrychlejší by byl vrtulník AH 64 Apache.Tyto vrtulníky by byli v jednom vrtulníku a každý vrtulník by řídil sám tedy byl autonomní a vždy by zadával pilot cíl do navigace a vrtulník by našel nejbližší heliport místo heliportů pro zahnané vrtulníky.Mít tří vrtulníky od nejpomalejšího po nejrychlejší by bylo exkluzivní a tento vrtulník ze tří by šlo mít vystavený ve vitríně a v případě zájmu o použití by šlo nechat vrtulník transformovat do životní velikosti a používat ho.    

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o třech nejrychlejších tuninzích tedy od nejpomalejšího po nejrychlejší.Jako nejpomalejší by byl tuning VW Golfu R,další a druhé auto by bylo Ford Mustang Schelby v tuningu od Liberty Walk a třetí tuning by byl Bugatti Veyron ve zlatě se zlatými koly,zlatým čalouněním ,zlatou maskou atd..Tři nejrychlejší tuningy od nejpomalejšího po nejrychlejší by byla exkluzivita mít tyto tuningy.Auta by mohli frajeřit na parkovišti a měnit auta a nebo na okruhu kde by mohl Mustang požádat o podporu Veyronu a tak i závod vyhrát.Každé auto by mělo svojí poznávací značku a muselo by ji mít pořád u každého auta zvlášť.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motocyklech superbicích u kterých by šel motor zmenšit tedy smrštit a měl by stejný výkon.Tedy motor by byl zmenšený a měl zároveň stejný výkon.Tím by se snížila hmotnost motocyklu a mohl by jezdit s nižší spotřebou šlo by o hybrid transformera a konvenční motorky.Mít smrštěný motor na polovinu by nabídlo stejný výkon i stejné jízdní vlastnosti.Motorky by vážili okolo 165 kilo a měli výkon přes 200 koní.Povinnou výbavou by bylo antiwhelie a ABS a protiprokluz.U takto silných motorech a váhou okolo 180 kilo s plnou nádrží by šlo o peklo.Konvenční motorky by vydrželi na trati déle díky menší spotřebě.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autech a jejich zmenšení motorů.Věc se má tak že zmenšené motory by měli stejný výkon,stejnou agilitu a stejnou pružnost.Motory by smrštěné na polovinu snížili hmotnost od 50 po 80 kilo menší.Agilita neboli hybnost auta by byla u konvenčního auta lepší a rychlejší.Menší motor jako například V16 by měl hmotnost o 80 kilo méně a byl by menší a byl by vidět za sklem jako zmenšený.Tedy výkon by byl totožný i u menšího motoru tedy zůstalo by u V16 1500 koní a tak by vše mohlo fungovat bez úkoru na kvalitě.I u Ferrari Laferrari by motor mohl být lehčí o 40 kilo a to by stačilo na lepší agilitu a rychlost a hyperaktivitu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čtyřkolkách a jejich zmenšení motoru.Čtyřkolky by měli mít o půlku hmotnosti méně a to by způsobilo lepší agilitu a v případě větších rozměrů jak do šířky a tak do délky čtyřkolky by mohli jezdit po dálnici i 160 km/h tam kde by to bylo dovoleno.Výkon by neztratil svojí kvalitu a výkon a rychlost by byla dokonale funkční a stejně funkční jako u motoru v nezměněných proporcích.Každá čtyřkolka by si mohla nechat udělat čtyřkolku se smrštěným motorem a to v obchodě s transformery.Tedy zmenšení motoru by nemělo vliv na kvalitu a mohli mít menší spotřebu.Čtyřkolky by se zavedli se  smrštěnými motory a stali se stereotypem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motorkách a přesněji superbicích pro příklad jejich umístění větší nádrže v objemu okolo 30 litrů dohromady.Tedy při smrštění motoru a zachování jeho kvality by se naskytla možnost umístit do superbiku větší nádrž pro benzín.Konvenční motorky by to uvítali a mohli by strávit více času na trati nebo na cestě okresní nebo na dálnici.Nádrž by mohla být se svým jezdcem a se svými většími objemy nádrže schopna najed okolo 500 kilometrů při volném tempu a při jízdě jako pile by najela motorka při zmenšeném motoru a menší spotřebou okolo 300 kilometrů.Tedy v plném tempu by zajela motorka i 20 kol na okruhu Spa v Belgii.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o menším motoru a s tím spojené menší nádrži  pro benzín nebo nafty u auta .Pokud by motor byl o půlku menší tak by se dalo pod něj umístit nádrž s dalšími 30 až 40 litrů benzínu .Tedy ke sto litrové nádrži by přibilo 40 litrů a tím by se zvýšil akční rádius.40 litrů nabízí při zmenšeném motoru a menší spotřebě i 150 kilometrů při rychlém tempu více a 250 kilometrů při volném tempu.Tuto možnost by měli i Super SUV a super sedany které jistě najdou bezpečné místo kam umístit nádrž na benzín nebo naftu.SUV by mohli být také s velkým dojezdem kdy by obě nádrže nebo zvětšená jedna nádrž umožnila při klidném tempu okolo 1200 kilometrů a při jízdě na hraně by byla spotřeba okolo 15 litrů u Bugatti Chiron Longtail.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech a jejich smrštění motoru na polovinu což by znamenalo větší prostor pro naftovou nádrž.Pod motorem by byla bezpečně umístěna nádrž.Kamion by najel o 150 kilometrů více a při stejném výkonu i při menších rozměrech motoru.Kamion by šlo používat déle tedy od 150 až 350 kilometrů ve větším dojezdu.Kamion by měl i stejný krouťící moment při zmenšeném motoru.Tedy nádrž na tisíce litrů by byla umístěna pod motorem a to tak aby byla chráněná deformačními zonami proto aby se neprorazila při čelním střetu.Kamiony by tak byli schopny najet více díky větší naftové nádrži.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o smrštěných motorech které by si zachovali svojí kvalitu,svůj výkon ,svůj krouťák a svojí nízkou spotřebu.Každý motor který by byl smrštěný by měl automaticky nižší spotřebu.U Bugatti Chiron Longtail který má spotřebu něco přes dvacet litrů ve městě tedy při městském provozu by při smrštěném motoru měl spotřebu okolo 10 litrů kdy by byl k dispozici výkon 1500 koní a krouťák přes 1050 newtonmetrů.Spotřeba by byla hlavní pozitivní věc vedle nižší hmotnosti a auto by najelo více kilometrů při volném tempu a při jízdě na hraně by to bylo litrů dvacet což je pro konvenční Chiron Longtail velmi dobrá zpráva.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motocyklech Honda a jejich výběru tří motocyklů v jednom a to od nejpomalejšího po nejrychlejší.První nejpomalejší by byla Honda CBR 650R jako druhá by byla Honda CBR 1000 RR z roku 2008 a nejrychlejší by byla Honda CBR 1000 RR 2021 s výkonem 217 koní což je nejrychlejší Fireblade historie.Tyto motorky v sobě by vytvářeli exkluzivní sbírku kdy by Fireblady a 650 R mohli být předváděny na parkovišti před kamarády a nebo jako pomoc na trati kdy by 650R mohlo ztrácet dech a tak by použil autonomně Fireblada 2021 a mohl by závod vyhrát.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Kawasaki a jejich výběru tří motorek od nejpomalejšího po nejrychlejšího.První nejpomalejší by byla Kawasaki 600 a jako druhá by byla Kawasaki ZX-10RR a jako nejrychlejší by byla Kawasaki H2R.Toto jsou králové své značky od nejpomalejšího po nejrychlejšího.Jednalo by se o trojku která by byla exkluzivní a bylo by respektabilní mít je ve své sbírce.S těmito motocykly by šlo frajeřit na parkovišti a mohli by si pomáhat i na okruhu kdy by mohla 600ce pomoci H2R která by mohla jistě závod vyhrát.Kawasaki je o adrenalinu a tak bude velmi vyjímečné mít tyto tři motocykly v jednom.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Yamaze a jejich třech motocyklech které by byli poskládané od nejpomalejšího po nejrychlejšího.První by byla Yamaha Tmax 530 jako další by byla Yamaha YZF –R6 Race,a jako nejrychlejší by byla Yamaha YZF –R1.Tyto tři motorky by šli měnit ve městě kdy by se přepla motorka do skůtru pro větší pohodlí a při najetí na dálnici nebo okresku by šla motorka přepnout z Tmaxu do R1.Šlo by to dělat i na okruhu kdyby se z R6 Race mohla přepnout do R1 když by ztrácela R6 dech.Tato sbírka by byla exkluzivní od nejpomalejšího po nejrychlejšího.Tato motorka by šla používat i při transformaci na parkovišti pro předvedení pro kamarády.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o třech motorkách Suzuki a to od nejpomalejší po nejrychlejší.Nejpomalejší by byla Suzuki 600stovka a jako druhá by byla Suzuki GSX-R 1000 2021 a jako poslední a nejrychlejší by byla Suzuki Hayabusa 1300.Tyto tři motorky by byli nejlepší pro svezení se rychle a pro adrenalin.Motorky by byli transformeři tedy by z nich šlo vymáčknout maximum.Mohli by si pomáhat na trati kdy by 600 ka ztrácela dech tak by se mohla transformovat do Hayabusy 1300.S motorkami by šlo dělat show na parkovišti před kamarády.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o třech motocyklech značky Ducati která by obsahovala tři motorky v jedné a to od nejpomalejší po nejrychlejší.První nejpomalejší by byla Ducati Panigale V2 2021,jako druhá nejrychlejší by byla Ducati V4R a jako nejrychlejší by byla Ducati Panigale Superleggera.Tyto tři motorky v jedné by byli horkým zbožím kdy by se dali koupit za 3,5 milionů.Mít tři Ducati v jedné od nejpomalejší po nejrychlejší by byla naprostá exkluzivita a ta by sloužila pro machrování na parkovišti a také na okruhu kde by při ztrátě dechu před konkurenci u Panigale V2 mohla být provedena transformace do Ducati Superleggery.Každá motorka bude muset mít svojí SPZ při každé transformaci.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Aprilii a jejích třech typech které by mohli být v sobě.A to od nejpomalejší po nejrychlejší .První nejpomalejší by byla Aprilia RS 660,jako druhá by byla Aprilia Tuono 2021 a jako nejrychlejší by byla Aprilia RSV4 1100 Factory.Mít tyto tři motorky by bylo jedinečné pro kvalitu těchto motorek.Aprilia je dělaná hlavně na okruh a zde je její domov.Měl jsem Aprilii RSV4R a vím že jde o okruhovou zbraň a bez obleku na motorku na ní nešlo jezdit protože hodně topila.Motorky by si mohli pomáhat na okruhu kdy by RS 660 nemohla tak by jí zastoupila 1100 Factory.Šlo by s ní machrovat na parkoviště protože transformace mezi motorkami by byla dokonalá zábava.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Harley Davidsonu a jeho třech motorkách.Měli by být v jedné motorce tři motorky Harley Davidson a to od nejpomalejšího po nejrychlejšího.Nejpomalejší by byl Harley Davidson Eklektra Glide Standart,jako druhý nejrychlejší by byl Harley Davidson Road Glide  Special a jako nejrychlejší by byl Harley Davidson V-Rod který běžně pálí gumy na místě tedy dělá bornouty .Tyto tři Harleye by byli tři klenoty v jednom a mít je by bylo exkluzivní vizitkou každého motorkáře.Zvlášť pro chopraře by byla tato možnost jako z nebe.Každý motorkář by si vážil své trojice a hrdě by jí ukazoval na parkovišti u hypermarketu před kamarády.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o BMW a její sbírce tří motocyklů od nejpomalejšího po nejrychlejší.První nejpomalejší by bylo BMW R nineT se 109 koni a jako další by bylo BMW S 1000 R což je naháč a jako nejrychlejší by bylo BMW M1000 RR 2021.Tyto tři motorky by byli na různé druhy nálady a podle chuti na používanou rychlost.Pokud by BMW S 1000R nestačilo na konkurenci tak by stačilo transformovat motorku do M1000 RR 2021 na okruhu.Šlo by opět machrovat na parkovišti s transformací mezi jednotlivými motocykly a to pro čistou zábavu kterou by transformace mezi stroji přinesla.Mít tuto trojici by byla exkluzivní vizitka každého motorkáře.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o třech MV Agustach od nejpomalejší po nejrychlejší.Tedy nejpomalejší by byla MV Agusta Brutale 1000 RR  a jako druhá by byla MV Agusta F3 675  a nejrychlejší by byla MV Agusta F3 800/RC.Mít tyto tři motorky by bylo velmi exkluzivní protože MV Agusta patří k vrcholným modelům které se dnes vůbec vyrábějí.Šlo by s nimi frajeřit na parkovišti a při jízdě na okruhu by si mohli vypomáhat při tom když by Brutale ztrácela dech tak by jí nahradila MV Agusta F3 800/RC.Tato sestava by byla vizitkou každého dobrého a zkušeného motorkáře.Každá motorka by musela mít svojí SPZ na každé ze tří motorek.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o třech Indianech tedy značce Indian.Jedná se o chopery.Chci vytvořit tři motorky v jedné od nejpomalejší po nejrychlejší.Tedy nejpomalejší by byl Indian Chieftain Limited,jako druhý by byl Indian Challenger Limited Dark Horse a jako nejrychlejší by byl Indian Roadmaster.Tyto tři motorky by byli exkluzivním zbožím které by šlo dobře na odbyt a to za cenu 4 miliony.Byla by to skvělá machrovinka někde na parkovišti kde by se dal porovnávat zvuk motorek vždy po sobě a hodnotit který je nejlepší.Každý kdo by měl tuto trojici by měl vizitku skvělého motorkáře který by zároveň vlastnil jedny z nejlepších choperů na světě.Chopery Indian jsou konkurencí pro Harley Davidson a mají na to být i lepšími stroji ,ovšem záleží na motorkáři co mu sedne a co preferuje tedy jestli Harley Davidson nebo Indian.                                

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o jednom autu a třech autech v jednom.Tedy nyní by se skloubili auta která by byla stejná jen by měla jiný výkon.Tedy pokud vezmeme Bugatti Divo tak by mohlo být ve třech designech tedy každé v jiné barvě ale každé s jiným výkonem.Byl by to transformer a tak by šel výkon nastavovat přes transformera.Tedy první Divo které by mohlo být červené by mohlo mít výkon 800 koní,druhé ve žluté barvě by mohlo být s výkonem 1200 koní a nejvýkonnější Divo by bylo v modré barvě.Tyto tři výkony by šli měnit na okruhu když by žlutému Divu docházela pára nad konkurenty tak by se transformovalo do modrého Diva.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motocyklech které by byli tři v jednom.Každá motorka by měla jiný lak a jiný výkon.Jednalo by s například o Ducati V4R.První s nejmenším výkonem by byla červená V4 s výkonem 150 koní,jako druhá by byla černá V4R s výkonem 180 koní a jako poslední nejvýkonnější by byla bílá V4R s výkonem 220 koní.Tyto tři výkony by šli měnit tak že by se změnila motorka za jinou barvu a mohla využívat výkon který by nastavil transformer.Motorky by mohli mít smrštěné motory a stejný výkon a přitom by pojmuli více benzínu tedy v reálu okolo 25 až 35 litrů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čtyřkolce a jejich třech výkonech v jedné čtyřkolce.Čtyřkolka by byla stejná jen by měla jinou barvu u každého výkonu.Tedy jako případ vezmeme čtyřkolku Yamaha Raptor.Tato motorka by byla v modré barvě jako první a měla výkon 70 koní,jako druhá by byla čtyřkolka v červené barvě a měla výkon 100 koní a jako poslední by byla čtyřkolka v černé barvě s výkonem 120 koní.Tyto tři čtyřkolky by si pomáhali na trati tedy na bahnité trati a když by nestačila tempu červená čtyřkolka s výkonem 100 koní tak by se transformovala do černé čtyřkolky s výkonem 120 koní a mohla závod i vyhrát podle schopností jezdce.       

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o navrtávání ropy transformery.O tuto věc by se staral Shockwave.Tedy transformer který je určený pro vrtání.Mohlo by se mu říkat i jinak což bude záležet na tom až se s transformery setkáme osobně a zjístíme to.Tedy shockwave by vrtal ropu v šířce vrtáku okolo 30 centimetrů.Tedy obrazně shockwave by mohl vrtat ropu na Kubě kde jsou objeveny doly ropy a ropná ložiska ve velkém množství ropy.Tedy transformeři by mohli vrtat na Kubě pro celý svět a později pro celý vesmír a pro výrobu benzínu a nafty na jiných planetách.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o značkové kombinéze pro vozy Audi která by byla nehořlavá.Tedy kombinézy pro Audi supersporty,SUV nebo speciály pro závody by byli od značky Pepe Jeans.Znám Pepe Jeans a vím že jde o kvalitní zboží a tak by kombinéza od Pepe Jeans byla kvalitní nehořlavá a pohodlná.Každé Audi by muselo mít kombinézu od Pepe Jeans která by měla s Audi smlouvu na to používat kombinézu od této značky.Pepe Jeans je luxusní zboží kdy boty od této značky jsou nejlepší v semišové úpravě.Jsou pohodlné a luxusní.Měl jsem dvoje boty od Pepe Jeans a vždy byli skvělé.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kombinéze a jejím použití u Porsche.Porsche by mělo značkovou kombinézu od Adidasu a to v nehořlavé úpravě.Adidas je velmi dobrá kvalitní značka která děla kvalitní boty a oblečení.Měl jsem boty Adidas asi tři a vždy byli skvělé.Kombinézy by se prodávali v obchodech se značkou Adidas a v obchodech s transformery kde by šla objednat na míru.Adidas je sportovní značka a tak ke sportu jako je závodění v Porsche by byla ideální.Pro planetu Porsche by se hodila a byla by v každém autě Porsche.Tedy ve všech závodních autech jako jsou supersporty nebo speciály pro Le Mans.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o značce Lamborghini a jejich značkové kombinéze která by byla od značky Replay a která by byla nehořlavá a pohodlná.Mám spoustu zboží od Replay jako Bundu za 8500 korun ,džíny za 7500 korun ,trička po 2000 tisících a vím že jde o kvalitní kombinézu která je pohodlná a příjemná.Replay by vyráběl závodní kombinézy pro auta Lamborghini a to za cenu 35000 korun.Kombinéza by byla žáruvzdorná a byla by i luxusní.Byla by to jedna z nejlepších kombinéz mezi všemi značkami.Na planetě Lamborghini by měl každý tuto značku kombinéz protože by Lamborghini uzavřelo kontrakt na spolupráci s Replayem a tak by Lamborghini museli používat tuto značku kombinézy.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o značce Diesel.Firma Diesel by mohla vyrábět kombinézy které by byli nehořlavé pohodlné a luxusní pro značku Ferrari.Mám boty Diesel na zimu za 4500 korun,mám i džíny za 6500 korun od Dieselu,mám bundu Diesel za 6500 korun a vím že jde po luxusní zboží ve kterém se člověk dobře cítí.Kombinéza by šla pořídit jak v obchodě se sortimentem Diesel nebo v obchodech s transformery.Kombinéza by mohla stát do 35000 korun.Auta Ferrari by museli mít tuto kombinézu protože by byla uzavřena smlouva mezi Ferrari a Dieselem a tak by museli auta Ferrari a jejich majitelé nosit značku kombinézy od Dieselu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kombinéze značky Bentley.Značka Bentley by musela používat vyráběné kombinézy od značky Dolce a Gabanna.Dolce a Gabanna je jednou z nejluxusnějších firem na oblečení na světě.Kombinéza Dolce a Gabanna by byla nehořlavá ,pohodlná a luxusní.Firma Dolce a Gabanna by musela začít vyrábět kombinézy pro závody protože by měla smlouvu s Bentley na výrobu kombinéz pro závodní speciály GT3,supersporty a speciály pro Le mans.Kombinéza Dolce a Gabanna by byla tak kvalitní a dobrá že by řidič Bentely nechtěl jinou.Kombinézy Dolce a Gabanna by byli jako jedny  z nejluxusnějších značek ve výrobě kombinéz vedle Replay ,Dieselu a Pepe Jeans London.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Mercedesu a jeho kombinéze kterou by vyráběla firma Nike.Firma Nike by vyráběla nehořlavé a žáruvzdorné kombinézy které by byli sportovní a pohodlné.Pro Mercedesy jako Mercedes ONE ,nebo Mercedes AMG GT Black Series ,nebo Mercedes SLS nebo Mercedes AMG GT R P.R.O..Každá kombinéza by dokázala zachránit člověka z ohnivé pasti a pomoci mu přežít požár dokud by se nedostal ven.Mercedes by měl s firmou Nike smlouvu a tak by na planetách s prémiovými auty musel řidič Mercedesu používat kombinézu od Nike.Nike je kvalitní značka a mám boty na basket od Nike,trička a další věci a vím že Nike je kvalitní značka a řadí se vedle nejlepších značek kombinéz které se budou vyrábět od všech luxusních značek.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motocyklech Suzuki a jejich možnosti v budoucnu a to ve věci že by dostali k motocyklu zadarmo kvalitní kombinézu na míru.Tedy například k superbiku Suzuki GSX-R 1000 2021 by dostal jezdec k motocyklu kombinézu ušitou na míru.Před koupí motorky by se musel nechat jezdec změřit pro správně a na míru padnoucí kombinézu.Kombinéza by měla modré barvy jako je tomu u značky Suzuki která má svoje barvy ve světle modré.Kombinézy by byli se všemi náležitostmi jako boty ,helma a páteřový rám a nádobku na zádech kde se nachází vzdušný spoiler pro limonádu a pro srkání za jízdy.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o firmě Ducati a ta by vyráběla kombinézy na míru ke každému motocyklu.Mohla by mít výběr kombinézy v obchodech s transformery a nebo by se nechala kombinéza ušít podle proporcí jezdce.Tedy před doražením motorky k odběru  by se musel nechat jezdec změřit a kombinéza by byla do týdne hotová.A tak by mohl jezdec na své nové Ducati odjed s novou kombinézou která by měla i boty a přilbu od Ducati a v nádobce a zádech by měl limonádu pro osvěžení tedy asi 1,5 litru která by se sála hadičkou.Kombinéza by měla všechny ochranné prvky jako chránič pátaře,ochranu holeních kostí a ochranu rukou.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o značce Honda a její kombinéze na míru při prodeji.Tedy při prodeji by získal novou kombinézu ,boty a přilbu.Firma Honda by měla buď kombinézy na skladě v malých velikostech a u největších rozměrech pilota by se nechali ušít kdy by byli do týdne hotové a nehořlavé a pohodlné.Měli by nádobku na zádech pro osvěžení limonádou za jízdy v objemu 1,5 litru která by se sála hadičkou.Oblek by byl ušit na míru a jezdec by mohl odjíždět na nové motorce s novou kombinézou ,botami a přilbou od Hondy.Honda by měla jednu z nejkvalitnějších a nejpohodlnějších kombinéz vůbec. 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o firmě Kawasaki a její kombinéze  která by se dostávala zdarma k novému motocyklu spolu s botami na motorky a přilbou.Všechny díly kombinézy včetně bot a přilby by byli v zelené barvě.Kombinéza by byla s ochranou páteře,a s ochranou holeních kostí a ochranou rukou.Přilba by byla nejkvalitnější co by šlo sehnat.Jezdec by si mohl vybrat z kombinéz které by byli skladem a pokud by byli malé tak by se nechali ušít nové kombinézy a před koupí motorky by se nechali ušít kombinézy značky Kawasaki které by šlo kupovat v obchodech  transformery nebo od firmy která prodává motorky značky Kawasaki.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o značce Yamaha a jejich kombinézách pouze pro superbiky.Ke každém motorce by se dávala nová kombinéza od značky Yamaha nebo od obchodů s transformery.Před koupí by si vybral jezdec kombinézu která by byla skladem a pokud by měl jezdec větší rozměry tak by se ušila nová kombinéza která by byla do týdne hotová a majitel nové Kawasaki by odjížděl s novou motorkou a s novou kombinézou ,botami a přilbou od značky Yamaha.Kombinéza by byla nehořlavá a žáruvzdorná a měla na zádech kde se nachází tunel pro obtékání vzduchu nádobku s limonádou v objemu 1,5 litru.Kombinéza by stálo okolo 35000 korun která by se započetla k ceně motorky.       

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o značce Aprilia a její kombinéze která by se dodávala k motorce za 35000 korun.Před koupí by se musel nechat jezdec změřit kdyby nebyli na jezdce rozměry kombinézy.Jinak by se kombinéza dodávala na skladě kde by byli menší rozměry na hubenější lidi.Aprilia by tak prodávala kombinézu za 35000 korun a kombinéza by se dala koupit v obchodě s motocykly a také v obchodech s transformery.Kombinéza by obsahovala boty na motorku od Aprilie a také přilbu a rukavice.Kombinéza by měla na zádech na aerodynamickém tunelu nádrž na limonádu pro usrkávání.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o transformerech a jejich jediné potřebě pro provoz tedy vedle nutnosti měnit gumy které by vydrželi déle také pouhý vzduch.Transformer potřebuje vzduch pro chlazení baterií u hybridu transformerů mezi transformery a elektromobily.A celkově pro kola která se budou točit sama a budou hrnout vpřed.Čím vyšší rychlost tím větší teplota která by byla chlazená vzduchem.Tedy v předních náraznících by byli průduchy mířící k brzdám a tak je chladili a to jak v konvenčním režimu s kotouči a destičkami a bez kotoučů a destiček,u obou by byl vzduch potřeba.Tedy vzduch by byla jediná věc kterou by auto potřebovalo.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o SUV Škodovkách a to od nejpomalejšího po nejrychlejší.Nejpomalejší by byla Škoda Kamiq 1,5 a jako druhé nejrychlejší by byla Škoda Karoq Sportline a jako nejrychlejší by byla Škoda Kodiaq RS s 240 koni.Kodiaq RS má největší motor a je nejrychlejší ve zrychlení na 100 km/h a jede do 250 km/h.Tyto tři Škodovky by byli všechny transformeři a bylo by exkluzivní mít tyto tři Škodovky v jedné a bylo by to exkluzivní i na okruhu kde kdyby nemohl Karoq Sportline by ho mohl zastoupit za jízdy Kodiaq RS.Tato trojice by měla cenu okolo 5 milionů pro jejich exkluzivitu a protože by VW byl zastoupen Škodovkou .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o stejné kvalitě gum v budoucnu.Věc se má tak že všechny gumy od všech značek by měli stejnou kvalitu.Tedy například levný Barum by měl stejnou kvalitu jako Pirelli která je o mnoho dražší než Barum.Gumy by byli se stejnou spolehlivostí a byli by nejlepší pro supersporty které by vyžadovali spolehlivost aby vydrželi rychlost 350 km/h.Tedy u vozů které mají maximální rychlost 350 km/h by měli stejnou kvalitu jako gumy Michelin které používají Bugatti Chiron Longtail s rychlostí 490 km/h.Každý supersport by měl gumy odolné do 350 až 400 km/h což by se využilo na planetě Závodníků.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o věcech které jsou objemné které jdou smrštit.Každé auto,každá motorka a každý kamion a každý autobus jde smrštit na velikost 40 centimetrů na 15 centimetrů.Jdou smrštit pračky ,televize ,letadla typu Cesna,tanky a dopravní letadla.Prostě vše co je hmotou jde smrštit po tom co se tato věc oživí na transformera.Tedy vše jde oživit tedy i lidé a zvířata a s tím souvisí i smršťování.Tedy i člověk jde smrštit ale tato věc se používat nebude a bude zakázána tedy smršťovat lidské jedince protože by to bylo zbytečné.Lidé a zvířata tedy zmenšit nepůjde a budou moci být jako transformeři pouze v životní velikosti.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motorkách a jejím maximálním smrštěním.Každá motorka půjde v budoucnu smrštit a to na velikost 6 centimetrů na délku a 2 na šířku.Motorky tedy zvlášť superbiky půjdou vystavovat ve vitríně.A to i více motorek v jedné a vedle sebe by mohli stát například tři nejrychlejší motorky BMW a tři nejlepší od Ducati v jednom.Tedy 6 centimetrů na 2 centimetry bude maximum kam až půjde s transformery zajít ve smršťování.Takto malé motorky by byli dobře skladné a ještě lépe přesunovatelná s boxy od  světových značek.Lepší pro skladování bude ovšem zůstat na 50 centimetrech na 20 centimetrů pro menší tlak a menší práci být ve stavu smrštěného transformera v 6 na 2 centimetry.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autech jejich maximu ve smršťování.Auta by měli jít v maximu smrštit na 10 centimetrů na 3 centimetry.Šlo by je vystavovat ve vitríně ale lepší by bylo skladování v rozměrech 50 na 20 centimetrů pro menší tlak v transformeru a menší námahu.Každé auto by šlo převážet v jednom boxu a to ve dvou kusech.Tedy by se vyráběli boxy pro dva transformery ve velikosti 10 na 3 centimetry.Tedy na převoz by se smrštění hodilo například v letadle,vlaku ,autobusu nebo v autě.Auta by se po převozu mohla transformovat do auta v živé velikosti a mohla druhého transformera převážet v kufru auta tedy například motocykl v případě potřeby.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech a jejich maximálním smrštěním.Kamion by šel smrštit maximálně u tahače bez návěsu na velikost 15 centimetrů na 7 centimetrů.Šlo by je mít nějaký malý čas ve vitríně ale nejlepší by byli kdyby byli ve velikosti 60 na 20 centimetrů pro menší tlak v transformeru a menší námaze držet tuto velikost.Tedy pouze na převozy by se toto smrštění v maximu hodilo.Tedy v letadle,vlaku ,autobusu nebo v autě by se smrštění hodilo pro převoz více transformerů v jednom boxu.Tedy šel by převážet kamion a motorka tedy obě smrštěné na maximum.Kamiony by bylo nejlepší smršťovat na maximum pouze doma pro okrasu a sbírku aut ale ty by museli být v tomto stavu doma pouze pár hodin.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motoru v dieselu který by měl 1200 koní.Mělo by se jednat o V16 v naftě.Tento motor by šel použít u Bugatti Chiron a Bugatti Diva a Bugatti Longtail s kterým by šlo zajet rekord s dieselem.1200 koní je strop kam by šlo až zajít.Doposud nejvýkonnější diesel je diesel od Audi který představila ve své Audi Q7 V12 první generace.Tento motor by se dával i do Audi R8 respektive jejího nástupce,nebo do Ferrari.Motor by byl smrštěný a tak by se na míru vešel do auta které původně snese jen menší motor.Výkon dieselu s 1200 koni by byl se smrštěným motorem stejně výkonný jako ve své životní velikosti.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o SUV a jejich největším motoru v provedení dieselu.Mělo by mít výkon 1200 koní a motor by šel smrštit podle potřeby tak aby se vešel do SUV.S menším motorem by mělo SUV stejný výkon jako v životní velikosti.Měl by stejný výkon 1200 koní i krouťák který by mohl být okolo 1400 newtonmetrů.Každé SUV s tímto motorem v koncernu by mohlo mít tuto variantu výběru  motoru.Tedy by ho mohlo mít Lamborghini Urus ,Porsche Cayenne nebo Bentley Bentaygu nebo VW Touareg s motorem V8 diesel.Tedy by si šlo vybrat auto s tímto motorem tak které by mu nejvíce vyhovovalo a které by se mu nejvíce líbilo.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o sedanech a jejich možnosti používat motor V16 diesel.V16 diesel by se dal smršťovat tak aby neztratil svojí kvalitu,výkon a rychlost.Motor by se smršťoval na hodnotu s jakou by se vešel pohodlně do auta.Tedy tento motor by byl v koncernu VW jak je tomu dnes a mohl se dávat do sedanů jako je Bentley Mulsanne ,nebo do Bentely Continental Fling Spur,nebo do Porsche Panamery.U těchto modelů by se musel motor mírně smrštit ale bylo by to v naprostém pořádku i při větším smrštění když by inženýři potřebovali menší váhu na přední nápravě.Vždy jde u rychlosti u aut o velký výkon a tak by sedany s motorem V16 diesel s výkonem 1200 byli určitě přínosné.                       

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Bugatti Chiron Sport a jeho transformaci do Bugatti Chiron Super Sport 300+ Longtail.Tedy Chiron Sport má 1500 koní a Longtail má 1600 koní.Mělo by se tomu dít při to když by Chiron Sport ztrácel dech.Tedy by existovali dvě auta v jednom a ty by se doplňovali v dynamice mezi auty tak aby   byl Chiron vždy nejrychlejší.Dvě auta by byli ty nejexkluzivnější auta každé značky tedy Chiron je jeden z nejexkluzivnějších Bugatti a včetně Longtailu.Vždy by to byli nejrychlejší auta na světě u každé značky.Bugatti má jako nejlepší auta právě Chiron 110 Universary a právě Longtail.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Ferrari a o dvou vozech které by se doplňovali když by jedno ztrácelo na protivníky.Mělo by se tedy jednat vozy Ferrari Laferrari kupé a Ferrari Laferrari Aperta.Aperta by byla vylepšena ve věci výkonu kdy by transformer nastavil u Aperty vyšší výkon o 150 koní tedy 1100 koní.Tyto dvě Laferrari by byli nejlepší auta od Ferrari a pokud by ztrácelo Leferrari kupé dech tak by se nechalo auto během vteřiny transformovat do Laferrari Aperta což znamená kabriolet.Jednalo by se striktně o dvě auta víc aut by ve výběru být nemohlo a to pro exkluzivitu nejlepších aut u každé značky.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dvou vozech v jednom od značky Lamborghini která by byla nejrychlejší a mohla se doplňovat v rychlosti.Tedy by se jednalo o Lamborghini Aventador SVJ a Lamborghini Veneno se 750 koni.Veneno by se nechalo trochu smrštit v hmotnosti aby bylo rychlejší než Aventador SVJ.Toto jsou nejlepší auta na světě od Lamborghini a také nejrychlejší.SVJ má 770 koní a Veneno má 750 koní.Tato dvojka by šla kupovat v obchodě s transformery za cenou okolo 15 milionů.Obě auta by byli šedé jako je tomu u Venena.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vozech Bentley tedy o dvou vozech které by byli nejrychlejší.Mělo by se jednat o Bentley Bentaygu a Bentley Continental GT Supersport.Bentayga má 605 koní a Supersport GT má 630 koní.Toto jsou nejrychlejší auta od Bentley a při tom když by na okruhu ztrácela Bentayga páru tak by jí zastoupil ve vteřinové transformaci Continental GT Supersport.Obě auta by byli transformeři a tak by Bentayga byla nemístě protože by jako transformer hrnula vpřed a otáčela svými koly vpřed a tak by šla Bentayga používat na limitu a šlo by z ní vymáčknout maximum oproti konvenční Bentayze .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dvou Mclarenech které by byli nejrychlejší a v jednom  transformerovi.Jednalo by se o Mclaren P1 a rychlejší Mclaren Speedtail který umí i 400 km/h.Tyto vozy jsou geniální vozy na rychlost kdy umí obrazně inkfarktově zrychlovat a je spoustu milionářů které je vlastní a velmi si jich váží tedy hovořím o P1 protože Speedtail je novinka.Obě auta by šli prodávat za cenu 15 milionů a ty by sloužili majiteli až do smrti.Mclareny jsou pověstní závratnou rychlostí a mohli by jezdit hlavně na okruhu což by bylo jejich teritorium.Mclareny používají motory od firmy Ricardo což je stejná firma která vyráběla převodovky do Bugatti Veyron.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dvou vozech Rolls Royce které by se doplňovali v rychlosti.První by byl Rolls Royce Dawn který by se musel trochu smrštit a to o 100 kilo.Dawn je kabriolet a tento kabriolet by se mohl transformovat do Rolls Royce Wraith se 700 koni.Wraith znamená přízrak a je to jedno z nejluxusnějších rychlých aut na světě.Rolls Roycy jsou pověstné velkou přední kapotou která je dominantou vozů Rolls Royce globálně.Na okruhu by se v případě že by Dawn neměl páru tak by se ve vteřině transformoval do Wraithu.Rolls Royci jsou krásné a vysněné auta u každého ovšem v nové realitě na ně bude mít snílek peníze a budou jeho.Obě auta by šli koupit za cenu 15 milionů korun.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Mercedesu respektive o dvou Mercedesech v jednom a to nejrychlejších Mercedesech.Mělo by se jednat o pomalejší Mercedes SLS AMG Black Series  a druhém rychlejším voze Mercedes AMG GT Black Series.Tyto vozy jsou nejrychlejší vozy od Mercedesu kdy AMG GT Black Series zajel rekord v Zeleném pekle jako produkční vůz který je zároveň nejrychlejší.Mercedesy jsou nejrychlejší ve F1 a mezi supersporty.Oba Mercedesy tedy SLS a AMG GT půjdou koupit za příznivých 19 milionů korun.Tyto Mercedesy by také nemohl řídit každý a tedy k AMG GT Black Series by se musel dopracovat na autech s nižšími výkony.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o BMW a jejich dvou vozech v jednom které by byli nejrychlejší a doplňovali se na okruhu.První auto je BMW M4 a nejrychlejší je BMW M6.Tyto auta by se doplňovali na okruhu a mohli při ztrátě dechu a dynamiky u M4 nechat auto transformovat do BMW M6 a s tím by bylo auto rychlejší.M6ka je krásný vůz a je také mimořádně rychlé a je to nejrychlejší Auto v nabídce BMW.Tyto dva vozy by šlo koupit za cenu 15 milionů a člověk by dostal dokonale očalouněný interiér v kůži což zvedá o dost cenu a je to vizitka každého spokojeného majitele.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Audi a dvou vozech které by byli nejvýkonnější a nejrychlejší.První pomalejší vůz by byla nová Audi A7 RS s 600 koni a druhé rychlejší auto by bylo Audi R8 třetí generace s výkonem 640 koní která je nejrychlejší Audi všech dob.Tyto dva vozy by se doplňovali na okruhu kde když by došla A7 RS pára tak by ji ve vteřině zastoupila R8 třetí generace.RS 7 RS je krásné auto a R8  je ještě krásnější.Oba vozy by stáli okolo 15 milionů pokud by je chtěl mít člověk ve své dvojce.Tedy maximálně dva vozy by činili z prodeje exkluzivní záležitost .Dvě nejrychlejší auta na světě od Audi by byla exkluzivní kořist a cena za ně by byla odpovídající.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit u Nissanu  a dvou vozech této značky kterými by byli dvě nejrychlejší auta.První by byl Nissan 370 Z Nismo a druhý by byl Nissan GT-R od Nisma s 600 koni.Každý vůz Nissan je spolehlivý a má skvělou techniku protože taková Japonská auta jsou.Například GT-R je bráno jako nejrychlejší auto a má přezdívku Godzilla.Má zrychlení do 2,8 sekundy na 100 km/h a je to vůz který brutálně zrychluje do kopce což jsem již zažil a vím že GT-R je topovka i přes jeho vyšší hmotnost.Má i pěkný zvuk.Je to právem Godzilla a jeho nástupce má být nejrychlejší vůbec.Tedy tyto dvě Nisma by šlo koupit za 15 milionů korun.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Porsche a jeho dvou autech v jednom.Mělo by se jednat o dva nejrychlejší vozy Porsche na světě.První pomalejší by bylo Porsche 911 GT2 ClubSport a nejrychlejší by bylo Porsche 918 Spyder který má přes 800 koní a je to plug-in hybrid.Tento vůz je se svým zrychlením na 100 km/h za 2,6 sekundy jedním z nejlepších v této disciplíně.Tyto vozy jsou nejlepší na okruhu a kdyby na okruhu docházela pára Club Sportu  tak by ve vteřině bylo auto transformováno do 918 Spyder a mohlo lépe ovládnout závod na trati.Oba vozy Porsche by stáli v obchodech s transformery 15 milionů korun.Vozy Porsche jsou jedny z nejluxusnějších aut planety a tak by tato dvojka měla patřit do sbírky každého fajnšmekra řidiče.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kombinéze pro motorky BMW.Kombinéza by se dodávala k motorce s přilbou,botami a rukavicemi od BMW.Tedy pokud by nebyli kombinézy které by byli skladem na míru jezdce tak by se nechala ušít speciální kombinéza na míru.Kombinéza by stála k motorce dalších 35000 korun s botami ,přilbou a rukavicemi.Kombinéza by byla exkluzivním zbožím které by se dávalo k motorce jako kombinace a nepůjde si loupit motorku bez kombinézy a příslušenství proto aby dělala kombinéza značce BMW slávu a respekt.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kombinéze pro Harley Davidson.Kombinéza by se na Harley dala koupit ve dvou kusech tedy ne vcelku.Tedy by to byli dvou dílné kombinézy skládající se z kalhot a bundy ,dále otevřené přilby a bot s rukavicemi.Kombinéza by stála 35000 korun i s příslušenstvím.Barva bundy by byla černá s nápisy Harley Davidson.Kombinézy by se dali prodávat pouze jako součást k motorce tedy by se muselo zaplatit 35000 korun vždy navíc.Harley Davidson bude exkluzivní řídit se značkovým oblečením ve kterém bude dobrý pocit a  bude s nápisy na zádech vyšitými do posledního detailu velmi dokonalým.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o značce Bimota.Značka Bimota je exkluzivním výrobcem motocyklů který používá motory z Ducati a jsou tedy velmi rychlé a krásné.Stojí okolo 800 tisíc korun dnes.V budoucnu by měli stát okolo 500 korun v obchodech s transformery.Jednalo by se o kombinézu s přilbou,botami a rukavicemi za 35000 korun a bez této kombinézy by nešlo motorku koupit.Mělo by se jednat o nutnost koupit k motocyklu kombinézu za 35000 korun.Ostatně bylo by lepší mít krásnou kombinézu která by byla buď na skladě s normálními rozměry a pokud by se do kombinézy jezdec nevešel tak by se nechala kombinéza ušít na míru s nápisy Bimota.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kombinéze pro značku motorek Indian.Kombinéza na Indián by byla dvou dílna tedy kalhoty a bunda a k němu by majitel nového Indianu dostal boty koně jak se jím říká a rukavice a přilbu pouze s plexy štítem.Kombinéza by šla koupit pouze s motorkou tedy by si musel kombinézu jezdec koupit s motorkou zároveň za 35000 korun.Kombinéza by byla pohodlná a bylo by krásné mít na zádech vyšitý znak Indianu s nápisem Indian.Motorky Indian jsou konkurencí pro Harley Davidson a jsou jedněmi z nejkrásnějších choperů na světě pokud vezmeme svět globálně i s Japonskými motorkami.Motocykl Indian by stál okolo 500000 korun a byli by to typy motocyklů které by byli také jedny z nejkvalitnějších na světě.

                       

 

Nyní bych chtěl hovořit o měnění světel za jízdy což by měla být další technologie transformerů.Tedy by šlo o změnu xenonů za bixenony.Tato změna by se prováděla za jízdy a mělo by tomu být například na okruhu když by bylo potřeba v noci nebo večer použít silnější výbojky.Výbojky ve formě xenonů svítí výborně ale bixenony svítí ještě lépe.Tedy změnění by docházelo hlasovým ovládání kdy by se požadavek sdělil transformerovi a ten by světla změnil a to z  xenonu za bixenony a nebo u bixenonů na xenony a nebo by nastavil funkci v infotainmentu.Světal by tedy fungovala dokonale a byl by dokonalý pohled na trať nebo na dálnici nebo na okresku.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o další technologii transforemrů a to změnu z xenonů na laserová světla.Laserová světla jsou dnes používána u dražších aut a jedna se o dokonalé silná světla se silným dosvitem.Každé světla s laserovým svícením jsou dnes nejlepší a jsou nejúčinnější.Tedy změna by proběhla mezi xenony laserovími světli a mohli by už v případě xenonů dobře svítit ovšem, pokud by bylo potřeba většího dosvitu tak by se použili laserová světla.Tedy laserová světla by byli ideální pro okruhy kde je potřeba vidět každý detail i když by byli okruhy osvětleny.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o transformerech a jejich více funkcích než má televize.Televize je přístroj který nabízí stovky funkcí a proto je ve srovnání transformera mezi televizí takové že je lepší transformer.Každý transformer je chytřejší než televize a to je televize nejchytřejší spotřebič na světě kdy má spoustu funkcí jako nastavení obrazu,nastavění mezi setoboxem a také nastavení pro Playstation 5 nebo nastavení nahrávacího přístroje s pevným diskem pro ukládání přístrojů.Je toho do několika stovek v tom co jde na televizi nastavit.Jenomže transformeři mají o minimálně 200 funkcí více než televize a to už znamená že jsou nejlepší na světě podle toho kolik mají funkcí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motocyklech jejich větším počtu funkcí než televize.Televize má dnes okolo 300 funkcí a to statických a 20 externích jako jsou videa,Blu ray přehrávače,Playstation 5 nebo setoboxy.Motorky budou chytřejší než televize nebo chytré mobily.Motorky budou mít funkce jako chytré tlumiče tlačící motorku k zemi,budou mít brzdy bez kotoučů,budou jezdit jako konvenční stroje nebo jako konvenční stroje v hybridu s transformerem a také jako čistý transfomer.Budou umět plout ,nebo létat a budou  mít funkci výměn gumy za jízdy ,změnu xenonů na laserové světlomety,transformace za jiný vůz,funkcí screen saver a mnoho dalšího.Transfromeři motocykly by měli být chytřejší než televize což je úctyhodné vzhledem k tomu kolik televize má funkcí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech a jejich větší chytrosti než má televize.Televize je dnes v provedení plasma nejchytřejším spotřebičem s největšími možnostmi nastavení.Zvlášť Samsung je v provedení plasmy jednou z nejchytřejších televizí a vůbec značka Samsung je nejlepší ve výrobě chytrých  mobilů.Tedy kamiony by měli podobné funkce jako motocykl ovšem byl by ještě vybavenější než motocykl protože táhne za sebou návěs.Tedy měl by funkce jako pohon všech kol tedy i u těch na návěsu,měl by ABS na všech kolech na návěsu,měl by protiprokluz na návěsu.Mohl by jezdit autonomně a řidič by si mohl číst noviny,mohl by si smršť motor na menší aby se pod motor vešlo více nafty.Mohl by být v hybridu jako transformer a konvenční stroj s motorem,nebo by to mohl být čistý transformer.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čtyřkolkách a jejich větším množství funkcí než má televize.Dnešní televize má funkcí okolo 300 druhů a transformer má tak o 400 až 500 funkcí víc.Čtyřkolky mají spoustu funkcí tedy namátkou:transformaci do jiného vozidla které je například SUV,má změnu xenonů za bixenony ,má funkci létat ,také má funkcí plout,změnu gumy za pichlou gumu ve vteřine,transformaci ze čtyřkolky do vodního skůtru,transformaci do letadla Cesna a mnoho dalšího.Každý transformer by měl být jako čtyřkolka chytřejší než televize a měl by televizi porazit ve věci množství funkcí mezi dvěma stroji tedy televize a transformera.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Ehra Lessien a její nové možnosti.Ehra Lessien je okruh na kterém Chiron Longtail stanovil rekord 490 km/h.Věc se má tak že po zaplacení tučného poplatku bude možné si zajezdit na Ehra Lessien .Tučným poplatkem by bylo myšleno 50000 korun a to na celý den a to do sjetí gum a kdyby chtěl tak by jezdec mohl mít zázemí a gumy další,a nebo by šli gumy měnit díky transformaci gum které by byli uschovány v útrobách automobilu.Věc se má tak že by zde měl existovat Mcdrive tedy jízda v Mcdrive tedy s jídlem Mcdonalds.Řidič by si tak mohl rychle zajezdit a přitom by mohl využít služby Mcdrive a dobře se najíst.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Italské trati Imola a jejím upgradu.Věc se má tak že by v Imole existovalo v Depu KFC tedy kuřecí speciality.Tedy KFC by bylo v depu a mohlo být používáno jen tehdy když by se v Imole nejel ostrý závod,tedy by byl okruh otevřen pro amatéry tedy ne pro profesionální závodníky.V tomto případě by bylo KFC otevřeno tedy pokud by se závodilo mezi zkušenými amatéry protože do rychlého závodního speciálu by transformeři napustili žádného nezkušeného jezdce.U závodních aut by existoval také chip kterým by se zjišťovala minulost řidiče.Tedy na trati v Imole by existovalo KFC kde by se člověk mohl dobře najíst a řídit a pocitem sytosti.