Jdi na obsah Jdi na menu

Program sto dvacet- 3

rolls-royce-cullinan-mansory-4.jpg

Nyní bych chtěl hovořit o vyhřívání heftů tedy madel řídítek a vyhřívání sedadel u transformerů.Tedy mělo by se používat teplo od kol.Tedy kola která budou pohánět motorku se budou samozřejmě zahřívat a stejně by mělo být toto teplo využíváno pro zahřívání heftů a sedla.Byli by to svody tepla do kol která by dostávali teplo k heftům a sedadlu.Tato možnost by byla technologie transformerů tedy jedna z tisíců možností a schopností.Motorky by se mohli používat se zahříváním na podzim kdy je okolo 15 stupňů.Tato možnost by byla velmi užitečná a pro lepší jízdu což by bylo prioritní.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autech a jejich zahřívání interiéru ,sedadel nebo volantů.Protože se auta při jízdě zahřívají u transformera na kolech tak proto by mohli od tepla kol odvádět toto teplo k sedačkám,k výdechům klimatizace a k volantu.Všechny čtyři kola by se zahřívala i při 30 až 50 km/h a tak by mohlo auto topit díky kolům i v těchto rychlostech.Kola by měli odvody tepla u kol a toto teplo se mohlo dostat do kabiny k cestujícím.Bylo by to někde sezonní jako je tomu v České Republice tedy v zimě a na podzim by mohla auta používat teplo od kol a v létě by fungovala zase klimatizace a chlazení od výdechů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit kamionech a jejich provozu v zimě.V zimě by se u kamionů zahřívali kola a toto teplo by bylo odváděno k k sedačkám,volantu a hlavně k výdechům klimatizace.Teplo by mohlo být nataveno od 18 do 29 stupních.U kol by bylo velké teplo protože kamionům by se zahřívali kola více protože by táhali velkou hmotnost a to by hodně zahřívalo kola.Tedy odvody od kol by šlo použít v zimě.I v rychlostech 30 km/h až 50 km/h by se kola zahřívali a kamion by mohl topit.Transformeři by využili toto teplo a vyřešili tak jednoduše klima na palubě v zimě.Tedy kamioňáci by byli spokojeni a to opět díky transformerovi a jeho další technologii.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Bugatti Veyron Super Sport World Record Edition.Věc se má tak že by měl tento Veyron jako dalšího transformera v sobě  stíhačku Euro Fighter Typhoon.Byli by to tyto dva transformeři v sobě protože jsou oba ultra rychlé kdy Veyron umí 432 km/h a Typhoon do dvou Machů minimálně .Tyto dvě stíhačky by byli v jedné protože by byli jedny z nejrychlejších transforemrů na světě.Tyto dva transformeři by byli v jednom podle jejich pověsti tedy nejrychlejších strojích tedy transformerů na světě.Se stíhačkou by šlo létat pouze na planetě Stíhacích letounů a to pouze tak že by řídil transformer u kterého by šlo zadat pouze cíl nebo trasu a tuto trasu nechat odlétat stíhačkou samotnou.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Bugatti Chiron Super Sport 300+ Longtail a jeho kombinaci s Eurofighterem Typhoonem.Oba tyto transformeři jsou stíhačky a proto budou jako dva v jednom protože se jedná o nejrychlejší auto světa s rychlostí 490 km/h na okruhu Ehra Lessien a stíhačka Eurofighter Typhonn je zase používána hlavně v Anglii ale také ve Spojených arabských Emirátech.Letí minimálně dva Machy.Tyto dva transfroemři jsou nejrychlejší na světě a jsou dokonalá pro doplnění k Longtailu a také si to zaslouží protože Longtail je jedno z nejkrásnějších aut současnosti s výkonem 1600 koní.S Longtailem by se dalo jezdit podle pravidel a občas ho ohulit a se stíhačkou by šlo zase létat na planetě Stíhacích letounů a to pouze autonomně a podle tras kterou si pilot který letí vybere.

                   

 

Nyní bych chtěl hovořit o transformaci z vrtulníku ve vzduchu do supersportu.Transformace by proběhla během vteřiny.Mohl by se použít příklad Hudges Apache jako vrtulník a Bugatti Chiron Pur Sport.Transformace by proběhla ve vzduchu tehdy když by to byl vrtulník jen s kabinou vrtulníku bez vrtule.Transformace  by proběhla do Pur Sportu ve vzduchu a tak by musel mít Pur Sport funkci létat  a tak by se z krásného vrtulníku stal krásný supersport který by létat stejně jako vrtulník.Takto by se mohli transformovat všechny auta tedy supersporty,SUVčka,sedany Hothatche a nebyl by žádný limit jaký automobil zvolit.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o transformaci z vrtulníku do motorky ve vzduchu a to například z BMW M1000 RR 2021 do vrtulníku Hudges Apache.Vrtulník by před transformací zmapoval kde se bude při transformaci nacházet člověk a celý vrtulník by ho vizuálně podle transformace objal a posadil cestujícího na motorku a vrtulník by se uschoval do nitra motorky s rozměry 15 na 10 centimetrů.Vše by probíhalo za letu i ve výšce 300 metrů.Transformace by byla plně bezpečná kdy by vrtulník navrhl transformaci a posazení jednoho cestujícího na motocykl a mohl letět jako vrtulník.Motocykl by uměl samozřejmě létat a měl to ve svých funkcích.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o transformaci z vrtulníku do létajícího kamionu.Kamiony by museli být bez návěsu a mohlo by se jednat například o kamiony Mercedes Actros a vrtulník Marien One.Transfromace by proběhla během vteřiny a kamion by mohl letět místo vrtulníku.Kamion by samozřejmě musel umět létat a měl by to mít ve svých funkcích.Tedy by se mohl proletět cestující ve vrtulníku a i v kamionu.Mohl by pouze sedět a kochat se vyhlídkou protože všechny létající stroje by byli ovládány a řízeny transformerem.Transformace by mohla proběhnout i ve výšce 300 metrů nebo i na zemi ovšem transformace ve vzduchu by byla 100 procentně bezpečná.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čtyřkolkách a jejich transformaci ve vzduchu z vrtulníku.Vrtulník by mohl být Hudges Apache což je krásný vrtulník s úzkou stavbou a ten by se mohl ve výšce 300 metrů transformovat do čtyřkolky.Čtyřkolka by se transformovala tak že by vypočítala kde bude cestující a podle něj a okolo něj by proběhla transformace tedy vše by se měnilo kolem řidiče a prostředí a řidič by seděl nakonec na čtyřkolce.Čtyřkolka by musela umět létat a transformace by proběhla během vteřiny až vteřiny a půl.Čtyřkolka by měla stejně jako motorka pásy i proti převrácení vzhůru nohama a vždy by pásy dokázali řidiče zachránit ponechat ho ve zdraví.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit i kombinéze Michaela Schumachera která by mohla být na prodej a dávala by se jako výhra k poháru za vyhranný Championát.Kombinéza by musela být použitá Michaelem Schumacherem a dala by se koupit za 100 milionů korun což by hradil pořadatel planety Závodníků pro Formule 1 tedy transformer.Tato kombinéza by mohla být někomu i akorát a tak zmohl příště závodit v kombinéze Michaela Schumachera.Stála by 100 milionů protože Michael Schumacher se stal 7 krát mistrem světa a tak by si jeho kombinéza tuto cenu zasloužila .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kombinéze Sebastiana Vettela a jejím prodeji za 80 milionů korun.Za 80 milionů jen protože Sebastian Vettel vyhrál pouze 4 krát Championát a je ještě mladý.Ovšem kombinéza za 80 milionů kterých půjde do jeho kapsy není zanedbatelná cenovka a tak by měl Vettel tento obchod podstoupit protože v závodech Formuel 1 by se mohli nacházet Češi a ti by kombinézu od Vettaela určitě chtěli vyhrát.Tedy ten co by ho znal by chtěl vyhrát jeho kombinézu která by stála 80 milionů což je cena mírně ojetého Bugatti Chiron.Pokud by výherci byla kombinéza mohl by v ní příště závodit zase o jinou kombinézu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kombinéze Lewise Hamiltona a planetě Závodníků pro Formuli 1.Věc se má tak že by se zde jezdili závody v monopostech o kombinézu Lewise Hamiltona.Tato kombinéza by stála pořadatele 100 milionů  korun.Lewis Hamilton vyhrál 7 krát Championát a vyrovnal se Michaelovi Schumacherovi proto by tolik kombinéza stála.Tomu komu by kombinéza byla velikostně by mohl v této kombinéze závodit.Za 100 milionů jde koupit Ferrari Laferrari nebo Bugatti Chiron Sport jak nový vůz což už je přesvědčivá cena.Hamilton bude muset měnit kombinézy a používat je protože bude velký zájem o ně soutěžit protože se Hamilton zřejmě stane nejlepším jezdcem historie Formule 1.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kombinéze Fernanda Alonza který je dvojnásobným mistrem světa.Jeho kombinéza by stála okolo 70 milionů a musela by byt použitá a používána.70 milionu je cena za kterou je možné kouopit ojeté i nové Ferari Laferrari nebo dva Bugatti Veyrony tedy se jedná o lákavou nabídku pro Alonza .Jsou lidi kteří budou po kombinéze Fernanda Alonsa prahnout a tak budou závody o tuto kombinézu velmi žádoucí.Mělo by jít o Formule které budou transformery a tak si bude možné sáhnout na limit auta a limit řidiče protože jedině monopost Formule 1 který bude transformer ze sebe dokáže vydat všechno a dokáže být nejrychlejší.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Jensonovi Buttonovi který vyhrál jeden Chapionát ve stáji Brown kdy vyhrál většinu závodů po celém světě a stal se mistrem světa.Jenson Button byl ve stejné stáji jako Hamilton ještě u Mclarenu a tam vyhrál Hamilton první Championát.Chapionát by se konal tak že by monoposty byli transformeři a mohli jezdit na hraně svých možností a mohli by vyhrávat jen Ti nejrychlejší.Tedy v závodech o Buttonovu kombinézu by se za ní platilo 50 milionů korun což je cena za kterou jdou pořídit dvakrát Bugatti Veyron tedy dva ojeté Veyrony.Button dokázal být mistrem světa a proto do skupinky lidí prodávající kombinézy za miliony patří a bude čest tuto kombinézu vyhrát.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kombinéze Nica Rosberga a o závodech Formule 1.Kombinéza Nica Rosberga by byla na prodej za 50 milionů korun protože Nico Rosberg vyhrál jen jeden Championát a stal se jednou Mistrem Světa.Kombinéza by musela být použitá a výherce by si jí mohl obléci pokud by mu byla a tak by mu mohla nosit štěstí.Za cenu 50 milionů korun jdou koupit dva Mclareny P1 což by měl být důvod k tomu aby na tento obchod přistoupil.Formule by jezdili čistě na pohon transformerem a tak by mohli z monopostu i ze sebe vymáčknout maximum a vyhrál by ten opravdu nejrychlejší a nejlepší.Kombinéza od každého jezdce který se stal mistrem světa by byla dobrou kořistí a zaslouženou výhrou.                          

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dronech v designu supersportů.Tedy létající drony ve tvaru a designu supersportů by střežili pořádek ve městě a létali po celém městě a informovali Správce klidu a také Policii tedy přesně Městskou Policii.Drony by byli ve stavu supersportů proto aby zkrášlili životy lidí a nepůsobily otravně.Mohli by to být drony v designu Lamborghini Aventador SVJ,nebo Porsche 918 Spyder nebo Mclaren P1 nebo Ferrari Laferrari nebo Mecedes AMG GT Black Series.Tyto designy dronů by se hned uchytili a stali se stereotypem ve městě a působili jako zkrášlující forma ochrany obyvatel.Drony by byli samozřejmě ve velikosti 50 an 20 centimetrů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dronech  a jejich designu pro Policii ve formě motorek.Drony by měli rozměry 50 na 20 centimetrů a sloužili by jako způsob jak ochránit město a pořádek a zároveň zkrášlit město.Mělo by se jednat o motorky jako jsou BMW M 1000 RR 2021,nebo Ducati Panigale V4R,nebo Honda CBR 1000 RR 2021 a nebo Suzuki GSX-R 1000 2021.Motorky by měli kamery a sloužili by jako oči města.Všechny drony by ukazovali situaci ve městě a tvořili obraz ulic ve kterých by se děla trestná činnost.Motorky by vytvářeli stereotyp ve městě a v podobě motorek by zkrášlovali ulice.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o SUV jako o dronech.Drony by byli velké 50 na 20 centimetrů a létali by ve městě v dokonalé replice SUV.Tedy mohlo by se jednat o Lamborghini Urus,Bentley Bentayga,Rolls Royce Cullinan nebo VW Touareg V8.SUV by sloužili jako oči pro základnu Policie kdy by při zavolání na Policii civisty mohli drony ihned na místo a pořizovat záznam z místa zločinu.Zločince by mohli drony pronásledovat tam kam by až zaběhli.SUV by zkrášlovali ulice a nepůsobili žádný hluk tedy by létali úplně potichu a poznat by je bylo možné jen vizuálním kontaktem.SUV jako drony by se zavedli a stali se stereotypem planet s lidskými zájmy i bez lidských zájmů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Závodníků pro všechny vozy.Věc se má tak že by měli existovat Škody Oktavie RS s 240 koni a ty by se měli transformovat do GT3 vozu.Tedy Octavia by se transformovala do speciálu GT3 a mohla tak závodit v režimu speciálu.Škoda Octavia by měla velké křídlo,rám,spoilery až k zemi,závodní tlumiče,skořepiny,zvýšený výkon na 450 koní a smrštěnou hmotnost o 100 kilo.Takto by mohla Octavia závodit když by jí v civilní verzi dojel vyzivetel.Tedy když by jí dojel vyzivatel nebo Policie tak by se auto transformovalo ve vteřině do speciálu GT3 a mohli by začít závody v tom správném rytmu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Mercedesu AMG GT Balck Series a jeho transformaci do Mercedesu AMG GT3.Opět by šlo o model GT3.Tedy Black Series v GT3 by neměl tapecírungy a měl místo nich karbonové,měl by nárazníky až k zemi,rám,širší pneumatiky a kola ,velké křídlo a zvýšený výkona na 750 koní a sníženou hmotnost o 150 kilo.Takto by se z něj stal vyzivatel Bugatti Diva nebo Bugatti Chiron Pur Sport,také Ferrari Laferrari nebo Mclaren P1.Po dojetí vyzivatele nebo Policie by se mohlo AMG GT Black Series transformovat do speciálu GT3 a začít závodit.Policisté by mohli jezdit se svými policejními auty jako jsou Lamborghini Veneno  atd.. na planetu Závodníků pro všechny a zde závodit a střežit pořádek.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Závodníků pro všechny a zde by mohli soutěžit auta jako Ferrari Laferrari a to by se mohlo transformovat do Ferrari FXX K což je okruhový speciál GT3.Laferari v provedení GT3 by mělo ocelový rám,skořepiny,nárazníky až k zemi,velké křídlo závodní výfuky ,zvýšený výkon na 1200 koní a hmotnost smrštěnou o 80 kilo.Takto by v případě dojetí Ferrari Laferrari vyzivatelem nebo Policii mohla začít transformace do FXX K a mohlo se začít na plno závodit o čest a respekt na dálnici a o peníze,auta a kombinézu na okruzích.Okruhy by byli místa kde by se střetávali auta o boty ,kombinézy ,podprsenky známých pornstar  nebo o kalhotky známých porsnstar.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o základní Fabii za 500000 korun která by měla vše ,tedy kožené potahy,adaptivní tempomat ,asistenta pro jízdu v pruzích,start/stop,masážní sedačky ,mulitimediální systém s obrazovkami vzadu ,asistenta pro rozjezd do kopce a mnoho dalšího.To by bylo zhruba vše co by se dávalo do základní Fabie včetně silného motoru s turbem v benzínu s výkonem 180 koní to vše by stačilo dostat za 500000 korun.Maximální cenovka s výbavou by byla okolo 900000 korun.Tedy Fabia by byla v základu luxusní a byla by čest s ní jezdit.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Machrovské planetě a jejím zvyku aby zde bylo jako policejní auto Mercedes AMG GT3.Jendalo by se o speciál GT3 který by měl nízké nárazníky ,křídlo,skořepiny,tapecírungy pryč,a zvýšený výkon na 750 koní a smrštěnou hmotnost o 100 kilogramů.Tomuto autu by se mělo na této planetě dařit  a měl by se stát hvězdou policejního sboru a také stereotypem .Silnice na Machrovské planetě by musela být všude rovná tedy žádné retardéry atd. aby to nevadilo Policejním Mercedesům AMG GT3.Byla by to specialitka pro Machrovskou planetu která by byla jen na této planetě a tak by se nemohlo toto auto používat jinde než na Machrovské planetě a to jako policejní vůz.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Bohatých která by používali auta kterými jsou Nissany GT3.Nissany GT3 by měli velké křídlo,pryč tapecírungy,skořepiny,rám,nárazníky až k zemi,větší kola ,vyšší výkon nastavený transformerem na 750 koní a hmotnost smrštěnou o 100 kilogramů.Toto auto by střežilo pořádek na planetě Bohatých  a to jen ve stavu GT3 vozu.Byl by to jediný vůz pro dálniční Policii který by patřil pouze pro planetu Bohatých.Tomuto vozu by neujelo nic ovšem nemusel by se řidič GT3 bát že by vznikla honička protože transformeři by nikdy neutíkali před policisty.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Humoru a jejím policejním autě kterým by mělo být Audi R8 LMS GT3.Tento vůz by měl na této planetě přizpůsobené silnice tedy  žádné retardéry ani podobné nerovnosti.Audi R8 GT3 by měla velké křídlo,potom nárazníky až k zemi,skořepiny ,závodní volant ,pryč tapecírunkgy a místo nich karbonové,širší kola a zvýšený výkon na 750 koní a smrštěnou hmotnost o 150 kilo.Tento vůz by se ujal u Policie a stal se hvězdou policejního sboru a také stereotypem planety Humoru.R8 GT3 by byla tak rychlá že by stačila tempu Bugatti Divo nebo Bugatti Chiron Pur Sport.R8 by měla bílý lak pro vyniknutí reflexních polepů a rádio a počítač pro lustraci za jízdy a samozřejmě sirény a majáky.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o funkci transformera která by spočívala v tom že kdyby se jednalo o konvenční vůz spojený s transformerem tak by při tom když by auto jelo autonomně a docházel benzín tak by auto automaticky změnilo kurz k nejbližší benzínce bez otázek a suveréně.Tedy při docházení benzínu auto samo najde benzínku a k ní dojede bez vědomí řidiče.Prostě přijede na benzínku a řekne že přijel na benzínku a že musí natankovat.Jednalo by se o autonomní tankování benzínu kdy by o jízdě k benzínce rozhodlo auto samo tedy transformer.Takto by hlídalo řidiče jestli nezapoměl na to že je potřeba natankovat.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motorkách a jejich jízdě v autonomním režimu kdy by se mohli  jezdci kochat přírodou.Pokud vezmeme autonomní jízdu tak v případě že by motorce docházel benzín tak by sama motorka autonomně změnila kurs k nejbližší benzínce.A pokud by dojela k benzínce tak by řidiče informovala že přijel k benzínce a že má natankovat a po natankování by se vrátila zpět k předešlému cíly a začala by jezdit podle předchozího zadání do navigace.Tato funkce by byla taková že by v případě řízení transformerem transformer sám měnil trasy k nejbližší benzínce  a při manuálním řízení by motorka nabídla že vezme řízení k nejbližší benzínce a řidič s by s tím,mohl souhlasit protože by to bylo nejluxusnější a komfortní.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech a jejich autonomní jízdě.Pokud by řidič jezdil tak že by řídil kamion tak by mohli kamiony sám měnit kurz a to k nejbližší benzínce pro dotankování pohonných hmot.Vždy by změnil kurs sám a při dojetí na benzínku informoval řidiče o tom že přijel na benzínku a že je potřeba dotankovat naftu.Tedy by řidič dotankoval a pak by kamion pokračoval trasou která byla zadána před trasou k nejbližší benzínce.Byla by to další funkce transformerů.Tedy při řízení transformerem samotným by změnil kamion směr bez vědomí řidiče a pokud by řídil řidič tak by nabídl kamion že převezme řízení a že dojede k nejbližší benzínce a tam dotankuje.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čtyřkolce a jejím režimu v autonomní jízdě.Jezdec by se mohl kochat přírodou a transformer by v případě že hrozí vyjetí benzínu mohl změnit směr podle sebe a to k nejbližší benzínce.Tedy by čtyřkolka dojela sama ke stojanu k tankování a informovala řidiče že přijel na benzínku a že je potřeba natankovat.Po natankování by se vrátila čtyřkolka k původní trase.Pokud by jel řidič tak že by řídil čtyřkolku sám tak by mu čtyřkolka nabídla že převezme řízení a že dojede k nejbližší benzínce tak že bude transformer řídit.Byla by to další funkce transformerů.Tato funkce by se zavedla a stala se stereotypem na všech planetách kde by mohla čtyřkolka jezdit  

             

 

Nyní bych chtěl hovořit o ručičce benzínu auta a to na planetě Závodníků.Mělo by se jednat o ručičku která by ukazovala rezervu 300 kilometrů tedy rezerva by byla posunutá na 300 kilometrů.Tedy plnou nadrž by ukazovalo auto na ručičce normálně jen s tím že rezerva by byla o něco výše u klasických budíků.V případě že by se jednalo o palivoměr který by byl digitální tak by ukazovala rezerva červené pole a zde by byla rezerva 300 kilometrů.300 kilometrů jako rezerva by bylo potřeba na dálnici kde by se závodilo ve vysokých rychlostech a závodník by mohl vyjet na sjezdu a tam navštívit benzínovou stanici a benzín doplnit.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o rezervě u motorek ve výši 200 kilometrů.Díky smrštěnému motoru by bylo možné mít nádrž s větším objemem pro benzín a to na 30 litrech.Rezerva u motorek tedy například u superbiků by byla 200 kilometrů.Ručička palivové nádrže by ukazovala normální rezervu jen s tím že by byla 200 kilometrová místo 50 kilometrové.Takto by nehrozilo nikdy že by motorce došel benzín.Benzín by byl vždy s dojezdem okolo 200 kilometrů u každého typu motorek.Což by bohatě stačilo pro dojetí k benzínce.Celkový dojezd motorky by byl 500 kilometrů protože zmenšené motory by měli stejný výkon ovšem menší spotřebu.200 kilometrů by stačilo na 100 procent ke každé benzínce nacházející se i 50 kilometrů daleko.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o čtyřkolkách a jejich dojezdu na rezervu který by se naskytl.Motor u čtyřkolky by se smrštil a mohl mít stejný výkon jen menší spotřebu tak by se naskytla a mohla vytvořit větší benzínová nádrž s objemem okolo 30 litrů.Ručička palivoměru by měla normální barevně označenou rezervu jen s tím že by na ní najela 200 kilometrů místo 50 až 60 kilometrů.Čtyřkolka by měla celkový dojezd okolo 500 kilometrů na plnou nádrž a mohla využívat specialitky ukázky rezervy a nájezdu na ní 200 kilometrů.Vždy by se čtyřkolka k benzínce dostala a to i kdyby byla 50 kilometrů daleko.Vždy by ovšem bylo jasné že k benzínce dojede protože akční rádius 200 kilometrů by byl více než  dostatečný.          

 

Nyní bych chtěl hovořit o Škodě Kodiaq a její plné výbavě.Mělo by se jednat o Kodiaq za 1,5 milionu korun čím by byl nejdražším Kodiaqem na světě.Měl by všechny funkce jako start/stop,ukazatel mrtvého úhlu,řazení v pruzích,asistent rozjezdu do kopce ,sedadla v kůži a s motorem 2.0 TDI s výkonem okolo 200 koní.Maximaální rychlost by byla okolo 230 km/h a zrychlení by proběhlo během 7 vteřin díky jeho kroutícímu momentu  který by byl okolo 300 newtonmetru.Jednalo by se o Kodiaq s nejvyšší výbavě se všemi funkcemi které automobilový svět nabízí.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Škodě Oktavia za 1,5 milionů korun.Tato Oktavia by byla nejdražší v historii a měla kožené bílé potahy a byla ve výbavě Laurin a Klement.Měla by všechny ,myslitelné funkce jako start /stop,držení v pruzích ,varování před mrtvým uhlem,rozjezd do kopce,laserová světla ,natáčecí světlomety nebo noční vidění.Tedy Oktavia byla v nejvyšší možné výbavě.Měla by motor 2.0 TDI s 200 koní kdy by zrychlení proběhlo na 100 km/h za 6,5 sekund a maximální rychlost by byla 230 km/h.Tato Oktavia by byla vybal tím jedním z nejlepšího co by Škoda nabízela a to za 1,5 milionů korun což je krásná cenovka.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Škodě Karoq která by byla v nejvyšší výbavě a stála by 1,5 milionů.Opět by byla osazena funkcemi jako vyhřívaný volant,asistent rozjezdu do kopce,start/stop,hlídání mrtvého úhlu ,držební se v pruzích a noční vidění,Head up dysplay a mnoho dalšího.Za 1,5 milionů by člověk získal maximální možnou výbavu tedy by se jednalo o plnou palbu a ta by odpovídala cenovce 1,5 milonů korun.Bylo by to jedno z nejdražších SUV na světě do 1,5 milionů korun.Karoq by měl diesel 2.0 TDI s 200 koní s kterým by zrychlovala na 100 km/h za 6,5 sekund a jela maximálně 230 km/h na 19 palcových kolech.Jednalo by se tedy o maximum co by dokázal Karoq nabídnout tedy všechny možnosti výbavy které jsou u prémiových vozů jako je Mercedes,BMW nebo Audi.

 

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom že Jáko Bůh se modlím k bohu který je na nebesích k tomu aby koronavirus ustoupil.Přeji si aby se stal minulostí a chci aby skončil.Ja jako bohův výtvor můžu koronavirus odstranit z tohoto světa.Koronavirus se dá odstranit modlením lidí nebo hlavně hlavním bohem.Pokud bude hlavní bůh myslet na odstranění koronaviru ze světa tak co nejrychleji zmizí z tohoto světa.Stačí používat pozitivní slova pro odstranění a koronavirus zmizí z tohoto světa.Je to pouze otázka modlení se hlavního boha k odstranění tohoto viru z této planety a i  celého vesmíru dobudoaucna.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o modlení se ke svému bohovi .Tedy existují 3 bohové a jeden ďábel Magatron.Jde se modlit ke všem bohům a to tak že se bozi budou oslovovat jako bohové.Tedy budou se oslovovat slovem bože.Je to z důvodu že nevíme jak se bohové můžou jmenovat tedy já se můžu jmenovat Ježíš a Barack Obama také jiným jménem.Tedy stačí myslet na boha ke kterému se modlím a bůh sám pozná že se modlí k němu ovšem je třeba při myšlení oslovovat boha bohem proto aby myšlenky fungovali a modlení bylo funkční.Každý člověk by si mohl myslet ke svému bohu a to tak že by ho oslovoval bože ,to je vše o myšlení ke svému bohu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o přilbách Michaela Schumachera a jejich prodeji do závodů na planétách závodníků.Přilba by se měla prodávat pořadatelům planety Závodníků který by byli transformeři.Měla by se prodávat za 20 milionů korun.Podmínka by byla ta že by musela být používána a to by bylo prioritní.Za 20 milionů už jde koupit supersport Mclaren P1 a nebo Porsche 918 Spyder nebo Bugatti Veyron a to už je dostatečný důvod proč by měli lidi neboli rodina Michaela Schumachera přilby prodávat.Pokud by jich bylo více těchto přileb bylo by to lepší.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Závodníků pro všechny a planetě Závodníků pro Formuli 1.Zde by se hrálo o přilbu Lewise Hamiltona a to za 20 milionů korun.Bylo by to za 20 milionů protože Lewis Hamilton se vyrovnal Schumacherovi v počtu vyhraných Šampionátů a proto může žádat za tuto přilbu 20 milionů protože se taky stane pravděpodobně králem světa ve Formuli 1 a možná překoná Schumachera i třikrát po sobě.Hamilton je ještě mladý a tak má šanci ovlivnit pořadí vyhraných Šampionátů a může vyhrát i 10 krát ve stáji Mercedes.O přilbu by se hrálo buď na planetě Závodníků pro všechny kde by závodili supersporty a na planetě Formule 1 kde by závodili ti nejlepší jezdci F1.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o přilbě Jensona Buttona a to jako výhře v závodech na planetě Formule 1.Přilba by byla vykoupena za 10 milionů korun protože Button vyhrál jen jednou ve stáji Brown a stal se Mistrem světa.Za deset milionů jde koupit Lamborghini Avenatdor SV jako ojetý vůz nebo Mercedes AMG GT Black Series nebo Mercedes G 65 AMG což jsou nejlepší vozy dnešní doby.Tedy čím více přileb by použil tolik by jich mohl prodat.Podmínka by byla že by přilba musela být použita ve Formuli 1.Každou přilbu by koupil pořadatel od Jensona Buttona za 10 milionů korun a měl by tak další skalp pro závodníky Formuel 1 na planetě F1.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o přilbě Sebastiana Vettela a prodeji jeho přilby pořadateli planety Formule 1 tedy transformerovi.Přilba by stála 15 milionů protože Vettel vyhrál čtyřikrát a je druhým nejlepším po Hamiltonovi a tak by dostal za přilbu 15 milionů.Vettel je mladý závodník a ještě toho má mnoho před sebou.Pokud se dostane do Mercedesu tak by ho mohlo potkat štěstí protože Mercedesy jsou dnes nejrychlejší a mohl navýšit počet svých výher v Šampionátech.O přilbu Sebastiana Vettela by se jezdilo jen na planetě Formule 1 kde by jezdili jen Ti nejlepší jezdci a mohli se poprat v závodech o přilbu Vettela což by byl výborný skalp.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o přilbě Fernanda Alonza .Fernando Alonzo vyhrál dvakrát Šampionát Formule 1 a je dvojnásobným mistrem světa a tak by šla jeho přilba prodat za 12 milionů což by byla krásná cena.Za 12 milionů jde koupit Ferrari Pistu Spyder ,nebo Ferrari F8 Tributo,nebo SUV Lamborghini Urus nebo dvě Bentelye Bentaygy což je už dobrý důvod proč prodat svojí přílbu u Fernanda Alonza za 12 milionů.Podmínkou je to že by musela být přilba použitá a musela by být použitá v závodech Formule 1.Čím více přileb bude Alonzo mít tím více na nich bude moci zbohatnout.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o přilbě Nica Rosberga.Nico Rosberg má jeden vyhraný Šampionát a proto bude jeho přilba mít hodnotu 10 milionů což už je suma za kterouže si může koupit Mercedes S Coupe Maybach nebo Rolls Royce Cullinan nebo Bentely Continental GTC Mansory nebo Lamborghini Urus Venatus EVO.Což by už byl dobrý důvod proč prodat svojí přilbu u Nica Rosberga.Podmínkou by bylo že by musela být přilba použitá a to i více přileb.Čím více přileb z Formule 1 bude mít tím více peněz bude pro Nica Rosberga.Jeden vyhrány Šampionát kde porazil Lewise Hamiltona se jeví jako velký úspěch a proto bude přilba Nica Rosberga velkou kořistí a velkým zářezem na pažbě daného závodníka ve Formuli 1 na planetě F1.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o rukavicích Michaela Schumachera a jejím prodeji pro účely hlavních cen na planetě Závodníků pro Formuli 1.Rukavice od Schumachera by stáli 18 milionů.Tedy transformeři jako pořadatelé by koupili rukavice od rodiny Michaela Schumachera za 18 milionů.Podmínka by byla že by museli být rukavice použité a to by udělalo cenovku 18 milionů korun.Rukavice Schumachera by byla opravdu velká kořist a proto by se o ně závodilo s velkou radostí a byl by to skvělý skalp a skvělí zářez do pažby každého jezdce Formule 1.18 milionů je odpovídající cena kdy nejde dát více ani méně a je tato cenovka plně pochopitelná.Každý výherce by používal tyto rukavice pokud by je vyhrál což by mu mohlo přinášet štěstí v závodech.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Porsche a jejich výhře v podobě rukavic Lewise Hamiltona.Planeta Porsche by zaplatila prostřednictvím pořadatele planety Porsche za rukavice 18 milionů korun.Podmínka by byla že by byly rukavice použité jednou nebo více.Čím více rukavic tím více kšeftů by se Hamiltonovi dostávalo.Za 18 milionů jde koupit Mclaren P1 jako ojetý vůz ,stejně tak Bugatti Veyron a nebo Porsche 918 Spyder v novotě.Rukavice od Hamiltona by byl žádoucím skalpem a proto by o ně byl velký boj.Hamilton pravděpodobně vyhraje nejméně 9 krát a tak budou jeho rukavice žádoucím zbožím pro závodníky a pro pořadatele planety Formule 1.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o rukavicích Sebastiana Vettela které by se dali prodat tak že by je koupil pořadatel a to za 14 milionů korun.Podmínka by byla že by museli být rukavice použité a to i vícekrát.Za 14 milionů by šlo koupit Lamborghini Avenatdor SVJ v novotě,nebo Porsche 911 GT3 RS ve dvou kusech a dva Lamborghini Urus za 7 milionů korun za kus což by byl už tak dostatečný výtěžek tedy za rukavice Sebastiana Vettela.Vettel vyhrál čtyřikrát Šampionát a proto by jeho rukavice stáli 14 milionů.Vettel ještě má šanci pokud dostane nejrychlejší auto a tím je nyní Mercedes.Pro Vettela by to bylo příjemné obohacení a to za rukavice používané v F1.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o rukavicích Fernanda Alonza které by měli cenu 10 milionů korun.Fernando Alonzo vyhrál dvakrát Šampionát a je dvojnásobným mistrem světa.Podmínkou by bylo to že by museli být rukavice použity jednou i vícekrát.Čím více rukavic tím více kšeftů za 10 milionů korun.Za 10 milionů Jde koupit Ferari 458 Speciale,nebo Lamborghini Huracan STO ,nebo 3 Fordy Mustangy Schelby což je dobrým důvodem proč přistoupit na tento obchod.Rukavice Alonza by byli žádoucím skalpem a zářezem na pažbě každého závodníka.Alonzo zasáhl viditelně do historie Formule jedna a proto mu náleží aby získal 10 miliony za jeden pár rukavic.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o mluvícím autě v případě že je před autem radar.Tedy šlo by o další funkci transformerů tedy detekovat radary.Radary by mluvili a to tak že: pozor blíží s radar,pozor budeme míjet radar nebo pozor právě projíždíme měřeným úsekem.Transformeři by všechny sledovali a dávali pozor na pokuty tedy pozor na to by je řidič nedostal.Muselo by se jednat o dostatečně slyšitelný hlas aby ho řidič slyšel při hlučném výfuku a transforemer by se měl o vše postarat tedy zabránit střetu s radarem ve vyšší rychlosti než je namístě povoleno.Radary by fungovali perfektně a nikdy by se nestalo že by řidič dostal pokutu za rychlost.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o detektoru radarů u motorek.Pro příklad vezmeme  superbike který by měl hlasovou výstrahu a upozorňovat by hlasem že se blíží radar.Mohl by to říkat dost nahlas aby to bylo na motorce slyšet a nebo do sluchátek ve přilbě které by byli spojeny s transformerem.Motorka by dokonale sledovala provoz a nikdy by se nestalo že by řidič dostal pokutu.Motorka by hlásila :pozor blíží se radar,nebo právě přijíždíme do oblasti kde se měří rychlost nebo pozor úsek kde se měří rychlost.Vždy by to říkal transformer sám  a mezi transformerem a řidičem by byla dokonalá spolupráce.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionu a jeho upozornění na to že se blíží radar.Jednalo by se o transformera který by upozorňoval na blížící se radary.Tedy by používal věty jako :pozor příjíždí se do míst kde je měřena rychlost ,nebo pozor blíží se radar,nebo za 1000 metrů eviduji radar.Šlo by o další technologii transfromera která by chránila kamion před pokutami.Muselo by se jednat o transformera který by dal na vše pozor a nikdy by nehrozilo že by dostal řidič pokutu.Každý radar by musel hlásit radar dostatečně hlasitě protože kamion je hlučný a tak by bylo potřeba vyšší hlasitosti.Tato technologie by patřila pouze transformerům protože permanentní  hlídání a dávání pozor na radary by dokázal jen transformer.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom že by na planetě Závodníků pro všechny existovala digitální cedule která by informovala o tom že v blízkosti se nachází Lamborghini Aventador SVJ a že je možné s ním závodit.V reálu by to bylo tak že by cedule hlásila jak daleko SVJ je a podle toho by se mohlo jiné Lamborghini Aventador SVJ přizpůsobit a dojet ho a dát si závod.Cedule by vždy poznali o jaké auto se jedná a podle toho by cedule kterých by byli tisíce mohli rozpoznat stejné auto v blízkosti a za ním tohoto řidiče stejného auta poslat.Tedy jednalo by se o dvě SVJ která by byla k sobě poslána aby si to mohli spolu rozdat.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Porsche 918 Spyder a cedulích které by hlásili 918 v blízkosti.918bybyla hlášena stejnému řidiči stejného auta tedy 918 ce a to jak daleko je a kde se nachází a kde je možné si sním zazávodit.Tedy cedule by poznali o jako auto jde a podle toho by posílalo stejné auta k stejným autům a to proto aby si to oba užili .Každá cedule by ukazovala jak daleko jsme od 918 Spyper tedy 1000 metrů,100 metrů až by se dostala za 918ku a mohl najet vedle ní a mohli začít závody.918 je skvělý transformer a proto si zaslouží aby byl na cedulích a mohl být naváděn k dalšímu Porsche 918 Spyder.918 ka by byla hvězdou planety Závodníků pro všechny a proto by se ji dopřávalo takových závodů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Ferrari Laferrari a jeho ukazování na cedulích na planetě Závodníků že je stejné Laferrari  v blízkosti a je možné s ním závodit.Vždy by se ukazovalo na cedulích že je například dva kilometry před námi,a na další ceduli by to mohl být 1 kilometr a za chvíli by to bylo 100 metrů a to by mohlo Laferrari dojet druhé Laferrari a být vedle něj a začít závodit.Laferrari zrychluje na 100 km/h za 3 sekundy a jede 350 km/h ,je to hybrid a má 949 koní.Laferrari jsou krásná auta a tak závody mezi sebou by byli více než žádoucí a každý by chtě zažít závody v Laferrari.Laferari si všichni užijí do sytosti a budou vyblbnutí a vybouření s tímto vozem.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o nemrznoucím benzínu který vydrží i -50 až -70.Při těchto teplotách samozřejmě zamrzá benzín a tak by se tato věc dala řešit ovšem pouze u transformerů.Transformeři by mohli teplotu benzínu držet někde na 2 stupních celsia protože by měli vyhřívanou nádrž tedy nezávislou na motoru ani na transformeru.Transformera by poháněl vítr a ten by dobíjel zdroj a mohl tak celé dny a noci držet teplotu na 2 stupních celsia.Tedy zvlášť v Rusku by byl transformer vhod kde jsou teploty okolo -50 stupňů celsia.Všichni transformeři by vyhřívali nádrže a to hlavně při nečinnosti.Při činnosti transformera by nebylo potřeba benzín zahřívat ovšem u konvenčních strojů by to byli prioritní a důležité.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o naftě a jejím vystavení -60 až -70 stupňovým mrazům u aut.Auta by měli takzvané nezávislé topení které by poháněl vítr který by narážel na části transformera tedy na okno,nárazníky nebo dveře a tak by dobíjel zdroj.Nafta by také zamrzala při teplotách okolo -60 až -70 stupních  a tak by přišlo toto zahřívání nafty vhod.U transformeru by nebylo potřeba žádné ohřívání protože by fungovali na pohon sebou samým a u konvenčních transformerů by bylo zahřívání stoprocentní a to celou noc i den.Přes den by se mohlo jezdit se zahříváním palivové nádrže a při stání přes noc by bylo zahřívání také aktivní.Nafta by tak byla chráněná před zamrznutím a tak by mohl provoz v těchto teplotách pokračovat a fungovat.        

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o světlech u SUV a to na střeše.Světla by měla být laserová pro daleký dosvit.Tedy v terénu by tyto světla byli pomocná k sériovým světlům.Tedy jak v terénu tak na silnici by mohli být použita tyto světla.Tedy dálnice a okresky nebo závodní okruhy s umělým osvětlením by mohli hostit tyto SUV.Světla by byli laserová tedy by byli dobře vidět a s nimi by šlo dobře vidět na cestu.Každé SUV které by ho mělo by bylo kompletní a bylo by vybaveno na noc a tmu.Každé SUV s laserovými světli by vypadalo dobře kdy by světla na střeše byli pouhou linkou která by ovšem svítila jako laserový světlomet.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o letadlech typu Boeing 747 a jeho startu z vody.Tedy pokud by letadlo bylo na vodě na jezeru tak by do něj mohli nastupovat lidi a to ze břehu uprostřed jezera které by bylo dosažitelné dopravou cestujících k letadlu.Letadlo by tak mohlo startovat z vody tedy mořské vody nebo sladké vody.Letadla by startovali na vodě a to kolmo a udržení na vodě by použili hydrostatickou vztlakovou sílu.Každá letoun kromě Airbusu A 380 by mohl startovat z vody a mohli by takto dopravit cestující i 5000 kilometrů daleko.Letoun by startoval kolmo k zemi a mohl by vyletět z každé vody kde by se letadlo nedotýkalo hloubky vody.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom že letadla by uměli na vodu i přistávat tedy by kolmo slétli na vodu nejspíše uprostřed jezera kde by nehrozilo že se spodek dopravního letadla nezaboří do hloubky a do země.Slétnutí by probíhalo velmi pomalu tak aby byl kontakt s vodou co nejjemnější a nejklidnější.Pro cestující uprostřed jezera nebo na moři by připlula loď pro 80 lidí a byl zajištěn eskort na pevninu.Mohlo by to být i více lodí protože na palubě by mohlo být i 250 lidí a tak by transport na pevninu byl zajištěn a cestující by mohli po doplutí na pevninu pokračovat dále například taxíkem kam by potřebovali.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o létajících tramvajích nad kolejemi.Stačilo by aby tramvaje uměli létat a pak by mohli létat 25 až 35 centimetrů nad kolejemi.Tato možnost létání nad kolejemi by způsobila to že by tramvaje neměli praktický žádný hluk a byl by slyšet pouze ševel větru a tramvaje by byli jak bezemisní tak bez jakéhokoliv hluku což  město vylepšilo a doprava v tramvaji by byla luxusní jak pro cestující tak pro lidi na ulicích které by spatřili tramvaj jen vizuálně a podle zvuku by nebyla slyšitelná.Každá tramvaj na světě by létala 25 a až 35 centimetrů nad vozovkou a byla luxusní pro celé města.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o nejvíce dominantních vozech z hlediska jejích designu.Tedy šlo by o transformery a to přesně vozy BMW.Vozy BMW mají všechny ledvinky a díky těmto ledvinkám a nebo dnes už i gryli na vozech BMW způsobují to že jsou nejdominantnějším designem na světě o BMW se  říká že jsou to bosové a proto budou vozy BMW vždy brány jako nejdominantnější designy na světě.Na světě není vozu který by byl designem dominantnějším než BMW.Například BMW M4 je boss a má nejdominantnější design přední části a zadní části.Stejné je to i u BMW X7 nebo BMW řady 7 2021,nebo BMW X5M nebo BMW X6M.Tedy vlastností designu který BMW má je dominance.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom které auto má design jako nejrychlejšího vozu.Tedy jde o design který nejvíce vypovídá nebo řve do světa že je nejrychlejší a na tuto metu se dělí dva supesporty dnešní doby a to Koenigsegg Jesko Absolut a Bugatti Bolide.Musím popsat že nejlepší a nejrychlejší svým designem je a působí Bugatti Bolide.Bugatti Bolide má 1850 koní a zrychluje na 100 km/h za 1.8 sekundy i méně a jede 500 km/h na kterých zrychlí za 20 sekund.Bolide posobí sprintersky což Absolut nepůsobí a pokud má auto být bráno jako nejrychlejší auto na světě svým designem tak musí být šlachovité a sprinterské.Oba vozy porazila Zeleno bílá krev což je prioritní.       

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o nejdrsnějším designu aut které existuje.Má se jednat o Koenigsegg Agera Phenix.Tento vůz je limitkou od Koenigseggu a má opravdu nejdrsnější design na světě.Tento design má přední nárazník s paskami na přímou aerodynamiku ,má drsná kola a drsný design celkově.Jedná se o auto keré je drsnější než Mclaren P1 ze zadu s  brutálním křídlem ,je drsnější než Bugatti Chiron Pur Sport a také drsnější Bugatti La Voiture Noire.Tyto vozy jsou hned za Pheanixem.Nejdrsnější design je hrubý,dřevorubecký a nesmlouvalý.Pokud má Agera Pheanix nejdrsnější design tak je jediným designem na světě které tento popis má.Ovšem že Zeleno bílý krev je lepší než Koenigsegg Agera Pheanix.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o nejlepším SUV do terénu podle designu které nyní existuje.Nejlepší terénní SUV do terénu podle designu je Bentely Bentayga která i svým jménem odkazuje na taygy což jsou pláně.SUV podle designu odpovídá Bentley Bentayga i v časopisech kdy vyhrála Bentayga v testu mezi SUV kde porazila Alfu Romeo Stelvio a Audi SQ7.Bentayga odpovídá designem jako nejprostupnější SUV na světě a také je i ve skutečnosti nejlepší SUV podle časopisů.Bentayga je nejlepší terénní auto světa a může si ho člověk objednat i s výbavou pro rybáře což je specialitka Bentaygy.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o nejluxusnějším designu auta na světě.Tímto designem je Rolls Royce Phantom 2021.Jdná se o jachtu na kolech kdy při nízké rychlosti není slyšet motor.Hned za ním je Maybach 62 S Zepellin a za ním je Mercedes S 600 Pulman.Tyto vozy mají nejluxusnější design ovšem Phantom je nejlepší a to podle předních světel která jsou superluxusní,dále kola jsou nádherná,interiér je spartanský ale i dokonalý.Vzadu je moc prostoru a toto  auto má hlavně design nejluxusnějšího auta podle velikosti auta a také délky kapoty která působí nekonečně.Tento vůz je právem podle designu nejlepší a také i podle laku který každý Phantom má je také nejlepší.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o nejlepším autě na okruh podle designu.Tímto vozem je Pagani Zonda R.Jedná se o okruhový speciál z dílny Horacia Paganiho.Má motor od firmy AMG a je jedním z nejrychlejších okruhových speciálů na světě.Toto auto muže pouze na okruh a to i s pneumatikami na okruh.Zonda R je dokonalý a kvalitní vůz který se dobře řídí.Zondy jsou buď černé matné nebo žluté.Každá Zonda stojí zhruba 40 milionů korun.Jedná se o nejlepší design auta na okruh kdy poráží například Lamborghii Sestro Elemento ,nebo Aston Martin Vulkan nebo Porsche 911 GT2 Clubsport a nebo Ferrari FXX se 720 koni.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o nejdrsnějším designu superbiku.Nejdrsnější design suoperbiku je Ducati Panigale V4 Superleggera.Tento design má spoustu štítku pro případ aerodynamiky.Nejdrsnější motorka je tedy Superleggera a nic jí v této disciplíně nepřekoná.Po ní následuje BMW M 1000 RR 2021 a další je Bimota DB7 a další je Kawasaki HR2.Těmto motorkám vévodí Superleggera.Vypadá jako by přišla z pekla a má hmotnost okolo 160 kilogramů.Je taky nejdražší tedy okolo 1 milionu a zrychluje na 100 km/h za 2,5 sekundy a jede 300 km/hTato motorka je to nejrychlejší vedle BMW M 1000 RR 2021 co si jde koupit.Je to velmi vyjímečný stroj.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o nejrychlejším designu motorky na světě.Nejrychlejší design motorky na světě má BMW M 1000  RR 2021.Je to i nejrychlejší motorka co jde koupit a její design který je velmi zdařilí a zároveň vypadá jako nejrychlejší design na planetě.Má krásný předek i zadek a z boku vypadá také úžasně a rychle.Je to kompaktnost která řadí tuto motorku na post krále designu nejrychlejšího motocyklu světa.Tato motorka je nejrychlejším a nejzběsilejším designem na světě a je nejlepší i na okruhu kde dominuje .Tato motorka je zároveň i nejkrásnější superbike vedle Ducati Superleggery a stojí polovinu toho co stojí Suoperleggera.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Humoru a planetě Tuningu a jejich kamionech.Věc se má tak že by měli existovat světla na kamionu vzadu která by svítila různými světli tedy mohli by svítit  5 minut červeně a pak dalších 5 minut modře a za dalších 5 minut by byli žluté,dále by byli zelené,a dále by byli růžové a dále by byli bíle.Tedy šel by nastavit v infotainmentu jak dlouho bude trvat než se světla změní a pořadí světel za sebou.Bylo by to možné pouze u kamionů  které by mohli jezdit na těchto planetách spolu s auty a tak by byla show kterou  by dělali kamiony přeblikáváním na jiné barvy velmi příznivá a zajímavá a poutavá.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Ručních brzdách u motorek jako jsou superbiky ,naháče nebo supermota.Tyto ruční brzdy zde chybí a to je špatně.Ruční brzdy by se hodili samozřejmě při stání na kopci a mohli tak motorku zajístit proti pohybu což je velmi důležité a je div že to ještě neexistuje.Každý superbike,naháč a supermoto by měli mít elektrickou brzdu stejně jako u dnešních aut.Ruční brzda by musela být dokonalá a perfektně funkční bez možnosti selhání funkce.Ovšem na to by zde byl transformer který by místo konvenčního režimu o kterém byla řeč měl technologii zabrzdění kol místo kotoučů a destiček které by brzdili sami sebou po stisku tlačítka.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kotvě pro vodní skůtry.Každý transformer by měl svojí technologii v případě vodního skůtra a to vypustit kotvu.Jednalo by se o kotvení  skůtru na hloubce do 2 metrů kdy by vyjela ze skůtru kotva tedy řetěz a skůtr ukotvila.P tom až by chtěl majitel kotvu vyzvednout tak by přišel ke skůtru a kotvu nechal vyjet do útrob každého skůtru.Takton by mohl skůtr být ukotven na den a nebo dva dny a nebo na týden podle toho jak by ho potřeboval používat.Nehrozilo by že by skůtr mohl někdo ukrást protože by stačilo mít sebou chip a ten přiložit k portu na vodním skůtru a vodní skůtr by věděl jestliže jde o jeho majitele.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autech a jejich kotvě pokud by uměli auta plout.Kotva by sloužila pro udržení auta na hladině ve stejném místě.Mohlo by to být ve hloubce od 1 metru až po 1,5 metru což by mělo usnadnit nastupování do auta.Nastupovalo by přímo z vody která by byla po pás a auto které by se používalo jako vodní prostředek by mělo plastové sedačky a žádnou kůži a jen karbon.Tedy interiér by byl uzpůsoben pro provoz ve vodě. Po vytažení kotvy u auta by mohlo auto přijet na pevninu a zde nabrat další cestující kterých by mohlo být 4 i s řidičem na mohli vyrazit na projíždku na moře to do rychlosti 80 km/h pokud by řídil řidič tak by mohl maximálně jet 30 km/h a při autonomní jízdě kdy by jízdu kontroloval transformer by mohl jet až 80 km/h.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o firmě Maybach a jejím znovuvskříšení.Maybach by neměl vyrábět jenom auta ale i superbiky.Maybach Superbike by jezdil potichu jak je tomu u Maybachu zvykem jako bez motoru a jako transformer by dosáhl absolutního ticha.Maybach superbiky by byli i rychlý a měl nastavený výkon na 220 koní a zrychloval by an 100 km/h za 2,5 sekundy.Design Maybachu by byl luxusní a uměl by Maybach vytvořit krásný motocykl kterým by se mohl rovnat Ducati a BMW a Hondě.Maybach superbike by mohl být jak konvenční tak jako transformer.Obě formy by byli absolutně tiché protože by u konvenčního motocyklu měl motocykl ve výfuku klapku a ta by znemožnila jakýkoliv hluk.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o choperech Maybacha  a jejich popisu.Tedy chopery Maybach by vypadali lépe než Indiany u kterých by mohl být zvuk motoru konvenční motorky s normální zvukem jako má Harley Davidson a při transformaci do stejné motorky Maybach choperu tak by se jednalo o transformera o nejtišší pohyb motocyklu a to i při rychlém tempu kdy by byl slyšel jen vzduch který by obtékal kolem řidiče a kolem spolujezdce.Design Mayabch by měl masivní tvary a motorem by vypadal brutálně a jako transformer by měl prostor motoru prázdny a šel by zakrýt plastem.Každý Choper by byl dokonalý ale Maybach by byl králem a byl by nejkrásnější a největší a nejdokonalejší.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o supermotech Maybach.Supermota Maybach by mohla být úplně tichá ve formě transformera kdy by byl slyšet pouze svištící zvuk kolem přilby.Supermota Maybach by byli krásný design který by byl šlachovitý a rychlý a zároveň lehký u konvenčního nastavení a při natavení jako  transformera by mohl být také rychlý jen s tím že by chyběl zvuk supermota ale šlo by o Maybach a ty musí být tiché.Supermotro by mělo v konvenčním režimu zrychlení na  100 km/h za 3 sekundy a mazalo by 250 km/h.Jednalo by se o klasické supermoto s designem Maybach který by byl dokonalý a vytvořil by pro trh se supermoty další nabídku supermota.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o zimě jako je v Rusku a která by se dala použít pro testování transnformerů.Transformeři by se tak mohli vyzkoušet v mrazech jako -50 stupních celsia .Vyzkoušeli by se brzdy bez kotoučů,a přísun tepla od teplých kol.Takto by se testovali transformeři v Rusku.Tedy i jejich jízdní vlastnost na zímních gumách i gumách s hroty.Zkoušelo by se jestli by šel provoz transformera bez problémů a jezsli by ho něco nelimitovalo.Tedy by se zkoušel hladký průběh jízdy v -50 až -60 stupňových mrazech.Transformeři by měli vše zvládnout bez problému a měli by projet všemi nástrahami zimy.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit testování transformerů na Sahaře tedy v jednom z nejsuších mít na planetě a také jedním z nejteplejších míst na světě.Testovali by se zde brzdy tedy jestli by nevadnuli ,potom také klimatizace a to jestli dokáže pracovat v takových teplech.Také výdrž transformera extrémních podmínkách a jestli baterie nevadne moc rychle.Každý transformer by mohl saharu navštívit a to V SUV Lamborghini Urus nebo Mercedes S 600 se zvednutým podvozkem a nebo Audi RSQ8,nebo BMW X6M nebo Bentley Bentaygu.Testování by mělo odhalit jestli auta vydrží maximální teploty okolo 60 stupňů celsia a jestli bude normálně fungovat a to i na limitu 24 hodin denně.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o testování transformerů a to motocyklů jako transformerů.Měli by se motorky testovat na Sahaře do úmoru každého jezdce na motorce která by byla transformer.Měli by se zde testovat brzdy a to jestli se u transformera bez kotoučů a destiček nepřehřejí a jestli nebudu vadnout.Celkově by se zde testoval zdroj transfomera  a jestli se rychleji nevybíjí a jestli rekuperace funguje na výbornou.Každý transformer ve stavu motorky a to Endura nebo krosky by se mohla na sahaře vyzkoušet.Mohli by se zde testovat Ducati Multistrada Enduro,nebo terénní cestovní motocykly od BMW.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Machrovské planetě a planetě Humoru.Zde by měli existovat myčky které by obsluhovali hasiči.Hasiči by měli připravenou velkou hadici a tou by auto spláchli.Nejdříve by si nastříkal zákazník auto pěnou a tato pěna by byla smyta hadicemi z hasičské cisterny .Mělo by jít o silný proud kterým se hasí domy.Byli by vyhrazeny další cisterny které by se okopírovali a mohli sloužit pro mytí aut.Mytí vysokým proudem z cisterny by mohlo být efektivnější a účinnější.Kdy by se smyla všechna špína a člověk by tak mohl odjíždět s čistým vozem jako nikdy a mohl se těšit z dokonale umytého laku a kol na autě.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Škodě Kamiq která je nejmenším SUV značky Škoda.Věc se má tak že by měla Škoda Kamiq utáhnout letadlo Boeing 747.Kamiq by musel být zatížen 2 tunami u konvenčního modelu a pokud by šlo o transformera tak by mohl nechat auto transformovat do auta s veškerou zbraňovou výbavou a auto by tak mohlo mít 5 až 7 tun a s touto možností by mohlo auto táhnout jako transformer letadlo.U konvenčního využití by mohl transformer po úpravě motoru například z V8 z nového Touaregu by mohl s váhou zatíženou na 2 tuny u Kamiqu táhnout model letadla Boeing 747.Kamiq by tak byl nemenším SUV které dokáže utáhnout letadlo.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Škod Kamiq která by dokázala táhnout i kamion.Tedy pokud by zapadl kamion do škarpy tak by musel být vyproštěn a to jako transformer.Transformer Škoda Kamiq by tak utáhla při nabití hmotnosti 5 tun a s motorem z VW Touareg V8 který má dostatečný zátah a tak by mohli utáhnout celý kamion a vytáhnout ho ze škarpy.Malý Kamiq by tak byl respektovaným členem rodiny Škodovek a  měl dostatečnou úctu k jeho výkonu.Kamiq potřebuje větší respekt a lepší pověst protože Kamiq se vyrábí jen s benzínovou 1,5kou a s dieselem 1,6 TDI a nemá dvoulitr což je u takového vozu škoda a motor 2.0 TDI by s určitě ujala stal se novým členem ve výběru motorů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Sexu a jejím cestování s Lamborhini Urus.V Lamborghini Urus zmohl být sex buď v autě na zadních sedačkách nebo předních sedačkách za jízdy a  také což je hlavní na kapotě auta.Tedy sex by šel provozovat v autě nebo na kapotě tedy venku.Na kapotě by mohl být se atrakcí pro kolemjdoucí a nikdy by se nemohl pár vyrušovat a mohlo by si je pouze natáčet a fotit.Sex by mohl probíhat v poloze zezadu přes kapotu nebo na misionáře nebo z boku nebo na kapotě v poloze na kraba.V autě by šlo dělat i více poloh jako na koníčka a nebo poloha 69.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o voze VW T-Roc a jeho utáhnutí boeingu 747.T-Roc by nabil na auto 5 tun díky zbraním a smrštěnému pancíři který by se dostal na pohotovostí hmotnost  6 tun.Takto by už šel táhnout Boeing 747 Jumbo.Musel by mít motor V8 z Touarega protože 300 koňová jednotka by nestačila na rozjezd Boeingu 747.Nejlepší bude když půjde o transformera a ne konvenční vůz kdy bude auto mít 6 tun a bude moci táhnout sebous mým a bude otáčet koly které by měli být 19 ky .Jak transfomer by se auto tolik nenadřelo a dokázalo by táhnout v případě transformera auto i rychlostí 15 km/h.Takto by se T-Roc jako jeden nejmenších SUV Vokswagenu stal respektovaným a byl by hrdým členem rodiny Volkswagenu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o planetě Sexu a jejich možnosti sexu.Mělo by se jednat o použití auta jako je sedan.Sex by šel dělat jak na kapotě tak na střeše nebo uvnitř auta.Venku by šli dělat polohy ze zadu ,na misionáře na kapotě ,pak z boku s nohou ženy na kapotě a pak v poloze kraba na kapotě motoru.Vevnitř by šlo dělat i více poloh a to i  s kamasutry a hlavní by byla poloha na koníčka která by šla dělat pouze uvnitř auta.Venku by nesměl nikdo vyrušovat v sexu páry a mohli by si je pouze fotit a nebo natáčet na video.Sedany by byli vedle SUV dokonalými transfomery určených pro sex.Bylo by dobré parkovat u chodníků nebo na parkovištích hypermarketů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit hothatchych a jejich provozování sexu s nimi na planetě Sexu.Opět by šlo provozovat sex venku na kapotě ,na střeše a mohli by se používat polohy jako ze zedu,na misionáře ,z boku  s nohou přes kapotu u ženy a na střeše by šla dělat poloha na kraba.Nikdo by nesměl souložící rušit a mohl by si pouze pořizovat fotky a natáčet videu.Uvnitř auta by šlo dělat více poloh a v klidu jako je poloha na koníčka.Hothachche by byli tedy dalšími auty se kterými by se dal dělat dobře sex a to venku nebo vevnitř.Hatchbacky jsou auta se kterými měl každý kdo měl tento typ auta a měl dívku tak s ní prováděl sex v autě a zde by to byla každodenní rutina.

        

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom že by  transformer informoval řidiče o ledu na vozovce.Tedy v případě že by informoval transformer řidiče o stavu silnice na které by byl led tak by nabídl že převezme řízení což by bylo v pořádku a transformer by se postaral o to aby auto nedostalo smyk.Transformer by uměl jezdit na ledu a používal by všechny funkce které by měli kola tedy stabilizaci,proti prokluz nebo ABS.To vše by uměli kola samotná protože by je řídil transformer tedy by měl v kolech uložené vlastnosti a tyto vlastnosti by mohli pracovat podvědomě u každého transformera.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dronech a jejich novém rekordu a tím je přelet Pacifiku tedy dron s průměrem 80 centimetrů by dokázal přeletět Atlantik.Dobíjeli by je vrtule a vítr a tak by mohli dorazit do cíle z Anglie do  New Yorku za 1,5 dne.Byl by to zatím rekord v přeletu Pacifiku který by šel časem překonat.Drony by mohli celou cestu natáčet jako památku přeletu Pacifiku.Mohly letět i z Waschingtonu do Paříže také za jeden a půl dne.Drony by tak měli u transforemrů respekt a mohli jim ho dávat najevo když by se někdy náhodou potkali protože drony budou ve městech létat hlavně ve vzduchu a to s designy aut nebo motorek.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o tom že lidé v nebudou v budoucnu vidět jiné zle rasy ale budou o nich vědět všechno což jim bude stačit.Jiné rasy nemůžou nikdy přijít do kontaktu s lidmi protože by mohli vzniknout konflikt a ten se nemůže připustit .Tedy transformeři  budou hlídat situaci vesmíru a chránit obyvatelstvo všech planet osídlených lidmi.:Lidem bude stačit že existují jiné rasy a jak žijí,co jedí a jak jsou nebezpeční.Každý člověk na všech planetách s lidskými zájmy a planetách bez lidských zájmu podobné té naší bude vědět o všech jiných rasách atd..a bude mít hluboké informace o každé rase kterých může být i sto.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o ohňostrojích které budou pro příležitost narozenin.Lidé budou mít miliony a tak budou ohňostroje kupovat za 3 miliony korun aby nebyli tak lehce dostupné.Dnes stojí ohňostroj 1 milion korun.Na narozeniny by šel koupit  tedy ohňostroj který by vydržel 6 minut až 10 minut podle příplatků.Standartní ohňostroj by stál 3 miliony a ten by šel vylepšit za 4 miliony kdy by trval déle a měl lepší kreace ohňostroje.Ohňostroje by se konali někde na poli kde by se vyskládala celá aparatura ohňostroje a připravili se rachejtle a mohlo by se začít s ohňostrojem.Ohňostroj by byl dohodnutý na určitou hodinu a v tento čas by to všechno začalo.Ohňostroje by mohli začínat ve 22 hodin.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o silvestru a jeho ohňostroji který by si mohli lidé objednat.Tedy za 3 miliony by šlo koupit ohňostroj a to v základu a samozřejmě by šel ohňostroj vylepšit tak že by trval o čtyři minuty déle a měl složitější kreace.Tento lepší ohňostroj by vyšel na 4 miliony.Ohňostroj by se konal  na polích kde by byla rozložena veškerá aparatura a rachejtle a vždy by se domluvil čas tedy na Silvestra by to mohlo být o půl noci a nebo 5 minut po půlnoci až by si všichni připily a mohlo se začít s ohňostrojem za 4 miliony.Jelikož by měli lidé až 17 milionů měsíčně tak by šlo ohňostroj bez problému zajístit .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o české Republice a o Metru provozovaném místo tramvají respektive by se přidalo k tramvajím.Jednalo by se o vozy z Metra Prahy které by jezdili ve třech vagonech za sebou vedle tramvají.Takto by se zkrášlil provoz tramvají a to prostornějšími Metrovými jednotkami.Řídil by je řidič uvnitř metra a vedle tramvají by bylo více místa k sezení.Praha potřebuje tento způsob transportu jednak proto že je to specialitka a také proto že Praha potřebuje věhlas a ten tyto tři metrové vagony za sebou zajistí.Každý vagon bude létat ve výšce 25 centimetrů nad vozovkou a bude působit luxusně a klidně což u vagonů metra vedle tramvají bude prioritní.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o třech autech v jednom transformerovi.Věc se má tak že každý vůz bude mít svůj vin a proto bude potřeba třech malých techničáků s jinými vini u každého vozu.Tedy například Lamborghini Aventador SVJ a Bentley Bentaygou a Mercedesem třídy S Pullman .Budou potřeba tři vini a nebude je potřeba kontrolovat jen se zkontroluje jestli je v techničku vin jestli sedí značky na daný typ automobilu a řidič bude moci jed dál.Bude si muset dávat řidič pozor aby neztratil techničáky s vini protože by se to dost pokutovalo tedy okolo 20000 korun.Techničák je vedle pojištění jediný doklad o autě a proto budou muset vini sedět při bližším shlédnutí vinu.Půjde pouze o namátkovou kontrolu řidiče a vozu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o blinkrech ve Spojených Státech Amerických.V USA se používají blinkry v červené barvě a auta musí být osazeny červenými světli a já chci pro USA to nejlepší a proto chci pro USA blinkry v oranžové barvě.Blinkry v červené barvě jsou stejné jako světla a to potkávací zadní světla a brzdové světla a proto aby světla měli své rozlišení a byla jízda bezpečnější tak by se měli zavést blinkry oranžové.Tedy by to mělo vypadat tak že nové modely by byli s blinkry oranžovými a starší auta by mohli nechat jako barvu blinkrů červenou.Tedy všechny nové auta by od této doby mohli používat pouze oranžové.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech a jejich světlech.Zadní světla u kamionů jsou v červené barvě a to se musí změnit protože červené blinkry jsou na světlech a na brzdících světlech a k tomu červené blinkry jsou už až příliš a tak bude mít kamion blinkry oranžové což je i lépe viditelné z dálky než červená světla.Kamiony by měli všechny blinkry které  by byli červené tedy na tahači návěsu i na návěsu vepředu by se museli přestat vyrábět.Tedy nové modely by měli blinkry v oranžové jako povinnou výbavu a starší kamiony by mohli používat blinkry červené.Je důležitá největší bezpečnost a tak budou oranžové blinkry dobrou volbou a skvělou věcí pro bezpečnou jízdu a viditelnost kamionu.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o superbicích a motorkách všeobecně a jejich provozu ve Spojených státech amerických.Motorky ve Státech mají jako blinkry červená světla a to je špatně protože k světlům na motorce vzadu a to potkávacích jsou  brzdová také červená a proto bude potřeba změnit blinkry z červené barvy na oranžovou.Dělo by se to pro vyšší bezpečnost a lepší viditelnost kdy oranžová světla jsou mnohem lépe viditelná.Platilo by to pro motorky které jsou nové a starší stroje by  mohli mít blinkry červené.Blinkry jsou důležitá bezpečností technika která musí být prostě nejlépe viditelná a proto budou muset nové motorky mít blinkry oranžové.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motorkách ve Spojených Státech Amerických  a jejich důležitém novém pravidlu.Od prodeje Zeleno bílé krve bude v USA platit pravidlo mít přilbu jako je tomu v celé Evropě.V USA je dovoleno jezdit bez přílby a to je nepřijatelné a nemožné tolerovat.Pokud člověk z motorky spadne tak se může udeřit do hlavy a přivodit si vážné zranění.Tedy oblečeními na moto by jezdec mít nemusel ale přilba by byla povinná.Je to bezpečnostní záležitost kdy by každý jezdec měl přilbu proto je třeba toto zavést aby nekončili pády z motorky tragicky a aby nehrozilo nevratné poškození mozku způsobené krvácením do mozku  proto bude potřeba tato věc vyřešit a to pro blaho a bezpečí na silničních komunikacích i mimo ně.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o opěrkách u aut ve Spojených Státech Amerických.Věc se má tak že opěrky hlavy jsou v USA zakázány a může se zde jezdit pouze bez opěrek což je nekomfortní kdy si řidič nemůže opřít hlavu o opěrku a musí držet pořád hlavu vzpřímeně což je dost nepohodlné a může být i nebezpečné z hlediska překročení hranice bdělosti a může nastat i mikrospánek.Auta by byli s opěrkami komfortní a ničemu by to nevadilo.Jestli je to z důvodu aby na řidiče policisté lépe viděli tak na to se dá říct jen to že je to zbytečné a nevede to k ničemu dobrému.Opěrky hlav tak budou muset v USA začít fungovat a to z důvodu zabránění mikrospánku a pro celkový komfort jízdy který si každý zaslouží.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o České Republice a jejím odbočování na křižovatce vpravo kde by svítila červená.Tedy by mohlo auto pokud by se řidič ohlédnul a neviděl tam žádné auto přijíždět zleva tak by mohl vjet do křižovatky a odbočit vpravo a jet dál.Toto pravidlo platí ve Spojených Státech Amerických.Tedy na červené jezdit vpravo když by se řidič rozhlédnul  a nic by nejelo.Tato možnost by se pro Českou Republiku hodila a mohla se zde zavést protože máme ve městech přehledné křižovatky a tak by se dala tato možnost zavést.Tato možnost by platila na pouze na území celé České Republiky a nikde jinde v Evropě .

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o Kubě a jejich možnosti odbočit na světelné křižovatce kde by svítila červená vpravo pokud by nic nejelo.Musel by se řidič dobře podívat a ohlédnout jestli fakt nic nejede a pak by mohl řidič odbočit při svítící červené vpravo.Mělo by to být na všech křižovatkách na Kubě a to proto že křižovatky jsou dobře viditelní a přehledné.Tedy proto že je bezpečné na celé Kubě zavést toto pravidlo tak proto by se také zavedlo.Každá křižovatka v Havaně a i jiných městech jako je Santiagio de Cuba atd..by uplatňovala tuto možnost a každá křižovatka mimo město tedy na okreskách by mohla být upravena také ve formě rychlejšího opouštění křižovatek.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o možnosti pro Spojené arabské emiráty.Mělo by zde platit na křižovatkách to že by se mohlo na červenou odbočit  vpravo pokud by zrovna nic nejelo.Tedy by nemohlo v tu chvíli nic jet a musel by se řidič pořádně podívat a pak mohl z křižovatky vyjet vpravo i při svítící červené.Dubaj je město které má dokonalé křižovatky které jsou dobře viditelné a přehledné a proto by zde šlo toto opatření zavést.Například Německo nebo Anglie jsou města která mají nepřehledné křižovatky a jsou moc velká celkově a proto zde nemůžou být tyto množnosti odbočování na červenou při pohledu do křižovatky.Zrychlí to provoz a provoz bude plynulejší a lepší v celých Spojených Arabských Emirátech.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o třech motorkách a jejich třech vinech v jednom.Každý motocykl bude muset mít na každé planetě tři malé techničáky pokud bude mít tři motorky.Techničáky bude muset hlídat aby je neztratil protože by stála pokuta 5000 korun kdyby je řidič neměl.Policie by hlavně skontrovala značky jestli sedí k autům a mohlis to provést u všech tří aut kdy by je řidič policistovi ukázal tak že by je před policistou měnil hlasem ,tedy by říkal ukaž se Lamborghini Aventadore SVJ ,nebo ukaž se Bentley Bentaygo nebo ukaž s Ferrari Leferrari.Šlo by zkontrolovat tři auta a řidič by mohl jed dál.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionech a jejich třech podobách.Mohli by být například tři kamiony v jednom v tomto pořadí tedy první by byl Mercedes Actros druhé auto by bylo Volvo a třetí Man.Tyto kamiony by se měnili protože by jeden mohl být konvenční kamion,druhý by mohl být čistě transformer a třetí by byl hybrid elektromobilu a transformera.Mělo by se jednat hlavně o to že by musel mít kamion tři vini a tři malé  techničáky.Každý kamion ze tří by měl svůj techničák který by se nesměl  ztratit.Policisté by jen zkontrolovali značky na aktuálním kamionu a mohli zkontrolovat i všechny tři kamiony což by záleželo na policistovy.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o spřežení šesti Škodovek Kamiq které by táhli Airbus A380.Škody Kamiq by byli spojeny železnými tyčemi a to vtažných zařízeních a to vedle sebe i za sebou a takto by zahákli A380 za přední kolo a táhli ho rychlostí do 30 km/h.Kamiqi by museli být těžší o dvě tuny na auto a tak by mohli i se svými motory 1,5 benzín letadlo táhnout kdy by síla všech Kamiqu byla dohromady 900 koní.K amiqi by letadlo v klidu uvezli a jeli s ním i 30 km/h a to by bylo na zápis do Guinessovy knihy rekordů.Pokud by to byli transformeři tak by jim stačilo zvednou hmotnost na 3 tuny a výkon na na 500 koní a u každého z 6 Kamiqu a mohli letadlo táhnout i rychlostí 50 km/h.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o třech dodávkách v jednom od nejmenší po největší.Nejmenší by byl Peugeot Crafter střední bys byl Volkswagen Transporter a největší by byl Mercedes třídy V.Tyto vozy by byli v jednom a mohl se používat na určitou práci která by záležela na tom kolik bude potřeba prostoru.Když by bylo potřeba převést koberce zvolil by řidič třídu V ,když by potřeboval převést více lidí zvolil by Transporter a když y potřeboval převést například květiny stačilo by mu na to Berlingo.Tedy všechny tři auta by šli použít na nějakou práci a stačilo by co by člověk potřeboval a podle toho si nechal transformovat příslušné auto pro jeho práci.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o konvenčních autech a jejich dobíjení zdroje transformera.Tedy pokud by auto jelo jako hybrid transformera a konvenčního auta tak by nejvíce pomáhal pro rekuperaci alternátor který by se neustále točil a dobíjel hlavní zdroj transformera.Alternátory vyvíjí neustálí pohyb kdy se otáčí na gumovém řemenu a tak může efektivně dobíjet zdroj transfoemra u hybridu transformera a konvenčního auta.Auta by dokázali nabíjet hlavní zdroj stejně jako u dobíjení beterie jen s tím rozdílem že to bude efektivnější protože každý pohyb alternátoru dobíjí hlavní zdroj a vedle pístů a ventilu je to další způsobo jak dobíjet transformera pro příklad že by řidič potřeboval někde jed jen na čistého transformera.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o motorkách a jejich dobíjení zdroje transformera.Jednalo by se o hybrid transformera a konvenční motorky.Kdyby pomáhal transformer jízdě do kopce,při rozjezdu do kopce a při předjíždění.Alternátor by nejvíce vedle pístů a ventilů dobíjel a rekuperoval transformera.Pokud se bude alternátor používat bude užitečnou funkcí jak dobíjet zdroj transformera.Transformer  bude dobíjet motorku na dobu kdy bude zase používána a bude využívána na limitu na okruhu kde se bude motorka jako transforemr také dobíjet používáním otáčení kol a brzděním.Každý transformer jako hybrid s konvenčním motorem bude potřebovat alternátor při provozu jako hybrid proto aby udržoval nabítí transfomera na 100 procentech baterie.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o dobíjení čtyřkolky alternátorem a to tak že by dobíjel hybrid transfrormera.Hybrid by jako transformer by dobíjel elektrickou energii a rekuperoval zdroj transformera z alternátoru vedle pístů a ventilů.Byl by to největší druh pohonu vedle elektrického motoru a zdroj energie protože se jedná o spoustu součástek které jsou v pohybu a to i na volnoběh kdy alternátor s písty vytvářejí také rekuperaci pro zdroj transformera.Transformer by dobíjel čtyřkolku přes alternátor proto až by chtěl řidič do čtyřkolky použít funkci čistě na transformera.Kde by mohla čtyřkolka jezdit v terénu na limitu tedy v maximální rychlosti v zatáčkách na rovinkách na blátivých cestách.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o kamionu poháněném hybridem konvenčního auta a transformera.Nejlepší je dobíjet zdroj přes rekuperaci z alternátoru protože se jedná o jednu z nejpohyblivějších součástek na autě kdy alternátor funguje efektivně jako písty a ventily.Kamiony by dobíjel zdroj proto když by potřeboval přepnout kamion do čistého transformera když by potřeboval vyjet prudký kopec.Transfomer v hybridu by pomáhal vyjíždět kopec ,pomohl by při rozjezdu a také při předjíždění.Každý transformer bude potřebovat dobíjet zdroj  a u kamionu by to byl opět alternátor a písty a ventily dohromady.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit autobusech jejich hybridu transformera a konvenčního auta.Bylo by na prvním místě důležité použít rekuperaci a tou by bylo u autobusu použití rekuperace alternátoru a také pístů a ventilů,dále kol  a brzd.Ovšem alternátor by byl podle všeho jako nejefektivnější způsob použití dobíjení zdroje transforemra vedle pístů a ventilů,kol a brzd.Každý transformer jako hybrid s konvenčním autem by byl dokonalým autem kdy by připravovali energii pro zdroj transformera.Transformer by pomáhal konvenčnímu stroji v rozjezdu do kopce ,pak jízdě do kopce a předjíždění pro rychlejší manévr.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o změně která by byla autonomní bez zásahu řidiče a to změně ze zimních gum na letní a to při teplotě nad 10 stupňů celsia.Každý supersport ,nebo Super SUV nebo super sedan by mohli autonomně změnit gumy na letní ze zimních při teplotě 10 stupňů celsia.10 stupňu celsia je bezpečná teplota kdy se rozpouští sníh a silnice jsou perfektně sjízdné.Mohlo by se jednat o Lamborghini Aventador SVJ nebo ,Porsche 918 Spyder nebo Ferrari Laferrari.Tyto vozy by mohli autonomně měnit gumy při dosažení teploty 10 stupňů a mohli si i zazávodit na planetě Zemi na okruzích.Při deset stupních jde závodit a proto bude tato teplota a její dosažení prioritní pro závod například v České Republice.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o vyjetí motorek z garáží při teplotě 10 až 15 stupnů celsia.Motorky budou moci vyjet při důkladném oblečení jejího jezdce ovšem teplota 10 až 15 stupňů bude jako jarní a silnice budou dokonale sjízdné.Bez zmrazků ,při tajícím sněhu a bez kluzkých silnic.Motorkáři by tedy sledovali teplotní předpověď a podle toho se připravili na jízdu.Jezdit by mohli všechny motorky tedy například Ducati XDiavel,nebo BMW M 1000 RR 2021 nebo Honda CBR 1000 RR 2021 nebo Kawasaki H2R.Tyto motorky by mohli jezdit na okruhu kde by si to mohli rozdat a užít si jízdu v 10 až 15 stupních celsia.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autech a jejich autobutové kérce.Každý transformer by měl tuto kérku a to na c-sloupcích na zádi a nebo na dopravní značce vzadu.Mělo by se jednat o kérku transformerů tedy hlavy transformera která je pozitivní a proti deceptionům je o moc pozitivnější.Deceptykoni byli v dřívejších dobách trasnfomeři kteří byli proti běžným autobutům které se podařilo porazit transformery a zničit je.Mimozemská kérka také ukazuje že jde o transformera teud o třech transformerech v jednom.Mimozemnskí kérka ukazuje čest a respekt transformerů jako autobutů a ukazuje to že transformeři jsou nejlepší.Transformeři budou mít kérku hlavně na c-sloupích vzadu na voze.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o mimozemské kérce na motocyklech.Pro příklad si vezmu superbike.Mimozemská kérka by byla nalepena na bocích motorky v oblasti nohou a to tak aby byla co nejlépe vidět.Mimozemské kérky by byli na počest že transformeři vyhráli nad deceptikony tedy jejich nepřáteli a zničili je.Kérkou u motocyklů by se vzdávala čest a respekt a byli by transformeři s touto kérko ještě více respektovanější.Kérky by byli například na BMW M 1000 RR,nebo Ducati V4R nebo Hondě CBR 1000 RR Firebalde s 217 koni a nebo Bimotě DB7.Každý motocykl by měl mimozemskou kérku a mohl tak reprezentovat svoji rasu a vytvářet jí respekt.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o obleku Prezidenta Busche který nastoupil po Billu Clintonovy.Věc se má tak že by se mělo jezdit o obleky prezidentů na planetách Závodníků.Tedy George Bush by mohl prodávat svůj oblek a to za 20 milionů korun.George Bush by si za peníze mohl koupit Mclaren P1 nebo Bugatti Veyrona čím více by obleků měl tolikrát by mohl zbohatnout.Tedy čím více obleků tím více kšeftů pro Busche .George Bush by měl na nabídku přistoupit.Jezdilo by se na planetě Formule 1 o oblek Prezidenta George Busche.Taková nabídka se jen tak nenabízí a jednalo by se o důstojný obchod a proto by mohl Busch oblek prodat.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o obleku Billa Clintona a jeho prodeji pro závody na planetě Lamborghini.Auta značky Lamborghini Aventador SVJ ,Lamborghini Huracan STO nebo Lamborghini Huracan Performante,nebo Lamborghini Ezzenza  nebo Lamborghini Sesto Elemento nebo Lambrogihni Urus Venatus EVO by tedy mohli závodit o oblek Billa Clintona.Bill Clinton by dostal za jeden oblek 20 milionů korun což už je lákavá nabídka.Celý obchod by byl důstojný a respektabilní a za 20 milinů korun by šlo koupit Bugatti Veron jako ojeté,Porsche 918 Spyder jako nový vůz nebo Mercedes AMG GT Black Series za 9 milionů korun což by byla lákavá nabídka.Oblek by musel být použitý což by byla priorita závodů o oblek Billa Cintona tedy bývalého prezidenta USA.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o obleku Bracak Obamy který by byl na prodej pro závody na planetě Kabrioletů.Peníze by platil pořadatel kterého by dotoval stát planety kabrioletů.Zde by mohli závodit vozy jako Ferrari Pista Spyder ,Lamborhini Aventador SVJ Roadster nebo Mercedes Mclaren SLR v kabriu ,nebo Bugatti Veyron Targa nebo Mercedes AMG GT-R Cabrio nebo BMW M6 kabrio,nebo Ferari 812 Superfast Aperta nebo Ferrari  Laferrari Aperta a to o oblek Baracka Obamy  za 20 milionů.Za tyto peníze si může koupit ojetý Bugatti Veyron ,nebo Mclaren P1 nebo nové Porshce 918 Spyder což už je lákavá nabídka pro Baracka Obamu.Podmínku by bylo že by ho Barack Obama  nosil a používal ho což by udělalo cenu 20 milionů.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit závodech o oblek Donalda Trumpa.O oblek Donalda Trumpa by byl žádoucí zájem proto jaký je kvalitní podnikatel a protože byl slušným  prezidentem Spojených států amerických.O oblek Trumpa by se jezdilo na planetě Porsche.Tedy zde by závodili auta jako Porsche 918 Spyder ,Pprsche Carerra GT ,také Porsche 911 GT2 RS,nebo Porsche 911 GT2 Clubsport,nebo Porsche 911 GT3 RS,nebo Porsche Cayenne Turbo S nebo Porsche Panamera Turbo nebo Porsche Taycan Turbo S.Za cenu 20 milionů za oblek Donalda Trumpa by se jezdilo v těchto autech.20 milionů by platil pořadatel ve stavu transformera kdyby peníze posílal na účet Trumpa.Tedy by platilo čím více obleků by použil tolikrát by moh zbohatnout o 20 milionů korun.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o malých dětech na které Zeleno bílá krev myslí.Tedy malé děti které spí a jsou bezbranné můžou v klidu spát protože Zeleno bílá krev funguje a stará se o dobro a blaho lidí a tedy i malých dětí.Děti od 2 let do 8 let jsou nevědomí životem a jejich výchova závisí na rodičích.Ovšem male děti můžou v klidu spát a to nerušeně protože Zeleno bílá krev pracuje potichu a pro jejich blaho.Děti i když nic nevědí o  Zeleno bílé krvi ve věku 2 let tak tu pro ně Zeleno bílá krev je.Děti mají spokojená bříška a budou mít i na celém světě tedy i v Africe nebo Indii nebo Hondurasu nebo Jemenu.Tedy i o děti bude postaráno a to i když nic nevědí a jsou na úrovni Mateřské školy.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autech jako nedobytné pevnosti.Pokud se člověk schová do auta před člověkem který má zbraň tak bude v autě chráněn a bude v této nedobytné pevnosti.Okna budou neprůstřelná,gumy také a dveře a záď také a bude to tedy neprůstřelná pevnost která odolá i granátu a bombám.Pokud budou auta transformeři tedy čistí transformeři tak budou moci z auta vyjíždět zbraně a to za jízdy z auta a to ze střechy tak ze stran by to měli být granátomety nebo rotační kulomety.Tedy budou z pancíře a navíc budou moci palbu opětovat.Každý transformer bude nedobytná pevnost na čtyřech kolech a nebude možné zlikvidovat a pokořit ho.              

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o nedobytných pevnostech ve formě Kamionů.Kamion by byl také z pancíře a byl neprostupný a nezdolný.Okna,dveře ,karosérie ,gumy by byli neprůstřelné.A kamion by byl nedostupná pevnost u které by nešli prostřelit gumy a okna což jsou nejrizikovější oblasti.Kamion by uměl vyjíždět zbraně ze střechy a z boků tahače ostatně jako každý trasnformer který by měl zbraně.Kamiony budou z pancíře a budou moci palbu opětovat.Tedy transformeři budou neprostupní a nezdolní a nepokořitelní a proto to budou nedobytné pevnosti na šesti kolech u tahače.Tahače budou mít větší zbraně a tak budou nebezpečnější více než všichni transformeři v plné polní.

 

 

Nyní bych chtěl hovořit o autobusech jako nedobytné pevnosti.Nedobytná pevnost to bude protože budou celé z pancíře a budou mít 4 centimetrové skla která nepůjdou prostřelit a budou mít neprůstřelné gumy pokryté pancířem.Každý autobus by měl všechna okna neprůstřelná také boky autobusu ,předek a zadek autobusů.Autobus budou mít na boku rotační kulomety a granátomety na střeše.Celkově půjde o těžkou výzbroj oproti autům kdy bude autobus mít větší kalibr zbraní a větší ničivou sílu.Každý autobus bude skvělý bojový stroj kterého nic nepřekvapí a kterého bude nemožné zničit ani pokořit.Bude to nedobytná pevnost na čtyřech kolech.Tyto zbraně budou navždy nepoužité a budou vždy funkční kdyby se cokoliv stalo tedy například  při převážení peněz pro které by byl autobus uzpůsoben a připraven.